Dude, ga je er nou serieus op inquote:Op maandag 17 maart 2008 11:44 schreef TheClown1 het volgende:
nou in de meeste boerendorpen in amerika zijn ook lasapparaten aanwezig maar het is wel erg toevallig altijd.
vond het mooie series. en uiteraard niet te vergeten knicht rider. die was ook wel masterlijk
Aaaight! BA roeleertquote:Op maandag 17 maart 2008 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En altijd standaard 15 kg goud om zijn nek heWant zo is B.A.
Dat is toch best knap moet ik zeggenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:45 schreef draculettetje het volgende:
vraag me niet hoe maar het klimrek bij ons op school werd altijd omgetoverd tot het busje van het A team
waarschijnlijk hadden we allemaal een groot inlevingsvermogen ha haquote:Op maandag 17 maart 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is toch best knap moet ik zeggen
Handig..als je geen zin meer hebt in school...rij je gewoon met je omgebouwd klimrek naar huis toch?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is toch best knap moet ik zeggen
Wel riem om hequote:Op maandag 17 maart 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Handig..als je geen zin meer hebt in school...rij je gewoon met je omgebouwd klimrek naar huis toch?
Hoezo..hebben ze in de A-Team toch ook nooitquote:
ha ha ik zie ons al gaan, allemaal kleutertjes van 5 a 6 jaarquote:Op maandag 17 maart 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Handig..als je geen zin meer hebt in school...rij je gewoon met je omgebouwd klimrek naar huis toch?
En toch stappen ze zonder kleerscheuren uit een auto als die over de kop is geslagen, hoe doen ze dat tochquote:Op maandag 17 maart 2008 11:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo..hebben ze in de A-Team toch ook nooit
oefening baart kunst!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En toch stappen ze zonder kleerscheuren uit een auto als die over de kop is geslagen, hoe doen ze dat toch
Omdat ze de A-Team zijn!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En toch stappen ze zonder kleerscheuren uit een auto als die over de kop is geslagen, hoe doen ze dat toch
quote:
quote:
Ja dat sowiesoquote:
whehehehequote:
Dat smoelwerk ook van die kerelquote:
dudequote:Op maandag 17 maart 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik wou het net gaan zeggenquote:Op maandag 17 maart 2008 12:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
Iedereen eten ofzo, het is hier gelijk zo stil
hehehe altijd de 12 uur stiltequote:Op maandag 17 maart 2008 12:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
Iedereen eten ofzo, het is hier gelijk zo stil
ik ook wel hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 12:10 schreef tripack het volgende:
[..]
hehehe altijd de 12 uur stilte
ik ben er nog
en wat wordt het deze keer?quote:Op maandag 17 maart 2008 12:15 schreef Sgele het volgende:
Ik ben er ook nog. Moet wachten tot iemand anders terug is van pauze, zodat ik m'n kop vol kan gaan stompen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |