Maar die heeft geen snelwegenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mwah, daar vond ik ook geen reet meer an.
Geef mij maar de echte 2d-versie die te spelen was op de 386.
Eerst snel een grote stad in elkaar flikkeren en dan urenlang proberen de files op te lossenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:06 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
ik blijf het leuk vinden, vooral scenario's verzinnen...
Ja en dan als klap op de vuurpijl een flinke brand of rellen in het centrum...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst snel een grote stad in elkaar flikkeren en dan urenlang proberen de files op te lossen![]()
Ik heb ergens nog een stad liggen die bestond uit rotondes van snelwegen en eentje met grote 5-baans spoorrails.
Geniaal nummerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:12 schreef BrandX het volgende:
![]()
moet eerlijk zeggen dat ik het best nog een grappig nummer vind.
PWNDquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:26 schreef BrandX het volgende:
De_Ananas HARD GEPWND!!11!
ze hebben gewoon een bank in zijn douche gezet, en hij had niets door
briljante actie hehehequote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:26 schreef BrandX het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:26 schreef BrandX het volgende:
nou idd, daar heb je een punt. Trieste dude.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:44 schreef Sjowhan het volgende:
Vind ananasje sowieso wel zielig, hoe hij om gaat met de KLB-mods
Gelukkig niet. Dat was dan ook echt niet boeiend.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar die heeft geen snelwegen
ik kwam bij settlers op de een of andere manier nooit verder dan level 3, terwijl ik juist in dat soort spellen goed ben.quote:
Vandaar dat ik overtuigt atheist ben...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
religie zorgt voor strubbels in relatie
topic begon 19 maart. Resultaat: Het is uit
Ik geef God alle kans om zichzelf te bewijzen, maar tot die tijd....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:05 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik overtuigt atheist ben...
quote:
Hoiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:54 schreef Aarti het volgende:
dag popjes!
Nee, ik was even bezig met een kansloze Football Manager challengequote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:55 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hoivolgens mij heeft iedereen zijn slaapmutsje al op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |