Ik snap de pinkpop-filosofie niet?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen van die gaat dus komen,aangezien de Killers er vorig jaar al waren en de andere 2 Pinkpop headlinen
In 2005 was Prodigy headliner op Pinkop en Lowlands..quote:Op maandag 31 maart 2008 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen van die gaat dus komen,aangezien de Killers er vorig jaar al waren en de andere 2 Pinkpop headlinen
Volgens mij was het iets van een deal met Mojo oid dat headliners van Pinkpop niet op Lowlands komen.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap de pinkpop-filosofie niet?
Nou ja, meer een exclusiviteitscontract met de bands. Als Jan anderhalf miljoen neerlegt voor Metallica, wil hij niet dat ze de volgende dag een optreden in de ArenA geven of 3 maanden later weer op Lowlands staan.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:28 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets van een deal met Mojo oid dat headliners van Pinkpop niet op Lowlands komen.
Ofzo.
Bron? Komt namelijk redelijk overeen met de line-up die begin deze maand 'uitlekte'.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Headliners: The Killers, Metallica en....... Rage Against The Machine!
Andere grote namen: Queens of the Stone Age, Bloc Party, The Raconteurs, Editors, We Are Scientists, Slipknot, Babyshambles, Manic Street Preachers en Bullet For My Valentine.
Bron was o.a. graz en het forum van Leeds. Maar nu ik die gelekte line-up zie ben ik bang dat zij die weer als bron hebben. Nog even afwachten dus, voorlopig ligt de festivalsite van Leeds/Reading plat.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:43 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Bron? Komt namelijk redelijk overeen met de line-up die begin deze maand 'uitlekte'.
Ze zijn begonnen met het schrijven van de laatste plaat in de trilogie. Las dat ze 1 nieuw nummer afhebben. Maar dat het lang gaat duren doordat Jack veel acteerwerk heeft en Kyle weer gaat touren met Trainwreck. Album word in 2010 verwacht maar een tussentijdse tour is altijd meegenomen.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:46 schreef Reddiablo het volgende:
Tenacious D zou wel super cool zijn!!!!!
Trainwreck tourt vooral in Amerika. Hillbilly muziek. Jack Black doet er soms special guesten onder schuilnaam. Maar ik denk dat Tenacious D eerder komt.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:53 schreef Reddiablo het volgende:
Trainwreck met Jack als special guest dan
(Trainwreck... is dat wat???)
Ze zaten wel redelijk goed moet ik zeggen, nog maar even officieel:quote:Op maandag 31 maart 2008 19:43 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Bron? Komt namelijk redelijk overeen met de line-up die begin deze maand 'uitlekte'.
In de openingspostquote:Op maandag 31 maart 2008 21:47 schreef luciferhout het volgende:
waar staat eigenlijk dat Depeche Mode bevestigd is?
quote:
Dat is net zoiets als vragen waarom 1 + 1 = 2!quote:Op maandag 31 maart 2008 23:37 schreef luciferhout het volgende:
[..]ik zocht natuurlijk naar de bron
Ja morgen begint Lowlands.quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:05 schreef GotC het volgende:
is het al augustus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik meen mij te herinneren dat een MOD dit de wereld in geholpen heeft, kan deze ook de bron vermelden?quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:00 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als vragen waarom 1 + 1 = 2!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!
1 april LOL!!!1einz!quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:45 schreef On het volgende:
wat is je betrouwbare bron ? diezelfde als die depeche mode bevestigd heeft ?
ik vergeef u maar eh, je veter zit los?quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:06 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
1 april LOL!!!1einz!
excuses voor deze leuke (matige) grap
![]()
Verrek, je hebt gelijk, maar ik heb m'n schoenen dan ook niet aanquote:
hmm nou een mod heeft het volgens mij iig herhaaldquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:35 schreef icebliss het volgende:
Nieuws!
LAATSTE NIEUWS
Friday 21 December 2007
DEPECHE MODE EINDELIJK OP LOWLANDS
De kogel is door de kerk. Na jaren onderhandelen heeft Lowlands eindelijk DEPECHE MODE kunnen contracteren, de grootste en populairste rockband ooit op Lowlands. DEPECHE MODE wordt de afsluiter op de laatste festivaldag, zondag 17 augustus 2008.
Dat betekent dat Lowlands drie headliners van wereldformaat kan presenteren t.w. DEPECHE MODE op zondag 17 augustus, COLDPLAY op zaterdag 16 augustus en op vrijdag 15 augustus RADIOHEAD. Een ongekende weelde. Daarmee evenaart Lowlands met gemak qua programmering de editie van 2002 toen het festival voor het eerst in de geschiedenis zeven weken op voorhand was uitverkocht.
Lowlands zal nu 40.000 weekendkaarten en 20.000 dagkaarten in de voorverkoop brengen. Onder voorbehoud worden weekendkaarten inclusief kamperen 129 euro (dat betekent een passe-partout van 43 euro per dag) en dagkaarten voor dezelfde entreeprijs als vorig jaar n.l. 69 euro. Uiteraard exclusief de bespreekkosten. Daarmee loopt Lowlands qua entreeprijzen eindelijk in de pas met de andere festivals. Vorig jaar verkocht Rock Werchter in een paar dagen 20.000 dagkaarten voor DEPECHE MODE en dat wordt ook bij Lowlands verwacht. Dat overkwam Lowlands namelijk ook in 2002 bij de bekendmaking van DJ Tiësto.
DEPECHE MODE
DEPECHE MODE is de bekendste metalband in dit genre. James Hetfield, Lars Ulrich, Kirk Hammett en Robert Trujillo komen uit San Francisco USA en staan sinds hun "Black Album" aan de wereldtop. De band ontving in totaal 11 awards en tal van andere onderscheidingen. Hun recente CD "St Anger" was er weer een van wereldklasse. Het laatste optreden in Nederland dateert uit 2006 in een bomvolle Gelredome. DEPECHE MODE komt in het voorjaar 2008 met een nieuwe CD en de eerste single maakt zijn debuut in de rocksimulator Rock Band, een game waar intussen 1.3 miljoen stuks van zijn verkocht.
Biddinghuizen, 21 december 2007
Eric van Eerdenburg
Fout, je moet verder terugzoekenquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:10 schreef luciferhout het volgende:
[..]
hmm nou een mod heeft het volgens mij iig herhaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |