jumjumquote:
quote:Dagcijfers van donderdag 27 maart 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
002. 149 Pheno
016. 082 Houniet
018. 080 BrandX
047. 060 Kuukske
064. 051 MPG
069. 049 Memento-Mori
075. 048 Muck
075. 048 Sjowhan
116. 037 OA
133. 034 DaMart
155. 032 Papierversnipperaar
167. 031 indahnesia.com
181. 030 Tmaatje
221. 026 vrolijke-frits
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:56 schreef DaMart het volgende:
Solidair als ik ben, stond mijn wekker op 7 uur vanochtend, ook al is het nog een vrije dag voor me. Over 20 minuten lig ik dan in de tandartsstoel, dus ook ik lijd straks, alleen niet door een overschot aan werk. En maandag doe ik dan weer gewoon mee met werken, leek me ook wel zo sociaal richting jullie! Maar goed, nu dus even naar de tandarts, kijken of de lente daar al begonnen is. Een goedemorgen en veel sterkte op de werkvloer vandaag.
goh, 80 stuks toch nog....quote:
Ohio gozaimasuquote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:05 schreef BrandX het volgende:
Kia ora
Hollyquote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bouwjaar 1983.
Ja dus
http://nl.wikipedia.org/wiki/Holly_Valance
Ik drink geen koffie en red bull. Maar ik heb mijn eigen slaapmutsje naast me liggen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:08 schreef Sjowhan het volgende:
Overigens slaap ik niet als ik teveel koffie/red bull op heb.
Dus zeker geen slaapmutsje voor mij
Verdomme, ik heb wel gewerkt he!quote:
Dat zeg jij...quote:
quote:
Ik wil jou niet in bikini zienquote:
Sterkte bij de tandarts Dude.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:56 schreef DaMart het volgende:
Solidair als ik ben, stond mijn wekker op 7 uur vanochtend, ook al is het nog een vrije dag voor me. Over 20 minuten lig ik dan in de tandartsstoel, dus ook ik lijd straks, alleen niet door een overschot aan werk. En maandag doe ik dan weer gewoon mee met werken, leek me ook wel zo sociaal richting jullie! Maar goed, nu dus even naar de tandarts, kijken of de lente daar al begonnen is. Een goedemorgen en veel sterkte op de werkvloer vandaag.
http://beta.frontpage.fok(...)t-1860-gevonden.htmlquote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
btw, mensen, check dit Geluidsopname uit 1860 gevonden
creepy opname, maar wel cool
Tof hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:17 schreef OA het volgende:
[..]
http://beta.frontpage.fok(...)t-1860-gevonden.html
Een schande!quote:
quote:
Daar is hier geen sprake van, daar de bron, die geparafraseerd wordt, keurig vermeld wordt.quote:pla·gi·aat (het)
1 het overnemen van andermans werk en dat laten doorgaan voor eigen werk
vermeldt...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:35 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Daar is hier geen sprake van, daar de bron, die geparafraseerd wordt, keurig vermeldt wordt.
Grood Neederlanschs Diktheequote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:35 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Daar is hier geen sprake van, daar de bron, die geparafraseerd wordt, keurig vermeldt wordt.
Dikkie Dikquote:
quote:
quote:
Ja dank je. na een uur met mijn mond open te hebben gelegen in die stoel, heb ik nu enorme kaakkrampquote:
Gewoon typen, dan heb je er geen last van.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja dank je. na een uur met mijn mond open te hebben gelegen in die stoel, heb ik nu enorme kaakkramp.
Hier elke donderdagquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:53 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/150(...)eer_vis_in_2007.html
Vis, geen gepaneerde kutcrap van een dode kapiteinquote:
Vissticksquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vis, geen gepaneerde kutcrap van een dode kapitein
Aangezien ik ook vorig jaar geen gram vis heb gegeten, moet de rest van Nederland wel heel veel meer zijn gaan eten!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:53 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/150(...)eer_vis_in_2007.html
Ranzige crap, net als gebakken kibbeling van de marktquote:
Geen vis?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aangezien ik ook vorig jaar geen gram vis heb gegeten, moet de rest van Nederland wel heel veel meer zijn gaan eten!
P0wned.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:27 schreef DaMart het volgende:
Wel verdomme! Heb ik de firmware van mijn modem een upgrade gegeven, maar nog kan ik bij netwerkverbinding maken niet kiezen voor VPN.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:27 schreef DaMart het volgende:
Wel verdomme! Heb ik de firmware van mijn modem een upgrade gegeven, maar nog kan ik bij netwerkverbinding maken niet kiezen voor VPN.
Turntables. Daar wil ik nóóit meer iets over horen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:43 schreef JortK het volgende:
Hou heb je je Turntables al?
Nee ik twijfel nog.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:43 schreef JortK het volgende:
Hou heb je je Turntables al?
Router gereset?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zo'n achterlijke josti helpt echt het probleem op te lossen.
Ik heb mijn Speedtouch 546 op advies van de Speedtouch helpdesk geüpgradet naar versie 5.4, waar alle instellingen voor VPN standaard goed staan. Na de upgrade modem een paar keer opnieuw opgestart, computer opnieuw opgestart, maar zonder succes.quote:
Maar die wizard die je gebruikt is speedtouch software? Misschien is daar ook een update voor?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb mijn Speedtouch 546 op advies van de Speedtouch helpdesk geüpgradet naar versie 5.4, waar alle instellingen voor VPN standaard goed staan. Na de upgrade modem een paar keer opnieuw opgestart, computer opnieuw opgestart, maar zonder succes.
Probleem doet zich op beide pc's voor, eentje draait op XP home, de ander op XP professional. Ik krijg ook geen fotumelding, ik kan gewoon niet eens kiezen voor VPN:
[ afbeelding ].
Ik heb in Windows alle uitgeschakelde services al aangezet, maar geen is het probleem. En ook Google is niet echt behulpzaam.
Heyquote:
Yup, en ik heb ontdekt waarom! De Remote Access Auto Connection Manager stond op handmatig en was niet gestart... heb ik vast een keer uitgezet of zoquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:03 schreef Pheno het volgende:
Oh nee, ik zie Nederlands en denk meteen aan 3rd party software. Uh, windows xp ziet dus geen mogelijkheid tot een (VPN) verbinding maken. het lijkt wel of je lankaart niet wordt herkend? Je kunt namelijk niets kiezen. Dus dat heeft niets met de router te maken lijkt me.
Hehe, ja die mag ook wel ff wat uitvoeren!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:19 schreef DaMart het volgende:
Ja, dat ik nu steeds fotumelding 800 krijg bij verbinding maken, vind ik een probleem dat de systeembeheerder mag oplossen!
Ik wild ehet graag zien om de ophef te kunnen begrijpen. Gister gekeken, niet ophefwaardig, dus verder C&C gespeeld.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:44 schreef OA het volgende:
Al die berichten over Wilders/Fitna, etc.....![]()
Ik doe er niet aan mee...
Precies, ze hadden het gewoon niet moeten oppakken hier in de media, dan was het helemaal tof geweest.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:54 schreef JortK het volgende:
Ik vond het vooral mooi op het nieuws vanmorgen: En Conny.. hoe heeft men in de islamitische landen gereageerd.... uuuuhhhh.... niet
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:54 schreef JortK het volgende:
Ik vond het vooral mooi op het nieuws vanmorgen: En Conny.. hoe heeft men in de islamitische landen gereageerd.... uuuuhhhh.... niet
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:07 schreef JortK het volgende:
En niemand die wat zegt over de chick?
Ze ligt er vreemd bij, ik kan er geen mening over geven.quote:
Stiekeme mening danquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze ligt er vreemd bij, ik kan er geen mening over geven.
Goed materiaal om over te filosoferen...quote:
Ongenuanceerd: 13 in een dozijn, zo kan iedereen er bij gaan liggenquote:
Maar toch is het nogal een verschil of zoeen meid dat doet, of eentje die 50 kg zwaarder is...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ongenuanceerd: 13 in een dozijn, zo kan iedereen er bij gaan liggen
Goed puntquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Maar toch is het nogal een verschil of zoeen meid dat doet, of eentje die 50 kg zwaarder is...
Dank. Alleen helpt de daar beschreven oplossing helaas niet. Maar goed, dat is aan de systeembeheerder nu. Ik ben er lang genoeg mee bezig geweest in mijn vrije tijdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
Foutmelding 800: http://forum.pcmweb.nl/showthread.php?t=3285
Dat gaat dus nog wel ff durenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank. Alleen helpt de daar beschreven oplossing helaas niet. Maar goed, dat is aan de systeembeheerder nu. Ik ben er lang genoeg mee bezig geweest in mijn vrije tijd.
Zeikerdquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Maar toch is het nogal een verschil of zoeen meid dat doet, of eentje die 50 kg zwaarder is...
Warmquote:Op vrijdag 28 maart 200812:41 schreef Muck het volgende:
mogge [afbeelding] [afbeelding]
hier een half gesmolten Muck [afbeelding]
ik vond het vannacht en vanmorgen al zo benauwd en warm in huis, dus ik had een raampje opengezet.
Toch ben ik niet gek aan het worden, want de huisbaas kwam melden dat de ketel kapot is. Hij blijft staan op 38,5 graden [afbeelding]
gelukkig komt er straks een monteur
ja, ik heb een hele tijd in mijn t-shirtje rondgelopen, omdat het niet uit te houden isquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Warm. Hopen dat het vanmiddag opgelost is zeg
Je kunt altijd nog even met Suiker en Melk gaan zwemmen om af te koelen, natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik heb een hele tijd in mijn t-shirtje rondgelopen, omdat het niet uit te houden is
lijkt me wel wat!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog even met Suiker en Melk gaan zwemmen om af te koelen, natuurlijk!
Rondjes zwemmen totdat iemand weer steentjes naar je kop gooit die je vervolgens zelf maar opeet...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:17 schreef Muck het volgende:
[..]
lijkt me wel wat!
lekker in die bak zitten
ONZ ->quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:41 schreef Muck het volgende:
mogge![]()
hier een half gesmolten Muck
ik vond het vannacht en vanmorgen al zo benauwd en warm in huis, dus ik had een raampje opengezet.
Toch ben ik niet gek aan het worden, want de huisbaas kwam melden dat de ketel kapot is. Hij blijft staan op 38,5 graden
gelukkig komt er straks een monteur
ehm, check je wel de watertemperatuur van de kom? die gaat ook omhoog, misschien wel te....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:17 schreef Muck het volgende:
[..]
lijkt me wel wat!
lekker in die bak zitten
Ach, een subtropisch zwemparadijs in je woonkamer is ook nooit weg, natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
ehm, check je wel de watertemperatuur van de kom? die gaat ook omhoog, misschien wel te....
neuh, maar tis zo jammer als je visjes de pijp uitgaan omdat het koudwatervisjes zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, een subtropisch zwemparadijs in je woonkamer is ook nooit weg, natuurlijk!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rondjes zwemmen totdat iemand weer steentjes naar je kop gooit die je vervolgens zelf maar opeet....
er staat nu toch echt een kerel te sleutelen in mijn keukentjequote:
ik heb het al een paar keer gecheckt en het valt gelukkig mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
ehm, check je wel de watertemperatuur van de kom? die gaat ook omhoog, misschien wel te....
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:39 schreef Muck het volgende:
ik heb het al een paar keer gecheckt en het valt gelukkig mee.
Er staat hier ook een raam wagenwijd open, dus het is nu wel uit te houden, ook voor de visjes
precies, we hebben ze pas 3 dagenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
neuh, maar tis zo jammer als je visjes de pijp uitgaan omdat het koudwatervisjes zijn
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:46 schreef Muck het volgende:
zo, de monteur is er weer vandoor
als het goed is, is het weer in orde zo
Vannacht dood in je nest vanwege koolmonoxidequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:46 schreef Muck het volgende:
zo, de monteur is er weer vandoor
als het goed is, is het weer in orde zo
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Vannacht dood in je nest vanwege koolmonoxide
Alles nog goed met Suiker en Melk?quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:54 schreef JortK het volgende:
[..]
wat ben je toch heerlijk opbeurendquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:54 schreef JortK het volgende:
[..]
jaaaaquote:
ja hequote:
quote:[..]
jaaaa![]()
je hoort het niet, maar volgens mij wil Suiker wat zeggen....quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:03 schreef Muck het volgende:
[..]
je hoort het niet, maar volgens mij wil Suiker wat zeggen....
jaquote:
beter van nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:08 schreef DaMart het volgende:
Moet je af toen de suiker en melk nog doorroeren eigenlijk?.
Arm ding. IK zal er snel weer zijnquote:
Oeh. Spannendquote:maar hij is nu het weekend voerblokje aan het onderzoeken, dus hij heeft wat afleiding
ze zitten te vergaderen bij de plant
"wat is dát?!"
- "kweenie"
"ga jij eens kijken"
- "kweenie, ga zelf maar"
*zwem zwem zwem
"wat is het?"
- "kweenie"
"maar meneer cactus wel!"
quote:Op vrijdag 28 maart 200814:11 schreef Muck het volgende:
[..]
ja [afbeelding]
maar hij is nu het weekend voerblokje aan het onderzoeken, dus hij heeft wat afleiding
ze zitten te vergaderen bij de plant
"wat is dát?!"
- "kweenie"
"ga jij eens kijken"
- "kweenie, ga zelf maar"
*zwem zwem zwem
"wat is het?"
- "kweenie"
"maar meneer cactus wel!"
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:19 schreef Muck het volgende:
had je m'n fobo-update al gezien trouwens M?
en niet gerardus of guusquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:38 schreef DaMart het volgende:
Kan iemand even een voornaam noemen die met een G begint?.
aarti!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:46 schreef Aarti het volgende:
haai!
Govert, Ginny, Grad, Gar, Gert, Gertruda, Guiseppequote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:38 schreef DaMart het volgende:
Kan iemand even een voornaam noemen die met een G begint?.
Geen idee, ik weet ookvan niksquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:49 schreef Aarti het volgende:
Dus het hoeft niet meer?
had erbij moeten zeggen dat het om een mannennaam ging, maar ik ben er al uitquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Govert, Ginny, Grad, Gar, Gert, Gertruda, Guiseppe
Muck was nieuwsgierigquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:49 schreef MPG het volgende:
Muck, Mart, vanwaar namen met een G trouwens
nee hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:49 schreef Aarti het volgende:
Dus het hoeft niet meer?
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:50 schreef Muck het volgende:
[..]
had erbij moeten zeggen dat het om een mannennaam ging, maar ik ben er al uit
Trein? Doe je dat wel voorzichtig lieverd?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:51 schreef Muck het volgende:
[..]
nee hoor
zo, kan ik met een gerust hart in de trein springen
Garibaldiquote:Op vrijdag 28 maart 200814:38 schreef DaMart het volgende:
Kan iemand even een voornaam noemen die met een G begint? [afbeelding].
Begint jouw naam met een G?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:53 schreef Aarti het volgende:
in dat geval noem ik mijn naam ook niet.
quote:
122 te vroeg /madquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:58 schreef OA het volgende:
Zo, het weekend begint!![]()
Tot zondagmiddag ergens!
Ik dacht dat het ging regenenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:07 schreef Aarti het volgende:
Lekker, wordt mooi weer dit weekend!?
quote:
Nee op die griet zit geen USBquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:26 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
!
Ziet er trouwens goed uit, USB zeker?
quote:Op vrijdag 28 maart 200815:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]!
Ziet er trouwens goed uit, USB zeker?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:18 schreef Houniet het volgende:
JortK, duitser, je weet precies wat ik bedoel!
quote:
* proestquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu pas? Dat heb ik al sinds woensdag.
Netjesquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:07 schreef Pheno het volgende:
Zo ik heb groen licht.
Dit weekend? Neuken.quote:
Goed planquote:
Druk programquote:Een vrij lang traject om wat certificaten te halen. Dat is voor het eerste half jaar. Daarna, nog een traject voor een tijd, tot en met het eerste half jaar. Misschien daarna nog een master. Druk druk druk.
Dan is het mijne ook weer voorbijquote:
Absoluutquote:
*Burp*quote:
Ik had ook bijna macaroni gegeten vandaag! Maar ik koos toch maar voor de gebakken aardappelen met kippenpootjesquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut
Tof van je
[..]
*Burp*
Macaroni was weer lekker
Kip. Het meest veelzijdige stukje vlees, kip!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ook bijna macaroni gegeten vandaag! Maar ik koos toch maar voor de gebakken aardappelen met kippenpootjes.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kip. Het meest veelzijdige stukje vlees, kip!
Ik ben niet luiquote:
Pheno, het is mij een genoegen om jou te quoten...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:40 schreef Pheno het volgende:
.
What are you playing, Pheño?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, bijna klaar met gamen, laatste level. Even pauze
wat ben je aan het spelen ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, bijna klaar met gamen, laatste level. Even pauze
Maakt toch niet uit, soms zijn die oude spellen juist wel leuk; Sim City blijft leuk en Duke Nukem en Commander Keenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:49 schreef Pheno het volgende:
Oh, oud spel, Yuri's revenge. Die moest ik nog. En mijn broer had het C&C First decade pakket gekocht, dus even geleend
En ik heb me uitgesloofd in de sportschool.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben niet luiik heb hardgelopen.
En nu is het weekend.
Mwah, daar vond ik ook geen reet meer an.quote:
Maar die heeft geen snelwegenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mwah, daar vond ik ook geen reet meer an.
Geef mij maar de echte 2d-versie die te spelen was op de 386.
Eerst snel een grote stad in elkaar flikkeren en dan urenlang proberen de files op te lossenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:06 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
ik blijf het leuk vinden, vooral scenario's verzinnen...
Ja en dan als klap op de vuurpijl een flinke brand of rellen in het centrum...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst snel een grote stad in elkaar flikkeren en dan urenlang proberen de files op te lossen![]()
Ik heb ergens nog een stad liggen die bestond uit rotondes van snelwegen en eentje met grote 5-baans spoorrails.
Geniaal nummerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:12 schreef BrandX het volgende:
![]()
moet eerlijk zeggen dat ik het best nog een grappig nummer vind.
PWNDquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:26 schreef BrandX het volgende:
De_Ananas HARD GEPWND!!11!
ze hebben gewoon een bank in zijn douche gezet, en hij had niets door
briljante actie hehehequote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:26 schreef BrandX het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:26 schreef BrandX het volgende:
nou idd, daar heb je een punt. Trieste dude.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:44 schreef Sjowhan het volgende:
Vind ananasje sowieso wel zielig, hoe hij om gaat met de KLB-mods
Gelukkig niet. Dat was dan ook echt niet boeiend.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar die heeft geen snelwegen
ik kwam bij settlers op de een of andere manier nooit verder dan level 3, terwijl ik juist in dat soort spellen goed ben.quote:
Vandaar dat ik overtuigt atheist ben...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
religie zorgt voor strubbels in relatie
topic begon 19 maart. Resultaat: Het is uit
Ik geef God alle kans om zichzelf te bewijzen, maar tot die tijd....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:05 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik overtuigt atheist ben...
quote:
Hoiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:54 schreef Aarti het volgende:
dag popjes!
Nee, ik was even bezig met een kansloze Football Manager challengequote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:55 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hoivolgens mij heeft iedereen zijn slaapmutsje al op...
Tss DaMart, voetbal, ik had jou toch iets hoger ingeschat..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik was even bezig met een kansloze Football Manager challenge.
Volgens de TT niet...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:59 schreef Aarti het volgende:
nee toch want van koffie blijf je wakkeer, zeggeze
Football Manager is best leuk hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:59 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Tss DaMart, voetbal, ik had jou toch iets hoger ingeschat..
Welterusten en trainze voor morgenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:00 schreef BrandX het volgende:
ik ga slapen, ben moe en morgen weer vroeg trainen![]()
ciao en doeg enzo!
Truste BXquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:00 schreef BrandX het volgende:
ik ga slapen, ben moe en morgen weer vroeg trainen![]()
ciao en doeg enzo!
Ik slaap ook lekker met koffie opquote:
Dat dusquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Muis in kooi doen en Zoetje noemen.
hehehequote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
kom je hem voor me vangenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als je koffie voor me zetquote:
Jawel hoor, ik drink zelfs oploskoffie als het moet.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:23 schreef Aarti het volgende:
lust je senseo?
ik dacht dat het over marokkanen gingquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:29 schreef ScarFace- het volgende:
Tering, ik ben een dagje niet op fok en meteen 12 pagina`s @ KSC![]()
En natuurlijk een turken forum.
Stel je voor, dat er een turk is die niet blij is met wilders zn filmpje en zn gevoelens niet kwijt kan.
Want o o o o.
Zucht.
oh ja nee ik begrijp, thanksquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:57 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Die weten nu toch wel dat ze niet welkom in Nederland zijn, moet ik die echt nog noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |