Gaat lekker jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:55 schreef Pheno het volgende:
Is iedereen weg of zo? Jee, eerst die film die nog sneller laadt dan fok en dan deze stilte.
och jee, de humorlijke, creatieve, onvoorspelbare geesten van fok zijn weer bezig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:57 schreef DaMart het volgende:
Nee, ik was even naar de Oscaruitreiking aan het kijken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:57 schreef DaMart het volgende:
Nee, ik was even naar de Oscaruitreiking aan het kijken.
[ afbeelding ]
Altijd present!quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
och jee, de humorlijke, creatieve, onvoorspelbare geesten van fok zijn weer bezig.
ook present...quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
och jee, de humorlijke, creatieve, onvoorspelbare geesten van fok zijn weer bezig.
Nee, maar wel: [Paint!] *hier* Geert Wilders bij de Oscar uitreikingquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
Het is zo voorspelbaar allemaal, echte creativiteit is ver te zoeken. Is er al een ONZ topic met maak hier je eigen film?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:48 schreef MPG het volgende:
Zeg Fruts, had je onze vissen al gezien? (foto in de OP)
Ik snap meteen waarom ONZ echt een tweede PUB forum is geworden...quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar wel: [Paint!] *hier* Geert Wilders bij de Oscar uitreiking
Po-la-ri-se-ren: Verschillen benadrukken en daarmee mensen tegen elkaar opzetten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:44 schreef Frutsel het volgende:
hey peepz![]()
![]()
Polariserend is dus de gordijnen injagen...
aha... thx!
altijd die moeilijke woorden
Ik moest even met mijn gitaar spelen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:55 schreef Pheno het volgende:
Is iedereen weg of zo? Jee, eerst die film die nog sneller laadt dan fok en dan deze stilte.
geen gek idee Pheno...maar dat vinden de pubers niet leuk denk ik..quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
Het is zo voorspelbaar allemaal, echte creativiteit is ver te zoeken. Is er al een ONZ topic met maak hier je eigen film?
Hihi. Toffe vissen hequote:
ik dacht al: weer die kutpolen... polerisatiequote:Op donderdag 27 maart 2008 22:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Po-la-ri-se-ren: Verschillen benadrukken en daarmee mensen tegen elkaar opzetten.
Is een metafoor, komt van het polariseren van licht d.m.v. een prisma. Eerst heb je wit licht (multicul), maar het prisma verdeeld het licht in de verschillende kleuren waar het uit bestaat (racisme, religieus extremisme) .
die kijken en fappen op redtube waarschijnlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:06 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
geen gek idee Pheno...maar dat vinden de pubers niet leuk denk ik..
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
die kijken en fappen op redtube waarschijnlijk.
of een zwart maanvisjequote:Op donderdag 27 maart 2008 22:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeker welWaarom geen drie? een zwarte erbij in... "Koffie"
(bevorderd de integratie
)
youtube maar dan voor pr0n. Het slaapmutsje wordt daar ook steeds van gejat. Mja, het is maar wat je spannend vindt....quote:
De KSC-mascottesquote:
Wie weet... Wie weet...quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeker welWaarom geen drie? een zwarte erbij in... "Koffie"
(bevorderd de integratie
)
quote:
Ik vroeg het me ook al af. Ls het om vragen aan moslims gaat, er was toch ook een "vragen aan een homo" topicreeks? Beetje overdreven dit.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:15 schreef MPG het volgende:
O help, we hebben nu ook al een integratie subforum
Integratie
Het bevorderd vast de integratiequote:Op donderdag 27 maart 2008 22:15 schreef MPG het volgende:
O help, we hebben nu ook al een integratie subforum
Integratie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |