Was jij niet met de trein naar de 'groenteboer' ?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD! gelijk posten heh ?nou sepo dan maar
nee mn plan is over een half uur weg te gaan. moet nog iets afmaken, dus hoop wel dat het lukt.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Was jij niet met de trein naar de 'groenteboer' ?
ja deel 200 al....woow groot feestquote:Op donderdag 3 april 2008 16:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo is dat
Wel jammer hoor, als jullie deel 200 openen lig ik nog te slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
We zullen aan je denken hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 16:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo is dat
Wel jammer hoor, als jullie deel 200 openen lig ik nog te slapen
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:11 schreef Sgele het volgende:
Jammer dat Fok weer langs geen kanten meewerkt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga naar huis![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
das wel erg vervelendquote:
de mazzel Sgelequote:
Vooral als je er al helemaal op ingesteld bent dat je naar huis kan, en dan te horen krijgt dat t toch nét niet gaat lukken voel je je best genaaid jaquote:Op donderdag 3 april 2008 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
ja dat wordt geen groenteboervervelende is dat ik er net op het laatste moment achter kom, dat ik niet weg mag
ja preciesquote:Op donderdag 3 april 2008 16:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vooral als je er al helemaal op ingesteld bent dat je naar huis kan, en dan te horen krijgt dat t toch nét niet gaat lukken voel je je best genaaid ja
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Social Networking;Streaming Media/MP3s/Smokez Mother"
For assistance, contact your network support team.
prettige avond tripackquote:Op donderdag 3 april 2008 16:56 schreef tripack het volgende:
mensen ik ga opruimen en naar huis toe (eindelijk!)
tot de volgende keer
De groeten tripackquote:Op donderdag 3 april 2008 16:56 schreef tripack het volgende:
mensen ik ga opruimen en naar huis toe (eindelijk!)
tot de volgende keer
Latersquote:Op donderdag 3 april 2008 17:16 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ga ook afsluiten. degene die dit nog lezen, prettige avond
Waar dan wel?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:47 schreef draculettetje het volgende:
ik ook niet meer hoor
ha ha ben je (ook) weer alleen thuis?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:59 schreef Seventees het volgende:
Hoe erg is dit; ik zit op YouTube Dirty Dancing-filmpjes te kijken
Vriendje is poolen. Gezellig met z'n makkersquote:Op donderdag 3 april 2008 20:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ben je (ook) weer alleen thuis?
ha ha, hier is er weer 1 aan het overwerkenquote:Op donderdag 3 april 2008 20:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vriendje is poolen. Gezellig met z'n makkers
Het enige wat ik kan met een keu is glazen om ver maaien
ja dat welquote:Op donderdag 3 april 2008 21:12 schreef Seventees het volgende:
Wij zijn een stelletje wijven. Heb je het door?
da's dan zeker een lange dag!quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:10 schreef Sgele het volgende:
Oh Hai!![]()
Lange dag vandaag, zit hier al anderhalf uur, en mag tot 6
Zo lang maak ik ze niet veel mee neequote:Op vrijdag 4 april 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's dan zeker een lange dag!
Goede morgen trouwens
quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo lang maak ik ze niet veel mee nee
Lotteik deel je gevoel...hier is het ook al weken smerig druk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Schon Gutenmorgen Herr Ubersturmbahnfurher WLquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
Gutenmorgen fraulein Draculettetje und fraulein Bloodylotte und herr sgele
quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Niet weer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee daarom, wordt erg flauwquote:
quote:This site is blocked by the SonicWall Content Filter Service.
URL:
Reason for restriction: Administrative Custom List settings
Ja ik snap dat niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo lang maak ik ze niet veel mee nee
Lotteik deel je gevoel...hier is het ook al weken smerig druk
Ik snap het wel, maar eigenlijk wil ik het niet snappenquote:
quote:
Zo'n collega chick die ook altijd zit te fokken.quote:
Ah, thanks for clearing that upquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:41 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zo'n collega chick die ook altijd zit te fokken.
Ze zit nu weer op fok. EN IK KAN NIET LEZEN WAAR.
da's wel ow zo vervelend!quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:41 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zo'n collega chick die ook altijd zit te fokken.
Ze zit nu weer op fok. EN IK KAN NIET LEZEN WAAR.
quote:
ben niet zo creatief vandaag....quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]Dus gaan we een plan beramen om daar achter te komen
Lotte, staat er niet ergens een printer of iets anders waar je iets moet pakken zodat je achter haar langs moet lopen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben niet zo creatief vandaag....
* Sgele gooit een open haard richting draculettetjequote:Op vrijdag 4 april 2008 09:01 schreef draculettetje het volgende:
ow ja da's een goeie
ik heb het koud
Tik op dr schouder, "Hoi! ik zie dat jij op !fok zit, ik zit daar ook wel eens op , ben bloodylotte, vroeg me af wie jij bent ?"quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]Dus gaan we een plan beramen om daar achter te komen
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Tik op dr schouder, "Hoi! ik zie dat jij op !fok zit, ik zit daar ook wel eens op , ben bloodylotte, vroeg me af wie jij bent ?"
klinkt goed!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit een open haard richting draculettetje
Moet goed gaan!
da's helemaal niet creatief ha haquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Tik op dr schouder, "Hoi! ik zie dat jij op !fok zit, ik zit daar ook wel eens op , ben bloodylotte, vroeg me af wie jij bent ?"
Werk ze!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's helemaal niet creatief ha ha
verdorie is het alweer zo laat
moet mn spullen maar weer eens pakken en op naar het werk
tot straks
alleen wat te kort..quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:53 schreef tripack het volgende:
geodemorgen mensen
lekker geslapen iedereen?
ah je hebt er weer zin in zo te zienquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:58 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen Tripack!
Bijna niet geslapen, maar mag de pret niet drukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:01 schreef tripack het volgende:
[..]
ah je hebt er weer zin in zo te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer heb ik dat geschreven?
Daar is het vrijdag voor hequote:Op vrijdag 4 april 2008 10:08 schreef draculettetje het volgende:
zo nu al de kluts kwijt op het werk
goeiesmorgens deze morgen edgarquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:53 schreef tripack het volgende:
geodemorgen mensen
lekker geslapen iedereen?
je bent te laatquote:
You thought wrong my friendquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:11 schreef tripack het volgende:
[..]
je bent te laatdacht dat je wel eerder zou reageren
is dit zo'n casemod?quote:
yep is een casemodquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:50 schreef tripack het volgende:
[..]
is dit zo'n casemod?
hij ziet er iig wel erg mooi uit
NIks te doen & werken in de ICT... de ultieme combinatiequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef Swiffer het volgende:
zo nou ik meld me hier ook, er is vaak dus geen reet te doen hier
ik ben dus swiffer, vrouwlijk en 23 jaar, en ik werk in de ict
quote:
welkomquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef Swiffer het volgende:
Meer 'aanwezig zijn' in de ICTquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:52 schreef tripack het volgende:
[..]
welkom
je ben idd niet de enige die in de ict werkt (en blijkbaar dus ook niks te doen hebt)
Beetje gal spuien op het Fok forum..quote:
je bent gaan vragen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou, update. Het is druk, en die collegachick is een lurker.
ssst!quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:06 schreef BloodyLotte het volgende:
En bijna weekend. Hoera!
Wekom! koffie ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef Swiffer het volgende:
gvd haha, ik dacht dat je pas om 8 uur savonds ging zuipen hahahaquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo ik zit al een half uur thuis... WEEEEEEEEEKEND!!!!!!!
Heb deze ochtend 2 uurtjes gewerkt, moest even wat laptops afmaken.
Als die laptops er niet waren, had ik gisteren al weekend gehad.
Maandag: 10,15 uur gewerkt
Dinsdag: 10 uur gewerkt
woensdag: ziekenhuis + vrije middag
Donderdag: 9 uur gewerkt + kwartaalmeeting = 07:00 trein/22:15 thuis)
Vrijdag: 2 uur!
(had nog wat lossen minuten/uren)
Zit al aan mijn borrel! Straks maar even slapen hahaha
Proost Droxz!quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo ik zit al een half uur thuis... WEEEEEEEEEKEND!!!!!!!
Heb deze ochtend 2 uurtjes gewerkt, moest even wat laptops afmaken.
Als die laptops er niet waren, had ik gisteren al weekend gehad.
Maandag: 10,15 uur gewerkt
Dinsdag: 10 uur gewerkt
woensdag: ziekenhuis + vrije middag
Donderdag: 9 uur gewerkt + kwartaalmeeting = 07:00 trein/22:15 thuis)
Vrijdag: 2 uur!
(had nog wat lossen minuten/uren)
Zit al aan mijn borrel! Straks maar even slapen hahaha
Haha schitterendquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vindt je van deze clip sm0k3z ?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vindt je van deze clip sm0k3z ?
kijk hem thuis anders ffquote:
Had 'm vanmorgen al doorgejast jaquote:
Tuurlijk mag ik dat wel, 10 minuten is best veel hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Sliep pas om half 5 ja![]()
En dat zeg jij met je nog geen 10 minuten eerder moguh zeggen
kijk s , het duurde even maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:24 schreef Swiffer het volgende:
[..]
haa ja lekker bakske troost, doet deugd deze middag!
Foeiquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ik dat wel, 10 minuten is best veel hoor
ik om 3 uur hadden best nog wat langer door kunnen gaan dusquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Sliep pas om half 5 ja![]()
En dat zeg jij met je nog geen 10 minuten eerder moguh zeggen
Mja, ff rustig wakker worden hoor..quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:44 schreef lynda het volgende:
Tis het rustig..
ik blijf koffie halen hier zo blijf je bezigquote:
Dat was je hobby toch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik blijf koffie halen hier zo blijf je bezig
Ja begin jij ook nog ffquote:
koffie drinken is idd een hobby van mequote:
Ik heb vandaag nog geen bak koffie opquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
koffie drinken is idd een hobby van medrink het iedere dag
Nee dat nog niet eensquote:
Een úúr pauzequote:Op vrijdag 4 april 2008 13:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
sorry maar ben er ook wel doorheen
ondanks dat ik een uur pauze heb gehad
Nou vooruit danquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
sorry maar ben er ook wel doorheen
ondanks dat ik een uur pauze heb gehad
Ah gezellig, het begon hier al een beetje rustig te worden de laatste tijd, kom erbijquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef Swiffer het volgende:
Moet je bijhouden hoor!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee dat nog niet eensHeb er eigenlijk helemaal niet bij stil gestaan
Zal een emmer koffie inschenken voor mezelf danquote:
Welkomquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef Swiffer het volgende:
Zo is datquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:07 schreef lynda het volgende:
Spuitelf is wakker
Nog 7 uur anderhalve week vrij![]()
![]()
![]()
Je moeder, díe kan wel een extra dame gebruikenquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
Welkom
We konden wel een extra dame gebruiken in dit topic
zeg ehm Remy !!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zal een emmer koffie inschenken voor mezelf dan
Oh sorryquote:
Ah, wordt er nog een wakkerquote:
tis weer wat anders dan een moederquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe sport ofzo, koffie versieren?
Jij ook altijd met je moeder-fetisjquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe kan wel een extra dame gebruiken
I'm gonna kill my neighboursquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je moeder-fetisj
nou idd, die viespeukquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je moeder-fetisj
Haaaiquote:
Zo erg?quote:
nee, ik moet helaas tot 17:30quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:14 schreef Seventees het volgende:
[..]
Haaai
Ook al weekend of moet je nog effe?
18.00quote:
Tegen half 3 konden we eindelijk slapen, nadat we 2 keer geklaagd hadden over de geluidsoverlast. We hebben nog net de politie niet hoeven bellen. Schorem...quote:
hier werkt hetquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Uhm, ligt http://www.agisweb.nl/ er uit, of ligt het aan mij?
Dat ligt aan jou denk ikquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, daar ben je klaar meequote:Op vrijdag 4 april 2008 14:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Tegen half 3 konden we eindelijk slapen, nadat we 2 keer geklaagd hadden over de geluidsoverlast. We hebben nog net de politie niet hoeven bellen. Schorem...
quote:
Connecting to, loading, problem loading page.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Wat je zegt.quote:
ik heb katten vd buren die me terroriseren. de buurvrouw is er niet, en die krabben dan snachts tegen de deuren aan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Tegen half 3 konden we eindelijk slapen, nadat we 2 keer geklaagd hadden over de geluidsoverlast. We hebben nog net de politie niet hoeven bellen. Schorem...
ah magische Thee. ja goed begin vh weekendquote:
Ah je had al plannen om te verhuizen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:22 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat je zegt.
Motiveert ons extra te verhuizen
yummquote:
godver!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yumm![]()
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
je kan natuurlijk ook 99 screenshots voor me makenquote:
Doe jij dat dan ook met dat Youtube filmpje?quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook 99 screenshots voor me maken
ik kan hier niet op youtubequote:Op vrijdag 4 april 2008 14:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe jij dat dan ook met dat Youtube filmpje?
En daarbij, er hoort ook geluid bij... dat is minstens zo leuk
Ga trouwen ofzoquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Wie heeft er zin om voor mij ff langs de brievenbus te gaan? Moet nog een brief op de bus doen, maar heb geen zin!
Oja, en maak meteen m'n mountainbike ff schoon bij de wasbox, en smeer m'n ketting ff.
Ik ben écht té lui vandaag
-edit: Oja, velgen van m'n motor moet ook nog schoongemaakt worden, ketting moet nog gesmeerd worden, en als je je écht verveelt mag je m'n auto ook nog wel ff door de wasstraat halenSinds hij uit de fabriek is gekomen heeft ie nog geen wasstraat gezien
!!
Ben ik te lui voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:22 schreef draculettetje het volgende:
poehee ben thuis moest nog langs de apotheek maar dat dat zoooo lang zou duren
meteen mn bed in nu
prettig weekend!quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:25 schreef Swiffer het volgende:
Sweet dreams ik ga zo ook naar huis slaapie doen ben er helemaal doorheen..
Fijn weekend allen en tot de volgende nutteloze maandag
Jij ook fijn weekendquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:25 schreef Swiffer het volgende:
Sweet dreams ik ga zo ook naar huis slaapie doen ben er helemaal doorheen..
Fijn weekend allen en tot de volgende nutteloze maandag
BIIIIIIIIAAAAAAAATCHFIGHT!!!quote:
Zullen we? Dat topic even omgooien?quote:
Ja godver...quote:
whaha, ja dit is belangrijkerquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja godver...juist NU komen ze met werk aanzetten... ben het aan het opstapelen voor maandag
Kom op zeg..het is vrijdagquote:
ja daarom , niet teveel doenquote:
Haha bedankt voor je inzet!quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:33 schreef tripack het volgende:
oei das balen Sgele... nu ga ik echt de mazzels
Ja niet normaal hequote:Op vrijdag 4 april 2008 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
man wat een zeikerts in dat topic man
Hulde! Dat gaat me een weekend wordenquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Nuttige dag zeg!
Mountainbike + ketting al schoongemaakt, eea kwa belasting geregeld.
Nog te doen;
- Velgen van m'n motor ff schoonmaken
- Naar de kroeg gaan
- Bezopen worden
Fijn weekend WLquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:16 schreef WhiteLightning het volgende:
luitjes ik ga weekend vieren !! prettig weekend allemaal!!
Niet direct, maar als zoiets vaker gebeurt dan gaat het wel door je hoofd spokenquote:
Maar ik heb nog helemaal niks gezegdquote:Op zaterdag 5 april 2008 09:11 schreef Seventees het volgende:
You got me begging you for mercy.
Why won't you release me?
Jeff Dunham ftw!quote:
Da's die nieuwe plaat van...eerhm...dat onaantrekkelijke blonde meisje toch? (ben de naam helemaal kwijt)quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:11 schreef Seventees het volgende:
You got me begging you for mercy.
Why won't you release me?
Onaantrekkelijk; dat druk je beschaafd uit. Ik vind haar gewoon lelijkquote:Op zaterdag 5 april 2008 09:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's die nieuwe plaat van...eerhm...dat onaantrekkelijke blonde meisje toch? (ben de naam helemaal kwijt)
Achmed the dead terroristquote:Op zaterdag 5 april 2008 09:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jeff Dunham ftw!![]()
Ik heb beide DVD"s. Da's van het begin tot het einde hilarisch
Peanut is ook briljantquote:Op zaterdag 5 april 2008 09:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Achmed the dead terrorist
Jeff is super!
Bellerquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
Zal na dit weekend niet veel hier meer komenDenk ik... ben gedetacheerd
Dat valt te bezien natuurlijk, maar weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Zal nog wel af en toe komen buurten in de middag hoorquote:
Hoop dat het wel wat wordt dan voor je. Als je overal maar tegen je zin moet gaan zitten werken, dan schiet het ook niet hard op natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat valt te bezien natuurlijk, maar weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Zal nog wel af en toe komen buurten in de middag hoor
Ja dat hoop ik ook, zal alleen wel even afkicken zijn zeg... my god... straks ga ik jullie nog missenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoop dat het wel wat wordt dan voor je. Als je overal maar tegen je zin moet gaan zitten werken, dan schiet het ook niet hard op natuurlijk.
en 't is je maar geraden
Dat dacht ik al wel... Ik kan anders wel een praatgroep inschakelen?quote:
De "Wat te doen zonder Beller Praatgroep" Topic openen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat dacht ik al wel... Ik kan anders wel een praatgroep inschakelen?
Ja dat bedoel ik maar evenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
De "Wat te doen zonder Beller Praatgroep" Topic openen?
Maar...alles goed verders?
Aaaightquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:12 schreef Sgele het volgende:
Heb Pimp My Ride aanstaan hier...een paintball gun in de grill van een Subaru
Dat is beter nieuws!quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik maar even![]()
Ja gaat geweldigMisschien al aan het eind van deze maand een huisje
ha ha tuurlijk ga je ons missenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, zal alleen wel even afkicken zijn zeg... my god... straks ga ik jullie nog missen
In Zeewoldequote:
Ja ik ga het ook zeker missen ja, niet meer spammen en zinloos kletsen... maar werkenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha tuurlijk ga je ons missen![]()
als het werk je maar gaat bevallen!
En misschien eind deze maand al een huisje![]()
zal voor jullie duimen
Geweldig, zal duimen voor je dat je dan ook echt dat huisje gaat krijgen!quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In ZeewoldeDus hopelijk krijgen we ook het huisje waar wij ons op in hebben geschreven
werken ja! des meer kan je het zinloos kletsen weer waarderen als je ergens even tijd hebt ha haquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik ga het ook zeker missen ja, niet meer spammen en zinloos kletsen... maar werken
Nu zul je erachter komen waarom je elke maand geld gestort krijgt enzoquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
werken ja! des meer kan je het zinloos kletsen weer waarderen als je ergens even tijd hebt ha ha
ook dat ja!quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu zul je erachter komen waarom je elke maand geld gestort krijgt enzo
Goedemorgen nog trouwensquote:
Ja dat hoop ikquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geweldig, zal duimen voor je dat je dan ook echt dat huisje gaat krijgen!
Gastquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu zul je erachter komen waarom je elke maand geld gestort krijgt enzo
Hahaha ach ik probeer wel contact te houden hoorquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
werken ja! des meer kan je het zinloos kletsen weer waarderen als je ergens even tijd hebt ha ha
Serieus? De zon schijnt hierquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:36 schreef draculettetje het volgende:
ow ja heb al het gevoel er een hele dag op hebben te zitten
al naar de markt en stad geweest
maar wat een klote weer
quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GastDat was toch gewoon een aanwezigheidspremie?
komt ook wel goed ! en zo niet dan toch!quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha ach ik probeer wel contact te houden hoor
Juist! Je drinkt immers koffie, maakt het papier op. Ik denk dat die premie er wel in zit hoorquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:39 schreef Sgele het volgende:
[..]Oh is dat het? Ga ik toch maar eens wat extra's vragen voor al dat werk wat ik doe
ik moest lachenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:39 schreef Sgele het volgende:
[..]Oh is dat het? Ga ik toch maar eens wat extra's vragen voor al dat werk wat ik doe
Ja ik moet wel he?quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
komt ook wel goed ! en zo niet dan toch!
Shit m'n koffiequote:Op zaterdag 5 april 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Juist! Je drinkt immers koffie, maakt het papier op. Ik denk dat die premie er wel in zit hoor
Dat is ook weer zoquote:
Ja dank je man! Fijn weekend en natuurlijk spreken wij elkaarquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Shit m'n koffie
Maar goed, ik ga even wat boodschappen doen nu het nog droog is. Mocht ik jullie niet meer spreken, een heel fijn weekend, en waarschijnlijk tot maandag.
Beller, jij succes maandag en we spreken elkaar nog wel
jij ook een goed weekend!quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Shit m'n koffie
Maar goed, ik ga even wat boodschappen doen nu het nog droog is. Mocht ik jullie niet meer spreken, een heel fijn weekend, en waarschijnlijk tot maandag.
Beller, jij succes maandag en we spreken elkaar nog wel
Het is alleen op projectbasis hequote:Op zaterdag 5 april 2008 11:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb je er wel zin in, om ergens anders te gaan werken?
ha ha owkee!quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is alleen op projectbasis heDus na het project keer ik weer terug. Maar dat zijn vragen die ik niet op een forum ga beantwoorden
Sorryquote:
Mooi zoquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
groot gelijk heb je hoor! ben niet boos! ha ha
hopelijk warm wordenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mooi zoEn wat ga jij nog doen vandaag?
Nee niet echt hequote:Op zaterdag 5 april 2008 12:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hopelijk warm worden
moet om 14.00 bij een dinnetje zijn thee leuten enzo
vanavond naar een verjaardag!
jullie nog plannen?
ja was wel de bedoelingquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee niet echt heOoow klinkt als een leuke dag vandaag
Ziekjes dan?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja was wel de bedoeling
nu hopen dat ik me ook beter ga voelen
Wel voorzichtig aan doen hequote:Op zaterdag 5 april 2008 12:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mwah in ieder geval niet helemaal lekker
Ja daarom juistquote:
Haha graag gedaan hoorquote:
Dat zou vreselijk zijnquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, zal alleen wel even afkicken zijn zeg... my god... straks ga ik jullie nog missen
Ben ook pas net thuis, hele middag bij een hondenclub van een goede vriend van me geweest.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:02 schreef draculettetje het volgende:
zo en weer thuis
nu even eten en dan op naar de volgende afspraak
Ik heb ruim 12 uur geslapenquote:Op zondag 6 april 2008 09:27 schreef draculettetje het volgende:
tuurlijk vind ik wel leuk om te zien! al is het geen avond meer inmiddels al morgen....
Over 4 weken pas die MRIquote:Op zondag 6 april 2008 09:35 schreef draculettetje het volgende:
leuke aktie foto's zitten er tussen!
heb je deze week trouwens nou de scan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |