Precies.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Uiteraard staat Metallica niet op Lowlands, met Iron Maiden in dat weekend in Assen zou Mojo zichzelf daarmee in de eigen staart bijten.
Nick Cave was ook tofquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:02 schreef Pink_Floyd het volgende:
Altijd leuk zo'n stelletje oude lullen op Lowlands, dat pakte de laatste jaren met Iggy en Motorhead wel goed uit
aah gezelligquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:08 schreef botar het volgende:
Gogol Bordello komt ook
Ik hoop nog steeds op een sziget show van ze...
Nice! In 2006 was dat zeker dikke party, goed voor een vervolgquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:08 schreef botar het volgende:
Gogol Bordello komt ook
Ik hoop nog steeds op een sziget show van ze...
Zou leuk zijn inderdaad. Ik zal goed luisteren de 13e in Paradiso.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoop nog steeds op Tom McRae op LowlandsWe gaan waarschijnlijk 11 mei naar zijn optreden in Utrecht en misschien kondigt hij daar wel aan dat hij op Lowlands komt.
*Wishfull thinking
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:14 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand waar die kleine lichtgewicht opklaptentjes te krijgen zijn? Quechua ofzo
hun optreden toen was net nog op 3 voor 12, zag er wel leuk uitquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:53 schreef kciR het volgende:
[..]
Nice! In 2006 was dat zeker dikke party, goed voor een vervolg
Alleen jammer dat ze nu waarschijnlijk te groot zijn voor de India..
Hopenlijk moet ik nou niet weer een toffe act missen, zoals Massive Attack toen..
maandagochtend na Lowlands even rondlopen over de campingsquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:14 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand waar die kleine lichtgewicht opklaptentjes te krijgen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |