nou ik zou wel willen slapen nu!quote:
oei hopen dat die nog wel komtquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:28 schreef Sm0keZ het volgende:
Geweldig weer... rij ik helemaal naar Lelystad voor zo'n cursus, is die docent er nog niet
Zou dus om 2 uur moeten beginnen...
precies en dat willen we niet hebben!quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja idd, anders heb ik voor niks een uur inde auto gezeten
Dat zou pas echt zuur zijn!quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:28 schreef Sm0keZ het volgende:
Geweldig weer... rij ik helemaal naar Lelystad voor zo'n cursus, is die docent er nog niet
Zou dus om 2 uur moeten beginnen...
Succes man!quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD druk zeg, zit weer alleen... alles moet af vandaag... dus gvd weer overwerken....
gekkenhuissssssssssssssssssssssss
ING gebouw in ASD ZO?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zou pas echt zuur zijn!
Ik moet morgen naar 'De Oliphant'
En ofquote:
dat ken ik niet!quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zou pas echt zuur zijn!
Ik moet morgen naar 'De Oliphant'
ING Gebouw nabij de Amsterdam Arenaquote:
aha! en ik naar ermeloquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ING Gebouw nabij de Amsterdam Arena
Vlakbij de Ikea toch?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Droxz en ik hebben nog in Nieuw Amsterdam gezeten, zit er vlakbij
Ik ontkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Droxz en ik hebben nog in Nieuw Amsterdam gezeten, zit er vlakbij
Zit er ook redelijk in de buurt ja.. NA zat tegenover het bijlmerstation, dat lelijke blauw/rode gebouwquote:
Ik zal er morgen even op lettenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zit er ook redelijk in de buurt ja.. NA zat tegenover het bijlmerstation, dat lelijke blauw/rode gebouw
Hooguit met mijn gespleten persoonlijkheidquote:
Trustenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:49 schreef draculettetje het volgende:
mijn bed roept! ik ga er maar naar luisteren!
Je moeder, die heeft in haar persoonlijkheid dat ze de hele dag gespleten wil liggenquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hooguit met mijn gespleten persoonlijkheid
Goeiendag...quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, die heeft in haar persoonlijkheid dat ze de hele dag gespleten wil liggen
Het is toch wel een 1 april grap dat je nu pas begint toch ?quote:
Je moeder, da's een 1 april grap!quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Het is toch wel een 1 april grap dat je nu pas begint toch ?![]()
goeiemiddag
nee ben al bijna klaar, maar meld me hier tog nog evenquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Het is toch wel een 1 april grap dat je nu pas begint toch ?![]()
goeiemiddag
Sgelequote:Op dinsdag 1 april 2008 16:22 schreef Sgele het volgende:
Ik wil naar huis
Ik vind ook dat dit niet meer kan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
Trouwens... wat zeggen jullie?
Dienstplicht invoeren poll
Tripack!quote:
ik ookquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:22 schreef Sgele het volgende:
Ik wil naar huis
ah oke dan is het goedquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:16 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ben al bijna klaar, maar meld me hier tog nog even
fijne avond sgele, tot de volgende keerquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:40 schreef Sgele het volgende:
Ik ga nu dus wel naar huis...hopen dat de NS z'n werk nu wel doetfijne avond!
mazzel Sgelequote:Op dinsdag 1 april 2008 16:40 schreef Sgele het volgende:
Ik ga nu dus wel naar huis...hopen dat de NS z'n werk nu wel doetfijne avond!
Breezahquote:
En zo is het ook gewoon, Verbeek is een geweldige trainer... Jammer dat Heerenveen dat niet in zietquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:47 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)teitenVanVerbeek.htm
haha
lekker!quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:56 schreef tripack het volgende:
ik ga afsluiten en zo lekker naar mijn vriendin toe.
lekker uiteten... dit keer op mijn kosten
Doe maar gezondquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lekker!
ben vandaag met een fruitdag bezig en zo maar eens een salade maken
Dan is het niet erg omdat te doen neequote:Op dinsdag 1 april 2008 18:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
beetje teveel gezondigd de afgelopen tijd
nee precies en er is weer wat lekkerder fruit dus dan vind ik het ook helemaal niet erg!quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan is het niet erg omdat te doen nee
Meloen mag van mij wel weer komenquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee precies en er is weer wat lekkerder fruit dus dan vind ik het ook helemaal niet erg!
aardbeien
water of galia?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meloen mag van mij wel weer komen
Galiaquote:
Ja, ze zien me aankomen op m'n evaluatiegesprekquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goedesmiddags
moet je ook staartjes nemen joh
[ afbeelding ]
![]()
Damnit, heb ik dat weer gemistquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ookhelaas kan ik niet een biertje drinken met t-shirt uit , zoals gisteren op mn balkon
Lekkerquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:56 schreef tripack het volgende:
ik ga afsluiten en zo lekker naar mijn vriendin toe.
lekker uiteten... dit keer op mijn kosten
Vind je het raar als je zo boos kijktquote:
Galiaquote:
of gewoon uit te spugenquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:13 schreef Seventees het volgende:
In galia kun je zo lekker je tanden zetten. Bij watermeloen ben je de helft van de tijd bezig de pitten eruit te pulken. Maakt de laatste niet minder smakelijk, overigens
Hij moet ons maar waarschuwen als hij het weer doetquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook, maar idd niet een goed idee nu, het regent hier gewoon echt heeeel hard
Zoals met druivenquote:
ha ha jaquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:15 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hij moet ons maar waarschuwen als hij het weer doet
Hier is het zeer grijs, doch droog
Ik weet precies wat je bedoelt!quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
druiven met pitten vind ik echt niet lekker
bijt er altijd toch weer op
ik geloof het ook, zal het helpen als we nu heeeel lief gaan kijken?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:22 schreef Seventees het volgende:
Dracu, volgens mij hebben we de mannen weggejaagd
Dan laten we ze vast schrikkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik geloof het ook, zal het helpen als we nu heeeel lief gaan kijken?
Huh wat?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik geloof het ook, zal het helpen als we nu heeeel lief gaan kijken?
Dat zijn de betere ideeën!quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow, laten we dat nou maar niet doen
bier hier neerzetten?
Dracu! Het is je toch geluktquote:
En ofquote:
Draakjequote:
Wat het het bier of onze charmante aanwezigheid?quote:
De laatste natuurlijk, duuuhquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat het het bier of onze charmante aanwezigheid?
Gelukkig maarquote:
ha ha da's een goeiequote:Op dinsdag 1 april 2008 19:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat het het bier of onze charmante aanwezigheid?
Dan mag je blijvenquote:
ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:03 schreef Seventees het volgende:
Wat denk jij, Dracu, zou Beller msn hebben?
Wiehoehquote:
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:03 schreef Seventees het volgende:
Wat denk jij, Dracu, zou Beller msn hebben?
Nee Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |