Goed planquote:
Druk programquote:Een vrij lang traject om wat certificaten te halen. Dat is voor het eerste half jaar. Daarna, nog een traject voor een tijd, tot en met het eerste half jaar. Misschien daarna nog een master. Druk druk druk.
Dan is het mijne ook weer voorbijquote:
Absoluutquote:
*Burp*quote:
Ik had ook bijna macaroni gegeten vandaag! Maar ik koos toch maar voor de gebakken aardappelen met kippenpootjesquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut
Tof van je
[..]
*Burp*
Macaroni was weer lekker
Kip. Het meest veelzijdige stukje vlees, kip!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ook bijna macaroni gegeten vandaag! Maar ik koos toch maar voor de gebakken aardappelen met kippenpootjes.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kip. Het meest veelzijdige stukje vlees, kip!
Ik ben niet luiquote:
Pheno, het is mij een genoegen om jou te quoten...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:40 schreef Pheno het volgende:
.
What are you playing, Pheño?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, bijna klaar met gamen, laatste level. Even pauze
wat ben je aan het spelen ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, bijna klaar met gamen, laatste level. Even pauze
Maakt toch niet uit, soms zijn die oude spellen juist wel leuk; Sim City blijft leuk en Duke Nukem en Commander Keenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:49 schreef Pheno het volgende:
Oh, oud spel, Yuri's revenge. Die moest ik nog. En mijn broer had het C&C First decade pakket gekocht, dus even geleend
En ik heb me uitgesloofd in de sportschool.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben niet luiik heb hardgelopen.
En nu is het weekend.
Mwah, daar vond ik ook geen reet meer an.quote:
Maar die heeft geen snelwegenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mwah, daar vond ik ook geen reet meer an.
Geef mij maar de echte 2d-versie die te spelen was op de 386.
Eerst snel een grote stad in elkaar flikkeren en dan urenlang proberen de files op te lossenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:06 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
ik blijf het leuk vinden, vooral scenario's verzinnen...
Ja en dan als klap op de vuurpijl een flinke brand of rellen in het centrum...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst snel een grote stad in elkaar flikkeren en dan urenlang proberen de files op te lossen![]()
Ik heb ergens nog een stad liggen die bestond uit rotondes van snelwegen en eentje met grote 5-baans spoorrails.
Geniaal nummerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:12 schreef BrandX het volgende:
![]()
moet eerlijk zeggen dat ik het best nog een grappig nummer vind.
PWNDquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:26 schreef BrandX het volgende:
De_Ananas HARD GEPWND!!11!
ze hebben gewoon een bank in zijn douche gezet, en hij had niets door
briljante actie hehehequote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:26 schreef BrandX het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:26 schreef BrandX het volgende:
nou idd, daar heb je een punt. Trieste dude.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:44 schreef Sjowhan het volgende:
Vind ananasje sowieso wel zielig, hoe hij om gaat met de KLB-mods
Gelukkig niet. Dat was dan ook echt niet boeiend.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar die heeft geen snelwegen
ik kwam bij settlers op de een of andere manier nooit verder dan level 3, terwijl ik juist in dat soort spellen goed ben.quote:
Vandaar dat ik overtuigt atheist ben...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
religie zorgt voor strubbels in relatie
topic begon 19 maart. Resultaat: Het is uit
Ik geef God alle kans om zichzelf te bewijzen, maar tot die tijd....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:05 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik overtuigt atheist ben...
quote:
Hoiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:54 schreef Aarti het volgende:
dag popjes!
Nee, ik was even bezig met een kansloze Football Manager challengequote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:55 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hoivolgens mij heeft iedereen zijn slaapmutsje al op...
Tss DaMart, voetbal, ik had jou toch iets hoger ingeschat..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik was even bezig met een kansloze Football Manager challenge.
Volgens de TT niet...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:59 schreef Aarti het volgende:
nee toch want van koffie blijf je wakkeer, zeggeze
Football Manager is best leuk hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:59 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Tss DaMart, voetbal, ik had jou toch iets hoger ingeschat..
Welterusten en trainze voor morgenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:00 schreef BrandX het volgende:
ik ga slapen, ben moe en morgen weer vroeg trainen![]()
ciao en doeg enzo!
Truste BXquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:00 schreef BrandX het volgende:
ik ga slapen, ben moe en morgen weer vroeg trainen![]()
ciao en doeg enzo!
Ik slaap ook lekker met koffie opquote:
Dat dusquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Muis in kooi doen en Zoetje noemen.
hehehequote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
kom je hem voor me vangenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als je koffie voor me zetquote:
Jawel hoor, ik drink zelfs oploskoffie als het moet.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:23 schreef Aarti het volgende:
lust je senseo?
ik dacht dat het over marokkanen gingquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:29 schreef ScarFace- het volgende:
Tering, ik ben een dagje niet op fok en meteen 12 pagina`s @ KSC![]()
En natuurlijk een turken forum.
Stel je voor, dat er een turk is die niet blij is met wilders zn filmpje en zn gevoelens niet kwijt kan.
Want o o o o.
Zucht.
oh ja nee ik begrijp, thanksquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:57 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Die weten nu toch wel dat ze niet welkom in Nederland zijn, moet ik die echt nog noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |