abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57674437
LANDELIJK AANGIFTEFORMULIER HOOGVERRAAD

Dit formulier is tot stand gekomen in samenwerking tussen de Regiopolitie Haaglanden en het Openbaar Ministerie

• 1. AANGEVER

1e Ondergetekende, Naam, Voornamen, Leeftijd, Functie:

Naam: Yavido, Y, - Fok! user
    Adres: Fokwalaan 666
    postcode: 1234 AA

doet hierbij aangifte.

• 2. Omschrijving van het geconstateerde in eigen bewoordingen

Op vrijdag, 18 januari 2008 , Te omstreeks 21:15 uur, heeft Ondergetekende via de Nederlandse Staatstelevisie waargenom
    en dat:

de Nederlandse minister-president door ongefundeerde uitspraken over een nimmer gepubliceerde filmproductie, welbewust misdrijven tegen de interne veiligheid van de Nederlandse Staat heeft aangemoedigd en gelegitimeerd en daarmee lijf en goederen van Nederlandse staatsburgers in aanzienlijk gevaar heeft gebracht.

• 3. Hij zag dat deze persoon, respectievelijk personen,
  • 4. Pleger Balkenende, Mr. Dr. J.P.
  • 5. Aard misdrijf; hoogverraad pleegde

• 6. Ondergetekende verklaart dat door hem aan niemand toestemming is verleend om hoogverraad te plegen.

Y. Yavido

(plaats en datum) (handtekening aangever)

• 7. Na ontvangst is deze aangifte mede-ondertekend door mij:

van (regio)politie te Amsterdam, 28 maart 2008, 15:30 uur

w.g de wachtmeester 1e klas

E. Hirsch Ballin

(datum en tijdstip) (handtekening opsporingsambtenaar)

Speciaal voor alle fokkers een modelletje gemaakt. Doe er je voordeel mee
  •   Redactie Frontpage vrijdag 28 maart 2008 @ 15:43:57 #2
    4530 crew  Crazy Harry
    pi_57674739
    Toch jammer dat je het niet meer serieus opgesteld hebt.
    De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
    Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
      vrijdag 28 maart 2008 @ 16:23:46 #3
    96925 gunk77
    Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
    pi_57675645
    Doe je ook belastingaangiftes?
    pi_57675930
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 16:23 schreef gunk77 het volgende:
    Doe je ook belastingaangiftes?

Begin je te zweten zo vlak voor 1 april?
      vrijdag 28 maart 2008 @ 16:38:09 #5
    168657 Koffielurk01
    Ik weet geen ondertitel...
    pi_57675971
    Als je nou aangifte deed tegen wilders dan sloeg het nog ergens op...
    pi_57676502
    Ik ben absoluut geen fan van Balkenende. Maar ik ben van mening dat hij deze kwestie nou juist eens enorm adequaat en slim gemanaged heeft. Hulde.
    pi_57676522
    Maak je zo ook een topic waarin je een brief met je verlanglijst naar de Kerstman stuurt?
    pi_57676550
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 17:02 schreef SCH het volgende:
    Ik ben absoluut geen fan van Balkenende. Maar ik ben van mening dat hij deze kwestie nou juist eens enorm adequaat en slim gemanaged heeft. Hulde.
    pi_57676572
    quote:
    Wereldwijd paniek zaaien over een film waarvan hij de inhoud niet kende? Hoe is dat adequaat en slim managen?
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
      † In Memoriam † vrijdag 28 maart 2008 @ 17:17:52 #10
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_57676819
    quote:
    Hij zou tegen de muur gezet moeten worden. Zoals het hoort met landverraders. Alleen moet-ie eerst nog wel de reetkever-award krijgen. Eén ding moet ik hem nageven, hij vraagt geen woekerprijs voor zijn principes, hij geeft ze zelfs gratis weg.
    Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
    De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
    pi_57676969
    Als hij niks had gezegd en de film bleek veel provocerender. en de ambassades waren nu aan het branden, had hij te weinig gedaan en was het ook zijn schuld. het is ook nooit goed
    "It's true hard work never killed anybody, but I figure, why take the chance?"
    pi_57677110
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 17:25 schreef sjakiestorm het volgende:
    Als hij niks had gezegd en de film bleek veel provocerender. en de ambassades waren nu aan het branden, had hij te weinig gedaan en was het ook zijn schuld. het is ook nooit goed
    Dus dan boezem je angst in bij het volk van Nederland?

Het is glashelder, deze bange man wat zichzelf premier van dit land durft te noemen slaat een pleefiguur in het buitenland! Iedereen lacht deze pipo de clown uit.

Onze premier is gekke Henkie ! Dankzij hem heeft Nederland weer dat suffe imago.
    pi_57677133
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 17:25 schreef sjakiestorm het volgende:
    Als de ambassades nu aan het branden waren dan had Nederland iig zijn waarden, normen en principes hoog gehouden.
    Nog niet gesproken over dat we dan eindelijk ons leger terug zouden trekken naar Nederland wat in mijn optiek prima is.
    There are two ways to slide easily through life: to believe everything or to doubt everything. Both ways save us from thinking.
    pi_57677168
    En nog even ter verduidelijking:

De Nederlandse minister-president heeft door ongefundeerde uitspraken over een nimmer gepubliceerde filmproductie, welbewust misdrijven tegen de interne veiligheid van de Nederlandse Staat aangemoedigd en gelegitimeerd en daarmee lijf en goederen van Nederlandse staatsburgers in aanzienlijk gevaar gebracht.
    pi_57677547
    Fitna: Balkenende heeft ons de problemen bezorgd

http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/77/index.html

Groot probleem
    Balkenende heeft ons nu met een groot probleem opgezadeld. Op gezag van de premier en zijn minister van Buitenlandse zaken geloven nu de Taliban van het Midden-Oosten dat Wilders een blasfemische handeling heeft verricht.

Dat krijg je niet meer uit hun hoofd. Dus moet de regering onverwijld alles op alles zetten om in de internationale en Midden-Oosterse media het bericht te verspreiden, dat de film geen onaanvaardbare scènes bevat en dat de koran daarin niet wordt verscheurd.

De film is immers alleen in het Nederlands en het Engels te bekijken: militante moslims kunnen de ongeletterde Taliban makkeijk wijs maken dat de koran wel degelijk wordt verscheurd. Degenen die de problemen in buitenland veroorzaakt hebben, moeten die maar zelf gaan oplossen. Balkenende en Verhagen dus. Beide heren moeten in bijzijn van Wilders in het parlement ter verantwoording worden geroepen.
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
      vrijdag 28 maart 2008 @ 18:02:14 #16
    182714 RitseB
    Walking like a lucky charm
    pi_57677651
    Eens met ts. Als ik niet zo lui was zou ik hem invullen
    Do androids dream of electric sheep?
    pi_57678159
    pi_57678550
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 17:17 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Hij zou tegen de muur gezet moeten worden. Zoals het hoort met landverraders. Alleen moet-ie eerst nog wel de reetkever-award krijgen. Eén ding moet ik hem nageven, hij vraagt geen woekerprijs voor zijn principes, hij geeft ze zelfs gratis weg.
    Heb je het nou over Wilders? Anders snap ik er niks van en vind ik het een stompzinnige en schandalige post. Schaam je.
    pi_57678566
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 17:34 schreef Yavido het volgende:
    En nog even ter verduidelijking:

De Nederlandse minister-president heeft door ongefundeerde uitspraken over een nimmer gepubliceerde filmproductie, welbewust misdrijven tegen de interne veiligheid van de Nederlandse Staat aangemoedigd en gelegitimeerd en daarmee lijf en goederen van Nederlandse staatsburgers in aanzienlijk gevaar gebracht.
      vrijdag 28 maart 2008 @ 18:57:12 #20
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_57678680
    Onzintopic
    Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    Mijn grootste bijdrage aan de FP.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')