Hoiiiquote:
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 2 april 2008 14:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoiii
Ja!Ik heb USB-sticks voor klanten besteld (met persoonlijke gravering, heul hip
) alleen ze hebben het gisteren verstuurd zeggen ze en vandaag zou het binnen moeten zijn via DHL. Maar nog steeds geen USB-sticks...
En ik moet ze zelf ook nog doorsturen..
Track ende tracequote:Op woensdag 2 april 2008 14:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoiii
Ja!Ik heb USB-sticks voor klanten besteld (met persoonlijke gravering, heul hip
) alleen ze hebben het gisteren verstuurd zeggen ze en vandaag zou het binnen moeten zijn via DHL. Maar nog steeds geen USB-sticks...
En ik moet ze zelf ook nog doorsturen..
Zeker!quote:
Stelletje prutsers zijn het dan...quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:50 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Wij hebben wat klanten die er een handje van hebben te beweren dat ze niets hebben ontvangen..
Track & trace bewijst altijd het tegendeel en dan hebben ze het ineens toch...
Dan heb je besteld bij oplichtersquote:
en direct op de zwarte lijst natuurlijkquote:Op woensdag 2 april 200814:50 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker! [afbeelding]
Wij hebben wat klanten die er een handje van hebben te beweren dat ze niets hebben ontvangen..
Track & trace bewijst altijd het tegendeel en dan hebben ze het ineens toch... [afbeelding]
quote:Op woensdag 2 april 200815:19 schreef JortK het volgende:
Fitna Rellen. The Stig gearresteerd!
[afbeelding]
ik zie geen gezichten hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 15:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Yeah, Indonesie in het nieuws... Helaas weer het 'goede' gezicht
nope, nog geen boeroepende witjurk gezien hier.. mietjes dat het zijn wellicht te ver van de ambassade en zoquote:Op woensdag 2 april 200816:04 schreef marcb1974 het volgende:
Indah, merk jij er nog wat van?
zou ook kunnen, in politie-uniform met knuppel en schild...quote:Op woensdag 2 april 200816:10 schreef marcb1974 het volgende:
Of jij bent op beeld over enkele dagen [afbeelding]
jeps. Helaas weinig tijd om veel te schrijven.quote:Op woensdag 2 april 200816:11 schreef JortK het volgende:
Inah schrijf jij ook al die verhalen op je site zelf?
Pas je wel een beetje op ??quote:Op woensdag 2 april 2008 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zou ook kunnen, in politie-uniform met knuppel en schild...
Idd, straks is die knuppel roodquote:
Moah, die witjurken kunnen toch niets zoals je wel ziet op tv en zo..quote:Op woensdag 2 april 200816:17 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op ?? [afbeelding]
owh, dat zou jammer zijn ja..quote:Op woensdag 2 april 200816:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, straks is die knuppel rood [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |