Whahaha Kesselman ik ken jouquote:Op maandag 7 januari 2008 01:37 schreef kesselman het volgende:
[..]
Zeeer prettig lijstje dit!!
Vooral miss kitten,vitalic en underworld!! heel graag
Oh ja,HOERA!! mijn 1e post op het FOK forum,ik heb vorig jaar alleen maar meegelezen,beetje kletsen is ook wel leuk!
natuurlijk niet dat isquote:Op maandag 7 januari 2008 07:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En dan niet lopen zeuren als we de hele nacht lekkere muziek draaien hè. Zeur
Wir Sind Helden
Tof, dan zijn wij d'r weer hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 12:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk niet dat isdaar is de nacht toch voor
Haha ja.... een tocht op leven en dood bijna.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die hel waar je langloopt met al je bagage vanaf de dijktering eind lopen, dan die brug over.... en dan ruik je je camping eigenlijk al en is het ergste leed geleden
Zeg, je weet me te vinden voor als je inside info hebt he?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er is nog zoveel beters.
jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:25 schreef WalterSobchak het volgende:
nog 15 posts om een mooie OP te maken..
Hebben jullie de everzwijnhammetjes ook zo gemist vorig jaar?
Maar de chicken wings daarentegen warenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jadie BBQ tent die er nu staat is
Wat was dat moeilijk te eten gek!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar de chicken wings daarentegen waren
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:50 schreef De Wouzeraar het volgende:
of MAOZ
Inderdaad!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |