Je zal maar een dag zonder moetenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gelukkig weer taart gehad vandaag!
Hehequote:Op woensdag 2 april 2008 11:19 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lig hier in een deuk. Ik heb net de beoordeling van mijn tweede verslag gekregen.
Mijn eerste, waar ik twee jaar geleden uitgebreid aan geschreven had, een zeer goede beoordeling gehad. Voor deze had ik haast, dus dacht, ach ik heb veel wisselgeld dus voor een voldoende. Ik heb deze in 4 dagen in elkaar gedraaid. Wat is de beoordeling? Zeer goed![]()
dus voor de volgende twee heb ik nòg meer wisselgeld![]()
![]()
Als ze mijn kwaliteitsplan op dezelfde wijze beoordelen, dan zit ik gebakken
Samenvattingquote:Op woensdag 2 april 2008 11:24 schreef JortK het volgende:
.
quote:
In de mobiele layout komt niet alles even goed over, sorry...quote:
Wie mag ik slaanquote:Op woensdag 2 april 2008 11:34 schreef BrandX het volgende:
dank voor de steun boys!![]()
@ Jort: gewoon slaan. werkte bij mij vanmorgen ook zeer goed!
Gisteren zei ik dat ik in 2 verschillende KSC-topics met nummer 562 had gepost. Om die opmerking te staven, wilde ik #561 of 563 een ander nummertje (ook 562) geven. Maar omdat ik zelf in geen van die topics daadwerkelijk gepost had, heb ik toch maar afgezien van het aanpassen van het nummer...quote:Op woensdag 2 april 2008 09:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* vertaling teveel moeite om het op te zoeken*
Samenvattingquote:Op woensdag 2 april 2008 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gisteren zei ik dat ik in 2 verschillende KSC-topics met nummer 562 had gepost. Om die opmerking te staven, wilde ik #561 of 563 een ander nummertje (ook 562) geven. Maar omdat ik zelf in geen van die topics daadwerkelijk gepost had, heb ik toch maar afgezien van het aanpassen van het nummer...
Nu duidelijker?.
Mart ziet ze vliegen!quote:
Gast werk jij bij een bakker ofzo?quote:Op woensdag 2 april 2008 11:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gelukkig weer taart gehad vandaag!
Jij werkt dus bij een bakker!quote:
Mag ik twee halfjes wit, en drie tijgerbolletjesquote:
Je vergeet einszquote:Op woensdag 2 april 2008 12:14 schreef JortK het volgende:
ROFLDEBOFLBBQQQQCOFFEECUPCAKE!!!1111~~~1!!!111
Nee dusquote:
Done!quote:
Hier doet hij het gewoon hoor.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:26 schreef Houniet het volgende:
DaMart, ik zie je UI niet meer.
@ Marc, hoi.
En toch FOK!ken?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
werkwerkwerk
Halloquote:
Hier niet, op fok_silver.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:17 schreef DaMart het volgende:
Hier doet hij het gewoon hoor.
Houquote:Op woensdag 2 april 2008 14:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hier niet, op fok_silver.
@ Yesse:
Hoii.
quote:
Jij ook al last vanquote:Op woensdag 2 april 2008 14:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hou![]()
DaMart
![]()
Ik heb een hekel aan alle bedrijven die dingen niet op tijd aanleveren
"e:Op woensdag 2 april 2008 14:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hou![]()
DaMart
![]()
Ik heb een hekel aan alle bedrijven die dingen niet op tijd aanleveren
Hoiiiquote:
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 2 april 2008 14:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoiii
Ja!Ik heb USB-sticks voor klanten besteld (met persoonlijke gravering, heul hip
) alleen ze hebben het gisteren verstuurd zeggen ze en vandaag zou het binnen moeten zijn via DHL. Maar nog steeds geen USB-sticks...
En ik moet ze zelf ook nog doorsturen..
Track ende tracequote:Op woensdag 2 april 2008 14:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoiii
Ja!Ik heb USB-sticks voor klanten besteld (met persoonlijke gravering, heul hip
) alleen ze hebben het gisteren verstuurd zeggen ze en vandaag zou het binnen moeten zijn via DHL. Maar nog steeds geen USB-sticks...
En ik moet ze zelf ook nog doorsturen..
Zeker!quote:
Stelletje prutsers zijn het dan...quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:50 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Wij hebben wat klanten die er een handje van hebben te beweren dat ze niets hebben ontvangen..
Track & trace bewijst altijd het tegendeel en dan hebben ze het ineens toch...
Dan heb je besteld bij oplichtersquote:
en direct op de zwarte lijst natuurlijkquote:Op woensdag 2 april 200814:50 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker! [afbeelding]
Wij hebben wat klanten die er een handje van hebben te beweren dat ze niets hebben ontvangen..
Track & trace bewijst altijd het tegendeel en dan hebben ze het ineens toch... [afbeelding]
quote:Op woensdag 2 april 200815:19 schreef JortK het volgende:
Fitna Rellen. The Stig gearresteerd!
[afbeelding]
ik zie geen gezichten hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 15:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Yeah, Indonesie in het nieuws... Helaas weer het 'goede' gezicht
nope, nog geen boeroepende witjurk gezien hier.. mietjes dat het zijn wellicht te ver van de ambassade en zoquote:Op woensdag 2 april 200816:04 schreef marcb1974 het volgende:
Indah, merk jij er nog wat van?
zou ook kunnen, in politie-uniform met knuppel en schild...quote:Op woensdag 2 april 200816:10 schreef marcb1974 het volgende:
Of jij bent op beeld over enkele dagen [afbeelding]
jeps. Helaas weinig tijd om veel te schrijven.quote:Op woensdag 2 april 200816:11 schreef JortK het volgende:
Inah schrijf jij ook al die verhalen op je site zelf?
Pas je wel een beetje op ??quote:Op woensdag 2 april 2008 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zou ook kunnen, in politie-uniform met knuppel en schild...
Idd, straks is die knuppel roodquote:
Moah, die witjurken kunnen toch niets zoals je wel ziet op tv en zo..quote:Op woensdag 2 april 200816:17 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op ?? [afbeelding]
owh, dat zou jammer zijn ja..quote:Op woensdag 2 april 200816:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, straks is die knuppel rood [afbeelding]
Als de knuppel rood is?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, dat zou jammer zijn ja..
Ja, bloed wast zo moeilijk uit namelijkquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:26 schreef Pheno het volgende:
Zo, veren in mijn reet.
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:30 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is weer terug van een lange dag buiten de deur
Tja, ieder zijn meugquote:Op woensdag 2 april 2008 17:26 schreef Pheno het volgende:
Zo, veren in mijn reet.
Nu lekker rustig danquote:
Vakantiequote:Op woensdag 2 april 2008 19:23 schreef OA het volgende:
Zo, langs de garage geweest en de auto is klaar voor de vakantie!![]()
Nu had ik geen zin meer om te koken, dus het eten is besteld.
Volgende week vrijdag naar Italie. Om precies te zijn Toscane.quote:
Tof. Denk je wel aan ons als je aan de cappuccino zit?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:30 schreef OA het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag naar Italiè. Om precies te zijn Toscane.
quote:Op woensdag 2 april 2008 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof. Denk je wel aan ons als je aan de cappuccino zit?
Ik ga ook naar Toscanequote:Op woensdag 2 april 2008 19:30 schreef OA het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag naar Italie. Om precies te zijn Toscane.
Wanneer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |