Mogguh!quote:
op zich wel een goed bericht dit toch?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
@Beller:
Gisteren bijna hele dag brace gedragen, en met brace om geslapen... nu weinig pijn... gisteren
zelfs nog bijna 2 uur kunnen gamen
Alles beter dan achter elke zin / woord een punt. Ik noem verder geen namenquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
verdorie ik blijf die spatie er maar tussen gooien!
Kijk dat is dan een beetje "goed" nieuws. Bedoel niet kunnen gamen is een helquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
@Beller:
Gisteren bijna hele dag brace gedragen, en met brace om geslapen... nu weinig pijn... gisteren
zelfs nog bijna 2 uur kunnen gamen
ha ha dan kom ik er maar weer mooi weg mee!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alles beter dan achter elke zin / woord een punt. Ik noem verder geen namen
Het helpt kwa pijn heul heul heul veul!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich wel een goed bericht dit toch?
niet dat het de oorzaak verhelpt maar wel minder pijn!
hihi ik vind het wel lief zoquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
verdorie ik blijf die spatie er maar tussen gooien!
Wat voor jou niet sporten is, is voor mij niet kunnen gamenquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat is dan een beetje "goed" nieuws. Bedoel niet kunnen gamen is een hel
dat is wel erg lekkerquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het helpt kwa pijn heul heul heul veul!
Beetje onhandig met werken, maar dat komt vast wel goed.
Het is net een pijnstiller, de oorzaak ed. vind je er niet mee, maar de pijn is wel een stuk minder
en dan volgende week naar de arts toch?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het helpt kwa pijn heul heul heul veul!
Beetje onhandig met werken, maar dat komt vast wel goed.
Het is net een pijnstiller, de oorzaak ed. vind je er niet mee, maar de pijn is wel een stuk minder
Nee dat bedoelde ik echt serieusquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat voor jou niet sporten is, is voor mij niet kunnen gamen
(bedoelde je dat nou serieus of weer eens sarcastich?)
werkze draakjequote:Op woensdag 26 maart 2008 09:40 schreef draculettetje het volgende:
Ik ga maar weer eens onderwg naar het werk, als het goed zo krijg ik weer meer info,
dus ik verschijn vast wel weer een keer!
werk ze allemaal
Nee, wel bijna het midden van de weekquote:
Jep, de 3e (even uit mijn hoofd)... Afspraak om 10 uur, maar moet van te voren nog wel even foto's laten maken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan volgende week naar de arts toch?
En hun ondertussen maar in de aparte ruimte staan terwijl ze die foto's nemen... maar verder is het totaal niet schadelijk voor je lichaamquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, de 3e (even uit mijn hoofd)... Afspraak om 10 uur, maar moet van te voren nog wel even foto's laten maken.
Ik kan mijn lichaam dmv al die foto's 3 keer compleet maken volgens mij
gaaf ideequote:Op woensdag 26 maart 2008 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, de 3e (even uit mijn hoofd)... Afspraak om 10 uur, maar moet van te voren nog wel even foto's laten maken.
Ik kan mijn lichaam dmv al die foto's 3 keer compleet maken volgens mij
Boem! Dat bedoel ikquote:
Inderdaad, vandaar dat ik zo frappant bent!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En hun ondertussen maar in de aparte ruimte staan terwijl ze die foto's nemen... maar verder is het totaal niet schadelijk voor je lichaam
Understatementquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, vandaar dat ik zo frappant bent!
Tegenwoordig krijgen artsen ze gewoon digitaal,quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:50 schreef tripack het volgende:
[..]
gaaf ideeals poster op je kamer hangen
En hebben we er een beetje zin in vandaag?quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En hebben we er een beetje zin in vandaag?
Als vanoudsquote:
Ga een gesprek aan met je baas! Pak de hooivorken! Pek! Veren!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Pff, gaat weer goed vandaag... Switches die spontaan beginnen te resetten, kantoren zonder stroom, ik zit hier voor m'n rust ja!
riep iemand?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga een gesprek aan met je baas! Pak de hooivorken! Pek! Veren!
Branden zullen ze!
Ben je een boer danquote:
een haagse boer?.... zouden die bestaan?quote:
hey ik dacht dat jij uit dordt kwam ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:24 schreef tripack het volgende:
[..]
een haagse boer?.... zouden die bestaan?
ik dacht alleen ff dat de fok!knokploeg opgeroepen werd
neu stage...volgende week werk in dordtquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey ik dacht dat jij uit dordt kwam ?
Haagse sjonnie met grote zwarte zonnebril?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:24 schreef tripack het volgende:
[..]
een haagse boer?.... zouden die bestaan?
ik dacht alleen ff dat de fok!knokploeg opgeroepen werd
Whehehequote:Op woensdag 26 maart 2008 10:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, hij is gewoon zo'n pek-met-veren-fetisjist
ah sneu voor jequote:Op woensdag 26 maart 2008 10:28 schreef tripack het volgende:
[..]
neu stage...volgende week werk in dordt
Hahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah sneu voor je
hoe dichter bij dordt de rotter het wordt![]()
heuj nie fokke mèt mei hè...ik ben wel geboruh in de schilderswijk hoor... nog voor mijn eerste levenjaar verhuist.... naar transvaalwijk (niet veel beter)quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haagse sjonnie met grote zwarte zonnebril?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:33 schreef tripack het volgende:
[..]
heuj nie fokke mèt mei hè...ik ben wel geboruh in de schilderswijk hoor... nog voor mijn eerste levenjaar verhuist.... naar transvaalwijk (niet veel beter)
dat is ook zo waar..... met al die schapenkoppenquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah sneu voor je
hoe dichter bij dordt de rotter het wordt![]()
haha, nee den haag niet wou je zeggen ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:35 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is ook zo waar..... met al die schapenkoppen
Tuig!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, nee den haag niet wou je zeggen ?
Klinkt als een ontzettende enoverende buurtquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:33 schreef tripack het volgende:
[..]
heuj nie fokke mèt mei hè...ik ben wel geboruh in de schilderswijk hoor... nog voor mijn eerste levenjaar verhuist.... naar transvaalwijk (niet veel beter)
dat zijn geen schapenkoppen...dat zijn hagenezenquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, nee den haag niet wou je zeggen ?
Eric Dikebquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
De Schilderswijk is een wijk in Den Haag. De wijk is in de tweede helft van de 19e eeuw gebouwd. Het is een van de armste wijken in Nederland. Zo'n 87% van de 33.123 geregistreerde bewoners is van niet-Westerse afkomst — met name Turks, Surinaams en Marokkaans.
bners
# Lou Bandy
# Catherine Keyl
# Adri Duivesteijn
# Joris Voorhoeve
# Adrian Stahlecker
# Johan Scheps
# Eric Dikeb
# Jan Ligthart
ik denk dat mn opa je kop eraf zou schieten voor die opmerkingquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:40 schreef tripack het volgende:
[..]
dat zijn geen schapenkoppen...dat zijn hagenezen
nja transvaal is net zoiest dan.... wist niet dan Keyl een haagse wasquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
De Schilderswijk is een wijk in Den Haag. De wijk is in de tweede helft van de 19e eeuw gebouwd. Het is een van de armste wijken in Nederland. Zo'n 87% van de 33.123 geregistreerde bewoners is van niet-Westerse afkomst — met name Turks, Surinaams en Marokkaans.
bners
# Lou Bandy
# Catherine Keyl
# Adri Duivesteijn
# Joris Voorhoeve
# Adrian Stahlecker
# Johan Scheps
# Eric Dikeb
# Jan Ligthart
ik moest ff googlen om te zien wie dta is maar , idd vervelende vent is dat zegquote:
catherine keyl is de hoer van Den Haag!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:43 schreef tripack het volgende:
[..]
nja transvaal is net zoiest dan.... wist niet dan Keyl een haagse was
eric dikebirritante gozer
whehehe.... waarom dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat mn opa je kop eraf zou schieten voor die opmerking
mja Roots in Den Haag enzo hehquote:
owkee dan... dacht juist dat hagenaar een scheldwoord wasquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja Roots in Den Haag enzo hehmede oprichter Ado enzo
en wat moet jij nou weer GVD!!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen, zijn we weer bezig hier?!... vrede op aarde ja
nee, maar schapekop wel hahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:49 schreef tripack het volgende:
[..]
owkee dan... dacht juist dat hagenaar een scheldwoord was
Hagenees is het toch?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:49 schreef tripack het volgende:
[..]
owkee dan... dacht juist dat hagenaar een scheldwoord was
En behoorlijk corpulentquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moest ff googlen om te zien wie dta is maar , idd vervelende vent is dat zeg
Jeweetsch... wij zijn altijd liefquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen, zijn we weer bezig hier?!... vrede op aarde ja
*check*quote:
jah dat is een scheldwoord voor dordtenaren tog?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, maar schapekop wel haha
bakkie koffie ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vannacht uit geweest, pas om 3:30 in bed en erom 8:00 uur weer uit omdat ik vergeten was dat
ik 'college' uren had. En ja die moest ik volgen. Ach ja 's Nachts een grote jongen, 's Ochtends dus ook
neequote:Op woensdag 26 maart 2008 10:54 schreef tripack het volgende:
[..]
jah dat is een scheldwoord voor dordtenaren tog?
ook rootz in dordt?
nee dank je ben al 6 jaar gestopt!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh ja heerlijkOokal word het dan mijn 5e bakkie
![]()
Sigaretje?
* Dr.Droxz pakt een "Droxz Special" en gaat weer aan het werkquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat moet jij nou weer GVD!!!
oh droxz specials
nou ok
Rootz in Zwolle, echt een fijne place to be.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:54 schreef tripack het volgende:
[..]
jah dat is een scheldwoord voor dordtenaren tog?
ook rootz in dordt?
Whehehequote:Op woensdag 26 maart 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt een "Droxz Special" en gaat weer aan het werk
Verkapte-zie-mij-uitgaan-post?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vannacht uit geweest, pas om 3:30 in bed en erom 8:00 uur weer uit omdat ik vergeten was dat
ik 'college' uren had. En ja die moest ik volgen. Ach ja 's Nachts een grote jongen, 's Ochtends dus ook
Tuurlijk wel, heb nou een 5je double dragon over:P Als jij een knakie hash haalt dan rol ik een dikke double shot gun. Stir it up op de achtergrondquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dank je ben al 6 jaar gestopt!
heb je nix te blowen ?![]()
![]()
Beller, doe eens relaxt tegen mensen die hier langskomenquote:
lekker gezellig zegquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt een "Droxz Special" en gaat weer aan het werk
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gast dat ben ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller, doe eens relaxt tegen mensen die hier langskomen![]()
double dragon haha, wat een namen geven ze ook aan die zooi zegquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, heb nou een 5je double dragon over:P Als jij een knakie hash haalt dan rol ik een dikke double shot gun. Stir it up op de achtergrondEn Home-made blunt is natuurlijk ook niet mis
's Avonds een ventquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]![]()
's Avonds een vent
's Ochtends absent
ja je moeder ja!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]![]()
's Avonds een vent
's Ochtends absent
Vergeet je het tijltje niet?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]![]()
's Avonds een vent
's Ochtends absent
Speltip #234: Eerst nuchter worden, dan gaan verder gaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
lijkt er wel op hé, maar is het niet:P anders had ik wel gezegt:
Kijk mij dan party-en
De hele dag door? Denk dat, dat beter past hequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
's Avonds een vent
's ochtends nog veel minder zin
Jeweettoch, da's niet mogelijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller, doe eens relaxt tegen mensen die hier langskomen![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
double dragon haha, wat een namen geven ze ook aan die zooi zeg
Aaaaight, wij kunnen pratenquote:
Denk ik eens wat positiever mag het weer nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De hele dag door? Denk dat, dat beter past he
En wij niet meer zkr?quote:
Doe mij maar White Widow hoor ! FTW!!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb ook nog New York Haze en Diesel Haze, maar de ervaring leert dat die niet lekker zijn in de ochtend
Maar namen zijn soms idd best lachwekkend
Zekerz welquote:
nou ik vind dat je eigelijk gelijk hebt hoor!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Denk ik eens wat positiever mag het weer niet
Dan maar weer de demotivator uithangen.
Die taak past jou het bestequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Denk ik eens wat positiever mag het weer niet
Dan maar weer de demotivator uithangen.
Ja lekkerquote:
Whehehequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk s speciaal voor jou
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Doe mij maar White Widow hoor ! FTW!!!![]()
ja lekker !!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe mij maar gratis uit mijn burolade
Dan moet ik daar maar mee doorgaan danquote:
Heftuuugquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan moet ik daar maar mee doorgaan dan
Ben gewoon nog steeds aan het werk zeg maar, vage sjiznit!
Ik ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
kep zin om te gamen.
Nog 20 headshots met die klote skorpion en heb er weer een goude uzi bij in COD4,quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
kep zin om te gamen.
Even lekker rustig aan doen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:41 schreef draculettetje het volgende:
Ik ben mn overzicht kwijt!
Weet niet meer wat ik moet doen nu
al te hard gewerkt gewoon
ah cool, schiet al op dusquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog 20 headshots met die klote skorpion en heb er weer een goude uzi bij in COD4,
vanavond maar even halen
Vanavond maar is wat demo's van Steam downloadenquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog 20 headshots met die klote skorpion en heb er weer een goude uzi bij in COD4,
vanavond maar even halen
ah lekker dank!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Even lekker rustig aan doen.
* Dr.Droxz zet een bakje thee neer voor Dracu!
Netjes hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah cool, schiet al op dus
nou ik sta 17e vd 600 spelers op die css server. klim steeds meer omhoog haha
hmmm minder, succes dan in iedr geval morgen!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben het overzicht al 2 weken kwijtmorgen gaan we dat bespreken.
wordt een gezellig gesprek , kan ik je nu al vertellen
uh jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Netjes hoor!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh ja
Nog 20 HS's en een goude UZI
heb al: Goude AK47, M60 en Desert Eagle.
Moet nog:
Goude shotgun en sniper... (vooral die sniper gaat een lang verhaal worden....)
nopequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Netjes hoor!
Maar speel je helemaal geen COD4 meer?
Het beste wapen in CS(S) vind ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
die desert eagle![]()
![]()
![]()
die neem ik meestal ook in css
mijn favoriet is de shotgun natuurlijk. heerlijk om hoofden eraf te schietnequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het beste wapen in CS(S) vind ik
eet smakelijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben ff etne
Inderdaad!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
die desert eagle![]()
![]()
![]()
die neem ik meestal ook in css
Headshotquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn favoriet is de shotgun natuurlijk. heerlijk om hoofden eraf te schietne
die stem daarbij is ook zo meesterlijk, zo diep en duisterquote:
Heb afgelopen weekend UT'99 weer gespeeld, genietenquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:08 schreef tripack het volgende:
[..]
die stem daarbij is ook zo meesterlijk, zo diep en duister
Serieus? Wat moest je dan allemaal instellen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
ut99 , Heb ik pas ook weer geprobeert. helaas moest ik vanalles instellen om hem aan de praat gekregen, maja het lukte uiteindelijke wel
ik moet hem op 1 core laten draaien, anders heb ik screen lagg bijvquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus? Wat moest je dan allemaal instellen?
Dude, maar om eerlijk te zijn heb ik hem nog niet op mijn eigen pc geprobeerd. Was op de pc van mijn vriendin. Dus misschien krijg ik dan ook wel gezeik ermeequote:Op woensdag 26 maart 2008 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moet hem op 1 core laten draaien, anders heb ik screen lagg bijv
ik heb nhancer gebruikt om een en ander te tweakenquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude, maar om eerlijk te zijn heb ik hem nog niet op mijn eigen pc geprobeerd. Was op de pc van mijn vriendin. Dus misschien krijg ik dan ook wel gezeik ermee
Bedoel UT3 is leuk, maar UT'99 blijft het bestequote:Op woensdag 26 maart 2008 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb nhancer gebruikt om een en ander te tweaken![]()
is speciaal programma voor nvidia kaarten
Quake III Arenaquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
ja vindt ik ook. hmmm binnenkort ook maar weer s quake 3 doen
ken jij Turok ?? op de N64 dan weliswaarquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Quake III Arena![]()
Achter mensen aanrennen met een kettingzaag, genieten
En of! En dan wel numero uno wel te verstaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ken jij Turok ?? op de N64 dan weliswaar
Turok was ook ->quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ken jij Turok ?? op de N64 dan weliswaar
Ik ga het geeneens over het laatste deel van de Turok serie hebbenquote:
die was puur op multiplayer gebaseertquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga het geeneens over het laatste deel van de Turok serie hebben
Catherine Keylquote:
Bedoel de versie op de 360 en PS3, die was ook single player toch? Ja die ML versie op de N64 was om te jankenquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die was puur op multiplayer gebaseert
Jaaah!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
er zat een cerabal bore in ofzo. dan kon je op je medespeler zon boor afschieten. dan hoorde je net zoals bij de tandarts rrrrrrrzzzzrrrrr r echt geweldig haha
Alles beter dan werk?quote:
nee over je moeder, en iets met een boorquote:
Later!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat kan ik niet tegenspreken
Maar goed, ik ga naar huis, laters!
En een soort gelijk wapen had je ook in Blood II : The Chosenquote:
Da's met FIFA ook! Dan schop je zo'n bal...ohnee...da's andersquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En een soort gelijk wapen had je ook in Blood II : The Chosen
http://en.wikipedia.org/wiki/Blood_2
Dan gooide je zo'n balletje naar je vijanden toe
Die balletjes waren erg irritant hahahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar wel heeeul erg leukquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die balletjes waren erg irritant hahaha
FIFAquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's met FIFA ook! Dan schop je zo'n bal...ohnee...da's anders
oei dat klinkt vetquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
FIFA, PES... je weet wel.. een willekeurig voetbal spelquote:
Was echt een ontzettend goed spelquote:
dat komt uit They Live! de film dan.. het spel ken ik nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik gisteren op teamspeak:
"Let's kick ass and chew bubble gum... but i'm all out of gum!"
Niemand wist nog uit welk spel dat kwam, jullie wel?
Duke Nukem 3D... like duuuuuhquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik gisteren op teamspeak:
"Let's kick ass and chew bubble gum... but i'm all out of gum!"
Niemand wist nog uit welk spel dat kwam, jullie wel?
Your face. Your ass. What's the difference?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat komt uit They Live! de film dan.. het spel ken ik niet
dan doe ik ff een makkelijke, om echt wat ik vind een vd betere spellen van vroeger
"All hail to the King Baby!"
YES YES YES!quote:
ventrilo harassment : Balls of steelquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
I'll rip your head off and shit down your neck!
What are you waiting for? Christmas?
Nobody steals our chicks... and lives!
Doe ze dan meteen even allemaalquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
YES YES YES!
Nu weet ik het nogmaals zeker, met jou kan ik praten!
ik heb thuis een versie met hi def graphicsquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
YES YES YES!
Nu weet ik het nogmaals zeker, met jou kan ik praten!
hahaha, ik wist alleen die van die bubblegum nogquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
I'll rip your head off and shit down your neck!
What are you waiting for? Christmas?
Nobody steals our chicks... and lives!
Indeed, maar dan wel C&C de Dos versiequote:Op woensdag 26 maart 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, ik wist alleen die van die bubblegum nog
*For king and country"
*my feat hurt*
*ak 47 for everone!"
*clusterbombs are ready sir*
C&C blijft ook ownen met geluidjes
Geweldig spel was hetquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb thuis een versie met hi def graphics
dat spel heb ik dus echt 20x uitgespeeld
op de pc Én N64
3DFX FTW!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Indeed, maar dan wel C&C de Dos versie
ja het leukste vond ik samen met een maat, dan co-op doenquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geweldig spel was het![]()
Duke Nukem: [sometimes says it after squishing an alien] Bitchin!
Geniaal was datquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het leukste vond ik samen met een maat, dan co-op doen
EVAquote:
was je in slaap gevallen ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:00 schreef Sgele het volgende:
edit... veel te laat weer
Ik zal er proberen bij te blijven
Was het maar zoquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, ben ik weer!
Net weer wat pluimen in mijn aars gehad
niet van mijn moeder ieder geval, want die is thuisquote:
WTF, ik kon er niet eens wat aan doen!quote:
En kwamen ze je weer vrede en geluk brengen, en deze heb je netjes in de gang laten zetten?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik ben weer thuis, én werdt opgewacht door jehova getuigen
nou het waren 2 jonge dames. dus stond even in dubio heh.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En kwamen ze je weer vrede en geluk brengen, en deze heb je netjes in de gang laten zetten?
Goed toch!quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF, ik kon er niet eens wat aan doen!
Kwam alleen even ergens langs om een papiertje (autorisatie formulier) op te halen (wisten hun veel dat ik
dan niet hoef uit te klokken en ik dan toch kan roken....)..
"Jij komt altijd netjes die formulier halen enzo, en je doet je werk echt veul beter dan die andere jongen"! (kut collega).
Mocht ik van die mensen aan de deur krijgen, en ik heb even niets te doen (huh,... waar ken ik dat van?)quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou het waren 2 jonge dames. dus stond even in dubio heh.
heb maar besloten ze buiten te laten staan
Hij bleek uit de zelfde stad te komen als ik, kan dus binnenkort meerijden... = snellerquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed toch!Dat zijn wel de betere berichten
jij hebt echt stalen zenuwen merk ik alquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht ik van die mensen aan de deur krijgen, en ik heb even niets te doen (huh,... waar ken ik dat van?)
pak ik er graag een sigaartje bij... en luister natuurlijk niet... en als ze uitgepraat zijn aangeven dat je geen ineteresse hebt..
Moet wel in de IT hahahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij hebt echt stalen zenuwen merk ik al![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht ik van die mensen aan de deur krijgen, en ik heb even niets te doen (huh,... waar ken ik dat van?)
pak ik er graag een sigaartje bij... en luister natuurlijk niet... en als ze uitgepraat zijn aangeven dat je geen ineteresse hebt..
Als ik geen tijd heb, hang ik ook meteen op...heb ik niks te doen, wil ik ze graag voor de gek houdenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
jullie zijn wel sociaal zeg hahaik kap het gesprek gelijk af
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zelfde met mensen die bellen voor een krantenabbonement. Laat ze dan eerst alles uitleggen, vervolgens zeg ik.
"sorry ik ben blind, dus eigenlijk een beetje overbodig om te bellen
Kunnen ze ook niet goed tegen geloof ik...
Wat heeft u daar voor moeten doen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:18 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ook weer thuis, bijna 300 euro lichter
mn auto laten maken en lang wachtenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat heeft u daar voor moeten doen?
Hier kopje Thee gratis en voor niksquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:18 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ook weer thuis, bijna 300 euro lichter
ha ha dank, kon daar gelukkig ook wel krijgen!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier kopje Thee gratis en voor niks![]()
![]()
Mensen, ik ben er vandoor, fijne avond!
Oei das minder!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mn auto laten maken en lang wachten
Sgele, fijna avond en tot snel!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
ha ha nee dat was de seat, daar moet ik nog een taxatie voor laten maken en idd proberen via het waarborgfondsquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oei das minder!
Maar ging je nou nog proberen dat op 1 of andere manier terug te krijgen?
Same here...quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
jullie zijn wel sociaal zeg hahaik kap het gesprek gelijk af
Laters!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al, 300 schade voor die seat valt wel mee!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha nee dat was de seat, daar moet ik nog een taxatie voor laten maken en idd proberen via het waarborgfonds
en daar vrees ik wel meer kosten voor dan die 300
dit was voor de opel, die heb ik moeten laten uitlezen omdat het lampje voor controle uitlaatgassen ging branden en auto stotterde al een tijd wanneer ie daar zin in had.
Bleek dus een kapotte egr klep te zijn en die is nu vervangen
Die moet ik onthoudenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here...
Goededag meneer, is uw vader er ook?
Nee mevrouw, die is overleden
Hoplakee, gesprek is meteen ten einde
idd maar ja ik heb de auto wel nodig dus kon het ook niet uitstellenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik dacht al, 300 schade voor die seat valt wel mee!
Jammer dat de kosten van het repareren van een auto altijd zo duur zijn!
Tjah ik moet het juist altijd van mijn vader zeggen. Hij kan (net zoals ik) ontzettend slecht tegen dergelijke telefoontjesquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die moet ik onthouden
Als mijn pa/ma er naast zou staan zouden ze echt helemaal dubbel liggen.
Ik heb zelf veel aan de telefoon gezeten, en heb die gasten erg snel door...quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ik moet het juist altijd van mijn vader zeggen. Hij kan (net zoals ik) ontzettend slecht tegen dergelijke telefoontjes
Kan het me goed voorstellen als je daar afhankelijk van bent.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd maar ja ik heb de auto wel nodig dus kon het ook niet uitstellen
ons pap nam altijd het hele gesprek over en begon over de meeste grootste onzin dingenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ik moet het juist altijd van mijn vader zeggen. Hij kan (net zoals ik) ontzettend slecht tegen dergelijke telefoontjes
ja hoor, auto is aangepast, het is een automaat en ik rem en geef gas met linksquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan het me goed voorstellen als je daar afhankelijk van bent.
Zelf ben ik met de trein nog het snelst, maar met jou pootje heb je wel een auto nodig.
Kan je trouwens wel gewoon autorijden zo dan?
En vaak rond etenstijd hequote:Op woensdag 26 maart 2008 17:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb zelf veel aan de telefoon gezeten, en heb die gasten erg snel door...
Mijn baas (gewoon collega zeg maar) ligt altijd dubbel als ik die gasten
weer eens afpoeier met een mailtje ed
Tjah, ik heb geeneens nummerweergave dus ik moet wel opnemenquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en met anoniem nummer dan neem ik gewoon niet op
ja dan wordt het moeilijkerquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah, ik heb geeneens nummerweergave dus ik moet wel opnemen
Dat bedoel ikquote:
Even rusten dan maar?quote:
Hier op mijn werk moet ik alles opnemen, en thuis hebben we ook geen nummerweergave.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah, ik heb geeneens nummerweergave dus ik moet wel opnemen
Even rusten op bed kan soms ook wonderen doen toch?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja moet ik wel zo doen, alleen moet ik ook rond 18.00 uur eten ivm zijn avondprogramma
als ik nu ga liggen ben ik zo 2 a 3 uur weg, na een half uur ben ik echt niet te genieten als je me dan wakker maaktquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Even rusten op bed kan soms ook wonderen doen toch?
Vind het soms wel even lekker, gewoon een half uurtje op bed rusten.
(ok in jou geval ligt het natuurlijk even anders)
Haha ja, die doen hun best om het wanproduct ook echt te verkopen. Agh... 1 wel gemikte druk op de knop en het gesprek is ten eindequote:Op woensdag 26 maart 2008 17:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier op mijn werk moet ik alles opnemen, en thuis hebben we ook geen nummerweergave.
Vind het altijd wel grappig hoe die mensen het toch steeds blijven proberen... een enkeling
doet echt wat meer moeite om niet afgepoeierd te worden hahaha
Ik bedoelde ook niet slapen, maar gewoon even lekker uitrustenquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als ik nu ga liggen ben ik zo 2 a 3 uur weg, na een half uur ben ik echt niet te genieten als je me dan wakker maakt
gewoon uitrusten wordt bij mij vanzelf slapenquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet slapen, maar gewoon even lekker uitrusten
Mij moet je ook niet na 2 uur wakkermaken, ik heb het ochtendhumeur uitgevonden!
Bij mijn ouderlijk huis komen ze nog steeds speciaal naar me vragen. Misschien ben ik te vriendelijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik ben weer thuis, én werdt opgewacht door jehova getuigen
Kjoetquote:
haha heb je een keer dat boekje aangenomen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Bij mijn ouderlijk huis komen ze nog steeds speciaal naar me vragen. Misschien ben ik te vriendelijk![]()
Ik neem altijd op. Nieuwsgierigheid wint het van eventuele 'angst' voor verkopersquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en met anoniem nummer dan neem ik gewoon niet op
Ja...quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haha heb je een keer dat boekje aangenomen?
Tell me about it. Viel vanmiddag nog zowat in slaap tijdens een momentje van rustquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gewoon uitrusten wordt bij mij vanzelf slapen
haha heb ooit ook de fout gemaakt omdat ik dacht zo snel van ze af te zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja...
Sindsdien krijg ik steeds een nieuwe editie. Via mijn ouders die het allemaal zeer komisch vinden
Laatste wat ik hoorde was dat ik uitgenodigd was om eens mee te gaan naar een samenkomst
whahaha! superquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja...
Sindsdien krijg ik steeds een nieuwe editie. Via mijn ouders die het allemaal zeer komisch vinden
Laatste wat ik hoorde was dat ik uitgenodigd was om eens mee te gaan naar een samenkomst
Hahaha! O, wat ben jij een dondersteenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haha heb ooit ook de fout gemaakt omdat ik dacht zo snel van ze af te zijn.
Op een gegeven moment kwamen er 2 onbekende gezichten en toen heb ik gezegd dat ik er pas ben komen wonen dus waar dat aardige meisje was gebleven wist ik niet!
Ben daar gekquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahaha! supertoch maar s gaan dan
moet je niet in een gothic outfit gaanquote:
He, dat was ik nou net van planquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je niet in een gothic outfit gaan
Ik ken een Jehova, en ze stoppen pas tot je echt bekeerd bent tot het Jehova geloof.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hahaha! O, wat ben jij een dondersteen
Maar je bent nu wel van de ontwenste post en bezoekjes af, dus het heeft geholpen
Helaas heb ik die keuze zelf niet meer. Tenzij ik toevallig bij mijn ouders ben als ze komen. Wel steeds dezelfde mensen, als ik hen mag geloven.
Trek ik me bourka aanquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wou zeggen ik heb wel wat te leen voor je ha ha
Speciaal voor jou Droxz, zie ik wistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Gaan we doenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we gaan toch niet daar onze meeting houden he
ha ha ja vast en zeker!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaan we doen
Denk dat onze aanwezigheid ontzettend op prijs zal worden gesteld
Jawel hequote:
Hahahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
meer weet ik er gewoon niet over te zeggen ha ha
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Speciaal voor jou Droxz, zie ik wistgeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
vroeg heh ?quote:
Ooh, ik schrok alquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vroeg heh ?![]()
dat was wel nog thuis trouwens hoor!
hahaquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ooh, ik schrok al
Alsnog is het vroeg hoor... Zat toen zelf nog in de auto. Thuis gaan internetten is een beetje zonde van m'n tijd
Dat dusquote:
Was dat die van Britney Spears?quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:19 schreef WhiteLightning het volgende:
k had eigelijk de nieuwe aflevering van southpark willen kijken, maar ik had eigelijk al te weinig tijd
nee das de vorige. er komt iedere woensdag een nieuwequote:Op donderdag 27 maart 2008 07:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was dat die van Britney Spears?
Meuningquote:
Ik heb niet echt altijd tijd om het te kijken, maar probeer dat toch wel te doen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee das de vorige. er komt iedere woensdag een nieuwe![]()
hij heet major boobage, met kenny
http://www.southparkstudios.com/
die van britney was ook goed! haha
ja precies. sacrifice for the harvestquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb niet echt altijd tijd om het te kijken, maar probeer dat toch wel te doen.
Vond die Omen stukjes geweldig in de aflevering van Britney
Hmm these are the greatest corns I've seen in my entire livequote:Op donderdag 27 maart 2008 07:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies. sacrifice for the harvest![]()
Ja gaat de goede kant op hequote:Op donderdag 27 maart 2008 07:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh kerel!
Hoe is t met je rug inmiddels?
Ja wat wil jequote:Op donderdag 27 maart 2008 07:40 schreef WhiteLightning het volgende:
******gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap************
ja de wekker gaat om 5 uur, dus dat valt dan wel meequote:Op donderdag 27 maart 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja wat wil jeJe zat hier al om 5.47
En hoe laat moet je weg dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja de wekker gaat om 5 uur, dus dat valt dan wel mee
rond 6:30 vertrek ik meestalquote:
Ooow dus je bent nu al weer op werkquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
rond 6:30 vertrek ik meestal
Goedemorgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |