Hmm wel voorzichtig doen hequote:Op maandag 17 maart 2008 11:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
water valt gelukkig zacht
alleen mn knie wel blauw
Ja je hebt geen keuzequote:
Haha daar leer je mee om te gaanquote:Op maandag 17 maart 2008 11:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
werkt bij mij vaak wel het beste als ik geen keuze heb![]()
dan nog niet altijd maar toch
fysio schrok wel ha ha toen moest ik nog harder lachenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha daar leer je mee om te gaan
Dan ga je er in ieder geval positief mee om hequote:Op maandag 17 maart 2008 11:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fysio schrok wel ha ha toen moest ik nog harder lachen
moest tochquote:Op maandag 17 maart 2008 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan ga je er in ieder geval positief mee om he
thee graag!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:36 schreef Sgele het volgende:
Ik krijg geen werk uit m'n poten vandaagDan maar de dag uitzitten tot een uur of 5
Koffie iemand?
vaak kan je er zelf wel het hardst erom lachen, wanneer andere juist ervan schrikkenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fysio schrok wel ha ha toen moest ik nog harder lachen
Alleen niet op de manier zoals het hoorde?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moest toch![]()
vorige week hadden we het er nog over dat ik me niet achterover van het trapje durfde te laten vallen
nu wel dus ha ha
jah koffie aubquote:Op maandag 17 maart 2008 11:36 schreef Sgele het volgende:
Ik krijg geen werk uit m'n poten vandaagDan maar de dag uitzitten tot een uur of 5
Koffie iemand?
Zeker weten, net als The A-team!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha kan me wel voorstellen al vond ik mcgyver vroeger wel altijd heeeel stoer
McGyver, A-Team = Heldenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten, net als The A-team!
Laats die reclame van snikkers met BA en zijn tank![]()
![]()
whehehe die reclame was echt lachequote:Op maandag 17 maart 2008 11:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten, net als The A-team!
Laats die reclame van snikkers met BA en zijn tank![]()
![]()
ja dat ook en hij maar roepen dat ik nu niet zo moest lachen maar er vooral eerst voor moest zorgen mn kop boven water te houdenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:38 schreef tripack het volgende:
[..]
vaak kan je er zelf wel het hardst erom lachen, wanneer andere juist ervan schrikken
Zeker weten! Ik kijk zo nu en dan nog steeds The A-team als het op tv isquote:
Ook zo geniaal dat er in elke schuur een lasapparaat aanwezig wasquote:Op maandag 17 maart 2008 11:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten! Ik kijk zo nu en dan nog steeds The A-team als het op tv is
Whehehe of nietquote:Op maandag 17 maart 2008 11:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
@Beller (kan geen qoute doen in text only versie als het topic dicht is ?!)
(mijn collega - doorhebben)
Dat zou wel erg snel zijn!
Ik lag echt helemaal dubbel, net als die reclame van een tijd terug.. met BA en tickels ...quote:
Ja en dat als BA bezig is met lassen bijvoorbeeld...en ze zoomen in op het stukje wat hij last...z'n armbanden ineens veel te groot zijn voor z'n kleine polsjesquote:Op maandag 17 maart 2008 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ook zo geniaal dat er in elke schuur een lasapparaat aanwezig was
En altijd standaard 15 kg goud om zijn nek hequote:Op maandag 17 maart 2008 11:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja en dat als BA bezig is met lassen bijvoorbeeld...en ze zoomen in op het stukje wat hij last...z'n armbanden ineens veel te groot zijn voor z'n kleine polsjes
Dude, ga je er nou serieus op inquote:Op maandag 17 maart 2008 11:44 schreef TheClown1 het volgende:
nou in de meeste boerendorpen in amerika zijn ook lasapparaten aanwezig maar het is wel erg toevallig altijd.
vond het mooie series. en uiteraard niet te vergeten knicht rider. die was ook wel masterlijk
Aaaight! BA roeleertquote:Op maandag 17 maart 2008 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En altijd standaard 15 kg goud om zijn nek heWant zo is B.A.
Dat is toch best knap moet ik zeggenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:45 schreef draculettetje het volgende:
vraag me niet hoe maar het klimrek bij ons op school werd altijd omgetoverd tot het busje van het A team
waarschijnlijk hadden we allemaal een groot inlevingsvermogen ha haquote:Op maandag 17 maart 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is toch best knap moet ik zeggen
Handig..als je geen zin meer hebt in school...rij je gewoon met je omgebouwd klimrek naar huis toch?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is toch best knap moet ik zeggen
Wel riem om hequote:Op maandag 17 maart 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Handig..als je geen zin meer hebt in school...rij je gewoon met je omgebouwd klimrek naar huis toch?
Hoezo..hebben ze in de A-Team toch ook nooitquote:
ha ha ik zie ons al gaan, allemaal kleutertjes van 5 a 6 jaarquote:Op maandag 17 maart 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Handig..als je geen zin meer hebt in school...rij je gewoon met je omgebouwd klimrek naar huis toch?
En toch stappen ze zonder kleerscheuren uit een auto als die over de kop is geslagen, hoe doen ze dat tochquote:Op maandag 17 maart 2008 11:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo..hebben ze in de A-Team toch ook nooit
oefening baart kunst!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En toch stappen ze zonder kleerscheuren uit een auto als die over de kop is geslagen, hoe doen ze dat toch
Omdat ze de A-Team zijn!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En toch stappen ze zonder kleerscheuren uit een auto als die over de kop is geslagen, hoe doen ze dat toch
quote:
quote:
Ja dat sowiesoquote:
whehehehequote:
Dat smoelwerk ook van die kerelquote:
dudequote:Op maandag 17 maart 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik wou het net gaan zeggenquote:Op maandag 17 maart 2008 12:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
Iedereen eten ofzo, het is hier gelijk zo stil
hehehe altijd de 12 uur stiltequote:Op maandag 17 maart 2008 12:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
Iedereen eten ofzo, het is hier gelijk zo stil
ik ook wel hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 12:10 schreef tripack het volgende:
[..]
hehehe altijd de 12 uur stilte
ik ben er nog
en wat wordt het deze keer?quote:Op maandag 17 maart 2008 12:15 schreef Sgele het volgende:
Ik ben er ook nog. Moet wachten tot iemand anders terug is van pauze, zodat ik m'n kop vol kan gaan stompen
Klootviool! Born to be alive is van the village people!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
Knight Rider was inderdaad ook altijd wel lachen, ik moet dan altijd gelijk denken aan die versie die overgesproken is.
(nigtrider of zoiets...) Blijft geweldig hoe sommige mensen dat allemaal opnieuw inpraten
arie en bastiaanquote:Op maandag 17 maart 2008 12:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
Knight Rider was inderdaad ook altijd wel lachen, ik moet dan altijd gelijk denken aan die versie die overgesproken is.
(nigtrider of zoiets...) Blijft geweldig hoe sommige mensen dat allemaal opnieuw inpraten
Altijd hequote:Op maandag 17 maart 2008 12:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
u hrbt zich vermenigvuldigd tijdens de pauze?
Whehehe Born to be alivequote:Op maandag 17 maart 2008 12:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Klootviool! Born to be alive is van the village people!
eetsequote:
Ik moet weer eens op iemand wachten, maar heb trek (ook om te roken)quote:Op maandag 17 maart 2008 12:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wou het net gaan zeggen
mn maag knort wel
Jij snapt hem! Wat moet ik hoor ook zonder jou!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Klootviool! Born to be alive is van the village people!
Joow tot straks manquote:
Lekkerquote:Op maandag 17 maart 2008 12:44 schreef draculettetje het volgende:
heb ontdekt dat er een pot pasta in de kast stond!
Tuurlijk snap ik hemquote:Op maandag 17 maart 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij snapt hem! Wat moet ik hoor ook zonder jou!
Vrouw: micheal, wat is dat?
micheal: Dat is wiet!
Die even meester maken dusquote:
neuj joh de pot is net nieuwquote:
Oh genoeg dingen.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat zou jij niet snappen, toch?
Niet bepaald neequote:Op maandag 17 maart 2008 12:51 schreef lynda het volgende:
Bed -> slapen nu!
Drie uur slaap is niet zo goed als je om 6 uur aan het werk moet zijn
Ja daaromquote:Op maandag 17 maart 2008 12:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj joh de pot is net nieuw
netjes twee boterhammetjes van gegeten
al zou het wel een goede afleiding zijn natuurlijk
ik doe zo ff met je meequote:Op maandag 17 maart 2008 12:51 schreef lynda het volgende:
Bed -> slapen nu!
hoe meer afleiding hoe beterquote:Op maandag 17 maart 2008 12:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daaromEn afleiding is goed toch
Zozoquote:
Ja en bedankt hequote:
daar gaan de lekker belegde broodjesquote:
Omdat ik ook wel zin heb om even in bed te liggen, filmpje kijkenquote:
nog een uurtje of twee dan kan jij je ook weer uitlevenquote:Op maandag 17 maart 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Omdat ik ook wel zin heb om even in bed te liggen, filmpje kijken
Ja nog maar twee uurtjes, zijn ook zo voorbijquote:Op maandag 17 maart 2008 13:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog een uurtje of twee dan kan jij je ook weer uitleven
dat bedoel ik!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja nog maar twee uurtjes, zijn ook zo voorbij
eet smakelijkquote:Op maandag 17 maart 2008 13:08 schreef tripack het volgende:
ik ben lunchen tot over een half uur ofzo
Niksquote:Op maandag 17 maart 2008 13:13 schreef TheClown1 het volgende:
ben ik weer van lunch. zo dat ging wel goed moet ik zegge. wat heb ik gemist?
Gaat ook helemaal goed komen, even naar huis rijden en dan weer... helemaal niks omdat ik niet mag sportenquote:
niet dat ik het weetquote:Op maandag 17 maart 2008 13:13 schreef TheClown1 het volgende:
ben ik weer van lunch. zo dat ging wel goed moet ik zegge. wat heb ik gemist?
Wat ik al zeiquote:Op maandag 17 maart 2008 13:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet dat ik het weet
veel met pauze gegaan
op bed liggen, filmpje kijken...en vervolgens uitleven... wat voor films zijn dat?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja nog maar twee uurtjes, zijn ook zo voorbij
Heeeuh draakje had het over uitleven hequote:Op maandag 17 maart 2008 13:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
op bed liggen, filmpje kijken...en vervolgens uitleven... wat voor films zijn dat?
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaat ook helemaal goed komen, even naar huis rijden en dan weer... helemaal niks omdat ik niet mag sporten
ha ha geef mij maar weer de schuldquote:Op maandag 17 maart 2008 13:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeeuh draakje had het over uitleven heIk niet
Ow wacht ik moet nog Teamspeak installeren van Droxz
Dus je bent er vrijdag niet?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
nou we krijgen net te horen, dat as vrijdag het systeem er de hele dag uitligt.
een neiuwe versie van sap.
nou bédankt!
Ja dank jequote:
Lief van mij he?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha geef mij maar weer de schuld
geen idee, hangt ervan af wat de leiding beslist zeg maar.quote:
Hoezo...internet heeft SAP niet nodig om te draaienquote:
Nog bedankt voor je smsjequote:Op maandag 17 maart 2008 12:51 schreef lynda het volgende:
Bed -> slapen nu!
Da's WL z'n manier van lief zijn moet je maar van uit gaan dan hequote:
Nee maar als hij moet inloggen op een SAP netwerk om te kunnen internettenquote:Op maandag 17 maart 2008 13:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo...internet heeft SAP niet nodig om te draaien
Dat bedoel ikquote:
Geen dankquote:
nee dat niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee maar als hij moet inloggen op een SAP netwerk om te kunnen internetten
Neem je de vrijdag vrij...zit je ook thuis...betaaldquote:Op maandag 17 maart 2008 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat niet.
maar ik wil thuis zitten, betaald!
maja het zal er wel op uitdraaien, dat ik gewoon moet gaan werken
Ik ookquote:Op maandag 17 maart 2008 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat niet.
maar ik wil thuis zitten, betaald!
maja het zal er wel op uitdraaien, dat ik gewoon moet gaan werken
je zou een goeie baas zijn hahaquote:Op maandag 17 maart 2008 13:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Neem je de vrijdag vrij...zit je ook thuis...betaald
iddquote:Op maandag 17 maart 2008 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zou een goeie baas zijn haha
Ik kom dan wel even langs, ok?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:32 schreef draculettetje het volgende:
wat is dat nou, is er hier straks niemand op vrijdag dan moet ik wel werken
Jij? Gemeen?quote:
Het is dat ik moet werken, anders had ik ook wel langsgekomenquote:
Hahaha even biertje happenquote:Op maandag 17 maart 2008 13:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat ik moet werken, anders had ik ook wel langsgekomen
Ik heb op vrijdag nooit wat te doen, ik weet nu zeker dat ik a.s vrijdag nog veel minder te doen hebtquote:Op maandag 17 maart 2008 13:32 schreef draculettetje het volgende:
wat is dat nou, is er hier straks niemand op vrijdag dan moet ik wel werken
Zo niet dan tochquote:
Ik? Heulemaal nietquote:Op maandag 17 maart 2008 13:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee jij, ik noooooit dat snap je toch wel
Haha dat begreep ik al hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 13:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik bedoel natuurlijk en zo is het maar net
dan had het hier nog eens druk geworden ha haquote:Op maandag 17 maart 2008 13:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat ik moet werken, anders had ik ook wel langsgekomen
truste dracuquote:Op maandag 17 maart 2008 14:13 schreef draculettetje het volgende:
mensen het is nu niet meer zo druk hier ik zoek mn bed ff op
Slaap lekker damequote:Op maandag 17 maart 2008 14:13 schreef draculettetje het volgende:
mensen het is nu niet meer zo druk hier ik zoek mn bed ff op
Whehehequote:Op maandag 17 maart 2008 14:22 schreef Sgele het volgende:
Goeiendag...dan wil je niks doen... en lukt dat zelfs niet
Met een aantal mensen hier zou ik zeker wel eens een biertje willen doen!quote:
Same goes for mequote:Op maandag 17 maart 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met een aantal mensen hier zou ik zeker wel eens een biertje willen doen!
Eigenlijk zou er gewoon eens een plaats en een datum geprikt moeten worden!quote:
En dan 1 die voor iedereen een beetje goed te bereiken isquote:Op maandag 17 maart 2008 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er gewoon eens een plaats en een datum geprikt moeten worden!
Met dat cabaret volk zekerquote:Op maandag 17 maart 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met een aantal mensen hier zou ik zeker wel eens een biertje willen doen!
Inderdaad, dat gaat nog lastig worden volgens mij... de helft komt uit NH.. en rest.. ja overal in NLquote:Op maandag 17 maart 2008 14:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan 1 die voor iedereen een beetje goed te bereiken is
Midden Nederland - presentquote:Op maandag 17 maart 2008 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, dat gaat nog lastig worden volgens mij... de helft komt uit NH.. en rest.. ja overal in NL
WL, die gast moet ook zeker mee bier drinken!
Nee daar lachen we dan omquote:
Lynda Dracu Zmokes... moet heulemaal goedkomen!quote:
Nou heb ik nog veul minder zin!quote:
[Insert melo dramatic music here] It's Alive!!! [/Insert melo dramatic music here]quote:
Ja kloptquote:Op maandag 17 maart 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lynda Dracu Zmokes... moet heulemaal goedkomen!
Dan moet het hier alleen even wat drukker zijn om dan even een balletje op te gooien
[insert ik heb geen zin meer music here] En heb je er nog een beetje zin in Tinus? [/insert ik heb geen zin meer music here]quote:Op maandag 17 maart 2008 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[Insert melo dramatic music here] It's Alive!!! [/Insert melo dramatic music here]
Heuh, bijna naar huisquote:Op maandag 17 maart 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[insert ik heb geen zin meer music here] En heb je er nog een beetje zin in Tinus? [/insert ik heb geen zin meer music here]
Een balletje opgooienquote:Op maandag 17 maart 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lynda Dracu Zmokes... moet heulemaal goedkomen!
Dan moet het hier alleen even wat drukker zijn om dan even een balletje op te gooien
Om een keer een biertje te happenquote:
Maar natuurlijkquote:Op maandag 17 maart 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[insert ik heb geen zin meer music here] En heb je er nog een beetje zin in Tinus? [/insert ik heb geen zin meer music here]
Ik?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Drie keer raden wie er geen haar meer op z'n hoofd heeft
Whehequote:Op maandag 17 maart 2008 14:53 schreef Sgele het volgende:
* Sgele gooit een balletje op
en meteen een lamp naar de godverdomme...
daar is gabbertje, kale gabbertje, daar is gabber met z'n kaalgeschoren kop!quote:Op maandag 17 maart 2008 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
sind wanneer ga we weer gabberen?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
daar is gabbertje, kale gabbertje, daar is gabber met z'n kaalgeschoren kop!
Nog 1,5 uur, zo nu maar even rokenquote:
STERF!quote:Op maandag 17 maart 2008 14:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
Geloofwaardigheid zit er zeker niet bij?![]()
Buh bye nowquote:Op maandag 17 maart 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik ben er trouwens weer vandoor! Adieu!
Tot moregen Beller!quote:Op maandag 17 maart 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik ben er trouwens weer vandoor! Adieu!
Je moeder?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Nope sorry, wie koopt er dan ook een sitecom?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:17 schreef tripack het volgende:
kent hier iemand misschien de sitecom WL160 router?
heb vooral het probleem dat het internet enorm traag is, zowel draadloos als via de draad.
kent iemand dit probleem?
noujah het is de eerste keer dat ik sitecom gebruik, ik heb thuis een router liggen van het merk kobishiquote:Op maandag 17 maart 2008 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope sorry, wie koopt er dan ook een sitecom?
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:1028)
Koop gewoon een echt merk joh, linksys ofzoquote:Op maandag 17 maart 2008 15:29 schreef tripack het volgende:
[..]
noujah het is de eerste keer dat ik sitecom gebruik, ik heb thuis een router liggen van het merk kobishiis nergens meer terug te vinden maar het werkt nog steeds(4 a 5 jaar)
het is weer zoverquote:
Firewall in die router uitzetten misschien?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:17 schreef tripack het volgende:
kent hier iemand misschien de sitecom WL160 router?
heb vooral het probleem dat het internet enorm traag is, zowel draadloos als via de draad.
kent iemand dit probleem?
Of b.v maar een 10 mbit router hebben, en een snellere internetverbindingquote:Op maandag 17 maart 2008 15:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Firewall in die router uitzetten misschien?
nee het is een 54 mbit router, dus dat zal het niet kunnen zijn.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of b.v maar een 10 mbit router hebben, en een snellere internetverbinding
ik kreeg het toendertijd gratis bij me laptopquote:Op maandag 17 maart 2008 15:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Koop gewoon een echt merk joh, linksys ofzo
Kobishi? Ik draai toch al wat jaren mee, maar die ken ik niet hahahaha
(klinkt als een enge ziekte/gek japanse sex spelletje)
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of b.v maar een 10 mbit router hebben, en een snellere internetverbinding
Bukkake lijkt me inderdaad echt iets voor jou!quote:Op maandag 17 maart 2008 15:39 schreef TheClown1 het volgende:
nix mis met japanse sex spelletje.mag allemaal best kinky zijn.
Dat zegt niets over je internet hequote:Op maandag 17 maart 2008 15:38 schreef tripack het volgende:
[..]
nee het is een 54 mbit router, dus dat zal het niet kunnen zijn.
@sgele ik zal kijken of die misschien aan staat
Ja hahahaquote:Op maandag 17 maart 2008 15:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ook zuur ja..heb je een 24Mbit lijn liggen..pompt dat kutding er maar 11 doorheenIk weet er alles van..
wit gezicht met rode lippen? ->quote:Op maandag 17 maart 2008 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bukkake lijkt me inderdaad echt iets voor jou!
Achja... er was een Linksys, waarbij je met de firmware de boel kon verbouwen... jammer genoeg werkte dat maar 2 weken toen er van alles mis ging ook..quote:Op maandag 17 maart 2008 15:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja hahaha
Had ik met mijn vorige router, en maar afvragen waarom mijn upload snelheid wel goed ging, alleen mijn download snelheid niet boven de 10mbit uitkwam
*proest*quote:
op je gezondheidquote:
Water?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:58 schreef TheClown1 het volgende:
nog half uur en dan naar huis. weet niet wat ik moet koken. iemand een idee?
Daarom gebruik ik die firmware ook niet hahahahaquote:Op maandag 17 maart 2008 15:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Achja... er was een Linksys, waarbij je met de firmware de boel kon verbouwen... jammer genoeg werkte dat maar 2 weken toen er van alles mis ging ook..
quote:
Daar ben ik goed in ja!quote:
Bij mij brand het altijd aanquote:
HyperWRTquote:Op maandag 17 maart 2008 15:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Achja... er was een Linksys, waarbij je met de firmware de boel kon verbouwen... jammer genoeg werkte dat maar 2 weken toen er van alles mis ging ook..
Ik kan je wel een training geven?quote:
water?quote:
Ik werkt alleen binnenshuis ed met wifi, heb dus voor de rest geen andere firmware nodigquote:
Ja?!quote:
Ik heb een 3 daagse cursus bij Jamie Oliverquote:
Deal!quote:Op maandag 17 maart 2008 16:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb een 3 daagse cursus bij Jamie Oliver
Als het hem niet lukt, mag je het me leren
Yep, weer avonddienst!quote:Op maandag 17 maart 2008 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik werkt alleen binnenshuis ed met wifi, heb dus voor de rest geen andere firmware nodig
Je moet tot laat vandaag?
Neem wel een krat bier mee danquote:Op maandag 17 maart 2008 16:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Deal!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wat bij moet drinken, want nuchter is het erg lastig ja
ik kan wel wat klaarmaken in de keuken hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja?!
Jij weet ook niets van koken he
Wel lekker uitslapen man!quote:
Dan neem ik een liter whiskey, moet dus helemaal goedkomen!quote:
Lijkt me een goeiequote:Op maandag 17 maart 2008 16:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel lekker uitslapen man!
Maar binnenkort moeten we met een paar gasten van hier bier zuipen...
Ga jij nou ook al serieus doen?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:20 schreef tripack het volgende:
[..]
ik kan wel wat klaarmaken in de keuken hoorkheb me water iig nog nooit later droogkoken
succes en tot morgen!quote:Op maandag 17 maart 2008 16:22 schreef TheClown1 het volgende:
nou k zie het wel als ik thuis ben. tot morgen mensen. veel chat plezier hierzo
droxz maakt overal een special vanquote:Op maandag 17 maart 2008 16:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan neem ik een liter whiskey, moet dus helemaal goedkomen!
Dan bouw ik gelijk een "Droxz Irish special"
sorry het is een afwijkingquote:
Nou, lekker ontbijtje toch?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:25 schreef lynda het volgende:
Nou heb ik dus heeeeeeeeeerlijk geslapen he
Doe ik weer wat heeeeeeerlijke warme kleren aan he
Loop ik naar de gang begroet een van de katten me heel vriendelijk
Met een fucking uit elkaar gerukte vogel in zijn bek![]()
Hele gang en logeerkamer ligt vol met veren..
Bloedsporen in de gang en op de trap![]()
En dan nog nu ergens een uit elkaar gerukte vogel onder het logeerbed
hmmmmzz int begin leuk, maar de rest is toch wel vies. overal bloed en verenquote:Op maandag 17 maart 2008 16:25 schreef lynda het volgende:
whehehehe gekquote:
Heb je weer zitten slaapwandelen schat?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:25 schreef lynda het volgende:
Jep! Als er maar whiskey in kan!quote:
Jeuh! Lijkt me goedquote:Op maandag 17 maart 2008 16:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan neem ik een liter whiskey, moet dus helemaal goedkomen!
Dan bouw ik gelijk een "Droxz Irish special"
fijne avond Sgelequote:Op maandag 17 maart 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jeuh! Lijkt me goed![]()
Mensen ik ga naar huis, er is hier geen hol meer te doen![]()
Fijne avond!
Huh bier?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie
Wel hier in de buurt neem ik aan, gezien dit halve topic uit omgeving A'dam komt?
Gast, ik moet ook nog naar huis rijden hequote:Op maandag 17 maart 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jeuh! Lijkt me goed![]()
Mensen ik ga naar huis, er is hier geen hol meer te doen![]()
Fijne avond!
welke andere specials heb je nog meer voor ons in de aanbieding?quote:
kusje!quote:Op maandag 17 maart 2008 16:30 schreef lynda het volgende:
Ergste is nog.. ben bang dat ik het zo nog zelf moet opruimen ook
Het wordt weer lente.. vorig jaar kwam ik ook een keer thuis van school lagen er 2 jonge vogeltjes in de keuken..
Een kop + een poot missen we nog steeds.. Andere kop vonden we 4 meter verderop terug.. Bloedsporen zaten op de muur, prullenbak, deur etc.. Hebben ze met ze tweeen dus die hele vogels uit elkaar lopen rukken en ermee zitten gooien
En droxz.. FU![]()
Ik maak morgen weer een nieuwe!quote:Op maandag 17 maart 2008 16:34 schreef tripack het volgende:
[..]
welke andere specials heb je nog meer voor ons in de aanbieding?
was het een mus of een meesje?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:33 schreef lynda het volgende:
O en deze foto's horen bij bovenstaande horrorscenario
[ afbeelding ]
Ja dat ding links is een KOP!!
[ afbeelding ]
BAH
fijne avond Droxzquote:Op maandag 17 maart 2008 16:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik maak morgen weer een nieuwe!
Tot vanavond (), of morgen!
jah dat is wel goor jahquote:Op maandag 17 maart 2008 16:36 schreef lynda het volgende:
Het waren 2 vogels.. Weet ik veel wat voor een! Ik moest een kop opruimen die me de hele tijd aan zat te starenDat was echt het toppunt van goor hoor
TJIELP?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:33 schreef lynda het volgende:
O en deze foto's horen bij bovenstaande horrorscenario
[ afbeelding ]
Ja dat ding links is een KOP!!
[ afbeelding ]
BAH
hmmm mocht ik er uberhaupt aankomen dan ben ik 3 uur verder, maar denk dat ze het wel ergens onder hebben verstopt.... of laat het hun zelf zoeken...quote:Op maandag 17 maart 2008 16:40 schreef lynda het volgende:
Je mag het beest gaan zoeken
Ergens in de logeerkamer.. daar waar nu TWEE katten voor de deur staan te krabben
*zucht* waarom niet gewoon een lief muisje of mol die ze netjes voor de deur droppen en dan komen laten zien..
Ik heb alle drie de katten naar buiten geschopt.. Ala sodeflikker nu een end op kom vanavond maar weer terugquote:Op maandag 17 maart 2008 16:43 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm mocht ik er uberhaupt aankomen dan ben ik 3 uur verder, maar denk dat ze het wel ergens onder hebben verstopt.... of laat het hun zelf zoeken...
miss nemen ze dan wel een cadeautje mee om het goed te makenquote:Op maandag 17 maart 2008 16:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb alle drie de katten naar buiten geschopt.. Ala sodeflikker nu een end op kom vanavond maar weer terug
Succes dan maarquote:
Kattenluikje zit dichtquote:Op maandag 17 maart 2008 16:48 schreef tripack het volgende:
[..]
miss nemen ze dan wel een cadeautje mee om het goed te maken
en je hebt de sloten vervangen?quote:
Ik heb ze nooit de sleutel gegeven sstquote:Op maandag 17 maart 2008 16:50 schreef tripack het volgende:
[..]
en je hebt de sloten vervangen?![]()
dat zal ze leren
relaxquote:Op maandag 17 maart 2008 16:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit de sleutel gegeven sst
Dan moet je er een filmpje van makenquote:Op maandag 17 maart 2008 16:57 schreef lynda het volgende:
Ik ga maar eens opruimen
Owee als dat beest nog leeft
Dat tilt de term 'vieze spullen' onder je bed tot een volledig nieuw niveauquote:Op maandag 17 maart 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
En NO FUCKING way dat ik het ga opruimen
Ik wacht wel tot me vader thuis is.. Reden.. Het is iets meer dan een vogeltje en ik wil niet weten wat er nog meer tevoorschijn komt als ik het hele bed verplaats..
http://img.photobucket.com/albums/v604/lynlife/BAH.jpg
voor de liefhebbers
Dat ziet er best frappant uit!quote:Op maandag 17 maart 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
En NO FUCKING way dat ik het ga opruimen
Ik wacht wel tot me vader thuis is.. Reden.. Het is iets meer dan een vogeltje en ik wil niet weten wat er nog meer tevoorschijn komt als ik het hele bed verplaats..
http://img.photobucket.com/albums/v604/lynlife/BAH.jpg
voor de liefhebbers
Gelukkig maar!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:03 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ook weer wakker
heb ook heerlijk geslapen
gelukkig werd ik niet wakker van een kat met een vogel in zn bek en de hele troep eromheen
zit mijn vogel gewoon nog in zijn kooi!
Ga haaien kijken, misschien gaat ie nog trillenquote:Op maandag 17 maart 2008 18:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
check *onze parkiet doet het nog*
Als ik zeg "Dat ziet er echt 1200 uit!" snappen ze het nietquote:
Nee onze parkiet vind het allemaal prachtig, en bijt overal in!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga haaien kijken, misschien gaat ie nog trillen
heb jij ook een parkiet?quote:Op maandag 17 maart 2008 18:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
check *onze parkiet doet het nog*
Onwetendenquote:Op maandag 17 maart 2008 18:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik zeg "Dat ziet er echt 1200 uit!" snappen ze het niet
Wat een gesprekken hierquote:Op maandag 17 maart 2008 18:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga haaien kijken, misschien gaat ie nog trillen
Doei doeiquote:Op maandag 17 maart 2008 18:18 schreef draculettetje het volgende:
ha mn eten is binnen!
ben er weer weg van
Jep een zeer frappant exemplaar!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb jij ook een parkiet?
opeens klinkt dat ook heeel frapant!
Dat is antwoord is echt 1000!quote:
Begin van de avond, dan mag het nog toch?quote:
schoonheid!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:29 schreef BloodyLotte het volgende:
HOI.
Wat heb je allemaal uitgespookt?quote:Op maandag 17 maart 2008 18:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik verveel me doooood.Vermaak mij.
En 't gaat wel. Ik kan weer een ietsiepietsie beetje praten. Het klinkt hoog en pieperig en soms valt de lijn dood () maar ik produceer wel geluid.
Opzich is dat ook positief, veel vrouwen praten te veelquote:Op maandag 17 maart 2008 18:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik verveel me doooood.Vermaak mij.
En 't gaat wel. Ik kan weer een ietsiepietsie beetje praten. Het klinkt hoog en pieperig en soms valt de lijn dood () maar ik produceer wel geluid.
Van mij welquote:Op maandag 17 maart 2008 18:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Begin van de avond, dan mag het nog toch?
Heej Dodequote:Op maandag 17 maart 2008 18:29 schreef BloodyLotte het volgende:
HOI.
Ik verveel, en zoek op youtube naar "straattaal"quote:
Whehequote:Op maandag 17 maart 2008 19:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik verveel, en zoek op youtube naar "straattaal"
dat zijn de leukste gesprekkenquote:Op maandag 17 maart 2008 19:25 schreef draculettetje het volgende:
zooo net weer een heeeeel intressant gesprek met mn neefje van 4 gehad
idd en daarna neefje van 10, nichtje van 11 en het andere neefje van ruim anderhalf er gewoon tussendoor la la laquote:
duurt denk ik nog wel even voordat ik oom wordtquote:Op maandag 17 maart 2008 19:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd en daarna neefje van 10, nichtje van 11 en het andere neefje van ruim anderhalf er gewoon tussendoor la la la
ik ben weer helemaal vol tante geluk!
mn zus heeft 5 kinderen en broer de ander hier heeft 1 dochterquote:Op maandag 17 maart 2008 19:30 schreef tripack het volgende:
[..]
duurt denk ik nog wel even voordat ik oom wordt, wordt miss wel eerder vader
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:57 schreef BloodyLotte het volgende:
Daar zijn de dokters nog niet over uit.Lig al drie dagen doodziek op bed.
Ooitquote:Op maandag 17 maart 2008 19:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mn zus heeft 5 kinderen en broer de ander hier heeft 1 dochter
nu ik zelf nog ooit haha
whehehe superquote:Op maandag 17 maart 2008 19:32 schreef Bellerophon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=F8gji6hdN-c
4chan gif montage ;')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |