Same goes for mequote:Op maandag 17 maart 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met een aantal mensen hier zou ik zeker wel eens een biertje willen doen!
Eigenlijk zou er gewoon eens een plaats en een datum geprikt moeten worden!quote:
En dan 1 die voor iedereen een beetje goed te bereiken isquote:Op maandag 17 maart 2008 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er gewoon eens een plaats en een datum geprikt moeten worden!
Met dat cabaret volk zekerquote:Op maandag 17 maart 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met een aantal mensen hier zou ik zeker wel eens een biertje willen doen!
Inderdaad, dat gaat nog lastig worden volgens mij... de helft komt uit NH.. en rest.. ja overal in NLquote:Op maandag 17 maart 2008 14:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan 1 die voor iedereen een beetje goed te bereiken is
Midden Nederland - presentquote:Op maandag 17 maart 2008 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, dat gaat nog lastig worden volgens mij... de helft komt uit NH.. en rest.. ja overal in NL
WL, die gast moet ook zeker mee bier drinken!
Nee daar lachen we dan omquote:
Lynda Dracu Zmokes... moet heulemaal goedkomen!quote:
Nou heb ik nog veul minder zin!quote:
[Insert melo dramatic music here] It's Alive!!! [/Insert melo dramatic music here]quote:
Ja kloptquote:Op maandag 17 maart 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lynda Dracu Zmokes... moet heulemaal goedkomen!
Dan moet het hier alleen even wat drukker zijn om dan even een balletje op te gooien
[insert ik heb geen zin meer music here] En heb je er nog een beetje zin in Tinus? [/insert ik heb geen zin meer music here]quote:Op maandag 17 maart 2008 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[Insert melo dramatic music here] It's Alive!!! [/Insert melo dramatic music here]
Heuh, bijna naar huisquote:Op maandag 17 maart 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[insert ik heb geen zin meer music here] En heb je er nog een beetje zin in Tinus? [/insert ik heb geen zin meer music here]
Een balletje opgooienquote:Op maandag 17 maart 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lynda Dracu Zmokes... moet heulemaal goedkomen!
Dan moet het hier alleen even wat drukker zijn om dan even een balletje op te gooien
Om een keer een biertje te happenquote:
Maar natuurlijkquote:Op maandag 17 maart 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[insert ik heb geen zin meer music here] En heb je er nog een beetje zin in Tinus? [/insert ik heb geen zin meer music here]
Ik?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Drie keer raden wie er geen haar meer op z'n hoofd heeft
Whehequote:Op maandag 17 maart 2008 14:53 schreef Sgele het volgende:
* Sgele gooit een balletje op
en meteen een lamp naar de godverdomme...
daar is gabbertje, kale gabbertje, daar is gabber met z'n kaalgeschoren kop!quote:Op maandag 17 maart 2008 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Drie keer raden wie er geen haar meer op z'n hoofd heeft
sind wanneer ga we weer gabberen?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
daar is gabbertje, kale gabbertje, daar is gabber met z'n kaalgeschoren kop!
Nog 1,5 uur, zo nu maar even rokenquote:
STERF!quote:Op maandag 17 maart 2008 14:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
Geloofwaardigheid zit er zeker niet bij?![]()
Buh bye nowquote:Op maandag 17 maart 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik ben er trouwens weer vandoor! Adieu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |