quote:Dagcijfers van woensdag 26 maart 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
006. 117 Kuukske
007. 112 Pheno
042. 066 Papierversnipperaar
066. 053 Sjowhan
085. 046 marcb1974
091. 043 Muck
099. 042 BrandX
105. 040 vrolijke-frits
136. 034 OA
173. 030 Houniet
235. 024 Tmaatje
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Whehe.quote:
quote:[..]
OpA verjaart. Reden voor koffiemet vloai
natuurlijk!
Goede redeneringquote:[..]
Je kan het ook omdraaien en zeggen dat ik te weinig uitloop de laatste tijd...
Zin in taart?quote:
Correctie: gebak voor OpAquote:
Whehequote:Op donderdag 27 maart 2008 16:46 schreef OA het volgende:
Ik realiseerde me net dat ik iets ben vergeten vandaag...![]()
![]()
Dus bij dezen:
[..]
Immerquote:
Jij krijgt nietquote:[..]
Correctie: gebak voor OpA
Smulpaapquote:
Wel, maar het is natuurlijk niet voor mijn verjaardag. Zo bedoel ik het.quote:[..]
Jij krijgt niet?
Hehe, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:49 schreef OA het volgende:
[..]
Zin in taart?
[..]
Correctie: gebak voor OpA
immerquote:
Aahquote:[..]
Wel, maar het is natuurlijk niet voor mijn verjaardag. Zo bedoel ik het.
Ik sta er weer niet inquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:46 schreef OA het volgende:
Ik realiseerde me net dat ik iets ben vergeten vandaag...![]()
![]()
Dus bij dezen:
[..]
quote:
Juuquote:
Neequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:05 schreef OA het volgende:
Zeg M, ken jij nog goede vreettenten in Roermond?
Jah, maar ik moet morgen in Roermond zijn en daar zit ik ook in een hotel. Vandaar.quote:
Ah. Nee, dan kan ik je niet helpen ben ik bangquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:11 schreef OA het volgende:
[..]
Jah, maar ik moet morgen in Roermond zijn en daar zit ik ook in een hotel. Vandaar.
Laat die laatste nou net het hotel zijn waar ik heenga...quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Nee, dan kan ik je niet helpen ben ik bang
Ik ken alleen de toko met de grote gele M, en theaterhotel/restaurant de Oranjerie (die hebben een toekan op het dak)
Ik zou bij je volgende salarisonderhandelingen om een helikopter van de zaak vragen!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:44 schreef OA het volgende:
Goddomme zeg...![]()
Eens in de zoveel tijd gebeurt er een ongeluk op de snelweg waar ik niet moet zijn... Voor jullie informatie: Langs HIA lopen de A15 en A16. Laatstgenoemde is een kloteweg, dus daar moet ik nooit zijn...
Soms gebeurt het dus dat daar een ongeluk is. Boeiend zou je zeggen, want je hoeft er toch niet te zijn...![]()
Klopt, maar dat betekent wel dat het hele klotedorp verandert in een grote verkeersopstopping, waarbij het 40 minuten duurt voordat je 2 km verder op de snelweg belandt...![]()
Samenvatting:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou bij je volgende salarisonderhandelingen om een helikopter van de zaak vragen!
Dat van dat klotedorp herken ikquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:44 schreef OA het volgende:
Goddomme zeg...![]()
Eens in de zoveel tijd gebeurt er een ongeluk op de snelweg waar ik niet moet zijn... Voor jullie informatie: Langs HIA lopen de A15 en A16. Laatstgenoemde is een kloteweg, dus daar moet ik nooit zijn...
Soms gebeurt het dus dat daar een ongeluk is. Boeiend zou je zeggen, want je hoeft er toch niet te zijn...![]()
Klopt, maar dat betekent wel dat het hele klotedorp verandert in een grote verkeersopstopping, waarbij het 40 minuten duurt voordat je 2 km verder op de snelweg belandt...![]()
Samenvatting:
* OA noteertquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou bij je volgende salarisonderhandelingen om een helikopter van de zaak vragen!
Da's kut jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:44 schreef OA het volgende:
Goddomme zeg...![]()
Samenvatting:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat van dat klotedorp herken ik
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:41 schreef OA het volgende:
[..]
Laat die laatste nou net het hotel zijn waar ik heenga...
quote:
Oeh. Zwemmenquote:
quequote:
en dat liveleak over de zeik isquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
que
Ow, wacht, ik zie dat ie online staat![]()
Have funquote:
Mening tot zo ver ??quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:33 schreef Pheno het volgende:
Bijna afgekeken, nu begint ie met bufferen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |