British Sea Power is gaaf! Laatste album was erg goed.. Alleen jammer dat de enige keer dat ik ze live zou zien, ze transportproblemen hadden en daarom maar een lullig akoestisch kwartiertje deden. Werd ook niet echt gewaardeerd (Eurosonic '04).quote:Op woensdag 2 april 2008 10:30 schreef Reddiablo het volgende:
niks nieuws!!!
nou ok.. British Sea Power is wel een nieuwtje.... maar wat is dat?
Nope, maandag voor 12 uur geloof ik.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:43 schreef KneiterS het volgende:
Ik heb ook een kaartje gehaald. Ben erg blij met the Wombats, hoop op nog meer Engelse bandjes. Ik ben van plan donderdag al te gaan en tot maandag te blijven. Is dat mogelijk? Op de website staat wel dat het terrein donderdag open gaat, maar moet je zondag weg?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:26 schreef BlackRebel het volgende:
@Longmen in vorige thread: Johan met een nieuw album? dat duurt nog zeker vier jaar....
Da's wel een leuk bandje...quote:Op woensdag 2 april 2008 10:30 schreef Reddiablo het volgende:
nou ok.. British Sea Power is wel een nieuwtje.... maar wat is dat?
ja dan begint het schoonvegenquote:
Zijn The Wombats bevestigd dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:43 schreef KneiterS het volgende:
Ik heb ook een kaartje gehaald. Ben erg blij met the Wombats, hoop op nog meer Engelse bandjes.
Lollig. Zal wel weer leuk publiek zijn zoals in de Melkweg.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:44 schreef Mistaken het volgende:
Kijk op de my space van the Wombats
Johnny de Molquote:Op woensdag 2 april 2008 21:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Lollig. Zal wel weer leuk publiek zijn zoals in de Melkweg.
About fucking time dat Bromheads Jacket nu eens komt, ja!quote:Op woensdag 2 april 2008 22:45 schreef Longmen het volgende:
Wat mij betreft 10x liever the Bromheads jacket.
Wombats.... wel aardig that's it.
Ja en de indianentent met hun aardappelkoekjes met hete saus. En volgens mij was er ook geen hema-worst afgelopen jaar?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:10 schreef Coiler het volgende:
Nol mag ook wel weer komen, met zijn grill
Dit maar volbeat, hadouken,the national, blood red shoes en yearsayer vind ik toch wel aardig leuke bandjesquote:Op woensdag 2 april 2008 22:50 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
About fucking time dat Bromheads Jacket nu eens komt, ja!
ja, die BBQ tent van afgelopen jaar was echt niet te vretenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:10 schreef Coiler het volgende:
Nol mag ook wel weer komen, met zijn grill
Hivesquote:Op donderdag 3 april 2008 12:10 schreef Ventilator het volgende:
Heb er nu al zin an! Oh en The Hives?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |