Ja ik moet wel he?quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
komt ook wel goed ! en zo niet dan toch!
Shit m'n koffiequote:Op zaterdag 5 april 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Juist! Je drinkt immers koffie, maakt het papier op. Ik denk dat die premie er wel in zit hoor
Dat is ook weer zoquote:
Ja dank je man! Fijn weekend en natuurlijk spreken wij elkaarquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Shit m'n koffie
Maar goed, ik ga even wat boodschappen doen nu het nog droog is. Mocht ik jullie niet meer spreken, een heel fijn weekend, en waarschijnlijk tot maandag.
Beller, jij succes maandag en we spreken elkaar nog wel
jij ook een goed weekend!quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Shit m'n koffie
Maar goed, ik ga even wat boodschappen doen nu het nog droog is. Mocht ik jullie niet meer spreken, een heel fijn weekend, en waarschijnlijk tot maandag.
Beller, jij succes maandag en we spreken elkaar nog wel
Het is alleen op projectbasis hequote:Op zaterdag 5 april 2008 11:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb je er wel zin in, om ergens anders te gaan werken?
ha ha owkee!quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is alleen op projectbasis heDus na het project keer ik weer terug. Maar dat zijn vragen die ik niet op een forum ga beantwoorden
Sorryquote:
Mooi zoquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
groot gelijk heb je hoor! ben niet boos! ha ha
hopelijk warm wordenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mooi zoEn wat ga jij nog doen vandaag?
Nee niet echt hequote:Op zaterdag 5 april 2008 12:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hopelijk warm worden
moet om 14.00 bij een dinnetje zijn thee leuten enzo
vanavond naar een verjaardag!
jullie nog plannen?
ja was wel de bedoelingquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee niet echt heOoow klinkt als een leuke dag vandaag
Ziekjes dan?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja was wel de bedoeling
nu hopen dat ik me ook beter ga voelen
Wel voorzichtig aan doen hequote:Op zaterdag 5 april 2008 12:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mwah in ieder geval niet helemaal lekker
Ja daarom juistquote:
Haha graag gedaan hoorquote:
Dat zou vreselijk zijnquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, zal alleen wel even afkicken zijn zeg... my god... straks ga ik jullie nog missen
Ben ook pas net thuis, hele middag bij een hondenclub van een goede vriend van me geweest.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:02 schreef draculettetje het volgende:
zo en weer thuis
nu even eten en dan op naar de volgende afspraak
Ik heb ruim 12 uur geslapenquote:Op zondag 6 april 2008 09:27 schreef draculettetje het volgende:
tuurlijk vind ik wel leuk om te zien! al is het geen avond meer inmiddels al morgen....
Over 4 weken pas die MRIquote:Op zondag 6 april 2008 09:35 schreef draculettetje het volgende:
leuke aktie foto's zitten er tussen!
heb je deze week trouwens nou de scan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |