Uhm, die is al lang geweest hoor!quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zullen we dit deel toch maar #773 noemen
En wat zegt Jera over het aantal "Polenquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, die is al lang geweest hoor!
Via Jera's stats kwam ik erachter dat ik in twee KSC-topics met nummer 562 heb gepost, dus we liepen een nummertje achter.
Nee, ik ben bezig met oude topics indexeren, omdat die niet meer bij eer-ik op de servert staan. Zoals Mart al zei is dit compensatie voor een dubbeltopic (dat dat #562 is geloof ik wel, dat zou ik na moeten zoeken).quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zullen we dit deel toch maar #773 noemen
Okey, fijn dat je er nu achter komt!quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, die is al lang geweest hoor!
Via Jera's stats kwam ik erachter dat ik in twee KSC-topics met nummer 562 heb gepost, dus we liepen een nummertje achter.
Dat groeit exponentieelquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wat zegt Jera over het aantal "Polen"
Helder en goed bezigquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik ben bezig met oude topics indexeren, omdat die niet meer bij eer-ik op de servert staan. Zoals Mart al zei is dit compensatie voor een dubbeltopic (dat dat #562 is geloof ik wel, dat zou ik na moeten zoeken).
Polenquote:
Is helaas nog wel flink wat werkquote:
Danny? Die is van de layoutquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:27 schreef Pheno het volgende:
Ok, wie is die meister die 500 geneste divs in een webpagina flikkert.
Godsgruwel zeg, als ik zo een webapplicatie zou maken die zolang zou duren voor een response dan zou ik nu al ontslagen zijn.quote:
Bron? Bewijs?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:27 schreef Pheno het volgende:
Precies. Maar zoals je ziet, kan Danny NIET delegerenquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Godsgruwel zeg, als ik zo een webapplicatie zou maken die zolang zou duren voor een response dan zou ik nu al ontslagen zijn.
Heel goed bezig M!quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik ben bezig met oude topics indexeren, omdat die niet meer bij eer-ik op de servert staan. Zoals Mart al zei is dit compensatie voor een dubbeltopic (dat dat #562 is geloof ik wel, dat zou ik na moeten zoeken).
Polenquote:
Watte?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:27 schreef Pheno het volgende:
Hij kan heus wel delegeren, maar tussen kunnen en doen zit een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Maar zoals je ziet, kan Danny NIET delegeren
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
Toch is het eng als je bekende ziet op opsporing verzocht
Ik wilde eind april eens kijken of ik deze functionaliteit kan inbouwen met java, eens kijken hoe snel dat te doen isquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Maar zoals je ziet, kan Danny NIET delegeren
Jongen die ik getraind heb is in eindhoven in een kanaal gereden.quote:
Je hebt je niet aan je bewering gehoudenquote:
Dankquote:
Zie je welquote:[..]
PolenPolen
![]()
Wat groeit exponentieel?![]()
Broddelwerk in de broncode van de layoutquote:[..]
Watte?
Whehequote:Op dinsdag 1 april 2008 22:39 schreef OA het volgende:
[..]
Hij kan heus wel delegeren, maar tussen kunnen en doen zit een wereld van verschil.
OA, dit is niet nummer 773 hoor!quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:39 schreef OA het volgende:
[..]
Hij kan heus wel delegeren, maar tussen kunnen en doen zit een wereld van verschil.
quote:
GMTA!quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:43 schreef MPG het volgende:
OA
[..]
Je hebt je niet aan je bewering gehouden![]()
[..]
Dat is de schuld van het modje dat over het hele forum topics plaatst, waarin hij verwijst naar zijn eigen winnende verhaal.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:43 schreef MPG het volgende:
OA
[..]
Je hebt je niet aan je bewering gehouden![]()
quote:[..]
Dank
Zie je wel!
Prutsersquote:[..]
Broddelwerk in de broncode van de layout
Whehe
Huuuuquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jongen die ik getraind heb is in eindhoven in een kanaal gereden.
Nu zoeken ze de auto die achter hem aanzat.
Is ie crimineel, geloof het niet. Dood is ie nu wel.
quote:
Alleen in NWBquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:48 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is de schuld van het modje dat over het hele forum topics plaatst, waarin hij verwijst naar zijn eigen winnende verhaal.![]()
[..]
Welke?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:46 schreef Pheno het volgende:
Ah, door die tyfuslink te blocken gaat het wat sneller.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:48 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is de schuld van het modje dat over het hele forum topics plaatst, waarin hij verwijst naar zijn eigen winnende verhaal.![]()
![]()
![]()
Zie je wel?quote:
Dat mot je tegen die lui in 't rood zeggenquote:[..]
Prutsers![]()
Wel een goed verhaal thoughquote:
Vast niet nee.quote:En ik kan er toch niets aan doen dat een topicnummer dubbel is gebruikt.
whehequote:Op dinsdag 1 april 2008 22:57 schreef OA het volgende:
[..]
Wel een goed verhaal though, al moet ik het einde nog lezen...
![]()
Dus.... wellicht stel ik mijn mening nog bij...![]()
[..]
Vast niet nee.
ok. truste. latersquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:07 schreef OA het volgende:
Laptop batterij is bijna leeg.
Tot morgen. A demain.![]()
![]()
Toeval of niet, maar FOK! is meteen een stuk snellerquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:07 schreef OA het volgende:
Laptop batterij is bijna leeg.
Tot morgen. A demain.![]()
![]()
Ik ookquote:
truste tmaatquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:42 schreef Tmaatje het volgende:Mozart slaat door...
![]()
![]()
Ik ga naar bed , Truste allemaal![]()
Nog steeds die stream aanquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef MPG het volgende:
OMG. Die geblondeerde cineast wilt een motie van wantrouwen indienen
blijft ze niet slapenquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:54 schreef Sjowhan het volgende:
ook maar zo slapen.. Dinnetje is nét weg
Neuh. T is afgelopen, uit.quote:
Ik ging weer naar die link zoeken netquote:Op woensdag 2 april 2008 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
blijft ze niet slapen?
[..]
Neuh. T is afgelopen, uit.
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ging weer naar die link zoeken net
quote:
Ik denk dat dat nog niet verstandig is.. Ze woont toch maar 1 km van me vandaanquote:
Nee dat is al vanaf het begin van bagger layout zoquote:Op woensdag 2 april 2008 00:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Is dat nieuw dat er " als zeefdruk in de quotes staan?
quote:
quote:Dagcijfers van dinsdag 1 april 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
009. 085 Houniet
024. 059 Muck
026. 058 Pheno
061. 040 MPG
072. 037 OA
099. 032 DaMart
113. 029 Memento-Mori
113. 029 ScarFace-
129. 027 marcb1974
129. 027 Sjowhan
129. 027 vrolijke-frits
129. 027 Papierversnipperaar
139. 026 Surveillance-Fiets
213. 020 indahnesia.com
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Dan viel het me gisteren gewoon weer opquote:Op woensdag 2 april 2008 08:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee dat is al vanaf het begin van bagger layout zo
Oh, en kia ora allen
IK HEB MIJN KWALITEITSPLAN AF!![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 09:12 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen deze morgen na 1 april.
Ik heb gisteren maar geen goedemorgenpost geplaatst, want niemand zou hem toch serieus hebben genomen. Dan kan ik me net zo goed de moeite besparen, nietwaar. Mijn standaard spelletje op werk was ook weer geslaagd trouwens, gisteren. In de aanloop naar 1 april een aantal collega's vertellen dat ik anderen in de maling wil nemen, en vervolgens helemaal niets doen. Met als gevolg dat men mij de hele dag wantrouwend aankeek en bij alles wat ik zei of deed toch even wat langer nadacht voordat er gereageerd werd. En heb ik dan helemaal niets gedaan? Laat ik het er op houden dat die twee KSC's met nummer 562 vandaag spontaan uit mijn stats-lijst van Jera zijn verdwenen. Sterker nog, ik heb in dat ene deel 562 ook helemaal niet gepost
.
Frits, vanmiddag waag ik mij weer aan een bezoekje aan het postkantoor.quote:
Heel mooi! Cheersquote:Op woensdag 2 april 2008 09:19 schreef OA het volgende:
[..]
Frits, vanmiddag waag ik mij weer aan een bezoekje aan het postkantoor.
Moet kunnenquote:Op woensdag 2 april 2008 09:35 schreef BrandX het volgende:
gearriveerd op kantoor inmiddels.Half uurtje te laat, dat dan weer wel
Ik wilde nog #561 of #563 even hernoemen en daarnaar linken, maar aangezien ik zelf niet gepost had, heb ik dat maar niet gedaanquote:Op woensdag 2 april 2008 09:18 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik vroeg mij gisteren al af of jij toen al meepostte...![]()
Maar zoals het een luie KSC'er betaamt, had ik geen zin om dat te controleren!
quote:
* vertaling teveel moeite om het op te zoekenquote:Op woensdag 2 april 2008 09:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde nog #561 of #563 even hernoemen en daarnaar linken, maar aangezien ik zelf niet gepost had, heb ik dat maar niet gedaan.
Beetje het 'hij ging weg om sigaretten te halen en moet nog terug komen'-verhaal ;pquote:Op woensdag 2 april 2008 09:57 schreef BrandX het volgende:
[..]op kosten van de baas, dat zijn de beste half uurtjes hè
ik ga trouwens ff kijken waar mijn koffie collega blijft. Die zou 20min. geleden koffie voor me halen, maar ik heb hem nooit meer teruggezien![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 09:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Beetje het 'hij ging weg om sigaretten te halen en moet nog terug komen'-verhaal ;p
Oei, niet zo best als jij hem de kamer uitslaatquote:Op woensdag 2 april 2008 10:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja maar hij is terecht! Hij durfde wel terug te komen zonder koffie echter
dus ik sloeg hem de kamer uit
![]()
Hij kwam vervolgens terug met een dubbelgrote overheerlijke bak
Keurig netjesquote:Op woensdag 2 april 2008 10:57 schreef Pheno het volgende:
Zo, de shit bijna opgelost
Joo haiquote:Op woensdag 2 april 2008 11:00 schreef Muck het volgende:
goed zo
kan ik er met een gerust hart weer vandoor![]()
Je zal maar een dag zonder moetenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gelukkig weer taart gehad vandaag!
Hehequote:Op woensdag 2 april 2008 11:19 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lig hier in een deuk. Ik heb net de beoordeling van mijn tweede verslag gekregen.
Mijn eerste, waar ik twee jaar geleden uitgebreid aan geschreven had, een zeer goede beoordeling gehad. Voor deze had ik haast, dus dacht, ach ik heb veel wisselgeld dus voor een voldoende. Ik heb deze in 4 dagen in elkaar gedraaid. Wat is de beoordeling? Zeer goed![]()
dus voor de volgende twee heb ik nòg meer wisselgeld![]()
![]()
Als ze mijn kwaliteitsplan op dezelfde wijze beoordelen, dan zit ik gebakken
Samenvattingquote:Op woensdag 2 april 2008 11:24 schreef JortK het volgende:
.
quote:
In de mobiele layout komt niet alles even goed over, sorry...quote:
Wie mag ik slaanquote:Op woensdag 2 april 2008 11:34 schreef BrandX het volgende:
dank voor de steun boys!![]()
@ Jort: gewoon slaan. werkte bij mij vanmorgen ook zeer goed!
Gisteren zei ik dat ik in 2 verschillende KSC-topics met nummer 562 had gepost. Om die opmerking te staven, wilde ik #561 of 563 een ander nummertje (ook 562) geven. Maar omdat ik zelf in geen van die topics daadwerkelijk gepost had, heb ik toch maar afgezien van het aanpassen van het nummer...quote:Op woensdag 2 april 2008 09:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* vertaling teveel moeite om het op te zoeken*
Samenvattingquote:Op woensdag 2 april 2008 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren zei ik dat ik in 2 verschillende KSC-topics met nummer 562 had gepost. Om die opmerking te staven, wilde ik #561 of 563 een ander nummertje (ook 562) geven. Maar omdat ik zelf in geen van die topics daadwerkelijk gepost had, heb ik toch maar afgezien van het aanpassen van het nummer...
Nu duidelijker?.
Mart ziet ze vliegen!quote:
Gast werk jij bij een bakker ofzo?quote:Op woensdag 2 april 2008 11:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gelukkig weer taart gehad vandaag!
Jij werkt dus bij een bakker!quote:
Mag ik twee halfjes wit, en drie tijgerbolletjesquote:
Je vergeet einszquote:Op woensdag 2 april 2008 12:14 schreef JortK het volgende:
ROFLDEBOFLBBQQQQCOFFEECUPCAKE!!!1111~~~1!!!111
Done!quote:
Hier doet hij het gewoon hoor.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:26 schreef Houniet het volgende:
DaMart, ik zie je UI niet meer.
@ Marc, hoi.
En toch FOK!ken?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
werkwerkwerk
Halloquote:
Hier niet, op fok_silver.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:17 schreef DaMart het volgende:
Hier doet hij het gewoon hoor.
Houquote:Op woensdag 2 april 2008 14:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hier niet, op fok_silver.
@ Yesse:
Hoii.
quote:
Jij ook al last vanquote:Op woensdag 2 april 2008 14:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hou![]()
DaMart
![]()
Ik heb een hekel aan alle bedrijven die dingen niet op tijd aanleveren
"e:Op woensdag 2 april 2008 14:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hou![]()
DaMart
![]()
Ik heb een hekel aan alle bedrijven die dingen niet op tijd aanleveren
Hoiiiquote:
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 2 april 2008 14:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoiii
Ja!Ik heb USB-sticks voor klanten besteld (met persoonlijke gravering, heul hip
) alleen ze hebben het gisteren verstuurd zeggen ze en vandaag zou het binnen moeten zijn via DHL. Maar nog steeds geen USB-sticks...
En ik moet ze zelf ook nog doorsturen..
Track ende tracequote:Op woensdag 2 april 2008 14:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoiii
Ja!Ik heb USB-sticks voor klanten besteld (met persoonlijke gravering, heul hip
) alleen ze hebben het gisteren verstuurd zeggen ze en vandaag zou het binnen moeten zijn via DHL. Maar nog steeds geen USB-sticks...
En ik moet ze zelf ook nog doorsturen..
Zeker!quote:
Stelletje prutsers zijn het dan...quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:50 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Wij hebben wat klanten die er een handje van hebben te beweren dat ze niets hebben ontvangen..
Track & trace bewijst altijd het tegendeel en dan hebben ze het ineens toch...
Dan heb je besteld bij oplichtersquote:
en direct op de zwarte lijst natuurlijkquote:Op woensdag 2 april 200814:50 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker! [afbeelding]
Wij hebben wat klanten die er een handje van hebben te beweren dat ze niets hebben ontvangen..
Track & trace bewijst altijd het tegendeel en dan hebben ze het ineens toch... [afbeelding]
quote:Op woensdag 2 april 200815:19 schreef JortK het volgende:
Fitna Rellen. The Stig gearresteerd!
[afbeelding]
ik zie geen gezichten hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 15:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Yeah, Indonesie in het nieuws... Helaas weer het 'goede' gezicht
nope, nog geen boeroepende witjurk gezien hier.. mietjes dat het zijn wellicht te ver van de ambassade en zoquote:Op woensdag 2 april 200816:04 schreef marcb1974 het volgende:
Indah, merk jij er nog wat van?
zou ook kunnen, in politie-uniform met knuppel en schild...quote:Op woensdag 2 april 200816:10 schreef marcb1974 het volgende:
Of jij bent op beeld over enkele dagen [afbeelding]
jeps. Helaas weinig tijd om veel te schrijven.quote:Op woensdag 2 april 200816:11 schreef JortK het volgende:
Inah schrijf jij ook al die verhalen op je site zelf?
Pas je wel een beetje op ??quote:Op woensdag 2 april 2008 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zou ook kunnen, in politie-uniform met knuppel en schild...
Moah, die witjurken kunnen toch niets zoals je wel ziet op tv en zo..quote:Op woensdag 2 april 200816:17 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op ?? [afbeelding]
owh, dat zou jammer zijn ja..quote:Op woensdag 2 april 200816:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, straks is die knuppel rood [afbeelding]
Als de knuppel rood is?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, dat zou jammer zijn ja..
Ja, bloed wast zo moeilijk uit namelijkquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:26 schreef Pheno het volgende:
Zo, veren in mijn reet.
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:30 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is weer terug van een lange dag buiten de deur
Tja, ieder zijn meugquote:Op woensdag 2 april 2008 17:26 schreef Pheno het volgende:
Zo, veren in mijn reet.
Vakantiequote:Op woensdag 2 april 2008 19:23 schreef OA het volgende:
Zo, langs de garage geweest en de auto is klaar voor de vakantie!![]()
Nu had ik geen zin meer om te koken, dus het eten is besteld.
Volgende week vrijdag naar Italie. Om precies te zijn Toscane.quote:
Tof. Denk je wel aan ons als je aan de cappuccino zit?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:30 schreef OA het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag naar Italiè. Om precies te zijn Toscane.
quote:Op woensdag 2 april 2008 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof. Denk je wel aan ons als je aan de cappuccino zit?
Ik ga ook naar Toscanequote:Op woensdag 2 april 2008 19:30 schreef OA het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag naar Italie. Om precies te zijn Toscane.
Wanneer?quote:
2 wekenquote:Op woensdag 2 april 2008 20:44 schreef BrandX het volgende:
[..]dan zit ik al anderhalve maand in italie / slovenie
maar gaaf Jort! Hoe lang ga je?
Eerst de koffie-gelofte afleggen!quote:Op woensdag 2 april 2008 21:04 schreef HELPMIJ het volgende:
****DEZE POST IS OP VERZOEK VAN DE HEER PAPJIÉÉ RITUEEL VERBRAND!!!!!*****
Kan iemand die post ritueel verbranden? Genoeg MOD's hier, toch?quote:
Donequote:Op woensdag 2 april 2008 21:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan iemand die post ritueel verbranden? Genoeg MOD's hier, toch?
Daar is BX al mee bezig, dus ik blijf erafquote:Op woensdag 2 april 2008 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
DaMart, zou je dat in de lounge ook willen doen?
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst de koffie-gelofte afleggen!
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst de koffie-gelofte afleggen!
Goede search gemaakt ook die kerelquote:Op woensdag 2 april 2008 21:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
The Terminator, KLB moden een hele toffe/lieve
Ah, die ken ik dus nietquote:Op woensdag 2 april 2008 21:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
The Terminator, KLB moden een hele toffe/lieve
Ze willen natuurlijk dat je daarna nog wat minuten gaat betalen.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Relaxed, 15 minuten gratis Internet van KPN hotspot, door naar een demo over Office te kijken![]()
![]()
Zit nu te wachten op Gouda, trein gaat pas weg om 22.55
Dat wilde ik gaan doen jaquote:Op woensdag 2 april 2008 22:28 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk dat je daarna nog wat minuten gaat betalen.
T zou gratis moeten zijn in heel het land, gewoon omdat het kan![]()
Maar wel gelimiteerd tot 40/4 ofzoom leechers en andere ongein tegen te gaan(kb/s)
Minuutje of 3 nog denk ikquote:Op woensdag 2 april 2008 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Dan heb je nog even voordat je gaat ja
Fijn he, de ns
Lang wachten ftlquote:Op woensdag 2 april 2008 22:32 schreef ScarFace- het volgende:
[ afbeelding ]
Ja frits das lang wachten he
Dat is toch al maanden zo ?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt de TT? Die sloeg op de traagheid van FOK! van gisterenavond.
Niet dat het nu verholpen is, alleen minder users.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt de TT? Die sloeg op de traagheid van FOK! van gisterenavond.
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:50 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Niet dat het nu verholpen is, alleen minder users.
Dat heeft dan weer weinig met elkaar te makenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:52 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
![]()
BTW hebben jullie die banner van TRUE ook gezien: ze zoeken een systeembeheerder..FOK! wordt toch ook gehost door TRUE ?
Moet je daar iets voor kunnen?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:52 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
![]()
BTW hebben jullie die banner van TRUE ook gezien: ze zoeken een systeembeheerder..FOK! wordt toch ook gehost door TRUE ?
Ik ruik een complotquote:Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat heeft dan weer weinig met elkaar te maken
Nou, als die gast zn werk niet doet kan het wellicht met een betere beheerder sneller wordenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat heeft dan weer weinig met elkaar te maken
Dat wel natuurlijk.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet je daar iets voor kunnen?
Ik kan goed koffie drinkenquote:
Ik kan goed slapen: ga ik nu ook doen, Truste allemaal..quote:Op woensdag 2 april 2008 23:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan goed koffie drinken
Slaapse, ook jij OA.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:15 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ik kan goed slapen: ga ik nu ook doen, Truste allemaal..
Houd morgen die brievenbus maar in de gaten!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Slaap lekker jonge! Leuk je weer gesproken te hebben![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Slaap lekker jonge! Leuk je weer gesproken te hebben![]()
Heb ik wat gemist??quote:Op woensdag 2 april 2008 23:21 schreef OA het volgende:
[..]
Houd morgen die brievenbus maar in de gaten!
Is goed vriend! Nogmaals dank!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:21 schreef OA het volgende:
[..]
Houd morgen die brievenbus maar in de gaten!
quote:
Klopt. Draadloos internet ftw!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:28 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hey grappenmaker lag jij niet al een halfuur op bed
Ja man, moest ff een verslag af maken. Maar het is hier 3.16 uur jaquote:Op donderdag 3 april 2008 03:09 schreef indahnesia.com het volgende:
hey fritsie
wat is het al laat bij jullie... zomertijd
whehe.. eventjes een verslag maken.. jaja..quote:Op donderdag 3 april 200803:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja man, moest ff een verslag af maken. Maar het is hier 3.16 uur ja [afbeelding]
Wish I'd be doin' something else man...quote:Op donderdag 3 april 2008 03:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. eventjes een verslag maken.. jaja..
geloof ik zonder meerquote:Op donderdag 3 april 200803:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wish I'd be doin' something else man... [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |