Te erg gewoonquote:Op donderdag 10 april 2008 00:44 schreef FJD het volgende:
Twee volwassen mannen die ruzie maken over het al dan niet bereiken van de top van een berg![]()
![]()
Je merkte dat Paul ook iets had van ''He jongens, gedraag je toch eens normaal''...quote:Op donderdag 10 april 2008 00:57 schreef FJD het volgende:
Pffffff......kap dit toch gewoon afHier zit toch echt absoluut geen hond op te wachten. Beide gasten zijn te zielig voor woorden.
quote:
De eerste nederlandse expeditie naar de Mount Everest in 1982 is o.a. misgelopen door ruzie over een potje pindakaasquote:Op donderdag 10 april 2008 00:44 schreef FJD het volgende:
Twee volwassen mannen die ruzie maken over het al dan niet bereiken van de top van een berg![]()
![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Jammer dat van de Ven en Jansen vanavond niet komen. Ik had me er een beetje op verheugd.
Ruzie met de huisbaas.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:13 schreef Aoristus het volgende:
ik zap net in, waarom is dat meisje in haar been en kaak geschoten met een uzi?
Had ze de huur niet betaald ofzoquote:
Nee de huisbaas was een getraumatiseerde ex-militair en die is uiteindelijk doorgedraait.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Had ze de huur niet betaald ofzo
O, ok. Het is toch vreemd dat zoiemand wel de capaciteit heeft om een huisbaas te worden. Vervelend voor dat meisje, ze zal wel veel vragen hebben die nooit opgelost zullen worden.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee de huisbaas was een getraumatiseerde ex-militair en die is uiteindelijk doorgedraait.
Ik vond dat hij wel een goed verhaal had over de flanken die een voorzet geven en dat de centrumspits 'm er dan inkopt (waarmee hij wilde aangeven dat extreme 'flankpartijen' weinig goeds doen en alleen kunnen bléren, maar wel goed zijn om bepaalde punten op de politieke agenda te zetten, maar dat de politieke besluitvorming het beste plaatsvindt in het politieke centrum, omdat complexe vraagstukken nuance behoeven).quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:05 schreef djnospinzone het volgende:
Wat een sukkel was die vent van BT.
quote:
"Heeeeeeeeeeeeeeeeee Eversss"quote:Vanavond aan tafel bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: Carlo Boszhard speelt de rol van Thénardier in de musical Les Miserables. Ronald de Boer heeft zijn kicksen definitief aan de wilgen gehangen.
Ik zag zelden een gast bi P&W waar ik het zo mee eens was. En dat voor een VVDert.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:05 schreef djnospinzone het volgende:
Wat een sukkel was die vent van BT.
en die had ik nog niet eens gezien:(quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:04 schreef Aoristus het volgende:
bleh, weer die Tofu Dibi
zo'n verongelijkt vegetarisch ex-moslim homomannetje die zich als levensdoel heeft gesteld om met Wilders in debat te gaan. Is het zo raar dat Wilders er geen zin heeftquote:
Dat voor zich uitschuiven heeft hem geen windeieren gelegd. Men kan het gewoon niet verdragen dat Wilders niet meer is dan een lege hulsquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:09 schreef venomsnake het volgende:
Vraag: ...
Antwoord: Dat zal meneer Wilders volgende week uitleggen.
..
Dat verhaal over China was belachelijk. Dat gelul dat een boycot niets uitmaakt, dat het geen zin heeft voor Balkenende om thuis te blijven omdat Ban-ki Moon niet gaat et cetera, wat een slap geouwehoer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zag zelden een gast bi P&W waar ik het zo mee eens was. En dat voor een VVDert.
Waar SLAAT dit op? Wat heeft dit met Dibi te maken? Moet Dibi zich verantwoorden voor de hele moslimgemeenschap?quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:18 schreef Arcee het volgende:
Die gast van GroenLinks: "Wilders is en blijft bij zijn mening, zijn mening is de enige waarheid"
Nou, gelukkig zijn moslims en andere gelovigen altijd bereid om hun mening te herzien.
Het is een begenadigd spreker inderdaadquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Ronald de Boer eindelijk een gast die iets gepresteerd heeft in zijn leven
ex-moslim? homo? Da's een andere vent. Weten we ook weer wat we aan jouw bijdrage hebben.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
zo'n verongelijkt vegetarisch ex-moslim homomannetje die zich als levensdoel heeft gesteld om met Wilders in debat te gaan. Is het zo raar dat Wilders er geen zin heeft
Dat doet ie toch, hij kent de vooroordelen schijnbaarquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:21 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Waar SLAAT dit op? Wat heeft dit met Dibi te maken? Moet Dibi zich verantwoorden voor de hele moslimgemeenschap?
wequote:Op vrijdag 11 april 2008 23:23 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
ex-moslim? homo? Da's een andere vent. Weten we ook weer wat we aan jouw bijdrage hebben.
Wat?quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:23 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat doet ie toch, hij kent de vooroordelen schijnbaar
Lul er maar lekker omheen.quote:
Hij had het over vooroordelen over de arabische wereld. Ik denk dat hij het niet wilde vertellen ofzo..quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:26 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Lul er maar lekker omheen.
Hij reageert als een politieman, reaktiefquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Geef die Brinkman nog 5 minuten en valt definitief van zijn voetstuk
Het lijkt me niet bepaald een type wat zijn emoties in bedwang heeft... lijkt me als politieagent nu niet bepaald een préquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hij reageert als een politieman, reaktief
Het kwam erop neer dat ie altijd dacht dat politici intelligente mensen waren maar bij Brinkman twijfelde ie tochquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Wat zei die?!!
Hij haalt zijn break-even point door te zeggen dat hij een hekel aan musicals heeftquote:
Ik dacht dat hij over die ander had.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kwam erop neer dat ie altijd dacht dat politici intelligente mensen waren maar bij Brinkman twijfelde ie toch
Nee, dat was Pauw.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:47 schreef Aoristus het volgende:
Hij haalt zijn break-even point door te zeggen dat hij een hekel aan musicals heeft
Neem me niet kwalijk, ze zijn erg op elkaar gaan lijkenquote:
Staat niet vermeld op de site, misschien later deze week.quote:Op maandag 14 april 2008 14:50 schreef Tomatenboer het volgende:
(Onder voorbehoud want bron is Frontpage).
quote:Deze keer aan tafel bij Jeroen Pauw en Paul Witteman:
Ton Derksen
Wetenschapsfilosoof Ton Derksen schreef twee jaar geleden het boek 'Lucia de B. Reconstructie van een gerechtelijke dwaling'. Hierin betoogde hij dat verpleegster De B. niet schuldig was aan de moord op een aantal patiënten. Ybo Buruma, voorzitter van de commissie Posthumus, vroeg Derksen een aantal andere zaken op manco's te controleren. In zijn nieuwe boek 'Het OM in de fout' neemt Derksen, naast Lucia de B., vier andere zaken onder de loep. Hij analyseert het optreden van het Openbaar Ministerie in de Schiedammer Parkmoord, de zaak Sweeney, de zaak Henk H. en de Deventer moordzaak. Het uitgangspunt van Derksen is even simpel als effectief: het OM dient aan waarheidsvinding te doen en moet niet per se streven naar een veroordeling. Tijdens zijn onderzoek stuitte Derksen op 94 missers en zeven terugkerende manco's, waaronder: "het OM spreekt onwaarheid" en "het OM houdt informatie achter".
Herman den Blijker
In het programma 'Mijn tent is top' volgt en begeleidt televisiekok Herman den Blijker vier duo's die een restaurant opzetten. Er zijn twee koppels overgebleven. Bart Willem en Sandra binden met Groningse zaak 'Bij Jansen' de strijd aan met de Bredase tent 'Flinstering' van Jasper en René. Volgende week dinsdag is de grote finale waarbij de winnaars hun restaurant mogen houden en een startkapitaal meekrijgen. Vanavond neemt Den Blijker de twee finalistenduo's meer naar Pauw & Witteman. Na acht weken keihard werken aan het opbouwen van een nieuwe zaak lopen de finalisten op hun wenkbrauwen. Ze proberen allemaal een toptent op te zetten en krijgen het soms zwaar te verduren: van een vrijgezellenfeest dat finaal uit de hand loopt tot een recensent die het eten weer uitspuugt.
Mohammed Cheppih
Cheppih kreeg landelijke bekendheid als beoogd voorzitter van de Arabisch Europese Liga in Nederland. In het verleden deed hij felle uitspraken. Zo zei hij respect te hebben voor Osama Bin Laden en zichzelf te zien als "terrorist in woord en daad" (Het Parool, 1 mei 2003). Cheppih zegt nu ouder en wijzer te zijn en hij betreurt zijn extreme uitlatingen. Hij spiegelt zich graag aan Martin Luther King die gaandeweg steeds gematigder werd. Volgens Cheppih is hij de laatste tijd gematigder en Nederland-lievender geworden. De voormalige fundamentalist omhelst nu het poldermodel en als uiting daarvan is hij bezig met het oprichten van de Stichting Poldermoskee. In mei 2008 hoopt hij een moskee in Amsterdam Slotervaart te openen. Cheppih wil er een transparante en niet-orthodoxe moskee van maken. Een laagdrempelig gebedshuis voor moslimjongeren waar imams met verschillende invalshoeken elkaar afwisselen.
Inderdaad, dat viel mij ook al op.quote:Op maandag 14 april 2008 23:05 schreef Suko het volgende:
Cheppih, jeeeeeez, hij praat bijna met een aardappel in de strot, dat is nog eens geintegreerd...zo he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |