Vind ik heul niet ergquote:
Ik weetquote:
Creativiteit is tofquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heerlijk vaag woord. Beetje het zelfs als creatieve bezinning
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:02 schreef BrandX het volgende:
Zij die nu echt gaan schrijven groeten u!
Doelstelling: vandaag mijn kwaliteitsplan afschrijven
quote:
Doelstelling vandaag: carriereplan afschrijven, zodat ik morgen kan gaan onderhandelen over de vergoedingenquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:02 schreef BrandX het volgende:
Zij die nu echt gaan schrijven groeten u!
Doelstelling: vandaag mijn kwaliteitsplan afschrijven
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Schoffies... beetje het vorige topic sluiten als ik weg ben.
Gaat niet zo best met mijn F1manager tot nu toe...quote:Teamnaam: OA
Puntentotaal: 183
Plaats overall: 1424
Budget: 10.660.000 euro
de mijne ook nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:02 schreef OA het volgende:
[..]
Gaat niet zo best met mijn F1manager tot nu toe...
oehquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:32 schreef Pheno het volgende:
VissenNet in een andere slowchat aan het bomen om een oude mac om te toveren naar een MacQuarium.
Heerlijkquote:Op donderdag 27 maart 200813:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
[afbeelding] Pindakaas... [afbeelding]
drukdrukdrukquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:53 schreef BrandX het volgende:
jullie zijn saai
heb ik een uurtje vrijaf, zijn jullie in geen velden of wegen meer te bekennen. Over 20 minuten moet ik weer aan de bak gvd
Oeh, tofquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:32 schreef Pheno het volgende:
VissenNet in een andere slowchat aan het bomen om een oude mac om te toveren naar een MacQuarium.
Dan GA jequote:Op donderdag 27 maart 2008 14:06 schreef Pheno het volgende:
Blegh, ik wil naar huis.
Ik vind dat zo lekkerquote:
kutsmoesquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:54 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Ik ben allerlei certificeringen aan het checken. Sorry.
kutsmoesquote:
Als ik hier een kut had, dan was ik nu niet aan het fokken.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:16 schreef Pheno het volgende:
Echt, kutprogrammeurs, testen op productie is zo n00b.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik hier een kut had, dan was ik nu niet aan het fokken.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik hier een kut had, dan was ik nu niet aan het fokken.
Dom? Amateuristisch. Zulke foutjes komen in je testomgeving ook voor. Dat er browsergekut is, prima, kan gebeuren, isoleren, reproduceren in een testomgeving en daar uitvogelen.quote:
Nee. Wel veel mannen, maar het is ICT he. Maar ik zou wel wat beters te doen hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:21 schreef BrandX het volgende:
[..]zoveel oversexte boys bij je rondlopen dan?
quote:Op donderdag 27 maart 200813:55 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ben nu wel klaar. Ik ga een slordige 10k euro aan cursusgeld verspillen als ik dit er allemaal doorkrijg [afbeelding]
quote:
er mist een werkwoord. /carequote:
Ach, ik had alle voorgaande jaren bij elkaar maar een schuld van 9k, dus dat mag wel eens wat hoger worden. Al heb ik bij de onderhandelingen van vorig jaar wel bedongen dat die werden kwijtgescholden, dus ....quote:
VOF de kunst koffie?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:36 schreef BrandX het volgende:
anyways, zij die weer wat gaan doen groeten u, ik kom om vier uur even een koffie doen. Nee, geen cup a soup, maar koffie!![]()
Try to set a new personal recordquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik had alle voorgaande jaren bij elkaar maar een schuld van 9k, dus dat mag wel eens wat hoger worden. Al heb ik bij de onderhandelingen van vorig jaar wel bedongen dat die werden kwijtgescholden, dus ....
Precies. he, het wordt na het behalen van de certificaten toch langzaam afgebouwd. I wouldn't care less.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Try to set a new personal record
Wat heb je dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:49 schreef Muck het volgende:
ik doe ook vanalles
en straks naar de dokter
kan niets zien, youtube is hier firewalledquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee. kijk maar, duurt slechts 57sec.
Doktoren. Ik heb mijn portie wel gehad. Ik ga niet meer.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:49 schreef Muck het volgende:
ik doe ook vanalles
en straks naar de dokter
ik heb mijn portie ook wel gehad de laatste tijd dacht ik zoquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doktoren. Ik heb mijn portie wel gehad. Ik ga niet meer.
Hersenschudding?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Muck het volgende:
ik heb mijn portie ook wel gehad de laatste tijd dacht ik zo
dokters, neurologen, fysiotherapeuten....
Altijd gezellig. Ik moet nog een keer naar de huisarts, om te kijken hoe het gaat en of we wat aan mijn lever gaan doen, maar dat zal waarschijnlijk nog een keer bloed prikken zijn en dan de hand schudden. Ik wil niet meer, de onderzoeken zijn gewoon mensonterend .quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. he, het wordt na het behalen van de certificaten toch langzaam afgebouwd. I wouldn't care less.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:59 schreef Tmaatje het volgende:
Goedemidaag luitjes![]()
![]()
Gevlucht uit ONZ, volgens mij kunnen ze het beter PUB2 noemen...
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zou het bijna gaan hopen eigenlijk....quote:
kan me goed voorstellen dat je niet meer wiltquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd gezellig. Ik moet nog een keer naar de huisarts, om te kijken hoe het gaat en of we wat aan mijn lever gaan doen, maar dat zal waarschijnlijk nog een keer bloed prikken zijn en dan de hand schudden. Ik wil niet meer, de onderzoeken zijn gewoon mensonterend .
tmaaaaatquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:59 schreef Tmaatje het volgende:
Goedemidaag luitjes![]()
![]()
Gevlucht uit ONZ, volgens mij kunnen ze het beter PUB2 noemen...
quote:
Nog wat onderzoeken op stapel staan of is het meer een "waar zullen we nu eens op checken" bezoek?quote:
quote:
het is nu toevallig voor iets anders, maar ik moet binnenkort weer bloed laten prikken en dat is inderdaad zo'n bezoek... Als daar niks uitkomt, weten ze het verder ook niet meerquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog wat onderzoeken op stapel staan of is het meer een "waar zullen we nu eens op checken" bezoek?
quote:Op donderdag 27 maart 200814:59 schreef Tmaatje het volgende:
Goedemidaag luitjes [afbeelding] [afbeelding]
Gevlucht uit ONZ, volgens mij kunnen ze het beter PUB2 noemen... [afbeelding]
Jeemig.. Sterkte meisquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:05 schreef Muck het volgende:
Ik zou het bijna gaan hopen eigenlijk....
Al sinds augustus heb ik barstende koppijn, maar geen mens weet waardoor het komt![]()
Awwwwquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:12 schreef Muck het volgende:
[..]
het is nu toevallig voor iets anders, maar ik moet binnenkort weer bloed laten prikken en dat is inderdaad zo'n bezoek... Als daar niks uitkomt, weten ze het verder ook niet meer
Gaernequote:
quote:
blijven de steentjes ook mooi schoon, toch?quote:Op donderdag 27 maart 200815:16 schreef Muck het volgende:
[..]
[afbeelding]
zeg M, ik geloof nooit dat die 3 korreltjes per vis per dag goed zijn..... ze lopen te smijten met de steentjes en te vreten aan de plant en als ik er zo'n korreltje in gooi, vliegen ze daar als een gek op af [afbeelding]
ik zag het jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:20 schreef MPG het volgende:
Ik heb een uitgebreide post in CUL geplaatst
hmmmmquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
zeg M, ik geloof nooit dat die 3 korreltjes per vis per dag goed zijn..... ze lopen te smijten met de steentjes en te vreten aan de plant en als ik er zo'n korreltje in gooi, vliegen ze daar als een gek op af
hahahaquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Uittreksel van de geboorte-akte bij de verkeerde gemeente opgevraagd![]()
Tjah, ik hou het allemaal niet meer zo bij vanaf deze afstand..
oeh, zo had ik het nog niet bekeken!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
blijven de steentjes ook mooi schoon, toch?
quote:Op donderdag 27 maart 200815:23 schreef Muck het volgende:
[..]
hahaha
[..]
oeh, zo had ik het nog niet bekeken! [afbeelding]
"voeder 2 a 3 keer per dag, maar niet meer dan de vissen binnen enkele minuten op kunnen nemen"quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
hmmmm
Wat zegt het potje, hoeveel ze nodig hebben?
Vrij normaal dat goudvissen dat doen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
zeg M, ik geloof nooit dat die 3 korreltjes per vis per dag goed zijn..... ze lopen te smijten met de steentjes en te vreten aan de plant en als ik er zo'n korreltje in gooi, vliegen ze daar als een gek op af
Je moet het natuurlijk ook vanuit het perspectief van de vis bekijken!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
"voeder 2 a 3 keer per dag, maar niet meer dan de vissen binnen enkele minuten op kunnen nemen"
nou weet ik niet of wij van die enorm hongerige vissen hebben ofzo, maar binnen "enkele minuten" werken ze wel meer dan 3 korrels weg
dat zijn geen hongerige maar dure vissen uiteindelijkquote:Op donderdag 27 maart 200815:24 schreef Muck het volgende:
[..]
"voeder 2 a 3 keer per dag, maar niet meer dan de vissen binnen enkele minuten op kunnen nemen"
nou weet ik niet of wij van die enorm hongerige vissen hebben ofzo, maar binnen "enkele minuten" werken ze wel meer dan 3 korrels weg [afbeelding]
best een maf gezichtquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
Vrij normaal dat goudvissen dat doen.
Mijn vriendin heeft er eentje gehad die dat vanaf het begin deed en hij is 13 jaar geworden!
maar het blijft gek dat op het potje heel wat anders staat als het dierenwinkelmeisje zei...quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:27 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk ook vanuit het perspectief van de vis bekijken!![]()
Zo'n beest is tientallen keren kleiner dan jij, dus een korrel voor een goudvis is als een boterham voor Muck.
Zou die vis dat daadwerkelijk zien als boterham ja? Boeiende materie!quote:Op donderdag 27 maart 200815:27 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk ook vanuit het perspectief van de vis bekijken! [afbeelding]
Zo'n beest is tientallen keren kleiner dan jij, dus een korrel voor een goudvis is als een boterham voor Muck. [afbeelding]
mwoah, potje voer met duizenden korreltjes is 2 euro geloof ikquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zijn geen hongerige maar dure vissen uiteindelijk
meisjes zeggen wel meer waar ik niets mee kanquote:Op donderdag 27 maart 200815:29 schreef Muck het volgende:
[..]
best een maf gezicht [afbeelding]
het zijn namelijk echt hele kleine visjes, dus het lijkt als ze met zo'n steentje slepen alsof ze heel hard aan het werk zijn ofzo
[..]
maar het blijft gek dat op het potje heel wat anders staat als het dierenwinkelmeisje zei...
ik heb gewoon MPG-vissenquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zou die vis dat daadwerkelijk zien als boterham ja? Boeiende materie!
ooh, da's niet zo duur danquote:Op donderdag 27 maart 200815:31 schreef Muck het volgende:
[..]
mwoah, potje voer met duizenden korreltjes is 2 euro geloof ik [afbeelding]
laat maar lekker doorkauwen [afbeelding]
Maar het dierenwinkelmeisje heeft er belang bij als jullie binnenkort nieuwe vissen moeten kopenquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:29 schreef Muck het volgende:
[..]
best een maf gezicht
het zijn namelijk echt hele kleine visjes, dus het lijkt als ze met zo'n steentje slepen alsof ze heel hard aan het werk zijn ofzo
[..]
maar het blijft gek dat op het potje heel wat anders staat als het dierenwinkelmeisje zei...
Vreemd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:29 schreef Muck het volgende:
[..]
best een maf gezicht
[..]
Schopje WFL?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zou die vis dat daadwerkelijk zien als boterham ja? Boeiende materie!
spesjal praais for joe mister!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
meisjes zeggen wel meer waar ik niets mee kan
Niet altijd overigens, maar het komt voor.
nee, valt reuze mee allemaalquote:
ja, ik wil ook niet dat ze ziek wordenquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Vreemd.
Ik zou gewoon eens kijken wat ze doen met 2 a 3x per dag een korrelof 3-4 per vis![]()
Anders heb je misschien kans dat ze zich over-eten ofzo.
En mochten ze nou de hele plant opvreten krijgen ze wel een nieuwe plant![]()
de baas van het meisje danquote:Op donderdag 27 maart 200815:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het dierenwinkelmeisje heeft er belang bij als jullie binnenkort nieuwe vissen moeten kopen [afbeelding]!
per vis en verkocht potje voer... arme grietquote:Op donderdag 27 maart 200815:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zij krijgt misschien wel provisie! [afbeelding]
Heb je hem een kogel gegeven? Want dan bestaat de kans dat hij deze heeft ingeslikt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:40 schreef Tmaatje het volgende:
Vraagje aan onze vissenkenners: ik heb van die bodemkruipertjes in mijn aquarium heel leuk alleen eentje begint een beetje formaat kogelvis te krijgen, wat doe ik verkeerd..
dokter zequote:Op donderdag 27 maart 200815:41 schreef Muck het volgende:
anyway... ik ben naar de dokter [afbeelding]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heb je hem een kogel gegeven? Want dan bestaat de kans dat hij deze heeft ingeslikt.
gheheh...quote:Op donderdag 27 maart 200815:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heb je hem een kogel gegeven? Want dan bestaat de kans dat hij deze heeft ingeslikt.
Hoe herkenbaarquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:16 schreef Pheno het volgende:
Echt, kutprogrammeurs, testen op productie is zo n00b.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:
quote:
aftellertquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:32 schreef OA het volgende:
Nog 28
Ik ben net over de 15.000 heenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:31 schreef MPG het volgende:
3 op een rij:
#385 Papierversnipperaar 26191
#386 DaMart 26174
#387 MPG 26156
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
#353 OA 27750quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:31 schreef MPG het volgende:
3 op een rij:
#386 DaMart 26174
#387 MPG 26156
Zeker.quote:
Jullie zijn de laatste tijd anders aardig hard ingelopen...quote:
Je eet om klokslag 18:00 uur?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:40 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Nog 20 tot aan het einde van de werkdag.![]()
Nog 80 tot aan het eten.![]()
Nog 200 tot aan het gebak.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:40 schreef OA het volgende:
[..]
Jullie zijn de laatste tijd anders aardig hard ingelopen...
Vast niet...quote:
OpA verjaart. Reden voor koffiequote:En waar en waarom krijg jij om 20:00 uur exact gebak?
Je kan het ook omdraaien en zeggen dat ik te weinig uitloop de laatste tijd...quote:[..]
quote:Dagcijfers van woensdag 26 maart 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
006. 117 Kuukske
007. 112 Pheno
042. 066 Papierversnipperaar
066. 053 Sjowhan
085. 046 marcb1974
091. 043 Muck
099. 042 BrandX
105. 040 vrolijke-frits
136. 034 OA
173. 030 Houniet
235. 024 Tmaatje
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Whehe.quote:
quote:[..]
OpA verjaart. Reden voor koffiemet vloai
natuurlijk!
Goede redeneringquote:[..]
Je kan het ook omdraaien en zeggen dat ik te weinig uitloop de laatste tijd...
Zin in taart?quote:
Correctie: gebak voor OpAquote:
Whehequote:Op donderdag 27 maart 2008 16:46 schreef OA het volgende:
Ik realiseerde me net dat ik iets ben vergeten vandaag...![]()
![]()
Dus bij dezen:
[..]
Immerquote:
Jij krijgt nietquote:[..]
Correctie: gebak voor OpA
Smulpaapquote:
Wel, maar het is natuurlijk niet voor mijn verjaardag. Zo bedoel ik het.quote:[..]
Jij krijgt niet?
Hehe, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:49 schreef OA het volgende:
[..]
Zin in taart?
[..]
Correctie: gebak voor OpA
immerquote:
Aahquote:[..]
Wel, maar het is natuurlijk niet voor mijn verjaardag. Zo bedoel ik het.
Ik sta er weer niet inquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:46 schreef OA het volgende:
Ik realiseerde me net dat ik iets ben vergeten vandaag...![]()
![]()
Dus bij dezen:
[..]
quote:
Juuquote:
Neequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:05 schreef OA het volgende:
Zeg M, ken jij nog goede vreettenten in Roermond?
Jah, maar ik moet morgen in Roermond zijn en daar zit ik ook in een hotel. Vandaar.quote:
Ah. Nee, dan kan ik je niet helpen ben ik bangquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:11 schreef OA het volgende:
[..]
Jah, maar ik moet morgen in Roermond zijn en daar zit ik ook in een hotel. Vandaar.
Laat die laatste nou net het hotel zijn waar ik heenga...quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Nee, dan kan ik je niet helpen ben ik bang
Ik ken alleen de toko met de grote gele M, en theaterhotel/restaurant de Oranjerie (die hebben een toekan op het dak)
Ik zou bij je volgende salarisonderhandelingen om een helikopter van de zaak vragen!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:44 schreef OA het volgende:
Goddomme zeg...![]()
Eens in de zoveel tijd gebeurt er een ongeluk op de snelweg waar ik niet moet zijn... Voor jullie informatie: Langs HIA lopen de A15 en A16. Laatstgenoemde is een kloteweg, dus daar moet ik nooit zijn...
Soms gebeurt het dus dat daar een ongeluk is. Boeiend zou je zeggen, want je hoeft er toch niet te zijn...![]()
Klopt, maar dat betekent wel dat het hele klotedorp verandert in een grote verkeersopstopping, waarbij het 40 minuten duurt voordat je 2 km verder op de snelweg belandt...![]()
Samenvatting:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou bij je volgende salarisonderhandelingen om een helikopter van de zaak vragen!
Dat van dat klotedorp herken ikquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:44 schreef OA het volgende:
Goddomme zeg...![]()
Eens in de zoveel tijd gebeurt er een ongeluk op de snelweg waar ik niet moet zijn... Voor jullie informatie: Langs HIA lopen de A15 en A16. Laatstgenoemde is een kloteweg, dus daar moet ik nooit zijn...
Soms gebeurt het dus dat daar een ongeluk is. Boeiend zou je zeggen, want je hoeft er toch niet te zijn...![]()
Klopt, maar dat betekent wel dat het hele klotedorp verandert in een grote verkeersopstopping, waarbij het 40 minuten duurt voordat je 2 km verder op de snelweg belandt...![]()
Samenvatting:
* OA noteertquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou bij je volgende salarisonderhandelingen om een helikopter van de zaak vragen!
Da's kut jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:44 schreef OA het volgende:
Goddomme zeg...![]()
Samenvatting:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat van dat klotedorp herken ik
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:41 schreef OA het volgende:
[..]
Laat die laatste nou net het hotel zijn waar ik heenga...
quote:
Oeh. Zwemmenquote:
quequote:
en dat liveleak over de zeik isquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
que
Ow, wacht, ik zie dat ie online staat![]()
Have funquote:
Mening tot zo ver ??quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:33 schreef Pheno het volgende:
Bijna afgekeken, nu begint ie met bufferen...
Mja. Knip- en plakwerk van beelden van slachtoffers van aanslagen en van toespraken van extremistische moslims, gelardeerd met een sausje van koranverzen welke geweld zouden prediken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:43 schreef BrandX het volgende:
geloof dat het allemaal wel meevalt als ik het zo lees links en rechts. Hoop oude koeien, niets nieuws.
Fok is trager dan liveleak.quote:
Lees je maar eens goed in dan.quote:
Dat dus, ik heb net de laatste sec gezien. Echt een gaapfilm met een hoop momenten die niet echt leuk zijn voor de islam. Erg uitgezocht en eenzijdig allemaal. Iedereen weet dat de Koran niet zo prettige teksten letterlijk heeft staan, maar hij moet dat uitlichten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:43 schreef BrandX het volgende:
geloof dat het allemaal wel meevalt als ik het zo lees links en rechts. Hoop oude koeien, niets nieuws.
Eens.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb net de laatste sec gezien. Echt een gaapfilm met een hoop momenten die niet echt leuk zijn voor de islam. Erg uitgezocht en eenzijdig allemaal. Iedereen weet dat de Koran niet zo prettige teksten letterlijk heeft staan, maar hij moet dat uitlichten.
Oeh. Alle modjes op scherp?quote:
Same herequote:Op donderdag 27 maart 2008 19:54 schreef Pheno het volgende:
Lol, ik was 1 van de eerste 60 views, nu doe ik F5 en er staan er 712.000+
Ik ook niet, ik heb het idee dat ik niet veel nieuws te zien ga krijgen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:08 schreef JortK het volgende:
Ik heb hem nog niet helemaal gezien, misschien dat ik dat ook maar niet ga doen ook
YouTube heeft het ook zwaar trouwens
Iets voor jou Papier..?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:11 schreef Houniet het volgende:
Hij staat al op rapidshare.
http://rs386.rapidshare.c(...)-com-197203-1fc4.flv
en ruim over de 400 reactiesquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:05 schreef MPG het volgende:
FP bericht hierover 40.000+ views in 1,5 uur
quote:20:20:20 27-03-08 17 I POLI GBO MKP: Film Wilders is uit. U wordt zonodig gepaged. Comm houdt U op de hoogte
803272020201430020 1430020 Politie Rotterdam-Rijnmond ( Persinformatie Politie )
20:14:23 27-03-08 9 G POLI SGBO staf 4 UTRECHT
803272014230736900 0736900 Politie Utrecht ( Monitorcode )
803272014230736001 0736001 Politie Utrecht ( ME Bezetting COV )
Neuhquote:
Dat je mensen de gordijnen in jaagt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:21 schreef Frutsel het volgende:
wat is "polariserend" ?
Gaat lekker jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:55 schreef Pheno het volgende:
Is iedereen weg of zo? Jee, eerst die film die nog sneller laadt dan fok en dan deze stilte.
och jee, de humorlijke, creatieve, onvoorspelbare geesten van fok zijn weer bezig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:57 schreef DaMart het volgende:
Nee, ik was even naar de Oscaruitreiking aan het kijken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:57 schreef DaMart het volgende:
Nee, ik was even naar de Oscaruitreiking aan het kijken.
[ afbeelding ]
Altijd present!quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
och jee, de humorlijke, creatieve, onvoorspelbare geesten van fok zijn weer bezig.
ook present...quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
och jee, de humorlijke, creatieve, onvoorspelbare geesten van fok zijn weer bezig.
Nee, maar wel: [Paint!] *hier* Geert Wilders bij de Oscar uitreikingquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
Het is zo voorspelbaar allemaal, echte creativiteit is ver te zoeken. Is er al een ONZ topic met maak hier je eigen film?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:48 schreef MPG het volgende:
Zeg Fruts, had je onze vissen al gezien? (foto in de OP)
Ik snap meteen waarom ONZ echt een tweede PUB forum is geworden...quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar wel: [Paint!] *hier* Geert Wilders bij de Oscar uitreiking
Po-la-ri-se-ren: Verschillen benadrukken en daarmee mensen tegen elkaar opzetten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:44 schreef Frutsel het volgende:
hey peepz![]()
![]()
Polariserend is dus de gordijnen injagen...
aha... thx!
altijd die moeilijke woorden
Ik moest even met mijn gitaar spelen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:55 schreef Pheno het volgende:
Is iedereen weg of zo? Jee, eerst die film die nog sneller laadt dan fok en dan deze stilte.
geen gek idee Pheno...maar dat vinden de pubers niet leuk denk ik..quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
Het is zo voorspelbaar allemaal, echte creativiteit is ver te zoeken. Is er al een ONZ topic met maak hier je eigen film?
Hihi. Toffe vissen hequote:
ik dacht al: weer die kutpolen... polerisatiequote:Op donderdag 27 maart 2008 22:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Po-la-ri-se-ren: Verschillen benadrukken en daarmee mensen tegen elkaar opzetten.
Is een metafoor, komt van het polariseren van licht d.m.v. een prisma. Eerst heb je wit licht (multicul), maar het prisma verdeeld het licht in de verschillende kleuren waar het uit bestaat (racisme, religieus extremisme) .
die kijken en fappen op redtube waarschijnlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:06 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
geen gek idee Pheno...maar dat vinden de pubers niet leuk denk ik..
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
die kijken en fappen op redtube waarschijnlijk.
of een zwart maanvisjequote:Op donderdag 27 maart 2008 22:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeker welWaarom geen drie? een zwarte erbij in... "Koffie"
(bevorderd de integratie
)
youtube maar dan voor pr0n. Het slaapmutsje wordt daar ook steeds van gejat. Mja, het is maar wat je spannend vindt....quote:
De KSC-mascottesquote:
Wie weet... Wie weet...quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeker welWaarom geen drie? een zwarte erbij in... "Koffie"
(bevorderd de integratie
)
quote:
Ik vroeg het me ook al af. Ls het om vragen aan moslims gaat, er was toch ook een "vragen aan een homo" topicreeks? Beetje overdreven dit.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:15 schreef MPG het volgende:
O help, we hebben nu ook al een integratie subforum
Integratie
Het bevorderd vast de integratiequote:Op donderdag 27 maart 2008 22:15 schreef MPG het volgende:
Integratie
tja integreren moet je leren .........quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:15 schreef MPG het volgende:
Integratie
Kussen en ik liggen al op bedquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:27 schreef Tmaatje het volgende:
truste Pheno..
BedWaar zijn kussen en dekentje ?
quote:
quote:
Dat 'irriteren aan' hoor je te vaak jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:05 schreef Pheno het volgende:
Bah, een reclame: "ik irriteer me aan het tanden poetsen met lauw water."
Sterf, taaljostis!
Daar kan ik me erg aan ergeren, ja!quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat 'irriteren aan' hoor je te vaak ja
Dat soort fouten ergeren me vaak ja!quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat 'irriteren aan' hoor je te vaak ja
Ze irriteren je?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat soort fouten ergeren me vaak ja!
gesellugquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:31 schreef MPG het volgende:
3 op een rij:
#386 DaMart 26174
#387 MPG 26156
doet ie 's nachts alquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, als jij het fijn vindt als MPG in je nek hijgt, mag je hem zo hebben van me hoor.
Toppostersquote:
Maar hey, ik snurk niet door de film heenquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar hey, ik snurk niet door de film heen
Irritant is dat he! Moet je het geluid weer harder zetten en zoquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar hey, ik snurk niet door de film heen
Welnee joh!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Irritant is dat he! Moet je het geluid weer harder zetten en zo.
dan snurk ik wel weer harderquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Irritant is dat he! Moet je het geluid weer harder zetten en zo.
O, dan is het goed!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee joh!
Niet als het lief en zacht gesnurk is, van iemand die lekker tegen je aan is gekropen
Muckie tochquote:
Aahh, poepigquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee joh!
Niet als het lief en zacht gesnurk is, van iemand die lekker tegen je aan is gekropen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |