Een koekje?quote:
Meuning WL!quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen
Nee man, doe ik niet aanquote:
Ik zeg nee. het is niets voor niets afgeschaft. het was een vrijhaven om heel de dag drugs te gebruiken en dronken te worden. dus lijkt me niet voor herhaling vatbaar.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
Trouwens... wat zeggen jullie?
Dienstplicht invoeren poll
En bedoel... wat stelt het Nederlandse leger nou voor?quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik zeg nee. het is niets voor niets afgeschaft. het was een vrijhaven om heel de dag drugs te gebruiken en dronken te worden. dus lijkt me niet voor herhaling vatbaar.
hoe bedoel je dat ? met welke landen vergelijk je het ?quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bedoel... wat stelt het Nederlandse leger nou voor?
Qua massa met bijvoorbeeld een Amerikaquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat ? met welke landen vergelijk je het ?
daar kan je het toch niet mee vergelijken ? neem bijvoorbeeld frankrijk of belgie danquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Qua massa met bijvoorbeeld een Amerika
Ja dat is zo, maar toch blijf ik vinden dat het Nederlandse leger niet echt een bestaansrecht heeft. Het is ook een ontzettende macho-cultuur.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar kan je het toch niet mee vergelijken ? neem bijvoorbeeld frankrijk of belgie dandan vindt ik het nogal meevallen
Klopt, maar de cultuur die er heerst is toch niet iets dat door de regering wordt gecreerd? Een vriend van mij zit in het leger, en die jongen is behoorlijk veranderd. Niet in de positieve manier vind ik...quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
wij hebben toch ook altijd een ondersteunende functie ? en dat ligt voornamelijk aan onze regering. niet aan het leger zelf.
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klopt, maar de cultuur die er heerst is toch niet iets dat door de regering wordt gecreerd? Een vriend van mij zit in het leger, en die jongen is behoorlijk veranderd. Niet in de positieve manier vind ik...
Trouwens WL, kan jij op dumpert?
nee das waar, das bij de politie precies hetzelfdequote:Op dinsdag 1 april 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klopt, maar de cultuur die er heerst is toch niet iets dat door de regering wordt gecreerd? Een vriend van mij zit in het leger, en die jongen is behoorlijk veranderd. Niet in de positieve manier vind ik...
Tijden veranderen, de politie moet zich van de regering meer bezighouden met boetes uitschrijven dan het eigenlijke werkquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee das waar, das bij de politie precies hetzelfde
Zonde... wilde je een link geven van Pat Condellquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Streaming Media/MP3s"
For assistance, contact your network support team.
Hm...Internet is ook 1 april grappen aan het uithalen geloof ikquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tijden veranderen, de politie moet zich van de regering meer bezighouden met boetes uitschrijven dan het eigenlijke werk
kunnen we weer een moskee bouwen. zo moet je maar denkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hm...Internet is ook 1 april grappen aan het uithalen geloof ik
DIe boetes gaan vanaf vandaag ook met 20% omhoog.
Nu is het zowiezo zaak om al geen boetes te rijden natuurlijk, maar dit vind ik wel een beetje zielig eigenlijk.
Ja ik hoorde het gisteren al... fijn is datquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hm...Internet is ook 1 april grappen aan het uithalen geloof ik
DIe boetes gaan vanaf vandaag ook met 20% omhoog.
Nu is het zowiezo zaak om al geen boetes te rijden natuurlijk, maar dit vind ik wel een beetje zielig eigenlijk.
Laat het maar niet horen aan ons cabaret-objectquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kunnen we weer een moskee bouwen. zo moet je maar denken
ja je hebt gelijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laat het maar niet horen aan ons cabaret-object
Bedoel wat een gezeik was dat zegquote:
Ow jah... Lolcatz waren geblocked he?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
gelukkig bestaan er nog loldogs haha
Dat is wel apart ja... je zou zeggen dat je dan beide niet kan zien natuurlijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
echt vaag hoor, de plaatjes van lolcats zie ik, maar mag niet op de site
Proestquote:
quote:
Goeiendag zeg hahahaquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
man geweldige pics haha
[ afbeelding ]
Middagquote:
Haai haaiquote:
Oei, hoe kan dat?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haai ben een stuk minder vrolijk![]()
heb nu ook een deuk(je) in de opel
Joh... hoe dat?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haai ben een stuk minder vrolijk![]()
heb nu ook een deuk(je) in de opel
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kwam een lantaarnpaal tegen toen een hond overstak
Zuur is dat zeg, moeten uitwijken voor een hondquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kwam een lantaarnpaal tegen toen een hond overstak
Gast m'n waterquote:
Ik vond hem zo ontzettend goedquote:
Ik hoop goedquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:16 schreef draculettetje het volgende:
ach ja ik zie wel weer hoe dit gaat verlopen!
vast wel en anders ben ik met de opel ten minste nog all risk verzekerd, alleen mn no claim dan hequote:
Zou zonde zijn van je 'No claim' jaquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vast wel en anders ben ik met de opel ten minste nog all risk verzekerd, alleen mn no claim dan he
eerst maar kijken wat verzekering doet anders zelf kan altijd nog op mn eigen verzekering gooien liever niet
Viel Spass!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:25 schreef lynda het volgende:
Zo tijd om heerlijk buiten de deur te gaan lunchen, geld uitgeven en dan weer geld verdienen vanaf 3 uur..allemaal
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
Mag morgen op intake naar ING amsterdam, vlakbij de Arena
Hmm hoe moet je dat opvatten?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:30 schreef Sgele het volgende:
Ik heb morgen een meeting over de toekomst van m'n team
Ja zekerquote:
Mja het is op ons project redelijk rustig, en ik denk dat ze alles uit elkaar gaan trekkenquote:
Dus je wordt misschien ergens anders gedumpt?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja het is op ons project redelijk rustig, en ik denk dat ze alles uit elkaar gaan trekken
Nou..meer andere mensen die bij mij gedumpt gaan wordenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus je wordt misschien ergens anders gedumpt?
ga je dan nog meer koffie drinken ?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou..meer andere mensen die bij mij gedumpt gaan worden
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga je dan nog meer koffie drinken ?
Bwehehequote:Op dinsdag 1 april 2008 11:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou..meer andere mensen die bij mij gedumpt gaan worden
Aaaightquote:
oh , dus je hebt hebt geen idee wat erbij komt.quote:
Dat zou echt klote zijn, hopelijk zal dat niet gaan gebeuren danquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:00 schreef Sgele het volgende:
Da's inderdaad kut, want ik zit nu met een teamleader waar ik mee kan lezen en schrijven, het team is door ons samengesteld, en het best presterende team van het bedrijf...
Ik heb zo'n idee dat ik straks weer helemaal overnieuw kan gaan beginnen...
Thanksquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zou echt klote zijn, hopelijk zal dat niet gaan gebeuren dan
En voor het eerst hoop ik dan de laatstequote:Op dinsdag 1 april 2008 12:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik hoop het zelf ook niet natuurlijk, maar ik zie het morgen wel.
Als ik tierend en scheldend morgen dit topic binnen banjer.. zijn het twee dingen.
Of ik kan overnieuw gaan beginnen, of de NS heeft weer vertraging
Haha, ja ik dan eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En voor het eerst hoop ik dan de laatste
Maar het allerliefste... gewoon helemaal nietquote:
Aaight!quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar het allerliefste... gewoon helemaal niet
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM! Geen zin meer
[ afbeelding ]
Bijna woensdag, bijna het midden van de weekquote:
Jeuh! Weer een stap dichter bij het weekend!quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bijna woensdag, bijna het midden van de week
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jeuh! Weer een stap dichter bij het weekend!
Zijn wij de enigen nog hier trouwens?quote:
Ja denk van wel zeg...quote:
sorry heb het druk, moet alle faxen vervangen met andere gegevens en logos edquote:
Goedesmiddagsquote:
Pippi Langkousquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goedesmiddags
moet je ook staartjes nemen joh
[ afbeelding ]
![]()
nou ik zou wel willen slapen nu!quote:
oei hopen dat die nog wel komtquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:28 schreef Sm0keZ het volgende:
Geweldig weer... rij ik helemaal naar Lelystad voor zo'n cursus, is die docent er nog niet
Zou dus om 2 uur moeten beginnen...
precies en dat willen we niet hebben!quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd, anders heb ik voor niks een uur inde auto gezeten
Dat zou pas echt zuur zijn!quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:28 schreef Sm0keZ het volgende:
Geweldig weer... rij ik helemaal naar Lelystad voor zo'n cursus, is die docent er nog niet
Zou dus om 2 uur moeten beginnen...
Succes man!quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD druk zeg, zit weer alleen... alles moet af vandaag... dus gvd weer overwerken....
gekkenhuissssssssssssssssssssssss
ING gebouw in ASD ZO?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zou pas echt zuur zijn!
Ik moet morgen naar 'De Oliphant'
En ofquote:
dat ken ik niet!quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zou pas echt zuur zijn!
Ik moet morgen naar 'De Oliphant'
ING Gebouw nabij de Amsterdam Arenaquote:
aha! en ik naar ermeloquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ING Gebouw nabij de Amsterdam Arena
Vlakbij de Ikea toch?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Droxz en ik hebben nog in Nieuw Amsterdam gezeten, zit er vlakbij
Ik ontkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Droxz en ik hebben nog in Nieuw Amsterdam gezeten, zit er vlakbij
Zit er ook redelijk in de buurt ja.. NA zat tegenover het bijlmerstation, dat lelijke blauw/rode gebouwquote:
Ik zal er morgen even op lettenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zit er ook redelijk in de buurt ja.. NA zat tegenover het bijlmerstation, dat lelijke blauw/rode gebouw
Hooguit met mijn gespleten persoonlijkheidquote:
Trustenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:49 schreef draculettetje het volgende:
mijn bed roept! ik ga er maar naar luisteren!
Je moeder, die heeft in haar persoonlijkheid dat ze de hele dag gespleten wil liggenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hooguit met mijn gespleten persoonlijkheid
Goeiendag...quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, die heeft in haar persoonlijkheid dat ze de hele dag gespleten wil liggen
Het is toch wel een 1 april grap dat je nu pas begint toch ?quote:
Je moeder, da's een 1 april grap!quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Het is toch wel een 1 april grap dat je nu pas begint toch ?![]()
goeiemiddag
nee ben al bijna klaar, maar meld me hier tog nog evenquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Het is toch wel een 1 april grap dat je nu pas begint toch ?![]()
goeiemiddag
Sgelequote:Op dinsdag 1 april 2008 16:22 schreef Sgele het volgende:
Ik wil naar huis
Ik vind ook dat dit niet meer kan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
Trouwens... wat zeggen jullie?
Dienstplicht invoeren poll
Tripack!quote:
ik ookquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:22 schreef Sgele het volgende:
Ik wil naar huis
ah oke dan is het goedquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:16 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ben al bijna klaar, maar meld me hier tog nog even
fijne avond sgele, tot de volgende keerquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:40 schreef Sgele het volgende:
Ik ga nu dus wel naar huis...hopen dat de NS z'n werk nu wel doetfijne avond!
mazzel Sgelequote:Op dinsdag 1 april 2008 16:40 schreef Sgele het volgende:
Ik ga nu dus wel naar huis...hopen dat de NS z'n werk nu wel doetfijne avond!
Breezahquote:
En zo is het ook gewoon, Verbeek is een geweldige trainer... Jammer dat Heerenveen dat niet in zietquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:47 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)teitenVanVerbeek.htm
haha
lekker!quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:56 schreef tripack het volgende:
ik ga afsluiten en zo lekker naar mijn vriendin toe.
lekker uiteten... dit keer op mijn kosten
Doe maar gezondquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lekker!
ben vandaag met een fruitdag bezig en zo maar eens een salade maken
Dan is het niet erg omdat te doen neequote:Op dinsdag 1 april 2008 18:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
beetje teveel gezondigd de afgelopen tijd
nee precies en er is weer wat lekkerder fruit dus dan vind ik het ook helemaal niet erg!quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan is het niet erg omdat te doen nee
Meloen mag van mij wel weer komenquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee precies en er is weer wat lekkerder fruit dus dan vind ik het ook helemaal niet erg!
aardbeien
water of galia?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meloen mag van mij wel weer komen
Galiaquote:
Ja, ze zien me aankomen op m'n evaluatiegesprekquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goedesmiddags
moet je ook staartjes nemen joh
[ afbeelding ]
![]()
Damnit, heb ik dat weer gemistquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ookhelaas kan ik niet een biertje drinken met t-shirt uit , zoals gisteren op mn balkon
Lekkerquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:56 schreef tripack het volgende:
ik ga afsluiten en zo lekker naar mijn vriendin toe.
lekker uiteten... dit keer op mijn kosten
Vind je het raar als je zo boos kijktquote:
Galiaquote:
of gewoon uit te spugenquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:13 schreef Seventees het volgende:
In galia kun je zo lekker je tanden zetten. Bij watermeloen ben je de helft van de tijd bezig de pitten eruit te pulken. Maakt de laatste niet minder smakelijk, overigens
Hij moet ons maar waarschuwen als hij het weer doetquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook, maar idd niet een goed idee nu, het regent hier gewoon echt heeeel hard
Zoals met druivenquote:
ha ha jaquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:15 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hij moet ons maar waarschuwen als hij het weer doet
Hier is het zeer grijs, doch droog
Ik weet precies wat je bedoelt!quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
druiven met pitten vind ik echt niet lekker
bijt er altijd toch weer op
ik geloof het ook, zal het helpen als we nu heeeel lief gaan kijken?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:22 schreef Seventees het volgende:
Dracu, volgens mij hebben we de mannen weggejaagd
Dan laten we ze vast schrikkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik geloof het ook, zal het helpen als we nu heeeel lief gaan kijken?
Huh wat?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik geloof het ook, zal het helpen als we nu heeeel lief gaan kijken?
Dat zijn de betere ideeën!quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow, laten we dat nou maar niet doen
bier hier neerzetten?
Dracu! Het is je toch geluktquote:
En ofquote:
Draakjequote:
Wat het het bier of onze charmante aanwezigheid?quote:
De laatste natuurlijk, duuuhquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat het het bier of onze charmante aanwezigheid?
Gelukkig maarquote:
ha ha da's een goeiequote:Op dinsdag 1 april 2008 19:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat het het bier of onze charmante aanwezigheid?
Dan mag je blijvenquote:
ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:03 schreef Seventees het volgende:
Wat denk jij, Dracu, zou Beller msn hebben?
Wiehoehquote:
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:03 schreef Seventees het volgende:
Wat denk jij, Dracu, zou Beller msn hebben?
Nee Neequote:
Mis ik iets?quote:
Ik heb msn hoorquote:
Kan ik je omkopen tot toevoegen met een kopje thee?quote:
Ja natuurlijk kan je datquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:05 schreef Seventees het volgende:
[..]
Kan ik je omkopen tot toevoegen met een kopje thee?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 april 2008 07:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Nog 26 kwartiertjes
M'n moeder is vandaag jarig
En jij ook bijna knuppel!quote:Op woensdag 2 april 2008 07:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan zeg je "Je moeder, díe is vandaag jarig"
OT: Dank je
ow ja ha haquote:Op woensdag 2 april 2008 07:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan zeg je "Je moeder, díe is vandaag jarig"
OT: Dank je
mogguh, hoef jij niet uit te slapen?quote:Op woensdag 2 april 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En jij ook bijna knuppel!
Goedemorgen iedereen![]()
Ik heb nu al twee uur uitgeslapen voor mijn doenquote:Op woensdag 2 april 2008 08:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh, hoef jij niet uit te slapen?
Zondag pasquote:Op woensdag 2 april 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En jij ook bijna knuppel!
Goedemorgen iedereen![]()
da's ook een idee ja!quote:Op woensdag 2 april 2008 08:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb nu al twee uur uitgeslapen voor mijn doenZo even sporten
I knowquote:
Ja goedquote:Op woensdag 2 april 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's ook een idee ja!
hoe ging het gister?
Natuurlijk, Beller heeft gisteren vast niet ál z'n spiergroepen meegenomen, meestal deel je zoiets door 2enquote:
Exactementquote:Op woensdag 2 april 2008 08:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Natuurlijk, Beller heeft gisteren vast niet ál z'n spiergroepen meegenomen, meestal deel je zoiets door 2en
Benen is zo ontzettend saaiquote:Op woensdag 2 april 2008 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar lijd ik vandaag ook aan..
Was gisteren weer rug/benen dag
Benen saaiquote:Op woensdag 2 april 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Benen is zo ontzettend saaiEn rug ontzie ik nog even, vandaag doe ik maar even triceps
Oja, waar heb je die wond precies zitten? Als die onderop je rug zit kun je waarschijnlijk nog wel vrij makkelijk bovenrug (achterkant schouders etc.) trainen. Deadlift/squat etc, kun je dan nog beter even mee wachtenquote:Op woensdag 2 april 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Benen is zo ontzettend saaiEn rug ontzie ik nog even, vandaag doe ik maar even triceps
Ik vind benen echt gruwelijk saai, borst vind ik persoonlijk veel leukerquote:Op woensdag 2 april 2008 08:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Benen saai
Vind benen juist het leukst altijd! M'n benen zijn al best ver, daarmee kan ik behoorlijk zwaar trainen.
Eerst even opwarmen met legpress, daarna 3x8/10/12 zware squats, 3/4x10 leg extends, 4x12 leg curl (alleen die kan nog wel wat beter), daarna kuiten rustig opbouwen tot 4x12 met BW+120kg op m'n schouders (apparaat gaat niet verder
)
Nou, dan nog rug erbij trainen wordt zwaar
Maakt niet uitquote:Op woensdag 2 april 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat was ik al weer even vergeten...
Precies in het midden onderaan mijn rugquote:Op woensdag 2 april 2008 08:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, waar heb je die wond precies zitten? Als die onderop je rug zit kun je waarschijnlijk nog wel vrij makkelijk bovenrug (achterkant schouders etc.) trainen. Deadlift/squat etc, kun je dan nog beter even mee wachten
Borst is ook wel lekker, alleen die zijn nog niet zo bijzonder verquote:Op woensdag 2 april 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vind benen echt gruwelijk saai, borst vind ik persoonlijk veel leuker
Cross over cabels, bankdrukken, chest press, losse gewichten enz
Nou, godverdomme, naar de sportschool en doe dan nog de bovenkant van je rug manquote:Op woensdag 2 april 2008 08:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Precies in het midden onderaan mijn rug
Dank je, jij ook succesquote:Op woensdag 2 april 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er vandoor, succes op de sportschool en in amsterdam beller
smokez nog een kwartiertje of 20 inmiddels zet hem op!
Hmm dat is helemaal zuur zeg, kunnen ze dat niet meer terug zetten dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 08:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Borst is ook wel lekker, alleen die zijn nog niet zo bijzonder ver
Die knuppels bij de sportschool hebben de indeling even wat veranderd, waardoor crossovers niet meer kunnen
Ja I knowquote:Op woensdag 2 april 2008 08:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, godverdomme, naar de sportschool en doe dan nog de bovenkant van je rug man
Alleen ff extra erop letten dat je je rug nu wel goed recht houdt
22quote:Op woensdag 2 april 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er vandoor, succes op de sportschool en in amsterdam beller
smokez nog een kwartiertje of 20 inmiddels zet hem op!
Zal t eens vragenquote:Op woensdag 2 april 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is helemaal zuur zeg, kunnen ze dat niet meer terug zetten dan?
hahahhahaaquote:Op woensdag 2 april 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen allemaal!
DITwilde ik jullie niet onthouden
Ik ben later terug, nu een meeting
whehehe echt voor vrouwen die willen weten hoe het voelt om staant te plassenquote:Op woensdag 2 april 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Countdown to New Yearquote:
Moet een ontzettende enoverende ervaring voor ze zijnquote:Op woensdag 2 april 2008 09:05 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Tegenwoordig drukken we de te-werken-tijd uit in kwartiertjes om elkaar te demotiverenquote:Op woensdag 2 april 2008 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Countdown to New Year
Time until Thursday, January 1, 2009 (UTC time)
273 days
6567 hours
394036 minutes
23642193 seconds
Alternative version
It is 273 days, 15 hours, 16 minutes and 33 seconds until Thursday, January 1, 2009 (UTC time)
Current time is
2008-04-02 08:43:27 UTC
whehehequote:Op woensdag 2 april 2008 10:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tegenwoordig drukken we de te-werken-tijd uit in kwartiertjes om elkaar te demotiveren
Neenee, je begrijpt het niet...quote:Op woensdag 2 april 2008 10:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehehekan je beter minuten nemen
Alles voor een sociale onderlinge sfeerquote:Op woensdag 2 april 2008 10:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tegenwoordig drukken we de te-werken-tijd uit in kwartiertjes om elkaar te demotiveren
tja moeilijke kwestie hahaquote:Op woensdag 2 april 2008 10:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neenee, je begrijpt het niet...
"Pff, ik heb geen zin meer"
- Ah joh, je hebt er al een half uur opzitten, nog maar 450 minuten!
""
Óf;
- Nog 30 kwartiertjes
Toch beter?
Pssst... morgen en vrijdag thuis werkenquote:Op woensdag 2 april 2008 10:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neenee, je begrijpt het niet...
- Ah joh, je hebt er al een half uur opzitten, nog maar 450 minuten!
""
Óf;
- Nog 30 kwartiertjes
Toch beter?
kolere, das wel wereldsquote:Op woensdag 2 april 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pssst... morgen en vrijdag thuis werken![]()
whehehe das nicequote:Op woensdag 2 april 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog 340 kwartiertjes, dan ben ik jarigquote:Op woensdag 2 april 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand Bioshock spelen roepen?quote:
Vakantie? Vertel???quote:Op woensdag 2 april 2008 10:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog 340 kwartiertjes, dan ben ik jarig
Nog 35 kwartiertjes werken, dan heb ik vakantie
quote:Op woensdag 2 april 2008 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand Bioshock spelen roepen?![]()
hahahahhaaaquote:Op woensdag 2 april 2008 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand Bioshock spelen roepen?![]()
vakantie ??? WTFBBQ?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog 340 kwartiertjes, dan ben ik jarig
Nog 35 kwartiertjes werken, dan heb ik vakantie
Sorryquote:Op woensdag 2 april 2008 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahahhaaa
jaja en wij maar zwoegen
je komt af en toe wel langs toch ?quote:
Hmm zuurquote:Op woensdag 2 april 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
wel kut zeg, ik probeerde gisteren de 169.25 whql drivers met bioshock, en dat liep voor geen meter
Uiteraardquote:Op woensdag 2 april 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je komt af en toe wel langs toch ?
ja als je geen sli hebt kan ik je alleen maar die 174.74 drivers aanbevelenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm zuur![]()
Ik heb trouwens de 169.06 drivers
Nouja, vakantie..quote:
Heb een 7650 GS, en die heeft bijna dezelfde specs als deze kaartquote:Op woensdag 2 april 2008 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja als je geen sli hebt kan ik je alleen maar die 174.74 drivers aanbevelen![]()
alles loopt echt supervloeiend daarmee
Boem! Klinkt goedquote:Op woensdag 2 april 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, vakantie..
Vrijdag stapen met collega's
Zaterdag Ghosttown
Zondag jarig
Maandag bijkomen
Dinsdag bijkomen / leren
Woensdag leren
Donderdag examen
Vrijdag naar Center Parcs
zaterdag "
zondag "
maandag "
dinsdag weer cursus
woensdag weer 32 kwartiertjes werken
dat dus
je hebt geen sli volgens mijquote:Op woensdag 2 april 2008 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb een 7650 GS, en die heeft bijna dezelfde specs als deze kaart
http://www.nvidia.com/page/geforce_7600.html
Dus ik heb helaas wel sli
Geen idee, zie ik vrijdag welquote:Op woensdag 2 april 2008 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boem! Klinkt goed
Welke center parcs ga je?
Whehehequote:
Ja die had ik ook al gezien maar daar werd ik niet veel wijzer vanquote:Op woensdag 2 april 2008 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt geen sli volgens mij
http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=35850
Actually, just did some research. This card is only one gpu'd, and you were correct in saying that it performs between a 7600 gs & gt. It's not even listed on the nvidia site, which is strange. Is this a notebook or a desktop?quote:Op woensdag 2 april 2008 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al gezien maar daar werd ik niet veel wijzer van
Dus wel sli? Desktop zit in een Medion pcquote:Op woensdag 2 april 2008 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Actually, just did some research. This card is only one gpu'd, and you were correct in saying that it performs between a 7600 gs & gt. It's not even listed on the nvidia site, which is strange. Is this a notebook or a desktop?
nee geen sliquote:Op woensdag 2 april 2008 11:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus wel sli? Desktop zit in een Medion pc
Ok danquote:Op woensdag 2 april 2008 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee geen sli
"This card is only one gpu'd,"
sli heeft er 2 nodig.
ja ik denk van wel. en als dat niet lukt , kan je de 169.25 whql weer installeren, die werken zowieso voor elke kaartquote:Op woensdag 2 april 2008 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok danDus ik zou die drivers die jij noemde kunnen installeren?
http://www.nvidia.com/object/winxp_174.74_whql.htmlquote:Op woensdag 2 april 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik denk van wel. en als dat niet lukt , kan je de 169.25 whql weer installeren, die werken zowieso voor elke kaart
voor de nieuwere spellen moet je zowieso de nieuwste drivers gebruiken
ik zou deze downloaden, en dan via de 2e serverquote:Op woensdag 2 april 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
http://www.nvidia.com/object/winxp_174.74_whql.html
Deze bedoel je? Maar is die wel voor Vista?
Ga ik doenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou deze downloaden, en dan via de 2e server
dus niet via de nvidia site
http://downloads.guru3d.c(...)L-download-1887.html
beller mazzelquote:Op woensdag 2 april 2008 11:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga ik doenEn ik ga er trouwens vandoor, mensen adieu
![]()
die had ik net nodig, hou jij mijn pols vast, zaag ik hem er af!quote:
quote:
jezus, aan de ene kant positief dat ze ieder geval wat zien, aan de andere kant behoorlijk kut dat je nog niets bent opgeschotenquote:Op woensdag 2 april 2008 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
die had ik net nodig, hou jij mijn pols vast, zaag ik hem er af!
p.s
net in het ziekenhuis geweest (fucking 3 uur!)
foto's laten maken, maar het probleem van mijn pols heeft niets te maken met die oude breuk.
Er zat ergens een raar () stukje kalkachtigiets... en ergens een botje in het midden van mijn pols
die er niet zo goed uitziet.
Helaas kunnen ze hier niet veel mee, dus krijg over 2 weken een MRI scan om alles
verder uit te laten zoeken
Check.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, vakantie..
Vrijdag stapen met collega's
Zaterdag Ghosttown
Zondag jarig
Maandag bijkomen
Dinsdag bijkomen / leren
Woensdag leren
Donderdag examen
Vrijdag naar Center Parcs
zaterdag "
zondag "
maandag "
dinsdag weer cursus
woensdag weer 32 kwartiertjes werken
dat dus
Na 3 uur te hebben gezeten weet ik dus eigenlijk nog vrij weinig,quote:Op woensdag 2 april 2008 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jezus, aan de ene kant positief dat ze ieder geval wat zien, aan de andere kant behoorlijk kut dat je nog niets bent opgeschoten
jammer , weer een illusie minderquote:
ja idd, je zal wel een beetje opgelucht zijn.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Na 3 uur te hebben gezeten weet ik dus eigenlijk nog vrij weinig,
maar ze zien nu tenminste meer als ik had verwacht en weten nu waar ze moeten zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |