quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:35 schreef Longmen het volgende:
Kraak&smaak mag ook wel komen, prima nieuwe CD
Was te verwachten, mooi!quote:Op woensdag 9 april 2008 10:27 schreef mouzzer het volgende:
Iemand op Graz heeft met een van de leden van dEUS gesproken en dEUS staat ook op lowlands
Dat zou gaaf zijn als het zo was! Nu maar wachten tot er iets op Graz.nl komtquote:Op woensdag 9 april 2008 10:27 schreef mouzzer het volgende:
Iemand op Graz heeft met een van de leden van dEUS gesproken en dEUS staat ook op lowlands
Het staat in het Lowlands topic op het graz forum:quote:Op woensdag 9 april 2008 10:45 schreef damienr het volgende:
[..]
Dat zou gaaf zijn als het zo was! Nu maar wachten tot er iets op Graz.nl komt
quote:PRIMEUR:
dEUS staat op Lowlands, aldus Mauro nadat ik 't hem vroeg :klap
quote:[b]quote:Op woensdag 9 april 2008 10:45 schreef damienr het volgende:
[..]
Dat zou gaaf zijn als het zo was! Nu maar wachten tot er iets op Graz.nl komt
Het staat in het Lowlands topic op het graz forum:
Ik wordt gek van die geruchtenquote:PRIMEUR:
dEUS staat op Lowlands, aldus Mauro nadat ik 't hem vroeg :klap
Lowlands komt altijd redelijk laat (eind mei) met de eerste grote groep namen, vele bands zijn vaak al maanden van te voren vastgelegd. Voor lowlands houden ze altijd rekening met de Pinkpop dus denk als die binnenkort uitverkocht is we meer bands voor Lowlands te horen krijgen. Festivals moeten bands ook wel ruim van te voren vastleggen anders hebben ze kans dat ze voor ander festival kiezen gezien het grote aanbod van festivals in Europa tegenwoordig. Als artiesten het zelf al aangeven is het zo goed als zeker dat ze er ook zullen staan maar idd pas als lowlands de naam zelf heeft bevestigd is het echt 100% zeker.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:03 schreef Eventic het volgende:
[..]
[..]
Ik wordt gek van die geruchtenZullen ze nog niet bezig zijn met onderhandelen? want het is toch pas echt bevestigd als het op de site staat? Zelfde met underworld (
) heeft ook 1 iemand het viavia 'op weten te vangen'
Radiohead komt niet, dat is echt al vaak gezegd hier....quote:Op woensdag 9 april 2008 17:31 schreef Eventic het volgende:
Dacht ik toch even dat radiohead kwam aan de fp van lowlands.nl te zien![]()
En nu moeten ze nog leren luisteren![]()
Dacht ik toch even... als in: o neequote:Op woensdag 9 april 2008 18:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Radiohead komt niet, dat is echt al vaak gezegd hier....
Maar ja, er zullen vast wel aardig wat mensen heen gaan.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:43 schreef Coiler het volgende:
Adolf Hitler is ook een legende, maar om nou te zeggen dat ie goed bezig was...
De sex pistols vergelijken met Adolf Hquote:Op woensdag 9 april 2008 22:43 schreef Coiler het volgende:
Adolf Hitler is ook een legende, maar om nou te zeggen dat ie goed bezig was...
Ik zou er niet op rekenen dat the sex pistols een metalcoreset komen geven...quote:Op donderdag 10 april 2008 11:35 schreef kriele het volgende:
Eerlijk gezegd weet ik niet in welke categorie The Sex Pistols nu te plaatsen zijn, maar warm kan ik er niet voor lopen.
Beetje erg kort door de bocht dit hoor.... over welke bands heb je het nu concreet? Of over welke muziekgenre? Dingen als The Stooges? Surfpunk? Punkrock? Hardcore/punk? Of echt de typische oldschool punk zoals sex pistols/ the exploited? Maar luister Refused - New Noise maar eens als je denkt dat punk een inferieure muziekstroming is.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:35 schreef kriele het volgende:
Sowieso die hele punkzooi. Men begint een bandje, maar kunnen niet goed spelen en wat doe je dan? Dan wordt je maar een punkband!
De meeste jonge jongens beginnen met een een punkband als ze net bezig zijn om een instrument leren bespelen. Punk onder het mom van we kunnen nog niet goed spelen, maar willen wel graag in een band spelen. Als je 10-20 jaar later nog punk speelt heb je toch iets niet goed gedaan......., of je moet het al doen om de poet, zoals de Pistols waarschijnljk wel zullen doen.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:13 schreef refused. het volgende:
[..]
Beetje erg kort door de bocht dit hoor.... over welke bands heb je het nu concreet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |