Moet kunnenquote:Op woensdag 2 april 2008 09:35 schreef BrandX het volgende:
gearriveerd op kantoor inmiddels.Half uurtje te laat, dat dan weer wel
Ik wilde nog #561 of #563 even hernoemen en daarnaar linken, maar aangezien ik zelf niet gepost had, heb ik dat maar niet gedaanquote:Op woensdag 2 april 2008 09:18 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik vroeg mij gisteren al af of jij toen al meepostte...![]()
Maar zoals het een luie KSC'er betaamt, had ik geen zin om dat te controleren!
quote:
* vertaling teveel moeite om het op te zoekenquote:Op woensdag 2 april 2008 09:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde nog #561 of #563 even hernoemen en daarnaar linken, maar aangezien ik zelf niet gepost had, heb ik dat maar niet gedaan.
Beetje het 'hij ging weg om sigaretten te halen en moet nog terug komen'-verhaal ;pquote:Op woensdag 2 april 2008 09:57 schreef BrandX het volgende:
[..]op kosten van de baas, dat zijn de beste half uurtjes hè
ik ga trouwens ff kijken waar mijn koffie collega blijft. Die zou 20min. geleden koffie voor me halen, maar ik heb hem nooit meer teruggezien![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 09:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Beetje het 'hij ging weg om sigaretten te halen en moet nog terug komen'-verhaal ;p
Oei, niet zo best als jij hem de kamer uitslaatquote:Op woensdag 2 april 2008 10:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja maar hij is terecht! Hij durfde wel terug te komen zonder koffie echter
dus ik sloeg hem de kamer uit
![]()
Hij kwam vervolgens terug met een dubbelgrote overheerlijke bak
Keurig netjesquote:Op woensdag 2 april 2008 10:57 schreef Pheno het volgende:
Zo, de shit bijna opgelost
Joo haiquote:Op woensdag 2 april 2008 11:00 schreef Muck het volgende:
goed zo
kan ik er met een gerust hart weer vandoor![]()
Je zal maar een dag zonder moetenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gelukkig weer taart gehad vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |