en die als bandleden James Hetfield, Lars Ulrich, Kirk Hammett en Robert Trujillo noemt....quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:16 schreef On het volgende:
ik weet niet of ik een bron kan vertrouwen die depeche mode een metalband noemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:28 schreef Luni het volgende:
Las ergens dat The Specials weer gaan touren, die mogen best komen.
quote:Vroeg of laat moest het ervan komen...
De eerste 12.500 tickets voor Lowlands zijn verkocht! Hiermee is een einde gekomen aan de Vroege Vogel-actie, waarbij de eerste 10.000 kaarten met een korting van ¤ 10,- te bemachtigen waren. Omdat de actie zo goed liep is er later besloten hier nog eens 2.500 stuks tegenaan te gooien. Ook deze gingen met ongekende snelheid over de toonbank.
Dit betekent dat vanaf nu de reguliere prijs wordt gehanteerd.
Ticket: ¤ 132,50*
Combiticket: ¤ 152,50*
Camper Camping-ticket: ¤ 37,50*
* excl. servicekosten
Meer informatie is te vinden bij TICKETS.
Bron: http://lowlands.startpagina.nlquote:PROGRAMMA 2008 (selectie)
Asakusa Jinta
Blood Red Shoes
Booka Shade
Claw Boys Claw
Hadouken!
Helmert Woudenberg
Hot Chip
I Am Kloot
Jeremy's
Killswitch Engage
Korpiklaani
Laura van Dolron
Leaf
Nightwish
Ripchord
Roisin Murphy
Sven Väth
The Hoosiers
The National
The Tellers
Thunderheist
Toneelgroep Amsterdam
Tunng
Vampire Weekend
Volbeat
Yeasayer
Neeeeeeee! ik hoop het niet! hun laatste bericht op de Lowlandsmyspacequote:Op dinsdag 1 april 2008 16:22 schreef Reddiablo het volgende:
kan wel aardig kloppen, zijn alle bandjes die zo goed als / geheel zeker zijn, of enigerlei genoemd zijn
alleen heeft Asakusa dinges gecancelled.
Jammer voor jou, maar dit komt uit deeltje éénquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Fout, je moet verder terugzoeken
Nou, dit is al in 2006 bekend gemaakt, dat ze op LL '08 gaan spelen! Dus misschien moet je nog even wat archiefwerk verrichten om de werkelijke bron te vinden, maar neem maar aan dat het waar is!quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:47 schreef luciferhout het volgende:
[..]
Jammer voor jou, maar dit komt uit deeltje één![]()
en als je dan nog volhoudt dat het eerder gepost was, quote dat hier dan...
De N mag je niet linken van meneer Gutenberg.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
aldus www.lowlands.nlquote:Alle hens aan dek! Geen tijd om zeeziek te worden, want de heren van British Sea Power kapen al je aandacht tot je vanzelf zwicht. En daar hebben ze weinig tijd voor nodig!
Hekken kom je overal tegen. Dit mobiele HEK is op wel heel veel plekken geweest. Het is een barriére met een neus voor historische feiten. En dit jaar duikt hij eindelijk op bij Lowlands.
Waar je ook blijft hangen is Roisín Murphy. Deze popdiva maakte eerder deel uit van de formatie Moloko en bracht in oktober 2007 haar meest succesvolle album, tot nu toe, uit. Als je door het nummer 'overpowered' wordt gewekt, ben je gegarandeerd van een mooie dag!
British Sea Power is gaaf! Laatste album was erg goed.. Alleen jammer dat de enige keer dat ik ze live zou zien, ze transportproblemen hadden en daarom maar een lullig akoestisch kwartiertje deden. Werd ook niet echt gewaardeerd (Eurosonic '04).quote:Op woensdag 2 april 2008 10:30 schreef Reddiablo het volgende:
niks nieuws!!!
nou ok.. British Sea Power is wel een nieuwtje.... maar wat is dat?
Nope, maandag voor 12 uur geloof ik.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:43 schreef KneiterS het volgende:
Ik heb ook een kaartje gehaald. Ben erg blij met the Wombats, hoop op nog meer Engelse bandjes. Ik ben van plan donderdag al te gaan en tot maandag te blijven. Is dat mogelijk? Op de website staat wel dat het terrein donderdag open gaat, maar moet je zondag weg?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:26 schreef BlackRebel het volgende:
@Longmen in vorige thread: Johan met een nieuw album? dat duurt nog zeker vier jaar....
Da's wel een leuk bandje...quote:Op woensdag 2 april 2008 10:30 schreef Reddiablo het volgende:
nou ok.. British Sea Power is wel een nieuwtje.... maar wat is dat?
ja dan begint het schoonvegenquote:
Zijn The Wombats bevestigd dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:43 schreef KneiterS het volgende:
Ik heb ook een kaartje gehaald. Ben erg blij met the Wombats, hoop op nog meer Engelse bandjes.
Lollig. Zal wel weer leuk publiek zijn zoals in de Melkweg.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:44 schreef Mistaken het volgende:
Kijk op de my space van the Wombats
Johnny de Molquote:Op woensdag 2 april 2008 21:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Lollig. Zal wel weer leuk publiek zijn zoals in de Melkweg.
About fucking time dat Bromheads Jacket nu eens komt, ja!quote:Op woensdag 2 april 2008 22:45 schreef Longmen het volgende:
Wat mij betreft 10x liever the Bromheads jacket.
Wombats.... wel aardig that's it.
Ja en de indianentent met hun aardappelkoekjes met hete saus. En volgens mij was er ook geen hema-worst afgelopen jaar?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:10 schreef Coiler het volgende:
Nol mag ook wel weer komen, met zijn grill
Dit maar volbeat, hadouken,the national, blood red shoes en yearsayer vind ik toch wel aardig leuke bandjesquote:Op woensdag 2 april 2008 22:50 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
About fucking time dat Bromheads Jacket nu eens komt, ja!
ja, die BBQ tent van afgelopen jaar was echt niet te vretenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:10 schreef Coiler het volgende:
Nol mag ook wel weer komen, met zijn grill
Hivesquote:Op donderdag 3 april 2008 12:10 schreef Ventilator het volgende:
Heb er nu al zin an! Oh en The Hives?
Ik heb altijd gedacht dat de zanger van Scouting for Girls een blonde, oude man was.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:59 schreef De Wouzeraar het volgende:
Van mij mogen MGMT and Scouting For Girls ook wel komen.
En had ik al gezegd dat Oasis ook wel een tussenstop in Biddinghuizen mag maken?
ha.. leuk interview... maar eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 2 april 2008 17:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dit keer wil Jacco het echt dit jaar doen
http://faceculture.ad2stream.com/index.php?cnti_key=11735909
hehe... maar goed, blijven hopen mag altijd.. zijn plannen klinken goed.. vooral zijn vergelijkingen met de switches van Radiohead haha...quote:voor de zomer moet ie komen.. maar dat heb ik al eens gezegd en toen duurde het nog drie jaar dus pin me er niet op vast..
Bij een concert?quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:08 schreef lienelien het volgende:
We Are Scientists hebben zichzelf gisteravond bevestigd voor Lowlands
Nee, of je even hoi hebt gezegdquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
je bedoelt of ik wel de hele avond samen met ze in Tivoli rond heb gebracht?![]()
Ja
Vet! Wilde nog naar hen in de Melkweg gaan, maar als ik ze toch op LL ga zien...quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:08 schreef lienelien het volgende:
We Are Scientists hebben zichzelf gisteravond bevestigd voor Lowlands
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:01 schreef Grobbel het volgende:
Slecht nieuws voor degenen die zaten te hopen op Beirut: de band heeft net de volledige Europese tour van deze zomer afgelast. http://www.pitchforkmedia(...)summer-european-tour
bronquote:De Schotse rockers gaan weer touren dit jaar aan maken bekend het Latitude festival in Suffolk te headlinen, het festival vind plaats van 17 tot 20 juli. Franz Ferdinand is een grote kanshebber om Lowlands dit jaar af te sluiten.
Volgens Rebelbass komt Underworld, dat zou een afsluiter kunnen zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:03 schreef rubbereend het volgende:
dat zou wel een beroerde afsluiter zijn, mag toch hopen dat ze iets beteras vinden als aflsuiter.
Ja, Tool was inderdaad een ongelooflijke zaadband.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jezus, vorig jaar waren er 2 afsluiters uit de categorie Franz Ferdinand, stelletje jankerds.
quote:V FESTIVAL 2008 LINE UP
HYLANDS PARK SATURDAY 16TH AUGUST
WESTON PARK SUNDAY 17TH AUGUST
V STAGE - MUSE - STEREOPHONICS - THE KOOKS - MAXIMO PARK - ALANIS MORISSETTE - THE FUTUREHEADS
CHANNEL 4 STAGE - THE PRODIGY - THE PIGEON DETECTIVES - NEWTON FAULKNER - THE HOOSIERS - DUFFY - AMY MACDONALD - SHED SEVEN
JJB ARENA - IAN BROWN - THE POGUES - JAMIE T - THE TWANG - SUGABABES - DAVID JORDAN
WESTON PARK SATURDAY 16TH AUGUST
HYLANDS PARK SUNDAY 17TH AUGUST
V STAGE - THE VERVE - KINGS OF LEON - AMY WINEHOUSE - LENNY KRAVITZ - THE FEELING - GIRLS ALOUD - SQUEEZE
CHANNEL 4 STAGE - KAISER CHIEFS - THE ZUTONS - THE VIEW - REVEREND AND THE MAKERS - SCOUTING FOR GIRLS - ONE REPUBLIC - THE COURTEENERS - THE RIFLES
JJB ARENA - THE CHEMICAL BROTHERS - THE CHARLATANS - HOT CHIP - TRAVIS - ROBYN
Welle:Erdballquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:27 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, Tool was inderdaad een ongelooflijke zaadband.
Bravo, Grolsch, India, Lima, X-Rayquote:
mee eens!quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:27 schreef Grobbel het volgende:
[..]
hey, muse.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:28 schreef BeRightBack het volgende:
Is de line-up voor het V-festival al gepost?
[..]
Charliequote:Op zaterdag 5 april 2008 21:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bravo, Grolsch, India, Lima, X-Ray
Alpha
dat is in iedergeval zeker een dagafsluiterquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:03 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Volgens Rebelbass komt Underworld, dat zou een afsluiter kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:27 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik ken heel die band nietquote:Op zondag 6 april 2008 01:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is in iedergeval zeker een dagafsluiter
Joah, Maxïmo Park wil ik wel zien!quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:28 schreef BeRightBack het volgende:
Is de line-up voor het V-festival al gepost?
[..]
quote:Ook Nederland komt deze zomer weer aan de beurt. "We staan waarschijnlijk op Lowlands", verklapt Luke. "We zijn dol op Nederlandse festivals, de mensen hier zijn gek", lacht Hugh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |