Standaard reactiequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:32 schreef Megalomaniac het volgende:
Jaloers?
Ik vind het helemaal toppie, want het houdt de mensen van de straat die je niet op straat wil zien.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:30 schreef SEMTEX het volgende:
Wat vinden jullie hier nu van en is er geen manier om zulke klonen te weren?
Truequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:39 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal toppie, want het houdt de mensen van de straat die je niet op straat wil zien.
Goed punt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:39 schreef Aurelianus het volgende:
Ik vind het helemaal toppie, want het houdt de mensen van de straat die je niet op straat wil zien.
Ik heb maffere dingen hier langs zien komen, dus waarom niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
True. Het ruimt wel lekker op. Ik zit me af te vragen of we ook mannelijke klonen hebben op Fok! die Playgirl-foto's gebruiken
.
quote:Op 04-04-2008 11:20 schreef distructor
[..]
zie je nou wel dat wij voor elkaar gemaakt zijn
en jha we gaan sprookjesbos trouwenen dan krijg je van mij wel een horloge ipv een ring
![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:40 schreef taurnill het volgende:laat die mensen toch als ze dat willen. waar maak jij je druk om.
iedereen weet tog dat je fok niet serieus moet nemen...
gewoon lachen en doorposten
Dit topic is niet helderder als je dit verleest naar Fortis-fotootjesquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:30 schreef SEMTEX het volgende:
fotoboeken met Fjortis-fotootjes
Toevallig dat jij een zielig ventje bent? dat jij ooit mod hebt kunnen worden zeg?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:53 schreef tonks het volgende:
[..]toevallig dat jij een van de "ubergodin" geilers bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |