Dat smoelwerk ook van die kerelquote:
dudequote:Op maandag 17 maart 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Handig..als je geen zin meer hebt in school...rij je gewoon met je omgebouwd klimrek naar huis toch?
ik wou het net gaan zeggenquote:Op maandag 17 maart 2008 12:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
Iedereen eten ofzo, het is hier gelijk zo stil
hehehe altijd de 12 uur stiltequote:Op maandag 17 maart 2008 12:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
Iedereen eten ofzo, het is hier gelijk zo stil
ik ook wel hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 12:10 schreef tripack het volgende:
[..]
hehehe altijd de 12 uur stilte
ik ben er nog
en wat wordt het deze keer?quote:Op maandag 17 maart 2008 12:15 schreef Sgele het volgende:
Ik ben er ook nog. Moet wachten tot iemand anders terug is van pauze, zodat ik m'n kop vol kan gaan stompen
Klootviool! Born to be alive is van the village people!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
Knight Rider was inderdaad ook altijd wel lachen, ik moet dan altijd gelijk denken aan die versie die overgesproken is.
(nigtrider of zoiets...) Blijft geweldig hoe sommige mensen dat allemaal opnieuw inpraten
arie en bastiaanquote:Op maandag 17 maart 2008 12:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
Knight Rider was inderdaad ook altijd wel lachen, ik moet dan altijd gelijk denken aan die versie die overgesproken is.
(nigtrider of zoiets...) Blijft geweldig hoe sommige mensen dat allemaal opnieuw inpraten
Altijd hequote:Op maandag 17 maart 2008 12:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
u hrbt zich vermenigvuldigd tijdens de pauze?
Whehehe Born to be alivequote:Op maandag 17 maart 2008 12:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Klootviool! Born to be alive is van the village people!
eetsequote:
Ik moet weer eens op iemand wachten, maar heb trek (ook om te roken)quote:Op maandag 17 maart 2008 12:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wou het net gaan zeggen
mn maag knort wel
Jij snapt hem! Wat moet ik hoor ook zonder jou!quote:Op maandag 17 maart 2008 12:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Klootviool! Born to be alive is van the village people!
Joow tot straks manquote:
Lekkerquote:Op maandag 17 maart 2008 12:44 schreef draculettetje het volgende:
heb ontdekt dat er een pot pasta in de kast stond!
Tuurlijk snap ik hemquote:Op maandag 17 maart 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij snapt hem! Wat moet ik hoor ook zonder jou!
Vrouw: micheal, wat is dat?
micheal: Dat is wiet!
Die even meester maken dusquote:
neuj joh de pot is net nieuwquote:
Oh genoeg dingen.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat zou jij niet snappen, toch?
Niet bepaald neequote:Op maandag 17 maart 2008 12:51 schreef lynda het volgende:
Bed -> slapen nu!
Drie uur slaap is niet zo goed als je om 6 uur aan het werk moet zijn
Ja daaromquote:Op maandag 17 maart 2008 12:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj joh de pot is net nieuw
netjes twee boterhammetjes van gegeten
al zou het wel een goede afleiding zijn natuurlijk
ik doe zo ff met je meequote:Op maandag 17 maart 2008 12:51 schreef lynda het volgende:
Bed -> slapen nu!
Drie uur slaap is niet zo goed als je om 6 uur aan het werk moet zijn
hoe meer afleiding hoe beterquote:Op maandag 17 maart 2008 12:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daaromEn afleiding is goed toch
Zozoquote:
Ja en bedankt hequote:
daar gaan de lekker belegde broodjesquote:
Omdat ik ook wel zin heb om even in bed te liggen, filmpje kijkenquote:
nog een uurtje of twee dan kan jij je ook weer uitlevenquote:Op maandag 17 maart 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Omdat ik ook wel zin heb om even in bed te liggen, filmpje kijken
Ja nog maar twee uurtjes, zijn ook zo voorbijquote:Op maandag 17 maart 2008 13:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog een uurtje of twee dan kan jij je ook weer uitleven
dat bedoel ik!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja nog maar twee uurtjes, zijn ook zo voorbij
eet smakelijkquote:Op maandag 17 maart 2008 13:08 schreef tripack het volgende:
ik ben lunchen tot over een half uur ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |