Te erg gewoonquote:Op donderdag 10 april 2008 00:44 schreef FJD het volgende:
Twee volwassen mannen die ruzie maken over het al dan niet bereiken van de top van een berg![]()
![]()
Je merkte dat Paul ook iets had van ''He jongens, gedraag je toch eens normaal''...quote:Op donderdag 10 april 2008 00:57 schreef FJD het volgende:
Pffffff......kap dit toch gewoon afHier zit toch echt absoluut geen hond op te wachten. Beide gasten zijn te zielig voor woorden.
quote:
De eerste nederlandse expeditie naar de Mount Everest in 1982 is o.a. misgelopen door ruzie over een potje pindakaasquote:Op donderdag 10 april 2008 00:44 schreef FJD het volgende:
Twee volwassen mannen die ruzie maken over het al dan niet bereiken van de top van een berg![]()
![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Jammer dat van de Ven en Jansen vanavond niet komen. Ik had me er een beetje op verheugd.
Ruzie met de huisbaas.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:13 schreef Aoristus het volgende:
ik zap net in, waarom is dat meisje in haar been en kaak geschoten met een uzi?
Had ze de huur niet betaald ofzoquote:
Nee de huisbaas was een getraumatiseerde ex-militair en die is uiteindelijk doorgedraait.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Had ze de huur niet betaald ofzo
O, ok. Het is toch vreemd dat zoiemand wel de capaciteit heeft om een huisbaas te worden. Vervelend voor dat meisje, ze zal wel veel vragen hebben die nooit opgelost zullen worden.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee de huisbaas was een getraumatiseerde ex-militair en die is uiteindelijk doorgedraait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |