Een koekje?quote:
Meuning WL!quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen
Nee man, doe ik niet aanquote:
Ik zeg nee. het is niets voor niets afgeschaft. het was een vrijhaven om heel de dag drugs te gebruiken en dronken te worden. dus lijkt me niet voor herhaling vatbaar.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
Trouwens... wat zeggen jullie?
Dienstplicht invoeren poll
En bedoel... wat stelt het Nederlandse leger nou voor?quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik zeg nee. het is niets voor niets afgeschaft. het was een vrijhaven om heel de dag drugs te gebruiken en dronken te worden. dus lijkt me niet voor herhaling vatbaar.
hoe bedoel je dat ? met welke landen vergelijk je het ?quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bedoel... wat stelt het Nederlandse leger nou voor?
Qua massa met bijvoorbeeld een Amerikaquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat ? met welke landen vergelijk je het ?
daar kan je het toch niet mee vergelijken ? neem bijvoorbeeld frankrijk of belgie danquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Qua massa met bijvoorbeeld een Amerika
Ja dat is zo, maar toch blijf ik vinden dat het Nederlandse leger niet echt een bestaansrecht heeft. Het is ook een ontzettende macho-cultuur.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar kan je het toch niet mee vergelijken ? neem bijvoorbeeld frankrijk of belgie dandan vindt ik het nogal meevallen
Klopt, maar de cultuur die er heerst is toch niet iets dat door de regering wordt gecreerd? Een vriend van mij zit in het leger, en die jongen is behoorlijk veranderd. Niet in de positieve manier vind ik...quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
wij hebben toch ook altijd een ondersteunende functie ? en dat ligt voornamelijk aan onze regering. niet aan het leger zelf.
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klopt, maar de cultuur die er heerst is toch niet iets dat door de regering wordt gecreerd? Een vriend van mij zit in het leger, en die jongen is behoorlijk veranderd. Niet in de positieve manier vind ik...
Trouwens WL, kan jij op dumpert?
nee das waar, das bij de politie precies hetzelfdequote:Op dinsdag 1 april 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klopt, maar de cultuur die er heerst is toch niet iets dat door de regering wordt gecreerd? Een vriend van mij zit in het leger, en die jongen is behoorlijk veranderd. Niet in de positieve manier vind ik...
Tijden veranderen, de politie moet zich van de regering meer bezighouden met boetes uitschrijven dan het eigenlijke werkquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee das waar, das bij de politie precies hetzelfde
Zonde... wilde je een link geven van Pat Condellquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Streaming Media/MP3s"
For assistance, contact your network support team.
Hm...Internet is ook 1 april grappen aan het uithalen geloof ikquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tijden veranderen, de politie moet zich van de regering meer bezighouden met boetes uitschrijven dan het eigenlijke werk
kunnen we weer een moskee bouwen. zo moet je maar denkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hm...Internet is ook 1 april grappen aan het uithalen geloof ik
DIe boetes gaan vanaf vandaag ook met 20% omhoog.
Nu is het zowiezo zaak om al geen boetes te rijden natuurlijk, maar dit vind ik wel een beetje zielig eigenlijk.
Ja ik hoorde het gisteren al... fijn is datquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hm...Internet is ook 1 april grappen aan het uithalen geloof ik
DIe boetes gaan vanaf vandaag ook met 20% omhoog.
Nu is het zowiezo zaak om al geen boetes te rijden natuurlijk, maar dit vind ik wel een beetje zielig eigenlijk.
Laat het maar niet horen aan ons cabaret-objectquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kunnen we weer een moskee bouwen. zo moet je maar denken
ja je hebt gelijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laat het maar niet horen aan ons cabaret-object
Bedoel wat een gezeik was dat zegquote:
Ow jah... Lolcatz waren geblocked he?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
gelukkig bestaan er nog loldogs haha
Dat is wel apart ja... je zou zeggen dat je dan beide niet kan zien natuurlijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
echt vaag hoor, de plaatjes van lolcats zie ik, maar mag niet op de site
Proestquote:
quote:
Goeiendag zeg hahahaquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
man geweldige pics haha
[ afbeelding ]
Middagquote:
Haai haaiquote:
Oei, hoe kan dat?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haai ben een stuk minder vrolijk![]()
heb nu ook een deuk(je) in de opel
Joh... hoe dat?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haai ben een stuk minder vrolijk![]()
heb nu ook een deuk(je) in de opel
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kwam een lantaarnpaal tegen toen een hond overstak
Zuur is dat zeg, moeten uitwijken voor een hondquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kwam een lantaarnpaal tegen toen een hond overstak
Gast m'n waterquote:
Ik vond hem zo ontzettend goedquote:
Ik hoop goedquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:16 schreef draculettetje het volgende:
ach ja ik zie wel weer hoe dit gaat verlopen!
vast wel en anders ben ik met de opel ten minste nog all risk verzekerd, alleen mn no claim dan hequote:
Zou zonde zijn van je 'No claim' jaquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vast wel en anders ben ik met de opel ten minste nog all risk verzekerd, alleen mn no claim dan he
eerst maar kijken wat verzekering doet anders zelf kan altijd nog op mn eigen verzekering gooien liever niet
Viel Spass!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:25 schreef lynda het volgende:
Zo tijd om heerlijk buiten de deur te gaan lunchen, geld uitgeven en dan weer geld verdienen vanaf 3 uur..allemaal
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
Mag morgen op intake naar ING amsterdam, vlakbij de Arena
Hmm hoe moet je dat opvatten?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:30 schreef Sgele het volgende:
Ik heb morgen een meeting over de toekomst van m'n team
Ja zekerquote:
Mja het is op ons project redelijk rustig, en ik denk dat ze alles uit elkaar gaan trekkenquote:
Dus je wordt misschien ergens anders gedumpt?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja het is op ons project redelijk rustig, en ik denk dat ze alles uit elkaar gaan trekken
Nou..meer andere mensen die bij mij gedumpt gaan wordenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus je wordt misschien ergens anders gedumpt?
ga je dan nog meer koffie drinken ?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou..meer andere mensen die bij mij gedumpt gaan worden
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga je dan nog meer koffie drinken ?
Bwehehequote:Op dinsdag 1 april 2008 11:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou..meer andere mensen die bij mij gedumpt gaan worden
Aaaightquote:
oh , dus je hebt hebt geen idee wat erbij komt.quote:
Dat zou echt klote zijn, hopelijk zal dat niet gaan gebeuren danquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:00 schreef Sgele het volgende:
Da's inderdaad kut, want ik zit nu met een teamleader waar ik mee kan lezen en schrijven, het team is door ons samengesteld, en het best presterende team van het bedrijf...
Ik heb zo'n idee dat ik straks weer helemaal overnieuw kan gaan beginnen...
Thanksquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zou echt klote zijn, hopelijk zal dat niet gaan gebeuren dan
En voor het eerst hoop ik dan de laatstequote:Op dinsdag 1 april 2008 12:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik hoop het zelf ook niet natuurlijk, maar ik zie het morgen wel.
Als ik tierend en scheldend morgen dit topic binnen banjer.. zijn het twee dingen.
Of ik kan overnieuw gaan beginnen, of de NS heeft weer vertraging
Haha, ja ik dan eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En voor het eerst hoop ik dan de laatste
Maar het allerliefste... gewoon helemaal nietquote:
Aaight!quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar het allerliefste... gewoon helemaal niet
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM! Geen zin meer
[ afbeelding ]
Bijna woensdag, bijna het midden van de weekquote:
Jeuh! Weer een stap dichter bij het weekend!quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bijna woensdag, bijna het midden van de week
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jeuh! Weer een stap dichter bij het weekend!
Zijn wij de enigen nog hier trouwens?quote:
Ja denk van wel zeg...quote:
sorry heb het druk, moet alle faxen vervangen met andere gegevens en logos edquote:
Goedesmiddagsquote:
Pippi Langkousquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goedesmiddags
moet je ook staartjes nemen joh
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |