Ik verwacht eigenlijk van wel ja. Grote kans dat deze act op LL speelt: http://www.myspace.com/fanfaratirana (zijn heel toevallig tijdens Lowlands in Nederlandquote:Op zondag 6 april 2008 17:56 schreef greatgonzo het volgende:
is ook te verwachten dat er weer een balkan-beats tent komt? Dat vond ik namelijk vorig jaar erg tof!
Of is balkan beats zooo 2007?
132,50????quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:16 schreef Mathijz het volgende:
Ticket: ¤ 132,50*
Combiticket: ¤ 152,50*
Camper Camping-ticket: ¤ 37,50*
* excl. servicekosten
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=4803quote:Underworld op Lowlands
06/04/2008 - Door: Stofje - Bron: VPRO
Print dit nieuwsberichtMail dit nieuwsbericht door
UnderworldDe Britse dance-formatie Underworld zal deze zomer niet alleen op Rock Werchter staan, maar ook op Lowlands. Althans, als we het Rebelbass Weblog van de VPRO mogen geloven. En die melden het met dusdanige zekerheid, dat wij ze bij deze volgen.
Underworld bracht eind vorig jaar hun cd Oblivian with Bells (klik hier voor de recensie) uit, maar werd bij het grote publiek vooral bekend met het nummer 'Born Slippy' uit 1995.
Dus staat, niet met 100% zekerheid, Underworld op Lowlands 2008.
tja, elk jaar een tientje he... en zolang de mensen het willen betalen, blijven de prijzen wel stijgen..quote:
Tsja.. geld geld geld.. Groezrock dit jaar 75 euro... volgens mij betaalde ik in 2005 30 euro + 5 euro campingquote:Op maandag 7 april 2008 09:33 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
tja, elk jaar een tientje he... en zolang de mensen het willen betalen, blijven de prijzen wel stijgen..
Aldus: Lowlands.nlquote:Begane Grond Penthouse / 7-4-2008
Stel je voor: je pakt je spullen voor Lowlands en je hoeft geen rekening te houden met een tent, stokken, haringen, zeil en luchtbedden! Klinkt goed hè; en het kan ook echt!
Milieuvriendelijke Hobbithuisjes zijn dé remedie tegen lekkende tenten, struikelen over scheerlijnen en het afbreken en opbergen van je tent na Lowlands. De bekende 'Podpads' en 'Bellepads' doen ook dit jaar Lowlands weer aan.
De ecovriendelijke Podpads zijn zelfs voorzien van elektriciteit d.m.v. zeldzame zonnebloemen die zonnepanelen bevatten. Deze minivilla's van triplex zijn gedecoreerd en uitgerust met single, dubbel of tweepersoonsbedden. Andere zoektermen zijn comfortabel, weerproef, cool, redelijk geluidsproef, knus.
Is Indiaans meer jouw ding? Dan raden we de Bellepad aan. Deze tent met een diameter van 4 meter is volledig opgezet en klaar om ruimte te bieden aan 4 volwassenen. Standaard met zeil, vloerbedding en 4 opgeblazen luchtbedden.
Kijk voor meer info en voor reserveringen op Podpads.com
Let op: Lowlandsticket is niet bij de prijs inbegrepen.
Dat zou ik ook wel plezant vinden!quote:Op zondag 6 april 2008 18:16 schreef super-muffin het volgende:
Modest Mouse staat op Rothbury Festival en tourt daarna ook verder met the National. Zou ik ook een goede toevoeging voor Lowlands vinden!
Ja, takkeduur geloof ikquote:Op maandag 7 april 2008 14:00 schreef frame-saw het volgende:
Wel ideaal maar voor mij, als arme student, vast te duur.
Heb met verbazing staan kijken naar de enorme rij bij de "oplaadtent" op het festivaltterrein bij de 3fm tent. Begrijp niet dat mensen een uur in de rij staan om een mobieltje te laden, en daarna nog een uur om hem weer op te halen.quote:Op maandag 7 april 2008 14:05 schreef rubbereend het volgende:
stroom vind ik persoonlijk het handigste van die dingen. Dat laadt wat makkelijker je telefoon opVerder heb ik geen problemen met tent en luchtbed voor die paar uurtjes die ik erop lig
Bronneke: lowlands.nlquote:LLowbite online! / 7-4-2008
Tadaahaa: met een flinke tommelroffel kondigen we aan: LLowbite!
LLowbite is hét plekje op internet waar je moet zijn voor alle hotte updates over muziek, film, comedy, literatuur, theater en wetenschap. Laten dat nou toevallig ook de programma onderdelen van Lowlands zijn...
Iedere dag vind je hier de nieuwste clips, interviews met artiesten, achtergrondinformatie en nog veel meer. Al deze weetjes en absolute must-knows worden verzameld door:
Aukelien Weverling - literatuur
Cindy Hoetmer - comedy
Jan van Mersbergen - theater
Maroesja Perizonius - film
Niels 't Hooft - wetenschap
Rapid Razor Bob - Lowlands en muziek
Swie Tio - Lowlands backstage en fun!
Tonie van Ringelestijn - muziek
Walter van den Berg - Lowlands backstage en fun!
De trouwe Lowlandsbezoeker komt zelf natuurlijk ook allemaal cutting edge-zaken tegen op internet. Bring it on zeggen we!
Mail een link van de hotste YouTube-filmpjes mét een scherp begeleidend tekstje naar LLowbite@lowlands.nl. Iedere vrijdag posten we de beste inzending. The fame is yours!
En nu: snel naar LLowbite!
Of een 3310 nokia hebben waarvan je 3 accu's hebtquote:Op maandag 7 april 2008 15:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
Heb met verbazing staan kijken naar de enorme rij bij de "oplaadtent" op het festivaltterrein bij de 3fm tent. Begrijp niet dat mensen een uur in de rij staan om een mobieltje te laden, en daarna nog een uur om hem weer op te halen.
Weekend zonder mobiel it is.
Of gewoon 1 telefoon met 1 fatsoenlijke accu die gewoon het hele weekend meegaat.quote:Op maandag 7 april 2008 15:52 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Of een 3310 nokia hebben waarvan je 3 accu's hebt![]()
![]()
![]()
.
Of na en bepaald optreden afspreken voor de vogelkooiquote:Op maandag 7 april 2008 15:52 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Of een 3310 nokia hebben waarvan je 3 accu's hebt![]()
![]()
![]()
.
Damnquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:01 schreef Grobbel het volgende:
Slecht nieuws voor degenen die zaten te hopen op Beirut: de band heeft net de volledige Europese tour van deze zomer afgelast. http://www.pitchforkmedia(...)summer-european-tour
Balkan Beats stonden er ook in 2006 en aangezien ze steeds populairder worden zullen ze er zeker weer staanquote:Op zondag 6 april 2008 17:56 schreef greatgonzo het volgende:
is ook te verwachten dat er weer een balkan-beats tent komt? Dat vond ik namelijk vorig jaar erg tof!
Of is balkan beats zooo 2007?
Ook een 3310?quote:Op maandag 7 april 2008 17:10 schreef Longmen het volgende:
[..]
Of na en bepaald optreden afspreken voor de vogelkooi
Ik had toendertijd een kuttelefoon die na 4x opladen (met eigen oplader) nog steeds op 3% batterij stondquote:Op maandag 7 april 2008 19:03 schreef Aisumasen het volgende:
Of gewoon 1 telefoon met 1 fatsoenlijke accu die het hele weekend meegaat, maar zonder bereik op het hele Lowlands-terrein.
"Ecovriendelijke"quote:Op maandag 7 april 2008 13:57 schreef damienr het volgende:
[..]
Aldus: Lowlands.nl
Wel gaaf. Zag er vorig jaar wel stoer uit. Is natuurlijk niet voor de die-hards die wel weten wat feesten is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |