Bouw een iglo..quote:Op donderdag 20 december 2007 13:01 schreef Basp1 het volgende:
Ik moet er met de huidige kou en beetje sneeuw niet aan denken dat ik in een tentje moet liggen.
Iedereen zegt altijd dat hij naar de meet gaat. Weinig tot geen mensen gaan toch echter?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:07 schreef Tism het volgende:
[..]
Bouw een iglo..![]()
Ben er weer bij, natuurlijk!! Maar ik ga niet naar de LLMeet komend jaar.
tevens tvp!..
Ja maar, toen was het lam. Kom op nieuw meeting topicquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:13 schreef parselmouth het volgende:
Bij die meet in 2006 waren anders nog best wel wat mensen
Ja, was niet echt een feestje ofzo. Iedere fokker die komt moet gewoon een treetje bier meenemen, dan worden we allemaal dronken en feesten we heel de nacht doorquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja maar, toen was het lam. Kom op nieuw meeting topic
Tja, Ik heb toch serieus een poging ondernomen..quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:12 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Iedereen zegt altijd dat hij naar de meet gaat. Weinig tot geen mensen gaan toch echter?
Ik, ik, ik, ik!!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:18 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ja, was niet echt een feestje ofzo. Iedere fokker die komt moet gewoon een treetje bier meenemen, dan worden we allemaal dronken en feesten we heel de nacht door
Helemaal mee eens!..quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:22 schreef parselmouth het volgende:
Ja toch, donderdagavonden zijn nou nou eenmaal niet bedoeld om nuchter te blijven
2.:18, valt best meequote:Op donderdag 20 december 2007 12:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Is dit niet een beetje vroeg?
OMG Depeche mode is echt de grootste metal band ooitquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:35 schreef icebliss het volgende:
DEPECHE MODE
DEPECHE MODE is de bekendste metalband in dit genre. James Hetfield, Lars Ulrich, Kirk Hammett en Robert Trujillo komen uit San Francisco USA en staan sinds hun "Black Album" aan de wereldtop. De band ontving in totaal 11 awards en tal van andere onderscheidingen. Hun recente CD "St Anger" was er weer een van wereldklasse. Het laatste optreden in Nederland dateert uit 2006 in een bomvolle Gelredome. DEPECHE MODE komt in het voorjaar 2008 met een nieuwe CD en de eerste single maakt zijn debuut in de rocksimulator Rock Band, een game waar intussen 1.3 miljoen stuks van zijn verkocht.
Daft Punk zou erg vetjes zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:07 schreef febster het volgende:
TVP
Ik voorspel de Arctic Monkeys, Daft Punk en de Wombats. Maar dat is wellicht meer "positive thinking" dan dat het ook de waarheid gaat zijn
Na de jaarwisseling!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En Roellio had hem moeten openen, uiteraard.
Daarvoor is er net nog wat te weinig sneeuwquote:
Is dit dan de de prequel versie die voor het eind van dit jaar vol moet.quote:
Aanwezig!!quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:35 schreef icebliss het volgende:
Nieuws!
LAATSTE NIEUWS
Friday 21 December 2007
DEPECHE MODE EINDELIJK OP LOWLANDS
De kogel is door de kerk. Na jaren onderhandelen heeft Lowlands eindelijk DEPECHE MODE kunnen contracteren, de grootste en populairste rockband ooit op Lowlands. DEPECHE MODE wordt de afsluiter op de laatste festivaldag, zondag 17 augustus 2008.
Dat betekent dat Lowlands drie headliners van wereldformaat kan presenteren t.w. DEPECHE MODE op zondag 17 augustus, COLDPLAY op zaterdag 16 augustus en op vrijdag 15 augustus RADIOHEAD. Een ongekende weelde. Daarmee evenaart Lowlands met gemak qua programmering de editie van 2002 toen het festival voor het eerst in de geschiedenis zeven weken op voorhand was uitverkocht.
........
quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:29 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Aanwezig!!![]()
En na het lezen van het bovenstaande nieuwsbericht ga ik zeker optijd in februari mijn kaartje kopen!
Heerlijk... mn 3e Lowlands!
Hahaha.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:29 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Aanwezig!!![]()
En na het lezen van het bovenstaande nieuwsbericht ga ik zeker optijd in februari mijn kaartje kopen!
Heerlijk... mn 3e Lowlands!
Het bericht is rechtstreeks van de Pinkpop website gehaald, de bandnamen zijn veranderd en de data ook. Voor de rest exact hetzelfdequote:Op zaterdag 22 december 2007 17:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Ohw, is het bericht nep?Verdomme, ach, radiohead is wel een goede band voor lowlands.
Volgens mij is dit echt al ouder dan lowlands zelfquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:56 schreef Dupje het volgende:
TVP
Oh God beginnen we nu alweer met Depeche Mode?
Ik wil ook Muse.quote:Op maandag 24 december 2007 13:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik wil Muse. En The Chemical Brothers.
Mwah zou best kunnen. Wombats verwacht ik wel op ieder festival dit jaar, AM zou ook best kunnen aangezien ze er dit jaar niet stonden en ze waarschijnljk in het voorjaar weer met een nieuwe cd komen en toch constant touren en Daft Punk zou wel heel vet zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:07 schreef febster het volgende:
TVP
Ik voorspel de Arctic Monkeys, Daft Punk en de Wombats. Maar dat is wellicht meer "positive thinking" dan dat het ook de waarheid gaat zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |