Dat vraag ik me ook af, en Albertfriet weet het zelf waarschijnlijk ook niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:46 schreef SKa_BoSS het volgende:
Wat is nou de bron van het Snoop Dogg gerucht?
Zijn dat nog geruchten? Als die niet komen zou ik erg verbaast zijnquote:Op maandag 31 maart 2008 12:41 schreef Leonos het volgende:
Wat een domme geruchten tot nu toe.
Ik wil the Kooks, the Wombats etc etc
Oke, en dan nog de Raconteurs. Die hebben ook een nieuw album enzoquote:Op maandag 31 maart 2008 12:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zijn dat nog geruchten? Als die niet komen zou ik erg verbaast zijn
Ik meen te hebben gelezen dat Snoop klaar is met de hiphop, want dat zou hem veel te oppervlakkig zijn geworden. Hij zou richting de rock'n roll willen.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:29 schreef thaleia het volgende:
Volgens mij wordt Snoop Dogg supercool, ook voor wie totaal niet van de muziek houdt
over nieuwe albums: dan komen dEUS, Wolfmother en Johan vast ookquote:Op maandag 31 maart 2008 13:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oke, en dan nog de Raconteurs. Die hebben ook een nieuw album enzo
Lacuna Coil heb ik vorig jaar gezien op LL en ze waren echt te slecht. Ik kende ze al een paar jaar, dus wezen kijken en na 2 nummers ben ik maar weg gegaan. Klonk té vals...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:21 schreef On het volgende:
[..]
ik had liever lacuna coil gezien in dat geval.
quote:Op maandag 31 maart 2008 14:22 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Lacuna Coil heb ik vorig jaar gezien op LL en ze waren echt te slecht. Ik kende ze al een paar jaar, dus wezen kijken en na 2 nummers ben ik maar weg gegaan. Klonk té vals...
Hoezo niet kent?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:28 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Vond het als groot fan wel best... maar kan me inderdaad voorstellen dat het niet veel was als je ze nog niet kent ofzo...
Albert86 zegt toch juist dat ie Lacuna Coil wél kende?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:28 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Vond het als groot fan wel best... maar kan me inderdaad voorstellen dat het niet veel was als je ze nog niet kent ofzo...
Ik vond het wel leuk hoor.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:35 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Hoezo niet kent?Beter lezen. Ken ze al een paar jaar. 3 cd's ofzo thuis liggen (gedownload dan). Dus toch nieuwsgierig en wezen kijken. Maar het was niks imo...
quote:Op maandag 31 maart 2008 14:34 schreef Albert86 het volgende:
Volgens last.fm komen Nightwish en Dropkick Murphys dus ook, maar staat niks op de site van de bands....Vraag me dan af hoe betrouwbaar dat is. Denk niet betrouwbaar.
OK OK OK... maar dat was het punt niet... nuance verschilquote:Op maandag 31 maart 2008 14:35 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Hoezo niet kent?Beter lezen. Ken ze al een paar jaar. 3 cd's ofzo thuis liggen (gedownload dan). Dus toch nieuwsgierig en wezen kijken. Maar het was niks imo...
Radiohead zit die periode niet in Europa...quote:Op maandag 31 maart 2008 14:29 schreef Reddiablo het volgende:
en toch denk ik dat Lowlands nog gaat 'knallen' met een naam als Radiohead.
Wolfmother zou über zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:10 schreef Longmen het volgende:
[..]
over nieuwe albums: dan komen dEUS, Wolfmother en Johan vast ook
je hebt gelijk, ze zitten dan midden in een USA/Canada tourquote:Op maandag 31 maart 2008 15:28 schreef Longmen het volgende:
[..]
Radiohead zit die periode niet in Europa...
Dat wordt wel weer eens tijd jaquote:
Wij willen Brits, wij willen Brits!quote:Op maandag 31 maart 2008 15:29 schreef KneiterS het volgende:
Jah, waar blijven de aankondigingen van de britse bandjes!
Ik hoop dat het er dit jaar ietsjes minder worden dan vorig jaar.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:43 schreef Myrna1989 het volgende:
[..]
Wij willen Brits, wij willen Brits!![]()
Heb hem een paar jaar geleden op Werchter gezien en dat was echt fucking vet. Een grote blauwe waas boven 't veld en iedereen ging uit z'n stekker en het was gewoon een toffe showquote:Op zondag 30 maart 2008 16:29 schreef thaleia het volgende:
Volgens mij wordt Snoop Dogg supercool, ook voor wie totaal niet van de muziek houdt
Dat dus, als je al die 'the' bandjes de afgelopen 5 jaar niet minstens 6 keer bent tegengekomen heb je echt met je kop in je reet geleefd.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop dat het er dit jaar ietsjes minder worden dan vorig jaar.
Het erge is dat er elk jaar weer nieuwe 'the' bandjes ontstaan. En die zijn doorgaans ook elke keer weer een stukje slechter.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:48 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Dat dus, als je al die 'the' bandjes de afgelopen 5 jaar niet minstens 6 keer bent tegengekomen heb je echt met je kop in je reet geleefd.
Inderdaad. Kijk, er zitten/zaten echt hele coole dingen tussen maar het wsa gewoon een beetje teveel britpop. Het is/was natuurlijk hardstikke hot en dat verklaard ook wel waarom het uitverkocht was maar iets minder zou goed zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:48 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Dat dus, als je al die 'the' bandjes de afgelopen 5 jaar niet minstens 6 keer bent tegengekomen heb je echt met je kop in je reet geleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |