Ja dat had ik door jaquote:
dat zei hij ook niet in de uitzending, maar ik dacht ooit zoiets gelezen te hebben , nav die foto dus destijds... maar ms verwar ik hem met een ander beroepsverontwaardigde sukkel, dat kanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:39 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
He da's grappig, dat heb ik hem niet horen zeggen. Heb vast niet opgelet.
continu? 1 post, en ik heb al gezegd dat ik hem mogelijk verwar met een andere kneus, dus overdrijf niet zoquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:15 schreef djnospinzone het volgende:
Dat album van Salah Edin is van mei 2007. Van Gogh werd in november 2004 vermoord. En ik snap niet echt waarom je maar continu loopt te gissen naar zijn beweegredenen om dat vervolgens als feit te presenteren.
"Je mag overal een mening over hebben behalve als ik het belangrijk vind"quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:17 schreef NDAsilenced het volgende:
Wat viel die Salah Edin door de mand zeg. Als 'muzikant', en creatief persoon de vrijheid van meningsuiting inperken maar niet het debat willen aangaan. De hele tafel zat ongemakkelijk aan tafel, en terecht. Die jongen is zelf hypocriet en niet te vertrouwen.
2 want je doet het net weer. Je baseert je (kut)mening (gedeeltelijk) op het feit dat hij z'n album uitbracht met een foto van Mohammed B vlak na de dood van Van Gogh en daarmee potentieel mensen zou kwetsen. A) Pertinent niet waar. B) Je weet niet wat voor gedachte er achter zat. Je mag van mij best een mening hebben maar zorg er in ieder geval voor dat je feiten kloppen en dat je je onthoudt van gis- en gokwerk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:19 schreef milagro het volgende:
[..]
continu? 1 post, en ik heb al gezegd dat ik hem mogelijk verwar met een andere kneus, dus overdrijf niet zo
Ja precies, hij mag overal tegenaan schoppen maar kom niet aan het 'perfecte geloof', waarbinnen overal tegenaan geschopt wordt wat niet perfect is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Je mag overal een mening over hebben behalve als ik het belangrijk vind"
pot ketel zwartquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja precies, hij mag overal tegenaan schoppen maar kom niet aan het 'perfecte geloof', waarbinnen overal tegenaan geschopt wordt wat niet perfect is.![]()
Maar goed, die houding zie je niet enkel bij deze meneer, dat is nu precies hetgeen de problemen oplevert, geen zelfreflectie, geen zelfkritiek, hetgeen weer te verklaren is aan de hand hoe tegen de Koran aangekeken wordt, het onaantastbare woord van god, en die twee maten, tja, dat boek staat bol van tweematenmeterij, voeg daarbij een bloeddorstige profeet en voila, bingo, qed, gebeden zonder einde, slachtofferisme, blinde en chronische woede die op zijn gunstigst uitloopt in een vlagverbranding, of een Mo B. look-a-like wedstrijd.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:27 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
2 want je doet het net weer. Je baseert je (kut)mening (gedeeltelijk) op het feit dat hij z'n album uitbracht met een foto van Mohammed B vlak na de dood van Van Gogh en daarmee potentieel mensen zou kwetsen. A) Pertinent niet waar. B) Je weet niet wat voor gedachte er achter zat. Je mag van mij best een mening hebben maar zorg er in ieder geval voor dat je feiten kloppen en dat je je onthoudt van gis- en gokwerk.
zit de R weer in de maand?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:21 schreef milagro het volgende:
hou je kanker bek hoeren jong of gewoon een variatie op tvp
Wie is Teug en waar en wanneer heeft-ie Paul gevonden?quote:
Ontwaakt, verworpenen der aardequote:
nee, ik verwarde hem blijkbaar met een ander, Suko , dus geen WTF's nodigquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:16 schreef Suko het volgende:
WTF! Ik wist dat niet eens van die rapper Salah (ik negeer sowieso alle rappers, hebben nooit iets nuttigs te melden) wat hij kennelijk eerder over van Gogh heeft geblaat, anders had ik hem idd ook verbaal 'afgemaakt' in mijn eerdere reactie, misschien dat hij daarom zo stil/nietszeggend was, maar ook heb ik P&W daarover geen vragen horen stellen over zijn eerdere uitspraken, eigenlijk een blunder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |