Ja, maar ik heb ze elke keer gemist, dus ik hoop dat ik ze nu wel zie!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:15 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ze zijn al 7 jaar achter elkaar geweest als "surprise-act" hoor
Vorige jaar speelden ze 's nachts nog in het badhok van camping 5. Geniaal!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:42 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ze elke keer gemist, dus ik hoop dat ik ze nu wel zie!
Dat hoorde ik ook inderdaad...toen het al voorbij was.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vorige jaar speelden ze 's nachts nog in het badhok van camping 5. Geniaal!
Ze spelen elk jaar dan ook op een niet te voorspellen locatie!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:42 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ze elke keer gemist, dus ik hoop dat ik ze nu wel zie!
Iggy Pop mits hij met The Stooges z'n Funhouse act doetquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:38 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iggy pop mag wel eens terug komen, en nu hopen dat ik dan wél in de tent sta..
Verder lijkt me wat m_nus leuk voor de nachtelijke uurtjes
Daar was ik bij! Geniaal optreden was dat, het dak ging erafquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"Stop throwing toiletpaper!!"quote:Op zaterdag 5 januari 2008 09:37 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Daar was ik bij! Geniaal optreden was dat, het dak ging eraf(niet dat die badhokjes stevig zijn ofzo)
Die groupies dan die trouwjurken van toiletpapier gemaakt hadden en helemaal vooraan stondenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:47 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
"Stop throwing toiletpaper!!"Legendarisch
Camping 5? is dat niet dat enge gebied aan de andere kant van de brug?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zondag 6 januari 2008 20:20 schreef BeRightBack het volgende:
Beetje jammer dit..
die hel waar je langloopt met al je bagage vanaf de dijkquote:Op zondag 6 januari 2008 15:08 schreef icebliss het volgende:
Dat gebied waar je doorheent rent, als je eindelijk je bandje hebt, op weg naar camping 2 of 3, ja.
karquote:Op maandag 7 januari 2008 00:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker je kar met bende gelijk om de hoek dumpen van de entree, en iedereen moeilijk die brug over zien gaan
toevoeging:quote:Op maandag 7 januari 2008 00:27 schreef rubbereend het volgende:
verlanglijstje:
Koop
Miss Kittin
AC Berkheimer
Beatie Boys
Wir Sind Helden
Goldfrapp
Underworld
Spinvis
Darren Emmerson
Vitalic
Klaxons
Zeeer prettig lijstje dit!!quote:Op maandag 7 januari 2008 00:27 schreef rubbereend het volgende:
verlanglijstje:
Koop
Miss Kittin
AC Berkheimer
Beatie Boys
Wir Sind Helden
Goldfrapp
Underworld
Spinvis
Darren Emmerson
Vitalic
Klaxons
En dan niet lopen zeuren als we de hele nacht lekkere muziek draaien hè. Zeurquote:Op maandag 7 januari 2008 00:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kardie dingen die je enkel rammen in de rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |