quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:37 schreef Jolly_Reaper het volgende:
het aantal 'emo's' terug te dringen.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:14 schreef Godlike02 het volgende:
nee
Het hele nederlandse leger moet worden afgeschaft
Welnee, daar krijgen ze nog veels te goed betaald voor, maar het is idd wel een goed idee, om er een soort slavernij van te maken...de Romeinen lieten ook al het werk door slaven doen...en moet je kijken wat de Romeinen allemaal hebben bereikt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:18 schreef heiden6 het volgende:
Dienstplicht is slavernij.
Nou ja, het is natuurlijk wel degelijk slavernij, dwangarbeid, ongeacht of er een vergoeding tegenover staat.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Welnee, daar krijgen ze nog veels te goed betaald voor, maar het is idd wel een goed idee, om er een soort slavernij van te maken...de Romeinen lieten ook al het werk door slaven doen...en moet je kijken wat de Romeinen allemaal hebben bereikt.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:31 schreef danny91184 het volgende:
Ik ben voor!
En waarom?
Leer die kinders van tegenwoordig maar eens wat discipline is! Niks lamballen, gewoon werken 1-2-3-4
Het is niet slavernij genoeg...aan de fokking ketting jij!quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk wel degelijk slavernij, dwangarbeid, ongeacht of er een vergoeding tegenover staat.
Leuk bij een grote dijkdoorbraakquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:14 schreef Godlike02 het volgende:
nee
Het hele nederlandse leger moet worden afgeschaft
Dat willen alle linkse josties altijd, als het leger z'n werk goed doet...quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:05 schreef zuchtje het volgende:
nee,
het leger mag mij betreft afgeschaft worden
Hoe wou je anders een kleine beetje discipline creeren?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:04 schreef Slarioux het volgende:
Gedwongen discipline werkt toch averechts.
Leg uit.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:04 schreef Slarioux het volgende:
Correct. Had ik nog willen posten.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:15 schreef Karrs het volgende:
(Note: de dienstplicht bestaat nog; de opkomstplicht is alleen opgeschort)
Echt niet. Als je ziet hoeveel van dat tuig goed blijft functioneren.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:04 schreef Slarioux het volgende:
Ik zeg ook: 'ja!'quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:35 schreef Damzkieee het volgende:
1 jaar lijkt me prima.
Met terugwerkende kracht, zodat ik dan zelf mee moet doen vind ik ook geen probleem.
Je wordt betaald.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:36 schreef Ego8 het volgende:
Ik weiger gedwongen onbetaald een deel van mijn leven te vergooien. Zoek het maar lekker uit.
Ja,quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:46 schreef Repeat het volgende:
Nee, ik hou niet van een overheid die mij verplicht zulke dingen te doen.
Maar opzich ben ik dan wel weer voor een dienstplicht voor tokkies ed
Zo jij bent wakkerquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:58 schreef Tijn het volgende:
Ik neem aan dat het gaat om de opkomstplicht? Want de dienstplicht is er in Nederland natuurlijk nog gewoon.
is al gepost, he jammer van je bijna toffe reactie.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:58 schreef Tijn het volgende:
Ik neem aan dat het gaat om de opkomstplicht? Want de dienstplicht is er in Nederland natuurlijk nog gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |