quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:23 schreef gunk77 het volgende:
Doe je ook belastingaangiftes?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:02 schreef SCH het volgende:
Ik ben absoluut geen fan van Balkenende. Maar ik ben van mening dat hij deze kwestie nou juist eens enorm adequaat en slim gemanaged heeft. Hulde.
Wereldwijd paniek zaaien over een film waarvan hij de inhoud niet kende? Hoe is dat adequaat en slim managen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:02 schreef SCH het volgende:
Ik ben absoluut geen fan van Balkenende. Maar ik ben van mening dat hij deze kwestie nou juist eens enorm adequaat en slim gemanaged heeft. Hulde.
Hij zou tegen de muur gezet moeten worden. Zoals het hoort met landverraders. Alleen moet-ie eerst nog wel de reetkever-award krijgen. Eén ding moet ik hem nageven, hij vraagt geen woekerprijs voor zijn principes, hij geeft ze zelfs gratis weg.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:02 schreef SCH het volgende:
Dus dan boezem je angst in bij het volk van Nederland?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:25 schreef sjakiestorm het volgende:
Als hij niks had gezegd en de film bleek veel provocerender. en de ambassades waren nu aan het branden, had hij te weinig gedaan en was het ook zijn schuld. het is ook nooit goed
Als de ambassades nu aan het branden waren dan had Nederland iig zijn waarden, normen en principes hoog gehouden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:25 schreef sjakiestorm het volgende:
Als hij niks had gezegd en de film bleek veel provocerender. en de ambassades waren nu aan het branden, had hij te weinig gedaan en was het ook zijn schuld. het is ook nooit goed
Heb je het nou over Wilders? Anders snap ik er niks van en vind ik het een stompzinnige en schandalige post. Schaam je.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij zou tegen de muur gezet moeten worden. Zoals het hoort met landverraders. Alleen moet-ie eerst nog wel de reetkever-award krijgen. Eén ding moet ik hem nageven, hij vraagt geen woekerprijs voor zijn principes, hij geeft ze zelfs gratis weg.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:34 schreef Yavido het volgende:
En nog even ter verduidelijking:
De Nederlandse minister-president heeft door ongefundeerde uitspraken over een nimmer gepubliceerde filmproductie, welbewust misdrijven tegen de interne veiligheid van de Nederlandse Staat aangemoedigd en gelegitimeerd en daarmee lijf en goederen van Nederlandse staatsburgers in aanzienlijk gevaar gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |