welke andere specials heb je nog meer voor ons in de aanbieding?quote:
kusje!quote:Op maandag 17 maart 2008 16:30 schreef lynda het volgende:
Ergste is nog.. ben bang dat ik het zo nog zelf moet opruimen ook
Het wordt weer lente.. vorig jaar kwam ik ook een keer thuis van school lagen er 2 jonge vogeltjes in de keuken..
Een kop + een poot missen we nog steeds.. Andere kop vonden we 4 meter verderop terug.. Bloedsporen zaten op de muur, prullenbak, deur etc.. Hebben ze met ze tweeen dus die hele vogels uit elkaar lopen rukken en ermee zitten gooien
En droxz.. FU![]()
Ik maak morgen weer een nieuwe!quote:Op maandag 17 maart 2008 16:34 schreef tripack het volgende:
[..]
welke andere specials heb je nog meer voor ons in de aanbieding?
was het een mus of een meesje?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:33 schreef lynda het volgende:
O en deze foto's horen bij bovenstaande horrorscenario
[ afbeelding ]
Ja dat ding links is een KOP!!
[ afbeelding ]
BAH
fijne avond Droxzquote:Op maandag 17 maart 2008 16:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik maak morgen weer een nieuwe!
Tot vanavond (), of morgen!
jah dat is wel goor jahquote:Op maandag 17 maart 2008 16:36 schreef lynda het volgende:
Het waren 2 vogels.. Weet ik veel wat voor een! Ik moest een kop opruimen die me de hele tijd aan zat te starenDat was echt het toppunt van goor hoor
TJIELP?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:33 schreef lynda het volgende:
O en deze foto's horen bij bovenstaande horrorscenario
[ afbeelding ]
Ja dat ding links is een KOP!!
[ afbeelding ]
BAH
hmmm mocht ik er uberhaupt aankomen dan ben ik 3 uur verder, maar denk dat ze het wel ergens onder hebben verstopt.... of laat het hun zelf zoeken...quote:Op maandag 17 maart 2008 16:40 schreef lynda het volgende:
Je mag het beest gaan zoeken
Ergens in de logeerkamer.. daar waar nu TWEE katten voor de deur staan te krabben
*zucht* waarom niet gewoon een lief muisje of mol die ze netjes voor de deur droppen en dan komen laten zien..
Ik heb alle drie de katten naar buiten geschopt.. Ala sodeflikker nu een end op kom vanavond maar weer terugquote:Op maandag 17 maart 2008 16:43 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm mocht ik er uberhaupt aankomen dan ben ik 3 uur verder, maar denk dat ze het wel ergens onder hebben verstopt.... of laat het hun zelf zoeken...
miss nemen ze dan wel een cadeautje mee om het goed te makenquote:Op maandag 17 maart 2008 16:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb alle drie de katten naar buiten geschopt.. Ala sodeflikker nu een end op kom vanavond maar weer terug
Succes dan maarquote:
Kattenluikje zit dichtquote:Op maandag 17 maart 2008 16:48 schreef tripack het volgende:
[..]
miss nemen ze dan wel een cadeautje mee om het goed te maken
en je hebt de sloten vervangen?quote:
Ik heb ze nooit de sleutel gegeven sstquote:Op maandag 17 maart 2008 16:50 schreef tripack het volgende:
[..]
en je hebt de sloten vervangen?![]()
dat zal ze leren
relaxquote:Op maandag 17 maart 2008 16:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit de sleutel gegeven sst
Dan moet je er een filmpje van makenquote:Op maandag 17 maart 2008 16:57 schreef lynda het volgende:
Ik ga maar eens opruimen
Owee als dat beest nog leeft
Dat tilt de term 'vieze spullen' onder je bed tot een volledig nieuw niveauquote:Op maandag 17 maart 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
En NO FUCKING way dat ik het ga opruimen
Ik wacht wel tot me vader thuis is.. Reden.. Het is iets meer dan een vogeltje en ik wil niet weten wat er nog meer tevoorschijn komt als ik het hele bed verplaats..
http://img.photobucket.com/albums/v604/lynlife/BAH.jpg
voor de liefhebbers
Dat ziet er best frappant uit!quote:Op maandag 17 maart 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
En NO FUCKING way dat ik het ga opruimen
Ik wacht wel tot me vader thuis is.. Reden.. Het is iets meer dan een vogeltje en ik wil niet weten wat er nog meer tevoorschijn komt als ik het hele bed verplaats..
http://img.photobucket.com/albums/v604/lynlife/BAH.jpg
voor de liefhebbers
Gelukkig maar!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:03 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ook weer wakker
heb ook heerlijk geslapen
gelukkig werd ik niet wakker van een kat met een vogel in zn bek en de hele troep eromheen
zit mijn vogel gewoon nog in zijn kooi!
Ga haaien kijken, misschien gaat ie nog trillenquote:Op maandag 17 maart 2008 18:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
check *onze parkiet doet het nog*
Als ik zeg "Dat ziet er echt 1200 uit!" snappen ze het nietquote:
Nee onze parkiet vind het allemaal prachtig, en bijt overal in!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga haaien kijken, misschien gaat ie nog trillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |