Met z'n rode wagen?quote:Op woensdag 26 december 2007 18:29 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Amen.
En ze zingen Pieter Post. Dus ik wil er niks meer over horen.
Is het raar als ik zeg: Pieter Post?? Wie?quote:Op woensdag 26 december 2007 18:29 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Amen.
En ze zingen Pieter Post. Dus ik wil er niks meer over horen.
quote:Op zondag 30 december 2007 17:42 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Is het raar als ik zeg: Pieter Post?? Wie?
Jij ook hierquote:Op zondag 30 december 2007 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pieter Post, Pieter Post
Met z'n poes verdient de kost
In z'n rode wagen
Zon of regenvlagen
Brieven, pakjes brengt ie door het land
Pieter Post, Pieter Post
Vogels in de bomen
Zien hem fluitend komen
Pieter is als vriend steeds bij de hand
Ieder kent z'n mooie rode kar
Al z'n klanten zwaaien naar hem en lachen
Wie weet brengt ie jou ook wat
Hoor je klop - de post!
Kijk gauw op de mat
Pieter Post, Pieter Post
Vogels in de bomen
Zien hem fluitend komen
Pieter is als vriend steeds bij de hand
Pieter is als vriend steeds bij de hand![]()
Ik was hier heeul veel eerder dan jijjjjjquote:
PUH!!!quote:Op zondag 30 december 2007 17:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik was hier heeul veel eerder dan jijjjjj
Ah, natuurlijk.quote:Op zondag 30 december 2007 17:48 schreef Roellio het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://youtube.com/watch?v=CcfhA_FGs4k
Hopelijk zetten ze het geluid dit jaar wel wat harder, ik weet niet wat er in de Grolsch aan de hand was, maar het sloeg nergens op, voor de rest is BoB altijd erg coolquote:Op maandag 31 december 2007 01:21 schreef Omaha het volgende:
Ik ben er weer bij![]()
Heb er nu al zin in.
Ik hou stiekem al Best of British feestjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de grote tenten is het "hoe later, hoe zachter", zal wel met geluidsoverlast te maken hebben. Ik had ergens gelezen dat afgelopen jaar op een gegeven moment het publiek meer decibellen produceerde dan de PA.quote:Op maandag 31 december 2007 01:27 schreef febster het volgende:
[..]
Hopelijk zetten ze het geluid dit jaar wel wat harder, ik weet niet wat er in de Grolsch aan de hand was, maar het sloeg nergens op, voor de rest is BoB altijd erg cool
Ik heb soms het idee dat het bij de grolsch ook iets te maken met de film die buiten vertoond wordt, omdat de mensen die daar dan film zitten te kijken anders geen geluid horen van de film.quote:Op maandag 31 december 2007 01:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In de grote tenten is het "hoe later, hoe zachter", zal wel met geluidsoverlast te maken hebben. Ik had ergens gelezen dat afgelopen jaar op een gegeven moment het publiek meer decibellen produceerde dan de PA.![]()
edit: gevonden!
Motorhead was anders best wel goed te horen toen ik bij Jan Jaap van der Wal zatquote:Op maandag 31 december 2007 01:27 schreef febster het volgende:
[..]
Hopelijk zetten ze het geluid dit jaar wel wat harder, ik weet niet wat er in de Grolsch aan de hand was, maar het sloeg nergens op, voor de rest is BoB altijd erg cool
JJ van der W liever zien dan Motorheadquote:Op maandag 31 december 2007 16:34 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Motorhead was anders best wel goed te horen toen ik bij Jan Jaap van der Wal zat
Ik ken toch alleen Ace Of Spadesquote:Op maandag 31 december 2007 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
JJ van der W liever zien dan Motorhead
schandalig is dat, bij BoB was het geluid trouwens helemaal een drama op plekken in de Grolsch was het zelfs onverstaanbaarquote:Op maandag 31 december 2007 01:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In de grote tenten is het "hoe later, hoe zachter", zal wel met geluidsoverlast te maken hebben. Ik had ergens gelezen dat afgelopen jaar op een gegeven moment het publiek meer decibellen produceerde dan de PA.![]()
edit: gevonden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |