Juistquote:Op woensdag 26 december 2007 16:26 schreef -skippybal- het volgende:
Ach, het hoeft toch niet altijd "Ohhh wauw *kippenvel*"-muziek te zijn. Lekker party op de standaard Britpop is niks mee
Amen.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:05 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
The Wombats is ook niet super speciaal. Het is wél gewoon leuke catchy muziek.
Dit is niet topic 1 dit is topic -1 of topic 0, wat je wil.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:40 schreef rubbereend het volgende:
topic 1 mag ik niet missen natuurlijk
dan mag ik het zeker niet missen!quote:Op donderdag 27 december 2007 18:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dit is niet topic 1 dit is topic -1 of topic 0, wat je wil.
Dat gezeik ook altijdquote:Op donderdag 27 december 2007 18:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dit is niet topic 1 dit is topic -1 of topic 0, wat je wil.
Het zou zo maar eens een legendarisch topic kunnen worden.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan mag ik het zeker niet missen!
Dat is dus ook een beetje mijn punt, Joy Division wordt nu gehyped en een nietszeggend bandje grijpt dat ook nog eens aan.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:43 schreef icebliss het volgende:
[..]
Daar heb je weer zo'n Joy Division rukker. MisbruikenDoe even niet zo sneu man, Joy Division is gewoon een hype van afgelopen jaar. Sinds Control is het opeens de beste band ter wereld ofzo, ga toch weg.
En terecht..quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:29 schreef Lieke_K het volgende:
Mafkezen die ieder topic van anti-Wombats en anti-3fm posts gaan voorzien
Het is ook onzin. Ik ben ook niet anti-Wombats. Ik begrijp de hype alleen niet zo. Zo speciaal is het zeker niet. Die singel is wat mij betreft een aardig liedje, maar ook niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:29 schreef Lieke_K het volgende:
traditie hoog houden hèquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:29 schreef Lieke_K het volgende:
Of ze komen allebei.quote:Op zaterdag 29 december 2007 06:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
beter komt de go team ipv de fucking wombats
Go team is cute! Tenminste, die 1e cd van ze, er staat me iets bij van dat ze nog een tweede cd uitgebracht hebben, maar die heb ik nooit geluisterd. Maar ik denk dat zij wel een leuk feestje kunnen bouwen in een kleinere tent ja.quote:Op zaterdag 29 december 2007 06:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
beter komt de go team ipv de fucking wombats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |