Same goes for mequote:Op maandag 17 maart 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met een aantal mensen hier zou ik zeker wel eens een biertje willen doen!
Eigenlijk zou er gewoon eens een plaats en een datum geprikt moeten worden!quote:
En dan 1 die voor iedereen een beetje goed te bereiken isquote:Op maandag 17 maart 2008 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er gewoon eens een plaats en een datum geprikt moeten worden!
Met dat cabaret volk zekerquote:Op maandag 17 maart 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met een aantal mensen hier zou ik zeker wel eens een biertje willen doen!
Inderdaad, dat gaat nog lastig worden volgens mij... de helft komt uit NH.. en rest.. ja overal in NLquote:Op maandag 17 maart 2008 14:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan 1 die voor iedereen een beetje goed te bereiken is
Midden Nederland - presentquote:Op maandag 17 maart 2008 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, dat gaat nog lastig worden volgens mij... de helft komt uit NH.. en rest.. ja overal in NL
WL, die gast moet ook zeker mee bier drinken!
Nee daar lachen we dan omquote:
Lynda Dracu Zmokes... moet heulemaal goedkomen!quote:
Nou heb ik nog veul minder zin!quote:
[Insert melo dramatic music here] It's Alive!!! [/Insert melo dramatic music here]quote:
Ja kloptquote:Op maandag 17 maart 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lynda Dracu Zmokes... moet heulemaal goedkomen!
Dan moet het hier alleen even wat drukker zijn om dan even een balletje op te gooien
[insert ik heb geen zin meer music here] En heb je er nog een beetje zin in Tinus? [/insert ik heb geen zin meer music here]quote:Op maandag 17 maart 2008 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[Insert melo dramatic music here] It's Alive!!! [/Insert melo dramatic music here]
Heuh, bijna naar huisquote:Op maandag 17 maart 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[insert ik heb geen zin meer music here] En heb je er nog een beetje zin in Tinus? [/insert ik heb geen zin meer music here]
Een balletje opgooienquote:Op maandag 17 maart 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lynda Dracu Zmokes... moet heulemaal goedkomen!
Dan moet het hier alleen even wat drukker zijn om dan even een balletje op te gooien
Om een keer een biertje te happenquote:
Maar natuurlijkquote:Op maandag 17 maart 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[insert ik heb geen zin meer music here] En heb je er nog een beetje zin in Tinus? [/insert ik heb geen zin meer music here]
Ik?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Drie keer raden wie er geen haar meer op z'n hoofd heeft
Whehequote:Op maandag 17 maart 2008 14:53 schreef Sgele het volgende:
* Sgele gooit een balletje op
en meteen een lamp naar de godverdomme...
daar is gabbertje, kale gabbertje, daar is gabber met z'n kaalgeschoren kop!quote:Op maandag 17 maart 2008 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
sind wanneer ga we weer gabberen?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
daar is gabbertje, kale gabbertje, daar is gabber met z'n kaalgeschoren kop!
Nog 1,5 uur, zo nu maar even rokenquote:
STERF!quote:Op maandag 17 maart 2008 14:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
Geloofwaardigheid zit er zeker niet bij?![]()
Buh bye nowquote:Op maandag 17 maart 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik ben er trouwens weer vandoor! Adieu!
Tot moregen Beller!quote:Op maandag 17 maart 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik ben er trouwens weer vandoor! Adieu!
Je moeder?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Nope sorry, wie koopt er dan ook een sitecom?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:17 schreef tripack het volgende:
kent hier iemand misschien de sitecom WL160 router?
heb vooral het probleem dat het internet enorm traag is, zowel draadloos als via de draad.
kent iemand dit probleem?
noujah het is de eerste keer dat ik sitecom gebruik, ik heb thuis een router liggen van het merk kobishiquote:Op maandag 17 maart 2008 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope sorry, wie koopt er dan ook een sitecom?
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:1028)
Koop gewoon een echt merk joh, linksys ofzoquote:Op maandag 17 maart 2008 15:29 schreef tripack het volgende:
[..]
noujah het is de eerste keer dat ik sitecom gebruik, ik heb thuis een router liggen van het merk kobishiis nergens meer terug te vinden maar het werkt nog steeds(4 a 5 jaar)
het is weer zoverquote:
Firewall in die router uitzetten misschien?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:17 schreef tripack het volgende:
kent hier iemand misschien de sitecom WL160 router?
heb vooral het probleem dat het internet enorm traag is, zowel draadloos als via de draad.
kent iemand dit probleem?
Of b.v maar een 10 mbit router hebben, en een snellere internetverbindingquote:Op maandag 17 maart 2008 15:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Firewall in die router uitzetten misschien?
nee het is een 54 mbit router, dus dat zal het niet kunnen zijn.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of b.v maar een 10 mbit router hebben, en een snellere internetverbinding
ik kreeg het toendertijd gratis bij me laptopquote:Op maandag 17 maart 2008 15:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Koop gewoon een echt merk joh, linksys ofzo
Kobishi? Ik draai toch al wat jaren mee, maar die ken ik niet hahahaha
(klinkt als een enge ziekte/gek japanse sex spelletje)
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of b.v maar een 10 mbit router hebben, en een snellere internetverbinding
Bukkake lijkt me inderdaad echt iets voor jou!quote:Op maandag 17 maart 2008 15:39 schreef TheClown1 het volgende:
nix mis met japanse sex spelletje.mag allemaal best kinky zijn.
Dat zegt niets over je internet hequote:Op maandag 17 maart 2008 15:38 schreef tripack het volgende:
[..]
nee het is een 54 mbit router, dus dat zal het niet kunnen zijn.
@sgele ik zal kijken of die misschien aan staat
Ja hahahaquote:Op maandag 17 maart 2008 15:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ook zuur ja..heb je een 24Mbit lijn liggen..pompt dat kutding er maar 11 doorheenIk weet er alles van..
wit gezicht met rode lippen? ->quote:Op maandag 17 maart 2008 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bukkake lijkt me inderdaad echt iets voor jou!
Achja... er was een Linksys, waarbij je met de firmware de boel kon verbouwen... jammer genoeg werkte dat maar 2 weken toen er van alles mis ging ook..quote:Op maandag 17 maart 2008 15:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja hahaha
Had ik met mijn vorige router, en maar afvragen waarom mijn upload snelheid wel goed ging, alleen mijn download snelheid niet boven de 10mbit uitkwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |