Ja, Moke en de verassingsactquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:33 schreef Reddiablo het volgende:
zijn er al namen? (tvp)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:52 schreef EvilWasp het volgende:
Verlanglijstje:
- Interpol
- Muse
- White Stripes
- Tenacious D (!)
- Klaxons
- The Hives
- Wolfmother
- Radiohead
- Foo Fighters
- Maxïmo Park
- Queens Of The Stone Age
- Velvet Revolver
- Bloc Party
Als er daar een paar van komen ben ik heel blij.
Gewoon zeggen dat er genoeg drugs/alcohol voor haar klaar liggenquote:
Alsjeblieft niet zeg, ik heb zo'n teringhekel aan dat wijf en d'r manier van doen maar ook nog aan d'r muziek!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:34 schreef febster het volgende:
Gewoon alles fucken en gewoon Amy Winehouse de tent plat laten spelen, dat lijkt mij dan ook nog tof
Ach op lowlands ben ik toch te bezopen of te gedoped om te merken dat het optreden kut isquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:09 schreef rubbereend het volgende:
ze is toch te bezopen of te gedoped voor een fatsoenlijk optredenzonde van het geld
Hmmm In vroegere tijden waren artiesten regelmatig te bezopen of gedrugeerd voor een goed optreden. Toch zijn sommige van die opteredens legendarisch...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:09 schreef rubbereend het volgende:
ze is toch te bezopen of te gedoped voor een fatsoenlijk optredenzonde van het geld
klopt maar die artiesten kunnen het aan, Amy niet. Kijk de MTV awards maar even terugquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmmm In vroegere tijden waren artiesten regelmatig te bezopen of gedrugeerd voor een goed optreden. Toch zijn sommige van die opteredens legendarisch...
CBC stond een week, of twee ofzo terug in 't Paard in Den Haag.... dus ze leven in elk geval nog jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:47 schreef Da hopman het volgende:
Amy Whinehouse is wel goed, maar klinkt toch wel erg als Marge Simpson.
Ikverwacht dit jaar Claw Boys Claw. In februari verschijnt de nieuwe CD en aangezien Peter te Bos ieder jaar het lowlands logo ontwerpt zijn de connecties natuurlijk wel erg rechtstreeks. Het is zowiezo al veeste lang geleden dat ik Rosie live gehoord heb.
Ze zijn al 7 jaar achter elkaar geweest als "surprise-act" hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:58 schreef De Wouzeraar het volgende:
...
en ik ben erg blij dat Depeche Mode al bevestigd is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |