Vind ik heul niet ergquote:
Ik weetquote:
Creativiteit is tofquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heerlijk vaag woord. Beetje het zelfs als creatieve bezinning
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:02 schreef BrandX het volgende:
Zij die nu echt gaan schrijven groeten u!
Doelstelling: vandaag mijn kwaliteitsplan afschrijven
quote:
Doelstelling vandaag: carriereplan afschrijven, zodat ik morgen kan gaan onderhandelen over de vergoedingenquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:02 schreef BrandX het volgende:
Zij die nu echt gaan schrijven groeten u!
Doelstelling: vandaag mijn kwaliteitsplan afschrijven
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Schoffies... beetje het vorige topic sluiten als ik weg ben.
Gaat niet zo best met mijn F1manager tot nu toe...quote:Teamnaam: OA
Puntentotaal: 183
Plaats overall: 1424
Budget: 10.660.000 euro
de mijne ook nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:02 schreef OA het volgende:
[..]
Gaat niet zo best met mijn F1manager tot nu toe...
oehquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:32 schreef Pheno het volgende:
VissenNet in een andere slowchat aan het bomen om een oude mac om te toveren naar een MacQuarium.
Heerlijkquote:Op donderdag 27 maart 200813:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
[afbeelding] Pindakaas... [afbeelding]
drukdrukdrukquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:53 schreef BrandX het volgende:
jullie zijn saai
heb ik een uurtje vrijaf, zijn jullie in geen velden of wegen meer te bekennen. Over 20 minuten moet ik weer aan de bak gvd
Oeh, tofquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:32 schreef Pheno het volgende:
VissenNet in een andere slowchat aan het bomen om een oude mac om te toveren naar een MacQuarium.
Dan GA jequote:Op donderdag 27 maart 2008 14:06 schreef Pheno het volgende:
Blegh, ik wil naar huis.
Ik vind dat zo lekkerquote:
kutsmoesquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:54 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Ik ben allerlei certificeringen aan het checken. Sorry.
kutsmoesquote:
Als ik hier een kut had, dan was ik nu niet aan het fokken.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:16 schreef Pheno het volgende:
Echt, kutprogrammeurs, testen op productie is zo n00b.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik hier een kut had, dan was ik nu niet aan het fokken.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik hier een kut had, dan was ik nu niet aan het fokken.
Dom? Amateuristisch. Zulke foutjes komen in je testomgeving ook voor. Dat er browsergekut is, prima, kan gebeuren, isoleren, reproduceren in een testomgeving en daar uitvogelen.quote:
Nee. Wel veel mannen, maar het is ICT he. Maar ik zou wel wat beters te doen hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:21 schreef BrandX het volgende:
[..]zoveel oversexte boys bij je rondlopen dan?
quote:Op donderdag 27 maart 200813:55 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ben nu wel klaar. Ik ga een slordige 10k euro aan cursusgeld verspillen als ik dit er allemaal doorkrijg [afbeelding]
quote:
er mist een werkwoord. /carequote:
Ach, ik had alle voorgaande jaren bij elkaar maar een schuld van 9k, dus dat mag wel eens wat hoger worden. Al heb ik bij de onderhandelingen van vorig jaar wel bedongen dat die werden kwijtgescholden, dus ....quote:
VOF de kunst koffie?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:36 schreef BrandX het volgende:
anyways, zij die weer wat gaan doen groeten u, ik kom om vier uur even een koffie doen. Nee, geen cup a soup, maar koffie!![]()
Try to set a new personal recordquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik had alle voorgaande jaren bij elkaar maar een schuld van 9k, dus dat mag wel eens wat hoger worden. Al heb ik bij de onderhandelingen van vorig jaar wel bedongen dat die werden kwijtgescholden, dus ....
Precies. he, het wordt na het behalen van de certificaten toch langzaam afgebouwd. I wouldn't care less.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Try to set a new personal record
Wat heb je dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:49 schreef Muck het volgende:
ik doe ook vanalles
en straks naar de dokter
kan niets zien, youtube is hier firewalledquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee. kijk maar, duurt slechts 57sec.
Doktoren. Ik heb mijn portie wel gehad. Ik ga niet meer.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:49 schreef Muck het volgende:
ik doe ook vanalles
en straks naar de dokter
ik heb mijn portie ook wel gehad de laatste tijd dacht ik zoquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doktoren. Ik heb mijn portie wel gehad. Ik ga niet meer.
Hersenschudding?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Muck het volgende:
ik heb mijn portie ook wel gehad de laatste tijd dacht ik zo
dokters, neurologen, fysiotherapeuten....
Altijd gezellig. Ik moet nog een keer naar de huisarts, om te kijken hoe het gaat en of we wat aan mijn lever gaan doen, maar dat zal waarschijnlijk nog een keer bloed prikken zijn en dan de hand schudden. Ik wil niet meer, de onderzoeken zijn gewoon mensonterend .quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. he, het wordt na het behalen van de certificaten toch langzaam afgebouwd. I wouldn't care less.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:59 schreef Tmaatje het volgende:
Goedemidaag luitjes![]()
![]()
Gevlucht uit ONZ, volgens mij kunnen ze het beter PUB2 noemen...
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zou het bijna gaan hopen eigenlijk....quote:
kan me goed voorstellen dat je niet meer wiltquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd gezellig. Ik moet nog een keer naar de huisarts, om te kijken hoe het gaat en of we wat aan mijn lever gaan doen, maar dat zal waarschijnlijk nog een keer bloed prikken zijn en dan de hand schudden. Ik wil niet meer, de onderzoeken zijn gewoon mensonterend .
tmaaaaatquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:59 schreef Tmaatje het volgende:
Goedemidaag luitjes![]()
![]()
Gevlucht uit ONZ, volgens mij kunnen ze het beter PUB2 noemen...
quote:
Nog wat onderzoeken op stapel staan of is het meer een "waar zullen we nu eens op checken" bezoek?quote:
quote:
het is nu toevallig voor iets anders, maar ik moet binnenkort weer bloed laten prikken en dat is inderdaad zo'n bezoek... Als daar niks uitkomt, weten ze het verder ook niet meerquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog wat onderzoeken op stapel staan of is het meer een "waar zullen we nu eens op checken" bezoek?
quote:Op donderdag 27 maart 200814:59 schreef Tmaatje het volgende:
Goedemidaag luitjes [afbeelding] [afbeelding]
Gevlucht uit ONZ, volgens mij kunnen ze het beter PUB2 noemen... [afbeelding]
Jeemig.. Sterkte meisquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:05 schreef Muck het volgende:
Ik zou het bijna gaan hopen eigenlijk....
Al sinds augustus heb ik barstende koppijn, maar geen mens weet waardoor het komt![]()
Awwwwquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:12 schreef Muck het volgende:
[..]
het is nu toevallig voor iets anders, maar ik moet binnenkort weer bloed laten prikken en dat is inderdaad zo'n bezoek... Als daar niks uitkomt, weten ze het verder ook niet meer
Gaernequote:
quote:
blijven de steentjes ook mooi schoon, toch?quote:Op donderdag 27 maart 200815:16 schreef Muck het volgende:
[..]
[afbeelding]
zeg M, ik geloof nooit dat die 3 korreltjes per vis per dag goed zijn..... ze lopen te smijten met de steentjes en te vreten aan de plant en als ik er zo'n korreltje in gooi, vliegen ze daar als een gek op af [afbeelding]
ik zag het jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:20 schreef MPG het volgende:
Ik heb een uitgebreide post in CUL geplaatst
hmmmmquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
zeg M, ik geloof nooit dat die 3 korreltjes per vis per dag goed zijn..... ze lopen te smijten met de steentjes en te vreten aan de plant en als ik er zo'n korreltje in gooi, vliegen ze daar als een gek op af
hahahaquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Uittreksel van de geboorte-akte bij de verkeerde gemeente opgevraagd![]()
Tjah, ik hou het allemaal niet meer zo bij vanaf deze afstand..
oeh, zo had ik het nog niet bekeken!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
blijven de steentjes ook mooi schoon, toch?
quote:Op donderdag 27 maart 200815:23 schreef Muck het volgende:
[..]
hahaha
[..]
oeh, zo had ik het nog niet bekeken! [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |