quote:Op maandag 31 maart 2008 15:23 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Dropkick Murphys gaven na/tijdens hun optreden in de 013 aan : See you at Lowlands
Weg.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:10 schreef Albert86 het volgende:
Hey waar is de lijst van Fok!-ers die naar Lowlands gaan
Klopt. Mijn rekeningnummer zodat jullie mij allemaal kunnen sponsoren, zodat ik op LL meer bier kan kopenquote:
aha hier zijn zequote:
quote:
De komst van Radiohead is bij deze ONTKRACHT. Ze komen niet! Ze zitten in de USA en Canada. PUNT.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:21 schreef rubbereend het volgende:
nu nog het de radiohead overstroming en we zijn klaar
Nee hoor:quote:Op maandag 31 maart 2008 16:21 schreef rubbereend het volgende:
nu nog het de radiohead overstroming en we zijn klaar
Sensual Seduction...quote:Op maandag 31 maart 2008 13:07 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik meen te hebben gelezen dat Snoop klaar is met de hiphop, want dat zou hem veel te oppervlakkig zijn geworden. Hij zou richting de rock'n roll willen.
ik vermaak me sowieso wel, naar ben wel heel benieuwd naar de rest van de line upquote:Op maandag 31 maart 2008 16:37 schreef Dupje het volgende:
Ben ik ook weer!
Er mogen wel weer wat namen bekend gemaakt worden vind ik!
Persoonlijk denk ik dat het bij deze acts blijft. Of zouden er 5 maanden voor aanvang nog wat grote namen bekend worden?quote:Op maandag 31 maart 2008 16:36 schreef Jivis het volgende:
Ik heb mijn kaartje, kan niet wachten. Hoop alleen dat de line up wel wat beter wordt, dit is echt kut met peren.
Als hun komen dan moet ik mijn moeder met moeite thuis houden anders gaat ze mee, ze is een fan van hunquote:
WHAHAHAHAquote:Op maandag 31 maart 2008 16:51 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het bij deze acts blijft. Of zouden er 5 maanden voor aanvang nog wat grote namen bekend worden?
Ja gut wat zou je je daar aan storen zeg, als die zou komenquote:Op maandag 31 maart 2008 16:25 schreef PastoorPeter het volgende:
Vetvet. En gelukkig geen Radiohead!
Als ze komen geven ze waarschijnlijk ook nog een los concert in de buurt. Kun je haar daarheen sturenquote:Op maandag 31 maart 2008 17:02 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Als hun komen dan moet ik mijn moeder met moeite thuis houden anders gaat ze mee, ze is een fan van hun.
Ja! Komen alleen maar hippies op af en voor hetzelfde geld haal je allemaal toffe Punk en Metal bands want die zijn er altijd veel te weinig!!!quote:Op maandag 31 maart 2008 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja gut wat zou je je daar aan storen zeg, als die zou komen
Het woord "kneus" komt naar boven drijvenquote:Op maandag 31 maart 2008 17:28 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ja! Komen alleen maar hippies op af en voor hetzelfde geld haal je allemaal toffe Punk en Metal bands want die zijn er altijd veel te weinig!!!![]()
![]()
Ja vaak houdt dat in dat de echt goeien dus op R&L staan.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:46 schreef portie het volgende:
hmm .... reading en leeds komen met hun line up in een uurtje ???
lowlands en readling/leeds hebben toch wat overlapping met elkaar qua acts? ..
hopen dat daar wat mooie bandjes tussen staan
Sad but truequote:
Dankje voor de tip. Maar het moet nog blijken óf ze komen.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ze komen geven ze waarschijnlijk ook nog een los concert in de buurt. Kun je haar daarheen sturen
Zucht. Volgende keer maar 12 keerquote:Op maandag 31 maart 2008 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het woord "kneus" komt naar boven drijven
Headliners: The Killers, Metallica en....... Rage Against The Machine!quote:Op maandag 31 maart 2008 17:46 schreef portie het volgende:
hmm .... reading en leeds komen met hun line up in een uurtje ???
lowlands en readling/leeds hebben toch wat overlapping met elkaar qua acts? ..
hopen dat daar wat mooie bandjes tussen staan
Ik moet elke keer aan Mike Patton denken als ik aan Wolfmother denkquote:Op maandag 31 maart 2008 17:51 schreef AMDB het volgende:
Tvp'tje.
Wolfmother zou heel erg uber zijn ja!
Ik kan niet wachten op het nieuwe album!
Tevreden? Nee, ik vind het doodzonde!quote:Op maandag 31 maart 2008 16:23 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
De komst van Radiohead is bij deze ONTKRACHT. Ze komen niet! Ze zitten in de USA en Canada. PUNT.
zo... tevreden tvp?
geen van die gaat dus komen,quote:Op maandag 31 maart 2008 18:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Headliners: The Killers, Metallica en....... Rage Against The Machine!
Bloc Party, The Raconteurs, We Are Scientists, MSP en BFMV zijn zeer aanemelijk voor Lowlandsquote:Andere grote namen: Queens of the Stone Age, Bloc Party, The Raconteurs, Editors, We Are Scientists, Slipknot, Babyshambles, Manic Street Preachers en Bullet For My Valentine.
Ik snap de pinkpop-filosofie niet?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen van die gaat dus komen,aangezien de Killers er vorig jaar al waren en de andere 2 Pinkpop headlinen
In 2005 was Prodigy headliner op Pinkop en Lowlands..quote:Op maandag 31 maart 2008 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen van die gaat dus komen,aangezien de Killers er vorig jaar al waren en de andere 2 Pinkpop headlinen
Volgens mij was het iets van een deal met Mojo oid dat headliners van Pinkpop niet op Lowlands komen.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap de pinkpop-filosofie niet?
Nou ja, meer een exclusiviteitscontract met de bands. Als Jan anderhalf miljoen neerlegt voor Metallica, wil hij niet dat ze de volgende dag een optreden in de ArenA geven of 3 maanden later weer op Lowlands staan.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:28 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets van een deal met Mojo oid dat headliners van Pinkpop niet op Lowlands komen.
Ofzo.
Bron? Komt namelijk redelijk overeen met de line-up die begin deze maand 'uitlekte'.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Headliners: The Killers, Metallica en....... Rage Against The Machine!
Andere grote namen: Queens of the Stone Age, Bloc Party, The Raconteurs, Editors, We Are Scientists, Slipknot, Babyshambles, Manic Street Preachers en Bullet For My Valentine.
Bron was o.a. graz en het forum van Leeds. Maar nu ik die gelekte line-up zie ben ik bang dat zij die weer als bron hebben. Nog even afwachten dus, voorlopig ligt de festivalsite van Leeds/Reading plat.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:43 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Bron? Komt namelijk redelijk overeen met de line-up die begin deze maand 'uitlekte'.
Ze zijn begonnen met het schrijven van de laatste plaat in de trilogie. Las dat ze 1 nieuw nummer afhebben. Maar dat het lang gaat duren doordat Jack veel acteerwerk heeft en Kyle weer gaat touren met Trainwreck. Album word in 2010 verwacht maar een tussentijdse tour is altijd meegenomen.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:46 schreef Reddiablo het volgende:
Tenacious D zou wel super cool zijn!!!!!
Trainwreck tourt vooral in Amerika. Hillbilly muziek. Jack Black doet er soms special guesten onder schuilnaam. Maar ik denk dat Tenacious D eerder komt.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:53 schreef Reddiablo het volgende:
Trainwreck met Jack als special guest dan
(Trainwreck... is dat wat???)
Ze zaten wel redelijk goed moet ik zeggen, nog maar even officieel:quote:Op maandag 31 maart 2008 19:43 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Bron? Komt namelijk redelijk overeen met de line-up die begin deze maand 'uitlekte'.
In de openingspostquote:Op maandag 31 maart 2008 21:47 schreef luciferhout het volgende:
waar staat eigenlijk dat Depeche Mode bevestigd is?
quote:
Dat is net zoiets als vragen waarom 1 + 1 = 2!quote:Op maandag 31 maart 2008 23:37 schreef luciferhout het volgende:
[..]ik zocht natuurlijk naar de bron
Ja morgen begint Lowlands.quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:05 schreef GotC het volgende:
is het al augustus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik meen mij te herinneren dat een MOD dit de wereld in geholpen heeft, kan deze ook de bron vermelden?quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:00 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als vragen waarom 1 + 1 = 2!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!
1 april LOL!!!1einz!quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:45 schreef On het volgende:
wat is je betrouwbare bron ? diezelfde als die depeche mode bevestigd heeft ?
ik vergeef u maar eh, je veter zit los?quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:06 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
1 april LOL!!!1einz!
excuses voor deze leuke (matige) grap
![]()
Verrek, je hebt gelijk, maar ik heb m'n schoenen dan ook niet aanquote:
hmm nou een mod heeft het volgens mij iig herhaaldquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:35 schreef icebliss het volgende:
Nieuws!
LAATSTE NIEUWS
Friday 21 December 2007
DEPECHE MODE EINDELIJK OP LOWLANDS
De kogel is door de kerk. Na jaren onderhandelen heeft Lowlands eindelijk DEPECHE MODE kunnen contracteren, de grootste en populairste rockband ooit op Lowlands. DEPECHE MODE wordt de afsluiter op de laatste festivaldag, zondag 17 augustus 2008.
Dat betekent dat Lowlands drie headliners van wereldformaat kan presenteren t.w. DEPECHE MODE op zondag 17 augustus, COLDPLAY op zaterdag 16 augustus en op vrijdag 15 augustus RADIOHEAD. Een ongekende weelde. Daarmee evenaart Lowlands met gemak qua programmering de editie van 2002 toen het festival voor het eerst in de geschiedenis zeven weken op voorhand was uitverkocht.
Lowlands zal nu 40.000 weekendkaarten en 20.000 dagkaarten in de voorverkoop brengen. Onder voorbehoud worden weekendkaarten inclusief kamperen 129 euro (dat betekent een passe-partout van 43 euro per dag) en dagkaarten voor dezelfde entreeprijs als vorig jaar n.l. 69 euro. Uiteraard exclusief de bespreekkosten. Daarmee loopt Lowlands qua entreeprijzen eindelijk in de pas met de andere festivals. Vorig jaar verkocht Rock Werchter in een paar dagen 20.000 dagkaarten voor DEPECHE MODE en dat wordt ook bij Lowlands verwacht. Dat overkwam Lowlands namelijk ook in 2002 bij de bekendmaking van DJ Tiësto.
DEPECHE MODE
DEPECHE MODE is de bekendste metalband in dit genre. James Hetfield, Lars Ulrich, Kirk Hammett en Robert Trujillo komen uit San Francisco USA en staan sinds hun "Black Album" aan de wereldtop. De band ontving in totaal 11 awards en tal van andere onderscheidingen. Hun recente CD "St Anger" was er weer een van wereldklasse. Het laatste optreden in Nederland dateert uit 2006 in een bomvolle Gelredome. DEPECHE MODE komt in het voorjaar 2008 met een nieuwe CD en de eerste single maakt zijn debuut in de rocksimulator Rock Band, een game waar intussen 1.3 miljoen stuks van zijn verkocht.
Biddinghuizen, 21 december 2007
Eric van Eerdenburg
Fout, je moet verder terugzoekenquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:10 schreef luciferhout het volgende:
[..]
hmm nou een mod heeft het volgens mij iig herhaald
en die als bandleden James Hetfield, Lars Ulrich, Kirk Hammett en Robert Trujillo noemt....quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:16 schreef On het volgende:
ik weet niet of ik een bron kan vertrouwen die depeche mode een metalband noemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:28 schreef Luni het volgende:
Las ergens dat The Specials weer gaan touren, die mogen best komen.
quote:Vroeg of laat moest het ervan komen...
De eerste 12.500 tickets voor Lowlands zijn verkocht! Hiermee is een einde gekomen aan de Vroege Vogel-actie, waarbij de eerste 10.000 kaarten met een korting van ¤ 10,- te bemachtigen waren. Omdat de actie zo goed liep is er later besloten hier nog eens 2.500 stuks tegenaan te gooien. Ook deze gingen met ongekende snelheid over de toonbank.
Dit betekent dat vanaf nu de reguliere prijs wordt gehanteerd.
Ticket: ¤ 132,50*
Combiticket: ¤ 152,50*
Camper Camping-ticket: ¤ 37,50*
* excl. servicekosten
Meer informatie is te vinden bij TICKETS.
Bron: http://lowlands.startpagina.nlquote:PROGRAMMA 2008 (selectie)
Asakusa Jinta
Blood Red Shoes
Booka Shade
Claw Boys Claw
Hadouken!
Helmert Woudenberg
Hot Chip
I Am Kloot
Jeremy's
Killswitch Engage
Korpiklaani
Laura van Dolron
Leaf
Nightwish
Ripchord
Roisin Murphy
Sven Väth
The Hoosiers
The National
The Tellers
Thunderheist
Toneelgroep Amsterdam
Tunng
Vampire Weekend
Volbeat
Yeasayer
Neeeeeeee! ik hoop het niet! hun laatste bericht op de Lowlandsmyspacequote:Op dinsdag 1 april 2008 16:22 schreef Reddiablo het volgende:
kan wel aardig kloppen, zijn alle bandjes die zo goed als / geheel zeker zijn, of enigerlei genoemd zijn
alleen heeft Asakusa dinges gecancelled.
Jammer voor jou, maar dit komt uit deeltje éénquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Fout, je moet verder terugzoeken
Nou, dit is al in 2006 bekend gemaakt, dat ze op LL '08 gaan spelen! Dus misschien moet je nog even wat archiefwerk verrichten om de werkelijke bron te vinden, maar neem maar aan dat het waar is!quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:47 schreef luciferhout het volgende:
[..]
Jammer voor jou, maar dit komt uit deeltje één![]()
en als je dan nog volhoudt dat het eerder gepost was, quote dat hier dan...
De N mag je niet linken van meneer Gutenberg.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
aldus www.lowlands.nlquote:Alle hens aan dek! Geen tijd om zeeziek te worden, want de heren van British Sea Power kapen al je aandacht tot je vanzelf zwicht. En daar hebben ze weinig tijd voor nodig!
Hekken kom je overal tegen. Dit mobiele HEK is op wel heel veel plekken geweest. Het is een barriére met een neus voor historische feiten. En dit jaar duikt hij eindelijk op bij Lowlands.
Waar je ook blijft hangen is Roisín Murphy. Deze popdiva maakte eerder deel uit van de formatie Moloko en bracht in oktober 2007 haar meest succesvolle album, tot nu toe, uit. Als je door het nummer 'overpowered' wordt gewekt, ben je gegarandeerd van een mooie dag!
British Sea Power is gaaf! Laatste album was erg goed.. Alleen jammer dat de enige keer dat ik ze live zou zien, ze transportproblemen hadden en daarom maar een lullig akoestisch kwartiertje deden. Werd ook niet echt gewaardeerd (Eurosonic '04).quote:Op woensdag 2 april 2008 10:30 schreef Reddiablo het volgende:
niks nieuws!!!
nou ok.. British Sea Power is wel een nieuwtje.... maar wat is dat?
Nope, maandag voor 12 uur geloof ik.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:43 schreef KneiterS het volgende:
Ik heb ook een kaartje gehaald. Ben erg blij met the Wombats, hoop op nog meer Engelse bandjes. Ik ben van plan donderdag al te gaan en tot maandag te blijven. Is dat mogelijk? Op de website staat wel dat het terrein donderdag open gaat, maar moet je zondag weg?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:26 schreef BlackRebel het volgende:
@Longmen in vorige thread: Johan met een nieuw album? dat duurt nog zeker vier jaar....
Da's wel een leuk bandje...quote:Op woensdag 2 april 2008 10:30 schreef Reddiablo het volgende:
nou ok.. British Sea Power is wel een nieuwtje.... maar wat is dat?
ja dan begint het schoonvegenquote:
Zijn The Wombats bevestigd dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:43 schreef KneiterS het volgende:
Ik heb ook een kaartje gehaald. Ben erg blij met the Wombats, hoop op nog meer Engelse bandjes.
Lollig. Zal wel weer leuk publiek zijn zoals in de Melkweg.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:44 schreef Mistaken het volgende:
Kijk op de my space van the Wombats
Johnny de Molquote:Op woensdag 2 april 2008 21:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Lollig. Zal wel weer leuk publiek zijn zoals in de Melkweg.
About fucking time dat Bromheads Jacket nu eens komt, ja!quote:Op woensdag 2 april 2008 22:45 schreef Longmen het volgende:
Wat mij betreft 10x liever the Bromheads jacket.
Wombats.... wel aardig that's it.
Ja en de indianentent met hun aardappelkoekjes met hete saus. En volgens mij was er ook geen hema-worst afgelopen jaar?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:10 schreef Coiler het volgende:
Nol mag ook wel weer komen, met zijn grill
Dit maar volbeat, hadouken,the national, blood red shoes en yearsayer vind ik toch wel aardig leuke bandjesquote:Op woensdag 2 april 2008 22:50 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
About fucking time dat Bromheads Jacket nu eens komt, ja!
ja, die BBQ tent van afgelopen jaar was echt niet te vretenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:10 schreef Coiler het volgende:
Nol mag ook wel weer komen, met zijn grill
Hivesquote:Op donderdag 3 april 2008 12:10 schreef Ventilator het volgende:
Heb er nu al zin an! Oh en The Hives?
Ik heb altijd gedacht dat de zanger van Scouting for Girls een blonde, oude man was.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:59 schreef De Wouzeraar het volgende:
Van mij mogen MGMT and Scouting For Girls ook wel komen.
En had ik al gezegd dat Oasis ook wel een tussenstop in Biddinghuizen mag maken?
ha.. leuk interview... maar eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 2 april 2008 17:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dit keer wil Jacco het echt dit jaar doen
http://faceculture.ad2stream.com/index.php?cnti_key=11735909
hehe... maar goed, blijven hopen mag altijd.. zijn plannen klinken goed.. vooral zijn vergelijkingen met de switches van Radiohead haha...quote:voor de zomer moet ie komen.. maar dat heb ik al eens gezegd en toen duurde het nog drie jaar dus pin me er niet op vast..
Bij een concert?quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:08 schreef lienelien het volgende:
We Are Scientists hebben zichzelf gisteravond bevestigd voor Lowlands
Nee, of je even hoi hebt gezegdquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
je bedoelt of ik wel de hele avond samen met ze in Tivoli rond heb gebracht?![]()
Ja
Vet! Wilde nog naar hen in de Melkweg gaan, maar als ik ze toch op LL ga zien...quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:08 schreef lienelien het volgende:
We Are Scientists hebben zichzelf gisteravond bevestigd voor Lowlands
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:01 schreef Grobbel het volgende:
Slecht nieuws voor degenen die zaten te hopen op Beirut: de band heeft net de volledige Europese tour van deze zomer afgelast. http://www.pitchforkmedia(...)summer-european-tour
bronquote:De Schotse rockers gaan weer touren dit jaar aan maken bekend het Latitude festival in Suffolk te headlinen, het festival vind plaats van 17 tot 20 juli. Franz Ferdinand is een grote kanshebber om Lowlands dit jaar af te sluiten.
Volgens Rebelbass komt Underworld, dat zou een afsluiter kunnen zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:03 schreef rubbereend het volgende:
dat zou wel een beroerde afsluiter zijn, mag toch hopen dat ze iets beteras vinden als aflsuiter.
Ja, Tool was inderdaad een ongelooflijke zaadband.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jezus, vorig jaar waren er 2 afsluiters uit de categorie Franz Ferdinand, stelletje jankerds.
quote:V FESTIVAL 2008 LINE UP
HYLANDS PARK SATURDAY 16TH AUGUST
WESTON PARK SUNDAY 17TH AUGUST
V STAGE - MUSE - STEREOPHONICS - THE KOOKS - MAXIMO PARK - ALANIS MORISSETTE - THE FUTUREHEADS
CHANNEL 4 STAGE - THE PRODIGY - THE PIGEON DETECTIVES - NEWTON FAULKNER - THE HOOSIERS - DUFFY - AMY MACDONALD - SHED SEVEN
JJB ARENA - IAN BROWN - THE POGUES - JAMIE T - THE TWANG - SUGABABES - DAVID JORDAN
WESTON PARK SATURDAY 16TH AUGUST
HYLANDS PARK SUNDAY 17TH AUGUST
V STAGE - THE VERVE - KINGS OF LEON - AMY WINEHOUSE - LENNY KRAVITZ - THE FEELING - GIRLS ALOUD - SQUEEZE
CHANNEL 4 STAGE - KAISER CHIEFS - THE ZUTONS - THE VIEW - REVEREND AND THE MAKERS - SCOUTING FOR GIRLS - ONE REPUBLIC - THE COURTEENERS - THE RIFLES
JJB ARENA - THE CHEMICAL BROTHERS - THE CHARLATANS - HOT CHIP - TRAVIS - ROBYN
Welle:Erdballquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:27 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, Tool was inderdaad een ongelooflijke zaadband.
Bravo, Grolsch, India, Lima, X-Rayquote:
mee eens!quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:27 schreef Grobbel het volgende:
[..]
hey, muse.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:28 schreef BeRightBack het volgende:
Is de line-up voor het V-festival al gepost?
[..]
Charliequote:Op zaterdag 5 april 2008 21:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bravo, Grolsch, India, Lima, X-Ray
Alpha
dat is in iedergeval zeker een dagafsluiterquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:03 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Volgens Rebelbass komt Underworld, dat zou een afsluiter kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:27 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik ken heel die band nietquote:Op zondag 6 april 2008 01:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is in iedergeval zeker een dagafsluiter
Joah, Maxïmo Park wil ik wel zien!quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:28 schreef BeRightBack het volgende:
Is de line-up voor het V-festival al gepost?
[..]
quote:Ook Nederland komt deze zomer weer aan de beurt. "We staan waarschijnlijk op Lowlands", verklapt Luke. "We zijn dol op Nederlandse festivals, de mensen hier zijn gek", lacht Hugh.
Ik verwacht eigenlijk van wel ja. Grote kans dat deze act op LL speelt: http://www.myspace.com/fanfaratirana (zijn heel toevallig tijdens Lowlands in Nederlandquote:Op zondag 6 april 2008 17:56 schreef greatgonzo het volgende:
is ook te verwachten dat er weer een balkan-beats tent komt? Dat vond ik namelijk vorig jaar erg tof!
Of is balkan beats zooo 2007?
132,50????quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:16 schreef Mathijz het volgende:
Ticket: ¤ 132,50*
Combiticket: ¤ 152,50*
Camper Camping-ticket: ¤ 37,50*
* excl. servicekosten
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=4803quote:Underworld op Lowlands
06/04/2008 - Door: Stofje - Bron: VPRO
Print dit nieuwsberichtMail dit nieuwsbericht door
UnderworldDe Britse dance-formatie Underworld zal deze zomer niet alleen op Rock Werchter staan, maar ook op Lowlands. Althans, als we het Rebelbass Weblog van de VPRO mogen geloven. En die melden het met dusdanige zekerheid, dat wij ze bij deze volgen.
Underworld bracht eind vorig jaar hun cd Oblivian with Bells (klik hier voor de recensie) uit, maar werd bij het grote publiek vooral bekend met het nummer 'Born Slippy' uit 1995.
Dus staat, niet met 100% zekerheid, Underworld op Lowlands 2008.
tja, elk jaar een tientje he... en zolang de mensen het willen betalen, blijven de prijzen wel stijgen..quote:
Tsja.. geld geld geld.. Groezrock dit jaar 75 euro... volgens mij betaalde ik in 2005 30 euro + 5 euro campingquote:Op maandag 7 april 2008 09:33 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
tja, elk jaar een tientje he... en zolang de mensen het willen betalen, blijven de prijzen wel stijgen..
Aldus: Lowlands.nlquote:Begane Grond Penthouse / 7-4-2008
Stel je voor: je pakt je spullen voor Lowlands en je hoeft geen rekening te houden met een tent, stokken, haringen, zeil en luchtbedden! Klinkt goed hè; en het kan ook echt!
Milieuvriendelijke Hobbithuisjes zijn dé remedie tegen lekkende tenten, struikelen over scheerlijnen en het afbreken en opbergen van je tent na Lowlands. De bekende 'Podpads' en 'Bellepads' doen ook dit jaar Lowlands weer aan.
De ecovriendelijke Podpads zijn zelfs voorzien van elektriciteit d.m.v. zeldzame zonnebloemen die zonnepanelen bevatten. Deze minivilla's van triplex zijn gedecoreerd en uitgerust met single, dubbel of tweepersoonsbedden. Andere zoektermen zijn comfortabel, weerproef, cool, redelijk geluidsproef, knus.
Is Indiaans meer jouw ding? Dan raden we de Bellepad aan. Deze tent met een diameter van 4 meter is volledig opgezet en klaar om ruimte te bieden aan 4 volwassenen. Standaard met zeil, vloerbedding en 4 opgeblazen luchtbedden.
Kijk voor meer info en voor reserveringen op Podpads.com
Let op: Lowlandsticket is niet bij de prijs inbegrepen.
Dat zou ik ook wel plezant vinden!quote:Op zondag 6 april 2008 18:16 schreef super-muffin het volgende:
Modest Mouse staat op Rothbury Festival en tourt daarna ook verder met the National. Zou ik ook een goede toevoeging voor Lowlands vinden!
Ja, takkeduur geloof ikquote:Op maandag 7 april 2008 14:00 schreef frame-saw het volgende:
Wel ideaal maar voor mij, als arme student, vast te duur.
Heb met verbazing staan kijken naar de enorme rij bij de "oplaadtent" op het festivaltterrein bij de 3fm tent. Begrijp niet dat mensen een uur in de rij staan om een mobieltje te laden, en daarna nog een uur om hem weer op te halen.quote:Op maandag 7 april 2008 14:05 schreef rubbereend het volgende:
stroom vind ik persoonlijk het handigste van die dingen. Dat laadt wat makkelijker je telefoon opVerder heb ik geen problemen met tent en luchtbed voor die paar uurtjes die ik erop lig
Bronneke: lowlands.nlquote:LLowbite online! / 7-4-2008
Tadaahaa: met een flinke tommelroffel kondigen we aan: LLowbite!
LLowbite is hét plekje op internet waar je moet zijn voor alle hotte updates over muziek, film, comedy, literatuur, theater en wetenschap. Laten dat nou toevallig ook de programma onderdelen van Lowlands zijn...
Iedere dag vind je hier de nieuwste clips, interviews met artiesten, achtergrondinformatie en nog veel meer. Al deze weetjes en absolute must-knows worden verzameld door:
Aukelien Weverling - literatuur
Cindy Hoetmer - comedy
Jan van Mersbergen - theater
Maroesja Perizonius - film
Niels 't Hooft - wetenschap
Rapid Razor Bob - Lowlands en muziek
Swie Tio - Lowlands backstage en fun!
Tonie van Ringelestijn - muziek
Walter van den Berg - Lowlands backstage en fun!
De trouwe Lowlandsbezoeker komt zelf natuurlijk ook allemaal cutting edge-zaken tegen op internet. Bring it on zeggen we!
Mail een link van de hotste YouTube-filmpjes mét een scherp begeleidend tekstje naar LLowbite@lowlands.nl. Iedere vrijdag posten we de beste inzending. The fame is yours!
En nu: snel naar LLowbite!
Of een 3310 nokia hebben waarvan je 3 accu's hebtquote:Op maandag 7 april 2008 15:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
Heb met verbazing staan kijken naar de enorme rij bij de "oplaadtent" op het festivaltterrein bij de 3fm tent. Begrijp niet dat mensen een uur in de rij staan om een mobieltje te laden, en daarna nog een uur om hem weer op te halen.
Weekend zonder mobiel it is.
Of gewoon 1 telefoon met 1 fatsoenlijke accu die gewoon het hele weekend meegaat.quote:Op maandag 7 april 2008 15:52 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Of een 3310 nokia hebben waarvan je 3 accu's hebt![]()
![]()
![]()
.
Of na en bepaald optreden afspreken voor de vogelkooiquote:Op maandag 7 april 2008 15:52 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Of een 3310 nokia hebben waarvan je 3 accu's hebt![]()
![]()
![]()
.
Damnquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:01 schreef Grobbel het volgende:
Slecht nieuws voor degenen die zaten te hopen op Beirut: de band heeft net de volledige Europese tour van deze zomer afgelast. http://www.pitchforkmedia(...)summer-european-tour
Balkan Beats stonden er ook in 2006 en aangezien ze steeds populairder worden zullen ze er zeker weer staanquote:Op zondag 6 april 2008 17:56 schreef greatgonzo het volgende:
is ook te verwachten dat er weer een balkan-beats tent komt? Dat vond ik namelijk vorig jaar erg tof!
Of is balkan beats zooo 2007?
Ook een 3310?quote:Op maandag 7 april 2008 17:10 schreef Longmen het volgende:
[..]
Of na en bepaald optreden afspreken voor de vogelkooi
Ik had toendertijd een kuttelefoon die na 4x opladen (met eigen oplader) nog steeds op 3% batterij stondquote:Op maandag 7 april 2008 19:03 schreef Aisumasen het volgende:
Of gewoon 1 telefoon met 1 fatsoenlijke accu die het hele weekend meegaat, maar zonder bereik op het hele Lowlands-terrein.
"Ecovriendelijke"quote:Op maandag 7 april 2008 13:57 schreef damienr het volgende:
[..]
Aldus: Lowlands.nl
Wel gaaf. Zag er vorig jaar wel stoer uit. Is natuurlijk niet voor de die-hards die wel weten wat feesten is
Ik vraag me even af waar deze namen vandaan komen? Op Pukkelpop.be is alleen Metallica bevestigd..quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:30 schreef ruud.nl het volgende:
Pukkelpopbevestigingen, dus tevens Lowlandskanshebbers:
Metallica
Junkie XL
The Unseen
Nina Nastasia
The Bloody Beetroots
The Casualties
Hadouken
The Wombats
Simian Mobile Disco
The Heavy
Yelle
www.festivalnoise.bequote:Op dinsdag 8 april 2008 10:57 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik vraag me even af waar deze namen vandaan komen? Op Pukkelpop.be is alleen Metallica bevestigd..
Wat heb jij enge ogenquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Uiteraard staat Metallica niet op Lowlands, met Iron Maiden in dat weekend in Assen zou Mojo zichzelf daarmee in de eigen staart bijten.
Precies.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Uiteraard staat Metallica niet op Lowlands, met Iron Maiden in dat weekend in Assen zou Mojo zichzelf daarmee in de eigen staart bijten.
Nick Cave was ook tofquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:02 schreef Pink_Floyd het volgende:
Altijd leuk zo'n stelletje oude lullen op Lowlands, dat pakte de laatste jaren met Iggy en Motorhead wel goed uit
aah gezelligquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:08 schreef botar het volgende:
Gogol Bordello komt ook
Ik hoop nog steeds op een sziget show van ze...
Nice! In 2006 was dat zeker dikke party, goed voor een vervolgquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:08 schreef botar het volgende:
Gogol Bordello komt ook
Ik hoop nog steeds op een sziget show van ze...
Zou leuk zijn inderdaad. Ik zal goed luisteren de 13e in Paradiso.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoop nog steeds op Tom McRae op LowlandsWe gaan waarschijnlijk 11 mei naar zijn optreden in Utrecht en misschien kondigt hij daar wel aan dat hij op Lowlands komt.
*Wishfull thinking
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:14 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand waar die kleine lichtgewicht opklaptentjes te krijgen zijn? Quechua ofzo
hun optreden toen was net nog op 3 voor 12, zag er wel leuk uitquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:53 schreef kciR het volgende:
[..]
Nice! In 2006 was dat zeker dikke party, goed voor een vervolg
Alleen jammer dat ze nu waarschijnlijk te groot zijn voor de India..
Hopenlijk moet ik nou niet weer een toffe act missen, zoals Massive Attack toen..
maandagochtend na Lowlands even rondlopen over de campingsquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:14 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand waar die kleine lichtgewicht opklaptentjes te krijgen zijn?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:35 schreef Longmen het volgende:
Kraak&smaak mag ook wel komen, prima nieuwe CD
Was te verwachten, mooi!quote:Op woensdag 9 april 2008 10:27 schreef mouzzer het volgende:
Iemand op Graz heeft met een van de leden van dEUS gesproken en dEUS staat ook op lowlands
Dat zou gaaf zijn als het zo was! Nu maar wachten tot er iets op Graz.nl komtquote:Op woensdag 9 april 2008 10:27 schreef mouzzer het volgende:
Iemand op Graz heeft met een van de leden van dEUS gesproken en dEUS staat ook op lowlands
Het staat in het Lowlands topic op het graz forum:quote:Op woensdag 9 april 2008 10:45 schreef damienr het volgende:
[..]
Dat zou gaaf zijn als het zo was! Nu maar wachten tot er iets op Graz.nl komt
quote:PRIMEUR:
dEUS staat op Lowlands, aldus Mauro nadat ik 't hem vroeg :klap
quote:[b]quote:Op woensdag 9 april 2008 10:45 schreef damienr het volgende:
[..]
Dat zou gaaf zijn als het zo was! Nu maar wachten tot er iets op Graz.nl komt
Het staat in het Lowlands topic op het graz forum:
Ik wordt gek van die geruchtenquote:PRIMEUR:
dEUS staat op Lowlands, aldus Mauro nadat ik 't hem vroeg :klap
Lowlands komt altijd redelijk laat (eind mei) met de eerste grote groep namen, vele bands zijn vaak al maanden van te voren vastgelegd. Voor lowlands houden ze altijd rekening met de Pinkpop dus denk als die binnenkort uitverkocht is we meer bands voor Lowlands te horen krijgen. Festivals moeten bands ook wel ruim van te voren vastleggen anders hebben ze kans dat ze voor ander festival kiezen gezien het grote aanbod van festivals in Europa tegenwoordig. Als artiesten het zelf al aangeven is het zo goed als zeker dat ze er ook zullen staan maar idd pas als lowlands de naam zelf heeft bevestigd is het echt 100% zeker.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:03 schreef Eventic het volgende:
[..]
[..]
Ik wordt gek van die geruchtenZullen ze nog niet bezig zijn met onderhandelen? want het is toch pas echt bevestigd als het op de site staat? Zelfde met underworld (
) heeft ook 1 iemand het viavia 'op weten te vangen'
Radiohead komt niet, dat is echt al vaak gezegd hier....quote:Op woensdag 9 april 2008 17:31 schreef Eventic het volgende:
Dacht ik toch even dat radiohead kwam aan de fp van lowlands.nl te zien![]()
En nu moeten ze nog leren luisteren![]()
Dacht ik toch even... als in: o neequote:Op woensdag 9 april 2008 18:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Radiohead komt niet, dat is echt al vaak gezegd hier....
Maar ja, er zullen vast wel aardig wat mensen heen gaan.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:43 schreef Coiler het volgende:
Adolf Hitler is ook een legende, maar om nou te zeggen dat ie goed bezig was...
De sex pistols vergelijken met Adolf Hquote:Op woensdag 9 april 2008 22:43 schreef Coiler het volgende:
Adolf Hitler is ook een legende, maar om nou te zeggen dat ie goed bezig was...
Ik zou er niet op rekenen dat the sex pistols een metalcoreset komen geven...quote:Op donderdag 10 april 2008 11:35 schreef kriele het volgende:
Eerlijk gezegd weet ik niet in welke categorie The Sex Pistols nu te plaatsen zijn, maar warm kan ik er niet voor lopen.
Beetje erg kort door de bocht dit hoor.... over welke bands heb je het nu concreet? Of over welke muziekgenre? Dingen als The Stooges? Surfpunk? Punkrock? Hardcore/punk? Of echt de typische oldschool punk zoals sex pistols/ the exploited? Maar luister Refused - New Noise maar eens als je denkt dat punk een inferieure muziekstroming is.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:35 schreef kriele het volgende:
Sowieso die hele punkzooi. Men begint een bandje, maar kunnen niet goed spelen en wat doe je dan? Dan wordt je maar een punkband!
De meeste jonge jongens beginnen met een een punkband als ze net bezig zijn om een instrument leren bespelen. Punk onder het mom van we kunnen nog niet goed spelen, maar willen wel graag in een band spelen. Als je 10-20 jaar later nog punk speelt heb je toch iets niet goed gedaan......., of je moet het al doen om de poet, zoals de Pistols waarschijnljk wel zullen doen.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:13 schreef refused. het volgende:
[..]
Beetje erg kort door de bocht dit hoor.... over welke bands heb je het nu concreet?
Ah zo... nou ik denk dat we wel kunnen stellen dat de muziek die dat soort jongens spelen nou niet echt representatief is voor het algehele genre. Een genre dat overigens te breed is om zo over een kam te kunnen scheren, in mijn optiek dan. Luister dit bijvoorbeeld maar eens:quote:Op donderdag 10 april 2008 13:20 schreef kriele het volgende:
[..]
De meeste jonge jongens beginnen met een een punkband als ze net bezig zijn om een instrument leren bespelen. Punk onder het mom van we kunnen nog niet goed spelen, maar willen wel graag in een band spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |