Standaard reactiequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:32 schreef Megalomaniac het volgende:
Jaloers?
Ik vind het helemaal toppie, want het houdt de mensen van de straat die je niet op straat wil zien.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:30 schreef SEMTEX het volgende:
Wat vinden jullie hier nu van en is er geen manier om zulke klonen te weren?
Truequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:39 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal toppie, want het houdt de mensen van de straat die je niet op straat wil zien.
Goed punt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:39 schreef Aurelianus het volgende:
Ik vind het helemaal toppie, want het houdt de mensen van de straat die je niet op straat wil zien.
Ik heb maffere dingen hier langs zien komen, dus waarom niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
True. Het ruimt wel lekker op. Ik zit me af te vragen of we ook mannelijke klonen hebben op Fok! die Playgirl-foto's gebruiken
.
quote:Op 04-04-2008 11:20 schreef distructor
[..]
zie je nou wel dat wij voor elkaar gemaakt zijn
en jha we gaan sprookjesbos trouwenen dan krijg je van mij wel een horloge ipv een ring
![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:40 schreef taurnill het volgende:laat die mensen toch als ze dat willen. waar maak jij je druk om.
iedereen weet tog dat je fok niet serieus moet nemen...
gewoon lachen en doorposten
Dit topic is niet helderder als je dit verleest naar Fortis-fotootjesquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:30 schreef SEMTEX het volgende:
fotoboeken met Fjortis-fotootjes
Toevallig dat jij een zielig ventje bent? dat jij ooit mod hebt kunnen worden zeg?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:53 schreef tonks het volgende:
[..]toevallig dat jij een van de "ubergodin" geilers bent.
Ik snap er ook geen reet vanquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit topic is niet helderder als je dit verleest naar Fortis-fotootjes.
Fjortis betekend jailbait uit Scandinavië dacht ik.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen reet vanFjortis is dat een fapsite ofzo?
Dat was een van de eisen eigenlijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:01 schreef Ubergodin het volgende:
[..]
Toevallig dat jij een zielig ventje bent? dat jij ooit mod hebt kunnen worden zeg?
Dat was me al duidelijk ja, je doet gewoon mee aan een lastercampagne van een jaloers kreng, het gaat lekker op fok!quote:
Is die bilnaad met paint gemaakt ofzo?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:40 schreef right_turn het volgende:
Ow, als het toch klonen zijn, dan maakt het niet uit:
[ afbeelding ]
jep ben ik egt wel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:53 schreef tonks het volgende:
[..]toevallig dat jij een van de "ubergodin" geilers bent.
Check die fobo... jup!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
Is die bilnaad met paint gemaakt ofzo?
instant bansquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:15 schreef Ubergodin het volgende:
Dit is pure laster, er zou een slotje op moeten komen!Mods anywhere?
Ga ergens anders huilen, kereltje.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:15 schreef Ubergodin het volgende:
Dit is pure laster, er zou een slotje op moeten komen!Mods anywhere?
Nooit eens erbij stilgestaan dat het wel eens zo zou kunnen zijn, maarja je gelooft het of niet natuurlijk dat is mijn probleem niet, fruitcake!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:18 schreef right_turn het volgende:
[..]
Je doet net of het een foto van jezelf is!
Over jouw geloofwaardigheid zullen we het maar niet hebben natuurlijk, dat leidt alleen maar afquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:08 schreef MouzurX het volgende:
Door die 'klonen' krijg jij nu minder reacties en daar kan je niet tegen ofzo?
quote:
PM me een link naar je hyves en ik geloof je. Wie hyved die blijft!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:42 schreef Ubergodin het volgende:
[..]
Nooit eens erbij stilgestaan dat het wel eens zo zou kunnen zijn, maarja je gelooft het of niet natuurlijk dat is mijn probleem niet, fruitcake!
Mijn bestaan kan bevestigd worden door meerdere Fok!-kers, wees maar niet bangquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:48 schreef Ubergodin het volgende:
[..]
Over jouw geloofwaardigheid zullen we het maar niet hebben natuurlijk, dat leidt alleen maar af
http://www.flabber.nl/archief/002937.phpquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen reet vanFjortis is dat een fapsite ofzo?
Waarom zou je je anders er zo aan ergeren dat je er een klb topic voor gaat maken?quote:
Ach, het is een terugkerend fenomeen en eens per zoveel jaar de aandacht erop vestigen helpt neppers en klonen de wereld weer uit. Ik ben zelf ooit aardig voor de gek gehouden door een aantal klonen, dus nu ben ik extra alert op kloontjesquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom zou je je anders er zo aan ergeren dat je er een klb topic voor gaat maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |