Hmm wel voorzichtig doen hequote:Op maandag 17 maart 2008 11:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
water valt gelukkig zacht
alleen mn knie wel blauw
Ja je hebt geen keuzequote:
Haha daar leer je mee om te gaanquote:Op maandag 17 maart 2008 11:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
werkt bij mij vaak wel het beste als ik geen keuze heb![]()
dan nog niet altijd maar toch
fysio schrok wel ha ha toen moest ik nog harder lachenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha daar leer je mee om te gaan
Dan ga je er in ieder geval positief mee om hequote:Op maandag 17 maart 2008 11:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fysio schrok wel ha ha toen moest ik nog harder lachen
moest tochquote:Op maandag 17 maart 2008 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan ga je er in ieder geval positief mee om he
thee graag!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:36 schreef Sgele het volgende:
Ik krijg geen werk uit m'n poten vandaagDan maar de dag uitzitten tot een uur of 5
Koffie iemand?
vaak kan je er zelf wel het hardst erom lachen, wanneer andere juist ervan schrikkenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fysio schrok wel ha ha toen moest ik nog harder lachen
Alleen niet op de manier zoals het hoorde?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moest toch![]()
vorige week hadden we het er nog over dat ik me niet achterover van het trapje durfde te laten vallen
nu wel dus ha ha
jah koffie aubquote:Op maandag 17 maart 2008 11:36 schreef Sgele het volgende:
Ik krijg geen werk uit m'n poten vandaagDan maar de dag uitzitten tot een uur of 5
Koffie iemand?
Zeker weten, net als The A-team!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha kan me wel voorstellen al vond ik mcgyver vroeger wel altijd heeeel stoer
McGyver, A-Team = Heldenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten, net als The A-team!
Laats die reclame van snikkers met BA en zijn tank![]()
![]()
whehehe die reclame was echt lachequote:Op maandag 17 maart 2008 11:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten, net als The A-team!
Laats die reclame van snikkers met BA en zijn tank![]()
![]()
ja dat ook en hij maar roepen dat ik nu niet zo moest lachen maar er vooral eerst voor moest zorgen mn kop boven water te houdenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:38 schreef tripack het volgende:
[..]
vaak kan je er zelf wel het hardst erom lachen, wanneer andere juist ervan schrikken
Zeker weten! Ik kijk zo nu en dan nog steeds The A-team als het op tv isquote:
Ook zo geniaal dat er in elke schuur een lasapparaat aanwezig wasquote:Op maandag 17 maart 2008 11:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten! Ik kijk zo nu en dan nog steeds The A-team als het op tv is
Whehehe of nietquote:Op maandag 17 maart 2008 11:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
@Beller (kan geen qoute doen in text only versie als het topic dicht is ?!)
(mijn collega - doorhebben)
Dat zou wel erg snel zijn!
Ik lag echt helemaal dubbel, net als die reclame van een tijd terug.. met BA en tickels ...quote:
Ja en dat als BA bezig is met lassen bijvoorbeeld...en ze zoomen in op het stukje wat hij last...z'n armbanden ineens veel te groot zijn voor z'n kleine polsjesquote:Op maandag 17 maart 2008 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ook zo geniaal dat er in elke schuur een lasapparaat aanwezig was
En altijd standaard 15 kg goud om zijn nek hequote:Op maandag 17 maart 2008 11:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja en dat als BA bezig is met lassen bijvoorbeeld...en ze zoomen in op het stukje wat hij last...z'n armbanden ineens veel te groot zijn voor z'n kleine polsjes
Dude, ga je er nou serieus op inquote:Op maandag 17 maart 2008 11:44 schreef TheClown1 het volgende:
nou in de meeste boerendorpen in amerika zijn ook lasapparaten aanwezig maar het is wel erg toevallig altijd.
vond het mooie series. en uiteraard niet te vergeten knicht rider. die was ook wel masterlijk
Aaaight! BA roeleertquote:Op maandag 17 maart 2008 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En altijd standaard 15 kg goud om zijn nek heWant zo is B.A.
Dat is toch best knap moet ik zeggenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:45 schreef draculettetje het volgende:
vraag me niet hoe maar het klimrek bij ons op school werd altijd omgetoverd tot het busje van het A team
waarschijnlijk hadden we allemaal een groot inlevingsvermogen ha haquote:Op maandag 17 maart 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is toch best knap moet ik zeggen
Handig..als je geen zin meer hebt in school...rij je gewoon met je omgebouwd klimrek naar huis toch?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is toch best knap moet ik zeggen
Wel riem om hequote:Op maandag 17 maart 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Handig..als je geen zin meer hebt in school...rij je gewoon met je omgebouwd klimrek naar huis toch?
Hoezo..hebben ze in de A-Team toch ook nooitquote:
ha ha ik zie ons al gaan, allemaal kleutertjes van 5 a 6 jaarquote:Op maandag 17 maart 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Handig..als je geen zin meer hebt in school...rij je gewoon met je omgebouwd klimrek naar huis toch?
En toch stappen ze zonder kleerscheuren uit een auto als die over de kop is geslagen, hoe doen ze dat tochquote:Op maandag 17 maart 2008 11:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo..hebben ze in de A-Team toch ook nooit
oefening baart kunst!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En toch stappen ze zonder kleerscheuren uit een auto als die over de kop is geslagen, hoe doen ze dat toch
Omdat ze de A-Team zijn!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En toch stappen ze zonder kleerscheuren uit een auto als die over de kop is geslagen, hoe doen ze dat toch
quote:
quote:
Ja dat sowiesoquote:
whehehehequote:
Dat smoelwerk ook van die kerelquote:
dudequote:Op maandag 17 maart 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik wou het net gaan zeggenquote:Op maandag 17 maart 2008 12:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
Iedereen eten ofzo, het is hier gelijk zo stil
hehehe altijd de 12 uur stiltequote:Op maandag 17 maart 2008 12:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
Iedereen eten ofzo, het is hier gelijk zo stil
ik ook wel hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 12:10 schreef tripack het volgende:
[..]
hehehe altijd de 12 uur stilte
ik ben er nog
en wat wordt het deze keer?quote:Op maandag 17 maart 2008 12:15 schreef Sgele het volgende:
Ik ben er ook nog. Moet wachten tot iemand anders terug is van pauze, zodat ik m'n kop vol kan gaan stompen
Klootviool! Born to be alive is van the village people!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
Knight Rider was inderdaad ook altijd wel lachen, ik moet dan altijd gelijk denken aan die versie die overgesproken is.
(nigtrider of zoiets...) Blijft geweldig hoe sommige mensen dat allemaal opnieuw inpraten
arie en bastiaanquote:Op maandag 17 maart 2008 12:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
Knight Rider was inderdaad ook altijd wel lachen, ik moet dan altijd gelijk denken aan die versie die overgesproken is.
(nigtrider of zoiets...) Blijft geweldig hoe sommige mensen dat allemaal opnieuw inpraten
Altijd hequote:Op maandag 17 maart 2008 12:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
u hrbt zich vermenigvuldigd tijdens de pauze?
Whehehe Born to be alivequote:Op maandag 17 maart 2008 12:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Klootviool! Born to be alive is van the village people!
eetsequote:
Ik moet weer eens op iemand wachten, maar heb trek (ook om te roken)quote:Op maandag 17 maart 2008 12:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wou het net gaan zeggen
mn maag knort wel
Jij snapt hem! Wat moet ik hoor ook zonder jou!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Klootviool! Born to be alive is van the village people!
Joow tot straks manquote:
Lekkerquote:Op maandag 17 maart 2008 12:44 schreef draculettetje het volgende:
heb ontdekt dat er een pot pasta in de kast stond!
Tuurlijk snap ik hemquote:Op maandag 17 maart 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij snapt hem! Wat moet ik hoor ook zonder jou!
Vrouw: micheal, wat is dat?
micheal: Dat is wiet!
Die even meester maken dusquote:
neuj joh de pot is net nieuwquote:
Oh genoeg dingen.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat zou jij niet snappen, toch?
Niet bepaald neequote:Op maandag 17 maart 2008 12:51 schreef lynda het volgende:
Bed -> slapen nu!
Drie uur slaap is niet zo goed als je om 6 uur aan het werk moet zijn
Ja daaromquote:Op maandag 17 maart 2008 12:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj joh de pot is net nieuw
netjes twee boterhammetjes van gegeten
al zou het wel een goede afleiding zijn natuurlijk
ik doe zo ff met je meequote:Op maandag 17 maart 2008 12:51 schreef lynda het volgende:
Bed -> slapen nu!
Drie uur slaap is niet zo goed als je om 6 uur aan het werk moet zijn
hoe meer afleiding hoe beterquote:Op maandag 17 maart 2008 12:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daaromEn afleiding is goed toch
Zozoquote:
Ja en bedankt hequote:
daar gaan de lekker belegde broodjesquote:
Omdat ik ook wel zin heb om even in bed te liggen, filmpje kijkenquote:
nog een uurtje of twee dan kan jij je ook weer uitlevenquote:Op maandag 17 maart 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Omdat ik ook wel zin heb om even in bed te liggen, filmpje kijken
Ja nog maar twee uurtjes, zijn ook zo voorbijquote:Op maandag 17 maart 2008 13:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog een uurtje of twee dan kan jij je ook weer uitleven
dat bedoel ik!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja nog maar twee uurtjes, zijn ook zo voorbij
eet smakelijkquote:Op maandag 17 maart 2008 13:08 schreef tripack het volgende:
ik ben lunchen tot over een half uur ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |