jupquote:Op donderdag 20 december 2007 12:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Moke ja? Mooi, dan ga ik die es bekijken
quote:18.08.2007 // // Lowlands Biddinghuizen
Ohw kutquote:Op donderdag 20 december 2007 12:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zie daar 2007 staan, niet 2008.
Niks is te vroeg voor Lowlandsquote:Op donderdag 20 december 2007 12:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Is dit niet een beetje vroeg?
Ja, maak jij de OP dan ?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:56 schreef Bafnek het volgende:
ja erg officieel
ja i know, maar ik dacht dat je bedoelde met ''lekker orgineel'' ofzo over de OP, dat ie er voor geen meter uitziet?quote:
De TT had natuurlijk dit moeten zijn:quote:
En Roellio had hem moeten openen, uiteraard.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:24 schreef icebliss het volgende:
[..]
De TT had natuurlijk dit moeten zijn:
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 - Deel 1
Aangezien dit topic een andere naam heeft, kan dat uiteraard gewoon nogquote:Op vrijdag 21 december 2007 00:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En Roellio had hem moeten openen, uiteraard.
Dit is dan ook het neptopic. Dus die telt sowieso niet. De harde kern (quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:32 schreef icebliss het volgende:
[..]
Aangezien dit topic een andere naam heeft, kan dat uiteraard gewoon nog
quote:
Zijn er dan ook hooligans op lowlands.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dit is dan ook het neptopic. Dus die telt sowieso niet. De harde kern () boycot serieuze deelname aan dit topic.
Ik ben er bang voorquote:
Dat zou zó dom zijn he. Voor die prijs kunnen ze beter een andere stadionact inhuren.quote:
Ik heb zomaar het idee dat die voor RATM of FF staan op Pinkpop.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat zou zó dom zijn he. Voor die prijs kunnen ze beter een andere stadionact inhuren.
Zeg, uhm, uhm, QOTSA ofzo
Waaaaaaaatquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:49 schreef Mathijz het volgende:
QOTSA stadionact
Oja het is al uitverkocht trouwens
Hehe.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:49 schreef Mathijz het volgende:
QOTSA stadionact
Oja het is al uitverkocht trouwens
Bouw een iglo..quote:Op donderdag 20 december 2007 13:01 schreef Basp1 het volgende:
Ik moet er met de huidige kou en beetje sneeuw niet aan denken dat ik in een tentje moet liggen.
Iedereen zegt altijd dat hij naar de meet gaat. Weinig tot geen mensen gaan toch echter?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:07 schreef Tism het volgende:
[..]
Bouw een iglo..![]()
Ben er weer bij, natuurlijk!! Maar ik ga niet naar de LLMeet komend jaar.
tevens tvp!..
Ja maar, toen was het lam. Kom op nieuw meeting topicquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:13 schreef parselmouth het volgende:
Bij die meet in 2006 waren anders nog best wel wat mensen
Ja, was niet echt een feestje ofzo. Iedere fokker die komt moet gewoon een treetje bier meenemen, dan worden we allemaal dronken en feesten we heel de nacht doorquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja maar, toen was het lam. Kom op nieuw meeting topic
Tja, Ik heb toch serieus een poging ondernomen..quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:12 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Iedereen zegt altijd dat hij naar de meet gaat. Weinig tot geen mensen gaan toch echter?
Ik, ik, ik, ik!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:18 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ja, was niet echt een feestje ofzo. Iedere fokker die komt moet gewoon een treetje bier meenemen, dan worden we allemaal dronken en feesten we heel de nacht door
Helemaal mee eens!..quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:22 schreef parselmouth het volgende:
Ja toch, donderdagavonden zijn nou nou eenmaal niet bedoeld om nuchter te blijven
2.:18, valt best meequote:Op donderdag 20 december 2007 12:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Is dit niet een beetje vroeg?
OMG Depeche mode is echt de grootste metal band ooitquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:35 schreef icebliss het volgende:
DEPECHE MODE
DEPECHE MODE is de bekendste metalband in dit genre. James Hetfield, Lars Ulrich, Kirk Hammett en Robert Trujillo komen uit San Francisco USA en staan sinds hun "Black Album" aan de wereldtop. De band ontving in totaal 11 awards en tal van andere onderscheidingen. Hun recente CD "St Anger" was er weer een van wereldklasse. Het laatste optreden in Nederland dateert uit 2006 in een bomvolle Gelredome. DEPECHE MODE komt in het voorjaar 2008 met een nieuwe CD en de eerste single maakt zijn debuut in de rocksimulator Rock Band, een game waar intussen 1.3 miljoen stuks van zijn verkocht.
Daft Punk zou erg vetjes zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:07 schreef febster het volgende:
TVP
Ik voorspel de Arctic Monkeys, Daft Punk en de Wombats. Maar dat is wellicht meer "positive thinking" dan dat het ook de waarheid gaat zijn
Na de jaarwisseling!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En Roellio had hem moeten openen, uiteraard.
Daarvoor is er net nog wat te weinig sneeuwquote:
Is dit dan de de prequel versie die voor het eind van dit jaar vol moet.quote:
Aanwezig!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:35 schreef icebliss het volgende:
Nieuws!
LAATSTE NIEUWS
Friday 21 December 2007
DEPECHE MODE EINDELIJK OP LOWLANDS
De kogel is door de kerk. Na jaren onderhandelen heeft Lowlands eindelijk DEPECHE MODE kunnen contracteren, de grootste en populairste rockband ooit op Lowlands. DEPECHE MODE wordt de afsluiter op de laatste festivaldag, zondag 17 augustus 2008.
Dat betekent dat Lowlands drie headliners van wereldformaat kan presenteren t.w. DEPECHE MODE op zondag 17 augustus, COLDPLAY op zaterdag 16 augustus en op vrijdag 15 augustus RADIOHEAD. Een ongekende weelde. Daarmee evenaart Lowlands met gemak qua programmering de editie van 2002 toen het festival voor het eerst in de geschiedenis zeven weken op voorhand was uitverkocht.
........
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:29 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Aanwezig!!![]()
En na het lezen van het bovenstaande nieuwsbericht ga ik zeker optijd in februari mijn kaartje kopen!
Heerlijk... mn 3e Lowlands!
Hahaha.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:29 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Aanwezig!!![]()
En na het lezen van het bovenstaande nieuwsbericht ga ik zeker optijd in februari mijn kaartje kopen!
Heerlijk... mn 3e Lowlands!
Het bericht is rechtstreeks van de Pinkpop website gehaald, de bandnamen zijn veranderd en de data ook. Voor de rest exact hetzelfdequote:Op zaterdag 22 december 2007 17:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Ohw, is het bericht nep?Verdomme, ach, radiohead is wel een goede band voor lowlands.
Volgens mij is dit echt al ouder dan lowlands zelfquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:56 schreef Dupje het volgende:
TVP
Oh God beginnen we nu alweer met Depeche Mode?
Ik wil ook Muse.quote:Op maandag 24 december 2007 13:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik wil Muse. En The Chemical Brothers.
Mwah zou best kunnen. Wombats verwacht ik wel op ieder festival dit jaar, AM zou ook best kunnen aangezien ze er dit jaar niet stonden en ze waarschijnljk in het voorjaar weer met een nieuwe cd komen en toch constant touren en Daft Punk zou wel heel vet zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:07 schreef febster het volgende:
TVP
Ik voorspel de Arctic Monkeys, Daft Punk en de Wombats. Maar dat is wellicht meer "positive thinking" dan dat het ook de waarheid gaat zijn
Mooi, dan komen ze! Ik heb ze dit jaar maar drie keer gezien dus het mag wel weer een keer. Arcade Fire zou ik ook wel willen maar die waren vorig jaar al en touren niet.quote:
Ja, nou, weet ik, maar ik kan het alsnog willen.quote:Op maandag 24 december 2007 20:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Muse komt niet, opgelost.
Je weet dat ze niet komen, als je nog een reden kunt vinden waarom het eventueel zou kunnen dan wie weetquote:Op maandag 24 december 2007 20:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, nou, weet ik, maar ik kan het alsnog willen.
Ik ben bang dat de Wombats ondertussen een te hoog "3FM" gehalte heeft en daardoor wel op PP staat maar niet op LL. AM verwacht/hoop ik dit jaar ook, een beetje het Kaiser Chiefs effect zeg maar, afsluiten in de Alpha op zondagquote:Op maandag 24 december 2007 15:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah zou best kunnen. Wombats verwacht ik wel op ieder festival dit jaar, AM zou ook best kunnen aangezien ze er dit jaar niet stonden en ze waarschijnljk in het voorjaar weer met een nieuwe cd komen en toch constant touren en Daft Punk zou wel heel vet zijn
Snapte ik ook al niet, ze klinken echt weer exact hetzelfde als die hele britpopdiarree die we de afgelopen jaren over ons heen hebben gehad. En dan nog de naam van Joy Division zo misbruiken ook "kijk, we kennen joy division ook, laten we doen alsof we er een liedje over schrijven!"quote:Op maandag 24 december 2007 15:17 schreef peaceman het volgende:
Wat is dat toch met die Wombats? Zo bijzonder is het toch ook niet?
Daar heb je weer zo'n Joy Division rukker. Misbruikenquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:29 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Snapte ik ook al niet, ze klinken echt weer exact hetzelfde als die hele britpopdiarree die we de afgelopen jaren over ons heen hebben gehad. En dan nog de naam van Joy Division zo misbruiken ook "kijk, we kennen joy division ook, laten we doen alsof we er een liedje over schrijven!".
Wombats![]()
Joy Division![]()
![]()
![]()
Hebben we hier weer een recalcitrante puber die door control ook in contact is gekomen met wat oudere muziek.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:43 schreef icebliss het volgende:
[..]
Daar heb je weer zo'n Joy Division rukker. MisbruikenDoe even niet zo sneu man, Joy Division is gewoon een hype van afgelopen jaar. Sinds Control is het opeens de beste band ter wereld ofzo, ga toch weg.
'Maar' drie keerquote:Op maandag 24 december 2007 20:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Mooi, dan komen ze! Ik heb ze dit jaar maar drie keer gezien dus het mag wel weer een keer. Arcade Fire zou ik ook wel willen maar die waren vorig jaar al en touren niet.
Ik dacht dat control juist werd gehyped omdat het om Joy Division ging? Daarom heb ik die film iig gekekenquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:43 schreef icebliss het volgende:
[..]
Daar heb je weer zo'n Joy Division rukker. MisbruikenDoe even niet zo sneu man, Joy Division is gewoon een hype van afgelopen jaar. Sinds Control is het opeens de beste band ter wereld ofzo, ga toch weg.
Ben wel benieuwd naar jouw definitie van hype dan. Die kerel is 27/28 jaar dood ofzo, lijkt me behoorlijk lang voor een hypequote:Op dinsdag 25 december 2007 20:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hebben we hier weer een recalcitrante puber die door control ook in contact is gekomen met wat oudere muziek.![]()
Ps de joy division hype was al aan de gang vanaf het moment dat ian curtis zichzelf had opgehangen.
Kijk voor de gein ook eens 24 hour party people (2002)
Geen idee. Iedereen lijkt tegenwoordig opeens Joy Division helemaal de shit te vindenquote:Ik dacht dat control juist werd gehyped omdat het om Joy Division ging? Daarom heb ik die film iig gekeken
Als het maar niet nog een keer Pendulum is, eerst in de India teleurstellen (wel goedgemaakt door de paalklimmer) en dan in de Bravo teleurstellen (hoewel dat grotendeels door het mongolisch slechte geluid kwam)quote:Op woensdag 26 december 2007 00:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uiteraard meer drum 'n Bass op LL.
Als Boris komt (ik mag hopen dat je het over de Japanners hebt en niet dat Idols eitjequote:Op woensdag 26 december 2007 01:25 schreef icebliss het volgende:
De enige ""Stoner"" die zal komen is Qotsa. Ik ben niet thuis in het genre, maar Boris en Brant Bjork zou ik ook wel gaaf vinden
Die zou ik allebei ook graag willen zien, Boris komt gelukkig ook naar Roadburn in Tilburg begin volgend jaarquote:Op woensdag 26 december 2007 01:25 schreef icebliss het volgende:
De enige ""Stoner"" die zal komen is Qotsa. Ik ben niet thuis in het genre, maar Boris en Brant Bjork zou ik ook wel gaaf vinden
Te zonde... ik zou een moord plegen om die band live te kunnen zien.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:34 schreef -skippybal- het volgende:
Pixies zijn niet meer op reunietour helaas
Yup, ik ook. De laatste tijd ook weer opnieuw verliefd geworden op Doolittlequote:Op woensdag 26 december 2007 01:38 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Te zonde... ik zou een moord plegen om die band live te kunnen zien.
Dat vind ik echt de minste van de 3... hij kan echt niet tippen aan het rauwe geluid van Surfer Rosa (geproduceerd door Steve Albiniquote:Op woensdag 26 december 2007 01:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yup, ik ook. De laatste tijd ook weer opnieuw verliefd geworden op Doolittle
Roadburn is al lang uitverkochtquote:Op woensdag 26 december 2007 01:47 schreef icebliss het volgende:
Pixies heb ik al 'ns gemist op LowandsHelaas.
En ik heb het natuurlijk over de Japanse Boris, de 'Idols Boris' zal ik niet zo snel onder Stoner scharen. Bedankt voor de tip van Tilburg trouwens, zal 'n even wat mensen gaan zoeken die mee moeten gaan
Zo waarquote:Op woensdag 26 december 2007 01:47 schreef -skippybal- het volgende:
Eens. Maarrrrrr, een mindere Pixies-plaat is nog altijd geniaal
Op zich is dat ook weer flauwekul, maar voor mij verklaart het niet waarom The Wombats nu zo speciaal zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:43 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ah crapquote:Op woensdag 26 december 2007 01:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Roadburn is al lang uitverkochtBinnen een paar weken al, een enorm populair festival... ook in het buitenland.
Van de Wombats weet ik niks. Maar vind je niet dat Joy Division opeens helemaal hip is? Ik vind het qua vernieuwing een geweldige band, maar waarom is het nu opeens helemdaal de shit?quote:Op zich is dat ook weer flauwekul, maar voor mij verklaart het niet waarom The Wombats nu zo speciaal zijn.
Klopt... terwijl er legio minder bekende, maar net zo geweldige post-punk bandjes waren eind jaren '80. Husker Du, The Wipers, Big Black of The teardrop explodes bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:56 schreef icebliss het volgende:
[..]
Van de Wombats weet ik niks. Maar vind je niet dat Joy Division opeens helemaal hip is? Ik vind het qua vernieuwing een geweldige band, maar waarom is het nu opeens helemdaal de shit?
Niet voor het mainfestival, op de vrijdag en de zaterdag. De dagen dat o.a. Grails en Boris komen.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Roadburn kaarten zijn nog te koop trouwens hoor.
You're right.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:05 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Niet voor het mainfestival, op de vrijdag en de zaterdag. De dagen dat o.a. Grails en Boris komen.
Echt bizar hoe vroeg road burn tegenwoordig al uitverkocht raakt.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:05 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Niet voor het mainfestival, op de vrijdag en de zaterdag. De dagen dat o.a. Grails en Boris komen.
Het is enorm gehyped... niet helemaal onterecht natuurlijk als je naar de line-ups kijkt. Die zijn ieder jaar weer het neusje van de zalm als je into de wat alternatievere rock/metal varianten bent.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Echt bizar hoe vroeg road burn tegenwoordig al uitverkocht raakt.
3 of 4 jaar geleden kon ik gewoon de dag zelf nog een kaartje kopen.
Dat klopt.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:11 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Het is enorm gehyped... niet helemaal onterecht natuurlijk als je naar de line-ups kijkt. Die zijn ieder jaar weer het neusje van de zalm als je into de wat alternatievere rock/metal varianten bent.
Op zich wel, maar dat is niet onlogisch. Er is immers een flim uitgekomen. Over 2 jaar zijn de meelopers van de hype wel weer weg. Het positieve eraan is dat er ook altijd een echte groep geinteresseerden blijft hangen en dat is op zich positief bij een band die eigenlijk best weinig aandacht krijgt over het algemeen.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:56 schreef icebliss het volgende:
Van de Wombats weet ik niks. Maar vind je niet dat Joy Division opeens helemaal hip is? Ik vind het qua vernieuwing een geweldige band, maar waarom is het nu opeens helemdaal de shit?
The Wombats is ook niet super speciaal. Het is wél gewoon leuke catchy muziek.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op zich is dat ook weer flauwekul, maar voor mij verklaart het niet waarom The Wombats nu zo speciaal zijn.
Juistquote:Op woensdag 26 december 2007 16:26 schreef -skippybal- het volgende:
Ach, het hoeft toch niet altijd "Ohhh wauw *kippenvel*"-muziek te zijn. Lekker party op de standaard Britpop is niks mee
Amen.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:05 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
The Wombats is ook niet super speciaal. Het is wél gewoon leuke catchy muziek.
Dit is niet topic 1 dit is topic -1 of topic 0, wat je wil.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:40 schreef rubbereend het volgende:
topic 1 mag ik niet missen natuurlijk
dan mag ik het zeker niet missen!quote:Op donderdag 27 december 2007 18:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dit is niet topic 1 dit is topic -1 of topic 0, wat je wil.
Dat gezeik ook altijdquote:Op donderdag 27 december 2007 18:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dit is niet topic 1 dit is topic -1 of topic 0, wat je wil.
Het zou zo maar eens een legendarisch topic kunnen worden.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan mag ik het zeker niet missen!
Dat is dus ook een beetje mijn punt, Joy Division wordt nu gehyped en een nietszeggend bandje grijpt dat ook nog eens aan.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:43 schreef icebliss het volgende:
[..]
En terecht..quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:29 schreef Lieke_K het volgende:
Mafkezen die ieder topic van anti-Wombats en anti-3fm posts gaan voorzien
Het is ook onzin. Ik ben ook niet anti-Wombats. Ik begrijp de hype alleen niet zo. Zo speciaal is het zeker niet. Die singel is wat mij betreft een aardig liedje, maar ook niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:29 schreef Lieke_K het volgende:
traditie hoog houden hèquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:29 schreef Lieke_K het volgende:
Of ze komen allebei.quote:Op zaterdag 29 december 2007 06:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
beter komt de go team ipv de fucking wombats
Go team is cute! Tenminste, die 1e cd van ze, er staat me iets bij van dat ze nog een tweede cd uitgebracht hebben, maar die heb ik nooit geluisterd. Maar ik denk dat zij wel een leuk feestje kunnen bouwen in een kleinere tent ja.quote:Op zaterdag 29 december 2007 06:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
beter komt de go team ipv de fucking wombats
Met z'n rode wagen?quote:Op woensdag 26 december 2007 18:29 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Amen.
En ze zingen Pieter Post. Dus ik wil er niks meer over horen.
Is het raar als ik zeg: Pieter Post?? Wie?quote:Op woensdag 26 december 2007 18:29 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Amen.
En ze zingen Pieter Post. Dus ik wil er niks meer over horen.
quote:Op zondag 30 december 2007 17:42 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Is het raar als ik zeg: Pieter Post?? Wie?
Jij ook hierquote:Op zondag 30 december 2007 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pieter Post, Pieter Post
Met z'n poes verdient de kost
In z'n rode wagen
Zon of regenvlagen
Brieven, pakjes brengt ie door het land
Pieter Post, Pieter Post
Vogels in de bomen
Zien hem fluitend komen
Pieter is als vriend steeds bij de hand
Ieder kent z'n mooie rode kar
Al z'n klanten zwaaien naar hem en lachen
Wie weet brengt ie jou ook wat
Hoor je klop - de post!
Kijk gauw op de mat
Pieter Post, Pieter Post
Vogels in de bomen
Zien hem fluitend komen
Pieter is als vriend steeds bij de hand
Pieter is als vriend steeds bij de hand![]()
Ik was hier heeul veel eerder dan jijjjjjquote:
PUH!!!quote:Op zondag 30 december 2007 17:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik was hier heeul veel eerder dan jijjjjj
Ah, natuurlijk.quote:Op zondag 30 december 2007 17:48 schreef Roellio het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://youtube.com/watch?v=CcfhA_FGs4k
Hopelijk zetten ze het geluid dit jaar wel wat harder, ik weet niet wat er in de Grolsch aan de hand was, maar het sloeg nergens op, voor de rest is BoB altijd erg coolquote:Op maandag 31 december 2007 01:21 schreef Omaha het volgende:
Ik ben er weer bij![]()
Heb er nu al zin in.
Ik hou stiekem al Best of British feestjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de grote tenten is het "hoe later, hoe zachter", zal wel met geluidsoverlast te maken hebben. Ik had ergens gelezen dat afgelopen jaar op een gegeven moment het publiek meer decibellen produceerde dan de PA.quote:Op maandag 31 december 2007 01:27 schreef febster het volgende:
[..]
Hopelijk zetten ze het geluid dit jaar wel wat harder, ik weet niet wat er in de Grolsch aan de hand was, maar het sloeg nergens op, voor de rest is BoB altijd erg cool
Ik heb soms het idee dat het bij de grolsch ook iets te maken met de film die buiten vertoond wordt, omdat de mensen die daar dan film zitten te kijken anders geen geluid horen van de film.quote:Op maandag 31 december 2007 01:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In de grote tenten is het "hoe later, hoe zachter", zal wel met geluidsoverlast te maken hebben. Ik had ergens gelezen dat afgelopen jaar op een gegeven moment het publiek meer decibellen produceerde dan de PA.![]()
edit: gevonden!
Motorhead was anders best wel goed te horen toen ik bij Jan Jaap van der Wal zatquote:Op maandag 31 december 2007 01:27 schreef febster het volgende:
[..]
Hopelijk zetten ze het geluid dit jaar wel wat harder, ik weet niet wat er in de Grolsch aan de hand was, maar het sloeg nergens op, voor de rest is BoB altijd erg cool
JJ van der W liever zien dan Motorheadquote:Op maandag 31 december 2007 16:34 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Motorhead was anders best wel goed te horen toen ik bij Jan Jaap van der Wal zat
Ik ken toch alleen Ace Of Spadesquote:Op maandag 31 december 2007 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
JJ van der W liever zien dan Motorhead
schandalig is dat, bij BoB was het geluid trouwens helemaal een drama op plekken in de Grolsch was het zelfs onverstaanbaarquote:Op maandag 31 december 2007 01:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In de grote tenten is het "hoe later, hoe zachter", zal wel met geluidsoverlast te maken hebben. Ik had ergens gelezen dat afgelopen jaar op een gegeven moment het publiek meer decibellen produceerde dan de PA.![]()
edit: gevonden!
Ja stom is dat inderdaadquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
schandalig is dat, bij BoB was het geluid trouwens helemaal een drama op plekken in de Grolsch was het zelfs onverstaanbaar
toch jammer, toffe avonden/nachten met BoB en de 90's maar het geluid begint prima maar om 0.30 beginnen ze met terug schroeven en om 2.30 moet je je best gaan doen om te horen welk liedje zojuist is ingestart
Indiaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:30 schreef febster het volgende:
Dan maar de BoB avond terug in de India (of was het nu de Lima) zoals in 2006
Als je nu met iets culinairs als sushi zou aankomen dan kan ik me vinden in deze redenatie. Maar om voor de broodjes kroket en frikandel naar LL te verlangen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:41 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
Alleen het eten daar is al reden genoeg om te gaan. Nog nooit zoveel broodjes kroket/frikandel gegeten in 1 weekend
neuh, idd. Slechts dubbel zo duur oid toch?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:45 schreef EvilWasp het volgende:
Ik heb verbazingwekkend veel Ben & Jerry's gegeten. Zo'n pint was niet veel duurder dan normaal en je kan er lang op doorgaan. Top dus
Nee, ietsje minder volgens mij wel. Maar dan nog is het relatief minder duur dan andere dingenquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
neuh, idd. Slechts dubbel zo duur oid toch?
Een biertje kost in de kroeg ook 2 euro dus dat is normaal. Ik weet niet veel van ijs maar dat zal ook wel even duur zijn als in de snackbar lijkt me.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:52 schreef DJKiwi het volgende:
dat valt in verhouding nog best mee.. als je bekijkt dat zo'n glaasje drinken in de winkel ongeveer 10 cent kost, zo weinig dat je krijgt, en dan dat voor 2,20, das 22x zo duur, dan is 2x zo duur niet zo veel toch?
Niet dus.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:20 schreef frame-saw het volgende:
Ik had gedroomd dat dit topic alweer vol zat.
Jaeger is prima te zuipenquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:58 schreef warcraftfreak1993 het volgende:
Nou ik had geluk PastoorPeter had mij verteld dat ik Jeager bier moest kopen. Dus ik zat met 12 liter van het smerigste bier ooit op de camping
Volegnd jaar weer gewoon echt bier.
Ja, Moke en de verassingsactquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:33 schreef Reddiablo het volgende:
zijn er al namen? (tvp)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:52 schreef EvilWasp het volgende:
Verlanglijstje:
- Interpol
- Muse
- White Stripes
- Tenacious D (!)
- Klaxons
- The Hives
- Wolfmother
- Radiohead
- Foo Fighters
- Maxïmo Park
- Queens Of The Stone Age
- Velvet Revolver
- Bloc Party
Als er daar een paar van komen ben ik heel blij.
Gewoon zeggen dat er genoeg drugs/alcohol voor haar klaar liggenquote:
Alsjeblieft niet zeg, ik heb zo'n teringhekel aan dat wijf en d'r manier van doen maar ook nog aan d'r muziek!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:34 schreef febster het volgende:
Gewoon alles fucken en gewoon Amy Winehouse de tent plat laten spelen, dat lijkt mij dan ook nog tof
Ach op lowlands ben ik toch te bezopen of te gedoped om te merken dat het optreden kut isquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:09 schreef rubbereend het volgende:
ze is toch te bezopen of te gedoped voor een fatsoenlijk optredenzonde van het geld
Hmmm In vroegere tijden waren artiesten regelmatig te bezopen of gedrugeerd voor een goed optreden. Toch zijn sommige van die opteredens legendarisch...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:09 schreef rubbereend het volgende:
ze is toch te bezopen of te gedoped voor een fatsoenlijk optredenzonde van het geld
klopt maar die artiesten kunnen het aan, Amy niet. Kijk de MTV awards maar even terugquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmmm In vroegere tijden waren artiesten regelmatig te bezopen of gedrugeerd voor een goed optreden. Toch zijn sommige van die opteredens legendarisch...
CBC stond een week, of twee ofzo terug in 't Paard in Den Haag.... dus ze leven in elk geval nog jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:47 schreef Da hopman het volgende:
Amy Whinehouse is wel goed, maar klinkt toch wel erg als Marge Simpson.
Ikverwacht dit jaar Claw Boys Claw. In februari verschijnt de nieuwe CD en aangezien Peter te Bos ieder jaar het lowlands logo ontwerpt zijn de connecties natuurlijk wel erg rechtstreeks. Het is zowiezo al veeste lang geleden dat ik Rosie live gehoord heb.
Ze zijn al 7 jaar achter elkaar geweest als "surprise-act" hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:58 schreef De Wouzeraar het volgende:
...
en ik ben erg blij dat Depeche Mode al bevestigd is!
Ja, maar ik heb ze elke keer gemist, dus ik hoop dat ik ze nu wel zie!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:15 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ze zijn al 7 jaar achter elkaar geweest als "surprise-act" hoor
Vorige jaar speelden ze 's nachts nog in het badhok van camping 5. Geniaal!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:42 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ze elke keer gemist, dus ik hoop dat ik ze nu wel zie!
Dat hoorde ik ook inderdaad...toen het al voorbij was.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vorige jaar speelden ze 's nachts nog in het badhok van camping 5. Geniaal!
Ze spelen elk jaar dan ook op een niet te voorspellen locatie!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:42 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ze elke keer gemist, dus ik hoop dat ik ze nu wel zie!
Iggy Pop mits hij met The Stooges z'n Funhouse act doetquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:38 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iggy pop mag wel eens terug komen, en nu hopen dat ik dan wél in de tent sta..
Verder lijkt me wat m_nus leuk voor de nachtelijke uurtjes
Daar was ik bij! Geniaal optreden was dat, het dak ging erafquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"Stop throwing toiletpaper!!"quote:Op zaterdag 5 januari 2008 09:37 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Daar was ik bij! Geniaal optreden was dat, het dak ging eraf(niet dat die badhokjes stevig zijn ofzo)
Die groupies dan die trouwjurken van toiletpapier gemaakt hadden en helemaal vooraan stondenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:47 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
"Stop throwing toiletpaper!!"Legendarisch
Camping 5? is dat niet dat enge gebied aan de andere kant van de brug?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zondag 6 januari 2008 20:20 schreef BeRightBack het volgende:
Beetje jammer dit..
die hel waar je langloopt met al je bagage vanaf de dijkquote:Op zondag 6 januari 2008 15:08 schreef icebliss het volgende:
Dat gebied waar je doorheent rent, als je eindelijk je bandje hebt, op weg naar camping 2 of 3, ja.
karquote:Op maandag 7 januari 2008 00:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker je kar met bende gelijk om de hoek dumpen van de entree, en iedereen moeilijk die brug over zien gaan
toevoeging:quote:Op maandag 7 januari 2008 00:27 schreef rubbereend het volgende:
verlanglijstje:
Koop
Miss Kittin
AC Berkheimer
Beatie Boys
Wir Sind Helden
Goldfrapp
Underworld
Spinvis
Darren Emmerson
Vitalic
Klaxons
Zeeer prettig lijstje dit!!quote:Op maandag 7 januari 2008 00:27 schreef rubbereend het volgende:
verlanglijstje:
Koop
Miss Kittin
AC Berkheimer
Beatie Boys
Wir Sind Helden
Goldfrapp
Underworld
Spinvis
Darren Emmerson
Vitalic
Klaxons
En dan niet lopen zeuren als we de hele nacht lekkere muziek draaien hè. Zeurquote:Op maandag 7 januari 2008 00:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kardie dingen die je enkel rammen in de rij
Whahaha Kesselman ik ken jouquote:Op maandag 7 januari 2008 01:37 schreef kesselman het volgende:
[..]
Zeeer prettig lijstje dit!!
Vooral miss kitten,vitalic en underworld!! heel graag
Oh ja,HOERA!! mijn 1e post op het FOK forum,ik heb vorig jaar alleen maar meegelezen,beetje kletsen is ook wel leuk!
natuurlijk niet dat isquote:Op maandag 7 januari 2008 07:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En dan niet lopen zeuren als we de hele nacht lekkere muziek draaien hè. Zeur
Wir Sind Helden
Tof, dan zijn wij d'r weer hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 12:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk niet dat isdaar is de nacht toch voor
Haha ja.... een tocht op leven en dood bijna.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die hel waar je langloopt met al je bagage vanaf de dijktering eind lopen, dan die brug over.... en dan ruik je je camping eigenlijk al en is het ergste leed geleden
Zeg, je weet me te vinden voor als je inside info hebt he?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er is nog zoveel beters.
jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:25 schreef WalterSobchak het volgende:
nog 15 posts om een mooie OP te maken..
Hebben jullie de everzwijnhammetjes ook zo gemist vorig jaar?
Maar de chicken wings daarentegen warenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jadie BBQ tent die er nu staat is
Wat was dat moeilijk te eten gek!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar de chicken wings daarentegen waren
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:50 schreef De Wouzeraar het volgende:
of MAOZ
Inderdaad!quote:
zeikerd!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:59 schreef -skippybal- het volgende:
MAOZ
Zonder vlees stort ik in op een festival.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |