prettig weekend!quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:25 schreef Swiffer het volgende:
Sweet dreams ik ga zo ook naar huis slaapie doen ben er helemaal doorheen..
Fijn weekend allen en tot de volgende nutteloze maandag
Jij ook fijn weekendquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:25 schreef Swiffer het volgende:
Sweet dreams ik ga zo ook naar huis slaapie doen ben er helemaal doorheen..
Fijn weekend allen en tot de volgende nutteloze maandag
BIIIIIIIIAAAAAAAATCHFIGHT!!!quote:
Zullen we? Dat topic even omgooien?quote:
Ja godver...quote:
whaha, ja dit is belangrijkerquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja godver...juist NU komen ze met werk aanzetten... ben het aan het opstapelen voor maandag
Kom op zeg..het is vrijdagquote:
ja daarom , niet teveel doenquote:
Haha bedankt voor je inzet!quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:33 schreef tripack het volgende:
oei das balen Sgele... nu ga ik echt de mazzels
Ja niet normaal hequote:Op vrijdag 4 april 2008 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
man wat een zeikerts in dat topic man
Hulde! Dat gaat me een weekend wordenquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Nuttige dag zeg!
Mountainbike + ketting al schoongemaakt, eea kwa belasting geregeld.
Nog te doen;
- Velgen van m'n motor ff schoonmaken
- Naar de kroeg gaan
- Bezopen worden
Fijn weekend WLquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:16 schreef WhiteLightning het volgende:
luitjes ik ga weekend vieren !! prettig weekend allemaal!!
Niet direct, maar als zoiets vaker gebeurt dan gaat het wel door je hoofd spokenquote:
Maar ik heb nog helemaal niks gezegdquote:Op zaterdag 5 april 2008 09:11 schreef Seventees het volgende:
You got me begging you for mercy.
Why won't you release me?
Jeff Dunham ftw!quote:
Da's die nieuwe plaat van...eerhm...dat onaantrekkelijke blonde meisje toch? (ben de naam helemaal kwijt)quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:11 schreef Seventees het volgende:
You got me begging you for mercy.
Why won't you release me?
Onaantrekkelijk; dat druk je beschaafd uit. Ik vind haar gewoon lelijkquote:Op zaterdag 5 april 2008 09:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's die nieuwe plaat van...eerhm...dat onaantrekkelijke blonde meisje toch? (ben de naam helemaal kwijt)
Achmed the dead terroristquote:Op zaterdag 5 april 2008 09:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jeff Dunham ftw!![]()
Ik heb beide DVD"s. Da's van het begin tot het einde hilarisch
Peanut is ook briljantquote:Op zaterdag 5 april 2008 09:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Achmed the dead terrorist
Jeff is super!
Bellerquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
Zal na dit weekend niet veel hier meer komenDenk ik... ben gedetacheerd
Dat valt te bezien natuurlijk, maar weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Zal nog wel af en toe komen buurten in de middag hoorquote:
Hoop dat het wel wat wordt dan voor je. Als je overal maar tegen je zin moet gaan zitten werken, dan schiet het ook niet hard op natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat valt te bezien natuurlijk, maar weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Zal nog wel af en toe komen buurten in de middag hoor
Ja dat hoop ik ook, zal alleen wel even afkicken zijn zeg... my god... straks ga ik jullie nog missenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoop dat het wel wat wordt dan voor je. Als je overal maar tegen je zin moet gaan zitten werken, dan schiet het ook niet hard op natuurlijk.
en 't is je maar geraden
Dat dacht ik al wel... Ik kan anders wel een praatgroep inschakelen?quote:
De "Wat te doen zonder Beller Praatgroep" Topic openen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat dacht ik al wel... Ik kan anders wel een praatgroep inschakelen?
Ja dat bedoel ik maar evenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
De "Wat te doen zonder Beller Praatgroep" Topic openen?
Maar...alles goed verders?
Aaaightquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:12 schreef Sgele het volgende:
Heb Pimp My Ride aanstaan hier...een paintball gun in de grill van een Subaru
Dat is beter nieuws!quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik maar even![]()
Ja gaat geweldigMisschien al aan het eind van deze maand een huisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |