Ah gezellig, het begon hier al een beetje rustig te worden de laatste tijd, kom erbijquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef Swiffer het volgende:
zo nou ik meld me hier ook, er is vaak dus geen reet te doen hier
ik ben dus swiffer, vrouwlijk en 23 jaar, en ik werk in de ict
Moet je bijhouden hoor!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee dat nog niet eensHeb er eigenlijk helemaal niet bij stil gestaan
Zal een emmer koffie inschenken voor mezelf danquote:
Welkomquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef Swiffer het volgende:
zo nou ik meld me hier ook, er is vaak dus geen reet te doen hier
ik ben dus swiffer, vrouwlijk en 23 jaar, en ik werk in de ict
Zo is datquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:07 schreef lynda het volgende:
Spuitelf is wakker
Nog 7 uur anderhalve week vrij![]()
![]()
![]()
Je moeder, díe kan wel een extra dame gebruikenquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
Welkom
We konden wel een extra dame gebruiken in dit topic
zeg ehm Remy !!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zal een emmer koffie inschenken voor mezelf dan
Oh sorryquote:
Ah, wordt er nog een wakkerquote:
tis weer wat anders dan een moederquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe sport ofzo, koffie versieren?
Jij ook altijd met je moeder-fetisjquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe kan wel een extra dame gebruiken
I'm gonna kill my neighboursquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je moeder-fetisj
nou idd, die viespeukquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je moeder-fetisj
Haaaiquote:
Zo erg?quote:
nee, ik moet helaas tot 17:30quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:14 schreef Seventees het volgende:
[..]
Haaai
Ook al weekend of moet je nog effe?
18.00quote:
Tegen half 3 konden we eindelijk slapen, nadat we 2 keer geklaagd hadden over de geluidsoverlast. We hebben nog net de politie niet hoeven bellen. Schorem...quote:
hier werkt hetquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Uhm, ligt http://www.agisweb.nl/ er uit, of ligt het aan mij?
Dat ligt aan jou denk ikquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, daar ben je klaar meequote:Op vrijdag 4 april 2008 14:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Tegen half 3 konden we eindelijk slapen, nadat we 2 keer geklaagd hadden over de geluidsoverlast. We hebben nog net de politie niet hoeven bellen. Schorem...
quote:
Connecting to, loading, problem loading page.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Wat je zegt.quote:
ik heb katten vd buren die me terroriseren. de buurvrouw is er niet, en die krabben dan snachts tegen de deuren aan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Tegen half 3 konden we eindelijk slapen, nadat we 2 keer geklaagd hadden over de geluidsoverlast. We hebben nog net de politie niet hoeven bellen. Schorem...
ah magische Thee. ja goed begin vh weekendquote:
Ah je had al plannen om te verhuizen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:22 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat je zegt.
Motiveert ons extra te verhuizen
yummquote:
godver!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yumm![]()
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
je kan natuurlijk ook 99 screenshots voor me makenquote:
Doe jij dat dan ook met dat Youtube filmpje?quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook 99 screenshots voor me maken
ik kan hier niet op youtubequote:Op vrijdag 4 april 2008 14:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe jij dat dan ook met dat Youtube filmpje?
En daarbij, er hoort ook geluid bij... dat is minstens zo leuk
Ga trouwen ofzoquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Wie heeft er zin om voor mij ff langs de brievenbus te gaan? Moet nog een brief op de bus doen, maar heb geen zin!
Oja, en maak meteen m'n mountainbike ff schoon bij de wasbox, en smeer m'n ketting ff.
Ik ben écht té lui vandaag
-edit: Oja, velgen van m'n motor moet ook nog schoongemaakt worden, ketting moet nog gesmeerd worden, en als je je écht verveelt mag je m'n auto ook nog wel ff door de wasstraat halenSinds hij uit de fabriek is gekomen heeft ie nog geen wasstraat gezien
!!
Ben ik te lui voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:22 schreef draculettetje het volgende:
poehee ben thuis moest nog langs de apotheek maar dat dat zoooo lang zou duren
meteen mn bed in nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |