Oei, hoe kan dat?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haai ben een stuk minder vrolijk![]()
heb nu ook een deuk(je) in de opel
Joh... hoe dat?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haai ben een stuk minder vrolijk![]()
heb nu ook een deuk(je) in de opel
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kwam een lantaarnpaal tegen toen een hond overstak
Zuur is dat zeg, moeten uitwijken voor een hondquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kwam een lantaarnpaal tegen toen een hond overstak
Gast m'n waterquote:
Ik vond hem zo ontzettend goedquote:
Ik hoop goedquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:16 schreef draculettetje het volgende:
ach ja ik zie wel weer hoe dit gaat verlopen!
vast wel en anders ben ik met de opel ten minste nog all risk verzekerd, alleen mn no claim dan hequote:
Zou zonde zijn van je 'No claim' jaquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vast wel en anders ben ik met de opel ten minste nog all risk verzekerd, alleen mn no claim dan he
eerst maar kijken wat verzekering doet anders zelf kan altijd nog op mn eigen verzekering gooien liever niet
Viel Spass!quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:25 schreef lynda het volgende:
Zo tijd om heerlijk buiten de deur te gaan lunchen, geld uitgeven en dan weer geld verdienen vanaf 3 uur..allemaal
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
Mag morgen op intake naar ING amsterdam, vlakbij de Arena
Hmm hoe moet je dat opvatten?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:30 schreef Sgele het volgende:
Ik heb morgen een meeting over de toekomst van m'n team
Ja zekerquote:
Mja het is op ons project redelijk rustig, en ik denk dat ze alles uit elkaar gaan trekkenquote:
Dus je wordt misschien ergens anders gedumpt?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja het is op ons project redelijk rustig, en ik denk dat ze alles uit elkaar gaan trekken
Nou..meer andere mensen die bij mij gedumpt gaan wordenquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus je wordt misschien ergens anders gedumpt?
ga je dan nog meer koffie drinken ?quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou..meer andere mensen die bij mij gedumpt gaan worden
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga je dan nog meer koffie drinken ?
Bwehehequote:Op dinsdag 1 april 2008 11:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou..meer andere mensen die bij mij gedumpt gaan worden
Aaaightquote:
oh , dus je hebt hebt geen idee wat erbij komt.quote:
Dat zou echt klote zijn, hopelijk zal dat niet gaan gebeuren danquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:00 schreef Sgele het volgende:
Da's inderdaad kut, want ik zit nu met een teamleader waar ik mee kan lezen en schrijven, het team is door ons samengesteld, en het best presterende team van het bedrijf...
Ik heb zo'n idee dat ik straks weer helemaal overnieuw kan gaan beginnen...
Thanksquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zou echt klote zijn, hopelijk zal dat niet gaan gebeuren dan
En voor het eerst hoop ik dan de laatstequote:Op dinsdag 1 april 2008 12:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik hoop het zelf ook niet natuurlijk, maar ik zie het morgen wel.
Als ik tierend en scheldend morgen dit topic binnen banjer.. zijn het twee dingen.
Of ik kan overnieuw gaan beginnen, of de NS heeft weer vertraging
Haha, ja ik dan eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En voor het eerst hoop ik dan de laatste
Maar het allerliefste... gewoon helemaal nietquote:
Aaight!quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar het allerliefste... gewoon helemaal niet
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM! Geen zin meer
[ afbeelding ]
Bijna woensdag, bijna het midden van de weekquote:
Jeuh! Weer een stap dichter bij het weekend!quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bijna woensdag, bijna het midden van de week
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jeuh! Weer een stap dichter bij het weekend!
Zijn wij de enigen nog hier trouwens?quote:
Ja denk van wel zeg...quote:
sorry heb het druk, moet alle faxen vervangen met andere gegevens en logos edquote:
Goedesmiddagsquote:
Pippi Langkousquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goedesmiddags
moet je ook staartjes nemen joh
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |