quote:Op donderdag 27 maart 200815:23 schreef Muck het volgende:
[..]
hahaha
[..]
oeh, zo had ik het nog niet bekeken! [afbeelding]
"voeder 2 a 3 keer per dag, maar niet meer dan de vissen binnen enkele minuten op kunnen nemen"quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
hmmmm
Wat zegt het potje, hoeveel ze nodig hebben?
Vrij normaal dat goudvissen dat doen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
zeg M, ik geloof nooit dat die 3 korreltjes per vis per dag goed zijn..... ze lopen te smijten met de steentjes en te vreten aan de plant en als ik er zo'n korreltje in gooi, vliegen ze daar als een gek op af
Je moet het natuurlijk ook vanuit het perspectief van de vis bekijken!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
"voeder 2 a 3 keer per dag, maar niet meer dan de vissen binnen enkele minuten op kunnen nemen"
nou weet ik niet of wij van die enorm hongerige vissen hebben ofzo, maar binnen "enkele minuten" werken ze wel meer dan 3 korrels weg
dat zijn geen hongerige maar dure vissen uiteindelijkquote:Op donderdag 27 maart 200815:24 schreef Muck het volgende:
[..]
"voeder 2 a 3 keer per dag, maar niet meer dan de vissen binnen enkele minuten op kunnen nemen"
nou weet ik niet of wij van die enorm hongerige vissen hebben ofzo, maar binnen "enkele minuten" werken ze wel meer dan 3 korrels weg [afbeelding]
best een maf gezichtquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
Vrij normaal dat goudvissen dat doen.
Mijn vriendin heeft er eentje gehad die dat vanaf het begin deed en hij is 13 jaar geworden!
maar het blijft gek dat op het potje heel wat anders staat als het dierenwinkelmeisje zei...quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:27 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk ook vanuit het perspectief van de vis bekijken!![]()
Zo'n beest is tientallen keren kleiner dan jij, dus een korrel voor een goudvis is als een boterham voor Muck.
Zou die vis dat daadwerkelijk zien als boterham ja? Boeiende materie!quote:Op donderdag 27 maart 200815:27 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk ook vanuit het perspectief van de vis bekijken! [afbeelding]
Zo'n beest is tientallen keren kleiner dan jij, dus een korrel voor een goudvis is als een boterham voor Muck. [afbeelding]
mwoah, potje voer met duizenden korreltjes is 2 euro geloof ikquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zijn geen hongerige maar dure vissen uiteindelijk
meisjes zeggen wel meer waar ik niets mee kanquote:Op donderdag 27 maart 200815:29 schreef Muck het volgende:
[..]
best een maf gezicht [afbeelding]
het zijn namelijk echt hele kleine visjes, dus het lijkt als ze met zo'n steentje slepen alsof ze heel hard aan het werk zijn ofzo
[..]
maar het blijft gek dat op het potje heel wat anders staat als het dierenwinkelmeisje zei...
ik heb gewoon MPG-vissenquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zou die vis dat daadwerkelijk zien als boterham ja? Boeiende materie!
ooh, da's niet zo duur danquote:Op donderdag 27 maart 200815:31 schreef Muck het volgende:
[..]
mwoah, potje voer met duizenden korreltjes is 2 euro geloof ik [afbeelding]
laat maar lekker doorkauwen [afbeelding]
Maar het dierenwinkelmeisje heeft er belang bij als jullie binnenkort nieuwe vissen moeten kopenquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:29 schreef Muck het volgende:
[..]
best een maf gezicht
het zijn namelijk echt hele kleine visjes, dus het lijkt als ze met zo'n steentje slepen alsof ze heel hard aan het werk zijn ofzo
[..]
maar het blijft gek dat op het potje heel wat anders staat als het dierenwinkelmeisje zei...
Vreemd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:29 schreef Muck het volgende:
[..]
best een maf gezicht
[..]
Schopje WFL?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zou die vis dat daadwerkelijk zien als boterham ja? Boeiende materie!
spesjal praais for joe mister!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
meisjes zeggen wel meer waar ik niets mee kan
Niet altijd overigens, maar het komt voor.
nee, valt reuze mee allemaalquote:
ja, ik wil ook niet dat ze ziek wordenquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Vreemd.
Ik zou gewoon eens kijken wat ze doen met 2 a 3x per dag een korrelof 3-4 per vis![]()
Anders heb je misschien kans dat ze zich over-eten ofzo.
En mochten ze nou de hele plant opvreten krijgen ze wel een nieuwe plant![]()
de baas van het meisje danquote:Op donderdag 27 maart 200815:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het dierenwinkelmeisje heeft er belang bij als jullie binnenkort nieuwe vissen moeten kopen [afbeelding]!
per vis en verkocht potje voer... arme grietquote:Op donderdag 27 maart 200815:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zij krijgt misschien wel provisie! [afbeelding]
Heb je hem een kogel gegeven? Want dan bestaat de kans dat hij deze heeft ingeslikt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:40 schreef Tmaatje het volgende:
Vraagje aan onze vissenkenners: ik heb van die bodemkruipertjes in mijn aquarium heel leuk alleen eentje begint een beetje formaat kogelvis te krijgen, wat doe ik verkeerd..
dokter zequote:Op donderdag 27 maart 200815:41 schreef Muck het volgende:
anyway... ik ben naar de dokter [afbeelding]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heb je hem een kogel gegeven? Want dan bestaat de kans dat hij deze heeft ingeslikt.
gheheh...quote:Op donderdag 27 maart 200815:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heb je hem een kogel gegeven? Want dan bestaat de kans dat hij deze heeft ingeslikt.
Hoe herkenbaarquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:16 schreef Pheno het volgende:
Echt, kutprogrammeurs, testen op productie is zo n00b.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:
quote:
aftellertquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:32 schreef OA het volgende:
Nog 28
Ik ben net over de 15.000 heenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:31 schreef MPG het volgende:
3 op een rij:
#385 Papierversnipperaar 26191
#386 DaMart 26174
#387 MPG 26156
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
#353 OA 27750quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:31 schreef MPG het volgende:
3 op een rij:
#385 Papierversnipperaar 26191
#386 DaMart 26174
#387 MPG 26156
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Zeker.quote:
Jullie zijn de laatste tijd anders aardig hard ingelopen...quote:
Je eet om klokslag 18:00 uur?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:40 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Nog 20 tot aan het einde van de werkdag.![]()
Nog 80 tot aan het eten.![]()
Nog 200 tot aan het gebak.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:40 schreef OA het volgende:
[..]
Jullie zijn de laatste tijd anders aardig hard ingelopen...
Vast niet...quote:
OpA verjaart. Reden voor koffiequote:En waar en waarom krijg jij om 20:00 uur exact gebak?
Je kan het ook omdraaien en zeggen dat ik te weinig uitloop de laatste tijd...quote:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |